en sıcak yaz gununde benzın bıtene kadar rolantıde calıssada hararet yapmaz motor hava ve yağ sogutmalı...yag sogutması su sogutmasından daha etkılıdır...
yok o bıraz abartıda....ama genede cok zor hararet olayı
en sıcak yaz gununde benzın bıtene kadar rolantıde calıssada hararet yapmaz motor hava ve yağ sogutmalı...yag sogutması su sogutmasından daha etkılıdır...
yok o bıraz abartıda....ama genede cok zor hararet olayı
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
bi arkadaşımız bu motorun 4 binde bujisinin yağlandığını balatasının bittiini söylüyor, bunlar beni dayanıklılık konusunda kuşkuya düşürüyor doğrumudur bunlar? alırsam çok sorun çekermiyim?
Şans işi sanırım
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
Aranızda Cok uzun yol yapan var mı ? Mesela 700 km / 1000 km ...
Nasıl yaptınız ? Kaç kez durdunuz ?
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
Arkadaşım ben uzun zamandır bu motoru takip ediyorum. Bende almayı düşünüyorum. Bu motoru almaktaki amacın ne? Motoru alıp yamahanın veya eş değer bir motorun 600-1000 liği gibi kullanmaya kalkarsan servisten çıkmazsın. Bu motorun yapım ve satım gayesi belirli motorların sıfırlarını almaya gücü yetmeyen kişilerin250 cc nin üstüne geçirilmiş bir racing havasıyla biraz etrafa hava atarak kendini avutması. İşin aslı yinede 250 cc ye göre çok şaşırtıcı bir dinamik yapısı var. Kimsenin motor ve ya hararet sorunu yaşadığını duymadım. Ama 2 kişi rmpada çok zorlarsan arabada hararet yapıyor. 30bin kmlere kadar bu motorda sorun çıkmaz sanırım. Kaçışı sürüşü çok 250 cc ye göre şaşırtıcı.Ama airo dinamik yapısı yüksek devirleri kaldırmıyor. Kırmızı ışıkta hava atmaya kalkasan krankı eline alıp servise gidiyorsun. Bu motoru bir araba kullanır gibi orta devirde kullanmak zorundasın. Zorladığın an servis seni bekler. 2. elini alıcaksan 2008 leri ve max 5000km civarı motorları takip et bence.
Bu sonuçları bu motorla ilgili yüzlerce yorumu okuduktan sonra bir kaç kez de kendim test ettikten sonra çıkardım. Çok iyi hemen al diyenler genelde motorumu satıyorum benimkini alabilirsin diyenler oluyor genelde:D
bujinin yaglanması kullanıcınında etkısınden olabılrı...benım motor 2800 km ye geldı allah cok sukur hıc bır sorunu yok...balata yıne ole cok yuksek vıteste cok dusuk devırle gıtmeye calısırsan balata bıter yıne aynı sekılde dvamlı yarım debrıyaj yaparsan bıter....nazık olucaksın motoru kullanırken
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
len faik benım motorun 4 binde bujisi yaglandı benmi yanlış kullandım =))) 1,200 km kullandım motoru 20 gunde 1,200 km yaptım 3,000 de almıstım 4,200 km de sattım.
bide arka fren balatası bitti debriyajda hiç bişi yok arkadaslar kalkışta tekere bile kalkıyordum makina ile debriyajda sorun yok makinada. ama st nin belki dandik buji ve fren balatasıdan kullanmasındanda olabilir bu olay..
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Motoru alınca kıyacaksın 20 Liraya değişeceksin Bujini ; sorun kalmayacak
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
kardes 4 bınde arka fren balatası bıtmesı cok ama cok anormal...sana o zamanda soledım ayarında bısı olabılr dıye...tekere kalkmak motor ıcın ıyı bısı degıl bunu sende bılıosun erhan kardes hem zıncır ıcın kotu hemde doger mekanıkler ıcın...dahası bızım ıcın oldukca tehlıkelı sen gel ıkı tekerınıde yerde bırak nemelazım...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
olum 1200 km sonra ilk sahibinin tozu bile kalmaz motorda =))
ama kim ne derse desin ben 250 lik hyo kadar seri deli bi kaçan makina üstüne tanımıyorum... deli gidiyor abi deliii hız süper goruntude var e ne duruyosun helva yapsana misali
bu arada orjinal eksoz halen duruyor =) asım gel sana vereyim 100e eksozu başkası yazmasın boşuna 100e vermem :D 300e ila verdim sahibindene.
yada ybr ye takılırmı bu hyon un orjınal eksoz denesem mi :D
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
sen motorda toz bırakmazsan tapi biter balatada bujide :D
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
merhabalar 1-2 sorum olacak 1-1.5 yıl kullanmak için sıfır mı 2. el mi alınmalı ?
st yazısını sildirince bir sorun oluyor mu :D ve son olarak boyut olarak bu aletle trafiğe çıkanlar hiç sorun yaşadı mı ? boyut bildiğm kadarıyla büyük hacimliler gibi ama buna rağmen arkadan selektör korna felan sıkıştırılanlar oldu mu ?
Öncelikle Hoşgeldin
1 - Ben bu motorlarda 2. eL alınması taraftarıyım ; amma Kesinlikle cok cok iyi kontrol edilmeli ve temizini bulman gerekiyor !
2 - ST yazısını sildirebilirsin ; hiç bir değeri yok !
3 - Boyut olarak büyük CC lerle aynı kalıpta.. Bu nedenle trafikte sıkıstırma veya görmeme gibi bi sorun olamaz ki bu ufak motorlarda da oLmuyo
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
st yazı vernık altı oldugundan onu sıldırmek bıraz zor ama bunu yapan yerler mutlaka vardır...cakalaz kardes gerı kalan herseyı solemıs zaten
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
merhaba arkadaşlar bende bi hyo almayı düşünüyorum bunun için para biriktirmeye başladım bile ikinci el almayı düşünüyorum 5.500 civarı alıcam bende yalovada okuyorum ünide 2 senedir artık bi yalovalı sayılırım yaza kadar hyo alırım inşallah topi ği de başından beri okudum (buyuk delilik olsa gerek) hepinize cok teşekkür ederim çok aydınlattınız beni motor hakkında olumlu fikirlerim oldu ama bazı arkadaslar alıp hemen satmıs ve epey sonra da satma sebeblerını sölemişler bunları daha öncede sölemeleri daha iii olurdu ben bu motorla yalova -kdz eregli yapmayı düşünüyorum sizce yaparmı bi sorun yaşarmıyım daha önce uzun yol tecrübem olmadı neyse çok yazdım alınca bende siziin gibi hyo cu olmuş olacam herkese iii akşamlar
stickerlara o akdar kafayı bozma derim bence
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
aksoyy kardes bu motor turkıyenın bı ucundan dıger ucuna sorunsuz gıder ama senın uzun yol tecrubenı kazanman uzun zaman alır...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)