selamlar..arkadaşlar daha yeni motor aldım ilk motorum 2005 model hosung gt250 coment bazı eksikleri var ve motordan pek anlamıyorum öğrenicem forumu baştan sona okuma şansım olmadı ama sizden yardım istiyorum burada çok bilgili arkadaşlar var belli ki bana parça bilgi ve dostluk lazım bu arada Aydın'dan yazıyorum motorun resmini atmayı denedim ama beceremedim bu form işleri çok karışık :D ..
Merhaba arkadaşlar bu hyo culara ne oldu ya 1622 sayfa var 2 aydır niye kimse yazmıyor.
Yeniden hareketlendirmek istiyorum bu başlığı.
2013 ve üstü model almayı düşünüyorum ama tamamen sağda solda duyulan şeyler yüzünden vazgeçiyorum.
Var mı 2013 ve üstü yeni kasa kullanıcısı? Fl arıza uyarısı görüyorum çoğunda nedir ne değildir? Kronik sorunları, dikkat edilmesi gereken noktaları söyleyebilecek yeni kasa kullanıcı yok mudur? Genelde ağır arızaları eski kasalarda duydum. Parça istenildiğine bulunabilir durumda mı? 100 km'de yaktığı yakıt performansı ortalama nedir? Günaha girmeye değer mi
2011-2012 CBR'sine 11-12 bin tl isteyen adamlardan bıktım hyosung'a yöneldim yine. Ve tabii kararsızlık söz konusu. Bir kaç bilgi karalarsanız çok sevinirim.
Fl tam olarak ne anlama geliyor peki bir bilgin var mı? bazen çalışırken bazen çalışmadan yandığı oluyor o zımbırtının.
Arkadaşlar geçen sene tarafımdan toplanan, satılığa çıkardığım fakat comet olduğu için piyasası olmayan motorumu yedek parça halinde satacağım. Hiçbir sıkıntısı yok ama benim paraya ihtiyacım var.
Evraklı motor
05072097747
Arkadaşlar öncelikle merhaba biraz uzun bir yazı olacak sanırım okuyan ve cevap yazan herkese şimdiden teşekkür ederim (konunun özeti motor ısınıca devir düzensizleşiyor 2 bin ile 4 hatta 5 bin devir arası sürekli gaz verip duruyor kendi kendine) Öncelikle 6 ay önce gt 250r ımı aldım 2008 model enjeksiyonlu, boyası ustası falan derken motoru daha yeni çıakrabildim ilk başlarda motosiklet sürekli arka bujiyi yakıyordu ama öyle aşırı ısıdan falan değil bujiyi taktıktan 10 dk sonra motor tek işlemeye başlıyordu usta enjektör işeme yapıyor değişecek dedi değiştik şimdi ise motor ısındıktan sonra sürekli devir 2 bin ile 4 bin arası oynuyor gaz verip kesiyor gibi tam gaz yada 5 bin devirin üzerinde hiç bir sorun yok altında ise zaten kendi kendine çıkıyor o devirlere trafikte rezalet bir durum, egzozdan rölantide hafif bir patırtı ile ateş atıyor sanki benzini yakmıyor ve 1. vites te motor tam ısınmamışken fi lambası yakıyor 2 ye atınca tamamen sönüyor ne ekranda ne da arıza lambasında bişey kalmıyor tabi bu arada bayağı uğraştım bayağı başıma olur olmaz işler geldi ustalardan dolayı o yüzden artık güvenmiyorum ustalara ve maalesef Kıbrıs ta pek de alternatifiniz yok toplasan 2 3 kişi var onlarında çoğu paketci motoru tamirleriyle uğraştıklarından şunu sök şunu iptal et şunu deneyelim falan gibi yöntemlere başvuruyorlar ayrıca iş için kullanılan bir motor olmadığı için en ufak bir tamir için bile günlerce bekliyorsunuz ben dekendim kurcalanıp duruyorum tamir edebilirmiyim diye ufak ufak alıştım kendim arızayı bulup çözebiliyorum basit bişeyse biraz araştırma ile bahsettiğim arıza için denediklerim ise hava filtre kutusundaki hava selonoidini açtım temizledim değişen bişey yok hatta söktüm fişini yine değişen bişey olmadı motoru aldığımda zaten ona takılı iki hortumdan biri iptal edilmişti diğerini ellemedim diğer hortumları kontrol ettim bir sorun delik falan göremedim
Kardeşim senin sorunun motor beyni, enjeksiyonlunun kronik sorunu bu, motor beyni düzgün sinyal yollayamıyor, ondan lehim atması filan olmuş olabilir O hortumların iptali ise rolanti valfini es geçip kullanmak için yapılıyor ama az verip bırakmalarda motor çok yığılıyor filan dengesi bozuluyor. Kadıköyde piton motor vardı bunu yapıyodu ama kıbrısta bunu kimse yaparmı bilemem. Arabayla aynı işte araç beyni tamiri yapan yer bul onlar yapar.
Kardeşim çok teşekkür ederim cevabın için uzun bir süre forum a giremedim iş yoğunluğundan dolayı arızayı düzeltmeyi başardım tüm sensörleri söküp tinerde beklettikten sonra iyice temizleyip taktım motorda şimdi sorun yok, hava selonoidini de kore den sipariş verdim onu da değişmek istiyorum aktif olmayan bişey kalmasın beyin arızası olmadığı için mutluyum açıkcası çünkü burda o işlerden anlayan yada yapabiliecek biri yok ne arabalarda ne de motorlarda bozulanı atıp yenisini yada çıkmasını takıyoruz mecbur
Lehim yerine oturunca veya böyle müdahaleler bi süre geçici düzeltebiliyor, umarım o saçma sorunu yaşamazsınız, motordan araçtan soğutur insanı.
Umarım yaşamam, şu an herşey yolunda ısınmaya başladım motora bi ara bayağı soğutmuştu beni çinliyi arar olmuştum
Selamlar 2007 2008 modelleri hala satın alınır mı? Servis durumu nasıl, pişman eder mi adamı?
Bende var kardeşim 2008 model enjeksiyonlu ilk aldığımda durumu hiç iyi değildi daha doğrusu bulunduğum bölgede ustasını bulamadım uğraşa uğraşa kendim toparladım motor 30bin km de şuan saat gibi oldu ben memnunum ilk başlarda dediğim gibi pişman olma sınırlarına varmıştım satılığa bile koydum hatta ama şuan 13 14 bin i birisi getirip masaya koysa satmam kanka olduk motorla. 600 e geçmeden de satmam motoru gibi görünüyor şimdilik tabi bu benim fikrim günün sonunda karar yine senin
merhaba dostlar ; dünden beri motor sadece 1.viteste stop edıyor... dıger vıtesler veya bosta ıken sorun yok haftasonundan önce ustaya gıdemeyecegım ıcın arayıp sordum sansımanda sorun olabilir 1.viteste dişliler sıkısıyo olabilir dedi... varsa fıkırlerınızı alabılırmıyım
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)