http://www.sahibinden.com/iddia_ediy...XQQdisplayitem
arkadaslar bu motor hakkında bilgisi olan varmı bu motorda güzelmiş
http://www.sahibinden.com/iddia_ediy...XQQdisplayitem
arkadaslar bu motor hakkında bilgisi olan varmı bu motorda güzelmiş
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
İnsan, bu motoru alıp-almamakta tereddüt ediyor.Şöyle ki;
Ben, bu yıl haziran ayında -Başlangıç yapmak için- 150 cc.lik scooter aldım(Çin malı).
Niyetim bu motoru 1-2 yıl kullanıp büyük cc.li race motora geçmek.Bu geçişi yaparken mantıklısı şu (Bana göre): Önce en fazla 250 cc.lik alıp 1-2 yıl kullanıp 600 cc.liğe geçmek.
Ancak, scooteri 0 aldım, şu an satsam en az 1-1,5 milyar zarar ederim, plaka ve bakım masraflarını da koyarsak bu zarar 2 milyarı bulacak.
GT 250 R’ yi de 0 alsam, 1 yıl sonra -“Değiştireyim 650R alayım.” Diyeceğim, ki, en az 2 milyar da GT 250R den zarar edeceğim.
Direk GT650R ye geçmek te… Beni korkutuyor.”Eğitim al” diyorlar, ama, ne derece doğru olur bilemiyorum.
GT 250 R’yi 2. el alsam, alım-satımdan çok çok daha az zarar ederim.Bunu düşününce de insanın beynini “Acaba ilk sahibi nasıl kullandı?” sorusu kemiriyor.
Sonra, Global Motor-Kanuni-ST Motors 3’lüsü arasındaki anlaşmazlık da çözülmüş değil.
Hyosung alsam, geleceği ne olacak belli değil.ST Kanuni alsam…Ya, ST Motors davayı kaybeder Global Motor kazanırsa; elimde ST Kanuni ile kalırım
Motoru, 2009 kasım-Aralık döneminde almak istiyorum.Rahat 1 yıl var.Fakat, insan şimdiden ne yapacağını düşünüyor ve karar veremiyor…Bir tarafta mantık “250R al” diyor, diğer tarafta cüzdan “Alım-satımlarla zarar etme, vergi verip durma, riske katlanıp 650R al” diyor.
Siz olsanız ne yapardınız?
aynı motor bloguna sahıp motorlar fakat prohramları vıtes dıslı oranları farklı erhanın dedgı gıbı...zaten 150 ıle uzun yol gıttınmı adam serseme doner sen merak etme motor senden fazla dayanır tabıkı motorumun kıymeyını bılıyorum cunku onu cok sevıyorum herkes sever dıkkat eder ama ben herseyıne ozen gostermeye calısıyorum...benden sonra bu motoru alan kısı bana kufur etsın ıstemıyorum...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Redlaine de girilmemesi gerektğini servis söylüyor. Çünkü yağlama yapmadığı için aşınma yapıyormuş. Aşına aşına bir yerde gidiyor işte. Zaten redlaine demek tehlikeli bölge demek değilmi. Ancak motoru çok seri kullanmaya kalkarsan yani ani fırlamalar tek teker vs bu redlaineden çok daha tehlikeli elbette. Yani arkadaşım anlayacağın bu motor dikkatli kullanım motoru. Asla hızınla hava atamazsın.Ama tipiyle atarsın işte. Zaten 600 ler yanından ok gibi geçiyor. Sesi de tatmin edici değil. Ama arkadaşlarının yanında kaynarsın işte. 140 150 çok yüksek hız değil ama 150 ye 10 saniyede çkmaya kalkarsan alırsın krankı eline arkadaşlara yetişmen hayal olur Ha birde o hıza çıkacak aletin frenleri sağlam olmalı. Bunun frenleri birazcık zayıf.
Ama yakışıklı motor. Hele kırmızısı. Yolda bakan bir daha bakıyor.:D
bu motorların frenlerı saglam degılse solıyecek soz bulamıyorum...ayrıca motoru serı kullanmakla redlıne gırmek farklı seylerdır...motoru serı kullanmak motora zarar vermez...zaten 150 ye 10 sn de kımse cıkamaz bu motorla redlıne gıse dahı...ayrıca motor redlındeyken oldukca fazla guc kabeder bızım motorlar yanı gt250 9000 devırde maksımum bg verdıkten sonra bu oran asagı dogru gıdıyor yanı vıtes buyutmezsen oldukca fazla zaman kaybedıp benzın tuketırsın...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
fren konusunda hakkaten ne demek ıstedıgını anlamadım...redlıne gırmenın sakıncalı oldugunu kesınlıkle katılıyorum ve bende sonuna kadar uyguluyorum ama serı kullanmak ne gıbı bı sakınca verır motora onu anlamadım zaten bu motorlar onun ıcın proglanmıs ve yapılmıs motorlar...r modelı cunku...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Arkadaşlar;
3708 nolu mesaj benim.Benim yerime siz olsaydınız ne yapardınız? Yazabilir misiniz?
Çünkü; benim sağım solum belli olmaz, belki Ocak-Şubat'ta da motoru alabilirim.
kardes senın yapacagın en dogru sey 2 el gt250r alman...arlarındakı davayı global motor kazanamaz bunu kendılerıde cok ıyı bılıorlar adama ole yedırlezler dev gıbı markayı...bak benım yazdıklarımı gordun bende seneye bu zamanlar benım motoru satıcam 185. sayfada altlarda motoru nasıl kullandıgımı anlattım...eger kısmetse benım motoru sana satarız...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Ben 2 saat boyunca 130 km/s ve 150 km/s hızlarla yol katettim.
4-5 defa iniş aşağı 170'leri gördüm.
12 bin devirde 175 km/s gibi bir rakam gördüm takometrede. Daha fazla zorlasam 180'i görürdü takometrede ama o da laf olsun diye olurdu. (motorun canı çıktıktan sonra!)
Bu motoru şöyle nazik kullanacaksın,böyle kibar bineceksin diye bir kaide yok.
Ben 1 yıldır bu motoru aynı şekilde kullanıyorum ve motordan yana hiç sıkıntım olmadı. (emme manifoldu olayını saymazsak)
Redline'ı kesinlikle göstermiyorum motora. Altın kural budur bu motorda.
Şu ustadan şöyle duydum,bu arkadaştan böyle duydum işlerini kulak ardı etmeseydim şimdi bu motoru alamazdım.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
hakkaten kısmet...eger sımdı alıcaksan asım kardesımızın motoruda oldukca temız ve dolu bı motor ama sen seneye kasım aralık demıssın bende o aralar satıcam eger herhangıbır zamlanma vs olmazsa 7000 dıcem ama pazarlık olcak dısarıya 6750 sıteden olursa 6500 verırım sanırım...kısmet tabı
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Faik'cim ben motoru satmaktan kısmen vazgeçtim.
Meraklısı çıkarsa kafama yatan bir fiyattan vereceğim birine. Diğer türlü, motorun m'sinden anlamayan ve sağda solda duyduğu 3-5 şeyi pazarlığa alet ederek benle pazarlık yapmaya çalışanlarla muhatap olmaktan bıktım (sözüm meclisten dışarı)
Sezon açılsın Allah kerim!
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Gördüğüm kadarıyla frenler çok sert. Yani yavaşlamak için az basınca yeterince tepki vermiyor çok basınca aniden kitliyor. Buda hızlıyken çok riskli tabiki. Firen konusunda şu da varki sürücünün alışması çok önemli. Yani binici motora ne kadar binerse o kadar alışır değilmi. Bu alışma süresince dikkatli kulanmak lazım. Tabiki bu motordan motora değişebilir. Seninki daha yumuşaktır bilmiyorum.
Motor ustası değilim ama şöyle açayım. Bindiğimiz motor elbetteki seri kullanım motoru. Ama bir yamaha değil. Sözüm meclisten dışarı ama bu motoru o kadar hoyrat kullananlar arkadaşlar varki sanki kaz kolunun düşmanı. Krank motorda bir saniyede kaç kez döner hiç düşündünmü ? Bende bilmiyorum ama yüzlerce olmalı Gaz kolunu ne kadar hızlı çevirirsen motor okadar fazla güç üretip göndereceği malum. Birden 9000 devire çıkan bir motroda redlainede girmesede krank mili elbete aşırı derecede zorlanacaktır. Nasıl diyim adamın kolunu yavaş yavaş çevirirsen baya bükersin ama aniden çevirirsen ilk çevirdiğinin yarısı kadar çevirmene rağmenkolu kırarsın yada incitirsin. Servisin söylediği bana 250 cc olması nedeniyle motor bu halde yeterli yağlayamıyormuş. Ben ne kadar gaz versemde zaten çok hızlı hızlanmıyor diyebilirsin ama hızlanmasa da yıpranma oluyor.
Çok basit bir açıklama oldu değilmi. Bende birşey anlamadım:D Serviste öyle dediler. Motor ustası değilim ama servise bu konuyu iyicene araştıracağım yinede.
hadı hayırlısı kardes...bende sımdı sahıbınden de motorlara bakıyodum ankarada 2006 gsxr 600 5000 kmde 16500 e var ulen para olsa hemen alımda yokkı...cok ucuza verıo ama varmı bı sebebı acama...
bende kendı servısıme sorucam bu konuyu...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Asım'ın motoru hoşuma gidiyor, gerçekten güzel, aksesuarı bol bir motor.
2009'da bizim bir aylık ikramiye durumu var.Eğer sözleşme olur da para veririler se; ki, aylık 750-YTL civarında olacak, krediyi patlatıp en geç Şubay ayında motoru alacağım.Yok, eğer sözleşme olmazsa; mecburen yıl sonunu bekleyeceğim, borçlarım bitsin diye.
Yaw, ben beklerken Asım motoru satmaktan vazgeçti
Bu arada, Asım'a yapılan pazarlık tekliflerini de hayal edebiliyorum...Geçen ay, Ben de 89 model şahin vardı.Onu satıyorum, 3.600-YTl istiyorum, adam geliyor 3.000-YTL veriyor."Hayır" deyince de bana başlıyor masal anlatmaya, arabayı başka arabalarla kıyaslıyor.İnat ettim, bekledim, arabayı 3.300'e verdim.
Serkan.İst;
Dediğin olay: Dinamik Gerilme.
Krankta, yüksek devirde dönmeden dolayı + ve - kuvvet oluşuyor.
Hızlı ivmelenme olursa, yeterli yağlama olmadığı için krank malzemesi yoruluyor.
Bunu sonucu, önce küçücük bir çatlak, sonra çatlak büyüyor, sonra da malzeme kesiliyor.
zten soylede bı durum var motorun gazını bı anda sonuna kadar acmak guc kaybettırır lastıgın yere tutunmasını azaltır ama kademelı olark gaz kolu acılırsa herhangıbı bı sorun yasanmaz...ama kademelı olarak acmak serı kullanmayı etkılemez dıye dusunuorum...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
İlan duruyor zaten hocam.
Dediğim gibi mantıklı tekliflerde satış işini düşüneceğim.
Siz motor almak isterken para konusunda anlaşırsak el sıkışabiliriz
Hayırlısı olsun.
Bilmem buraları takip ediyor mu ama motorumu böyle bir araçla takas edip etmeyeceğimi sordu dün bir arkadaş :
http://www.sahibinden.com/aracimla_t...XQQdisplayitem
İlanda takas düşünmüyorum yazmışım ama ısrarla farklı farklı şeylerle takas düşünüp düşünmediğimi yokluyor bazı arkadaşlar.
Şimdilerde kriz lafını eden epey arkadaş var.
Motosiklet, arabalara nazaran biraz keyif aracı olduğu için krizden etkilenmeyeceğini düşünmemekle birlikte bu meseleyi bahar aylarında göreceğiz.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
ya aldılar aldılar...yedek parcaya %50 den fazla zam yapan kuralkan acaba yenı gelen partı motorları lıste fıyatını kac ytl den verıcek mrk edıyorum o zaman bu dedıgımız fıyatları mumla arcaklar...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)