bence yagsiz kalmadikca redlineda zorlanmadikca krank kirmaz..
dolayisiyla redline a sokmadan tahminimce 150 160 gibi suratlerde gezilebilir..
bence yagsiz kalmadikca redlineda zorlanmadikca krank kirmaz..
dolayisiyla redline a sokmadan tahminimce 150 160 gibi suratlerde gezilebilir..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
çoooooook tehlikeli P
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
Benim anladığım kadarıyla işte o şehir içinde gezenler biryerlerde şehir dışında otobanda vs yerlerde motoru çok zorlayıp icabında tek teker gezme sevdalıları oluyor. Redlayna girmese bile uzun süre 120 nin üstünde ilerlememek lazım. 120 az bir hız değil. Biryerlerde artistik yapacaz diye motorun .... yapıyoruz sonra düz yolda inceldiği yerden kopuyor. Yani hem geçiş motoru diye alıyorsun hemde fzr biner gibi biniyorsun burda terslik var. Bu motor zorlamaya gelmiyor o nedenle ikinci el alanlar mutlaka sorun yaşıyor Çünkü ilk sahibi yapacağını yapıyor motora.
ya racing tarzı ninja 250 çok pahalı. bir de sizin gt250r'lar var işte.ama aldığım motoru da içime sinerek kullanmam lazım. öle değilmi?
şuanki ybr'mi 1 ve 2 vitesde redline yaptıktan sonra rahatlatıyorum yani sakinleştiriyorum. öyle redline meraklısı birisi değilimdir ama illaki geziler sırasında bi gaz açma olacaktır. korkuyorum bu krank hadisesinden.
sıfırı da 8 den yukarı be serkanım bi çözüm bulmalı. cbf250 alsam beni doyurmucak biliyorum. 23 hp. bu motor 29 hp acaip farkedicek. naked tarzında başka 250cc gezi motoru tavsiye edermisiniz ?
herkesın dusuncesı degısıktır denemeden gormek cok yanlıs olur bence...ama uzun yolda gıderken cok mola vermek ve bol su teketmek bakın su dıyorum kola vs degıl ha soda da olur hatta daha ıyı olur yorulan vucudun ıhtıyacı su veya sodadır...mınaral,tuz vs kaybettıgındndır...ayrıca motorla gıdıoruz heryerı ızleyerek yavas yavas gıdelım...tadını cıkarta cıkarta demı...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Bu paraya hyodan daha iyisini bulmak mümkün değil. Ayrıca ikinci eli alınır tabiki ama çok az binilmiş olmalı. Hyo kötü bir motor değilki çin motorları ile kıyaslama yapılamaz. Yedek parça kolay serviz kolay üstelik kanuni var artık arkasında. Servisin kullanım tavsiyesine uyup motoru çok seri kullanmazsan sorun çıkacağını sanmıyorum. Krankta mesele redlaine girmek değil aslında redlaine çok hızlı girmek. Yani gaz kolunu biraz dikkatli çevirmek lazım. Bu kadar zamandır bu motorların hiç motorunun yandığını bittiğii duymadım normal kullanımda. Rampada bile banamısın demiyor. sadece binerken bunun bir yamaha kavazaki olmadığını bilmek lazım. Kıyasla arabada bu yamaha mercedes - BMV ise hyo opel - Renoult.
gercekten ıyı motor ama bıraz dıkkat ve bırazcık kıbarlık istiyor nazlı yanı
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Bu motora hasta oldum Sahibindene ilan vermiş arkadaş güzel süslemiş Siyak koltuk kılıfları itici geliyordu bana biraz. Kırmızı beyazı da fena olmaz hatta kırmızı üstüne mavi koltuk bile olur Renkli daha çekici sanki..
u motor gecen senden berı satılık sanırsam...ben gecen sene baya takıp edıyordum sahıbındenı bu motor ordaydı
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
O motor ben motosiklet hayatıma başladığımdan beri satılık ilanlarında
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
fiyat olarak gs500 er-5 var ama onların da en genci 4 yaşında. üstelik yaklaşık hızlara ulaşabilecek ve hemde vergi açısından daha yüksek vergi ödicem.
redline girerken yavaş mı açılmalı gaz ? redline'da fazla tutulmamalı mı? 140-150yle giderse bu motoru kullanan kişi içinde bi tedirginlik olurmu?
mesela sen nasıl kullanıyorsun ? yüksek hızlarda ne kadar süre yol gittin kaç km gittinn
biliyorum çok kafa ütüledim ama bu olay 1 kez gerçekleşiyor biliyosunuz. parayı verdiğimde iş bitiyor ve geri dönüşü çok zor oluyor. o yüzden içimdeki aklımdaki bütün sorulara cevap arıyorum müsadenizle.
sabah ılk calıstırdıgımda mutlaka bekliorum ama cok degıl kaskımı eldıvenımı takana kadar....sonrasında sogukken cok fazla zormalıorum 6 bın devır cıvarı vıtes degıstırıorum...ısındıktan sonra ıse hıc redlıneye gırmeden gıdıorum makul olculerde motoru zorluorum ama hıc redlıne gırmedım sımdıye kadar...kapatmadan oncede 30 sn 45 sn motoru rolantıde calıstırıorum bır sonrakı calıstımada yaglanma ıyı olsun dıye...sogukken kesınlıkle gaz vermıyorum...aslında bunlar cok onemlı benım ıcın ne motor alırsam bunu uygularım kesınlıkle...ben bole kullanıyorum...ama ısteyen baska turlude kullanır benım ıcın bole kullanınca rahat edıyor...zıncırı her yaglamadan once gaz yagıyla temızlıyorum sonra zıncır yagını sıkıorum...her 300 km de bır...eger cok tozlu topraklı yerde dolandıysam daha sık....motorum enjeksıyonlu oldugu ıcın hıc bır zaman sonuna kadar kullanmıorum genelde en son yesıl yanınca gıder alırım benzını....hıc bı zaman pıs bırakmam motorunu ve kesınlıkle servısınden baska yere elletmedım ama servısı oldugu ıcın degıl servıstekılerın bu ısı ıyı yaptıgından...ankarada 4.44 motor kesınlılle...
110 120 km ortalama hız ıle 80-90 km gıttım
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
digi boy naked al derim bence..
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
erhan, sen ne tavsiye edersin dostum ? cbf250 hariç.
teşekkürler faik.gerçekten sen mal kıymeti biliyosun dostum.
az önce de dailymotion'da video seyrettim. badboy diye birisi. hiç redline sokmadan 150km kadar çıkıyor. 5 viteste 10,000 devirlerde. sanırım bu kullancı da krank olayının bilincinde fakat devir yüksek tutuyor.10,000lerde devam ediyor bayaa. benim için açıkcası son hız önemli değil. fakat ortalama hızlarla istediğim şehire yakınımın yanına gidebilmeliyim. grupçak toplandığımızda daha fazla yer görebilmek için bu da. en yüksek hızım heralde yine 140-150 olur.
gene hyo gt 250 al derim uzun yol yaparsın
250 liklerde hyo nun ustune tanımam
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
bence 140-150 ideal bu motorlarda ben öle düşünüyorum bide motora nasıl davranırsan oda sana öle davranır
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
ideali yok babacım valla bastımmı basasım geliyordu :D:D herzaman daha fazlasını ister insan !'
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
tabiki biyere kadar motoru ezbereldikten sonra limitleri zorluyosun ben ilk scooter kullanmıstım kanuni 150 lik motor bi yerden sonra kesmiyordu artık rampa aşağı nasıl basıyordum şimdi aklıma geliyrda deliymişim hakkaten oyuncak gibi oynuyodum motorla
Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT
evet üstünde aynı motor var sadece şanzıman dişlileri farklı biraz daha r modelleri atak olsun diye biliyorum
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)