Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #32401
    Owl King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2016
    Hyosung'un bu modeli artik uretilmiyor mu yokss TR'ye sifiri mi gelmiyor?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #32402
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Arkadaşlar hyosung'umu satıyorum.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...72315792/detay

  3. #32403

    Üyelik
    31 Aralık 2016
    arkadaşlar selamın aleykum
    benim motor refte atıldı yeni piston v.s
    toplandı motor cok alengirli geçti benm toplama işi izmirde oturuyorum motor bayagı gezdi en son gumuldurden bıtane dukkandan jandarma ile gittim kendim tek tek parçaları toplayıp merkezde bir ustaya getirdim topladık falan ilk iyi anlaştık sonradan motoru alırken köstürdü bu eksikti yok şu eksikti tıraş ama yapcak bişi yok
    NEYSE şuan motordan sübap sesi diye tahmın ettiğim yüksek bir şırıltı geliyor birde motorda sanırım fazla yağ var bugun moToR çalışmadı
    REFTE yapıldıktan sonra ortalama 20 km binildi en son kapattıgımda ise herhangibi egsozdan duman atma vesaire yoktu yani yağ yakmıyor diye tahmın ediyorum
    ve motorda ısınınca kendiliğinden 4.500 devirlere kadar yükselme var bunuda tps gaz gonum sensörü diye tahmın ettım bendeki 2010 gaz konum sensörü yok onun yerine kelebekten daha aaz aşşarıda biryerrde kucuk deliği olan bir sensör var sanırım basınc olcuyor verhasıl
    araştırmalarıma göre sübap sıkıntısından dolayı ısınıp subaplar sarkıyor ve rolentı yukseliyor diye tahmın ediyorum
    aşamalar sanırım ilk sübap ayarını tutturup calıstırıp bakmak
    toplayacak olursak eger
    Motorda cok şırıltı var
    Fazla yağ var
    Şuan çalışmıyor yeni rektefe atıldı harharet yapılmadı 5.devir geçilmedi sanırım buji yaglandı fazla yağdan yaparmı ve motor yokuşta duruyor
    yoksa rektefe bi işe yaramadımı
    ve bu usta topladıktan sonra üst kapak yaptırmaya göndercem dedi bu üst kapak gönderme nasıl olur şim değişimi ile çözülürmü
    bilgiisi olan varsa yardımcı olabilirmi bu rolenti artması (gazı bıraktıgımda otomatik gidiyor o derece) rolentı simens sensörden miidir yoksa sübaplardan mıdır
    soğukken sıkıntısız biniyorum ilerliyor rolentı 1900 lerde ısınması ıcın otomatık fakat düşmesi gerekirken tam ısınınca 4.500 leri buluyor tahminleri ve bilgileri olan arkadaşlar lütfen yardım teşekkürler

  4. #32404

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Arkadaşlar bu motoru şu an 0 km olarak satın alsak karşılacagımız sorunlar neler? Yani kronik problemleri neler? Birisi ön tekerin buji piposuna su attıgını söylemiş mesela. neler var başka?

  5. #32405
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Italjet
    Alıntı victorhg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selamın aleykum
    benim motor refte atıldı yeni piston v.s
    toplandı motor cok alengirli geçti benm toplama işi izmirde oturuyorum motor bayagı gezdi en son gumuldurden bıtane dukkandan jandarma ile gittim kendim tek tek parçaları toplayıp merkezde bir ustaya getirdim topladık falan ilk iyi anlaştık sonradan motoru alırken köstürdü bu eksikti yok şu eksikti tıraş ama yapcak bişi yok
    NEYSE şuan motordan sübap sesi diye tahmın ettiğim yüksek bir şırıltı geliyor birde motorda sanırım fazla yağ var bugun moToR çalışmadı
    REFTE yapıldıktan sonra ortalama 20 km binildi en son kapattıgımda ise herhangibi egsozdan duman atma vesaire yoktu yani yağ yakmıyor diye tahmın ediyorum
    ve motorda ısınınca kendiliğinden 4.500 devirlere kadar yükselme var bunuda tps gaz gonum sensörü diye tahmın ettım bendeki 2010 gaz konum sensörü yok onun yerine kelebekten daha aaz aşşarıda biryerrde kucuk deliği olan bir sensör var sanırım basınc olcuyor verhasıl
    araştırmalarıma göre sübap sıkıntısından dolayı ısınıp subaplar sarkıyor ve rolentı yukseliyor diye tahmın ediyorum
    aşamalar sanırım ilk sübap ayarını tutturup calıstırıp bakmak
    toplayacak olursak eger
    Motorda cok şırıltı var
    Fazla yağ var
    Şuan çalışmıyor yeni rektefe atıldı harharet yapılmadı 5.devir geçilmedi sanırım buji yaglandı fazla yağdan yaparmı ve motor yokuşta duruyor
    yoksa rektefe bi işe yaramadımı
    ve bu usta topladıktan sonra üst kapak yaptırmaya göndercem dedi bu üst kapak gönderme nasıl olur şim değişimi ile çözülürmü
    bilgiisi olan varsa yardımcı olabilirmi bu rolenti artması (gazı bıraktıgımda otomatik gidiyor o derece) rolentı simens sensörden miidir yoksa sübaplardan mıdır
    soğukken sıkıntısız biniyorum ilerliyor rolentı 1900 lerde ısınması ıcın otomatık fakat düşmesi gerekirken tam ısınınca 4.500 leri buluyor tahminleri ve bilgileri olan arkadaşlar lütfen yardım teşekkürler
    hocam hyosung'lar biraz alengerli motorlar. herkes dilinden anlamıyor. zaten V motor toplamak zorken, bide hyosung olunca biraz daha zorlaşıyor. ben hyosungda motor yaptıracak olsam tek göndereceğim isim YUNUS EMRE BÜNYAT olurdu. Antalya'da kendisi. Hyosung uzmanıdır, herşeyini bilir ve çok yardımseverdir. mutlaka ara kendisini. motoru gönderirsin en kötü halledip geri gönderir.

  6. #32406
    EsHero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Lefkoşa
    Motosikleti
    GSR 600 K6
    Merhabalar arkadaşlar.
    Yine eskilerden kalma bi video ile karşınızdayız.
    Niyazi ustamızla gt250r ın enjeksiyon sistemini temizledik.
    Bakımlarını kendi yapanlara yardımcı olur diye umuyorum.

    İyi seyirler
    Kanalımıza abone olmak için : https://www.youtube.com/channel/UC_L...p-ExXrzgUOrNGA

    Bizi instagramda takip etmek için : https://www.instagram.com/a.t.a.mcy/

    Video linki : https://www.youtube.com/watch?v=nI0LHEOKd_k&t

    puser bunu beğendi.

  7. #32407

    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ-R6
    Öncelikle selam 2006 model hyo gt250r almıştım 56 000 küsür km vardı, akü şarj tutmamaya başladı bir kaç gün motoru vurdurarak çalıştırıp kullandım, bu süreç de Alternatör ve Konjektör sorunu olmadığını anladım, 3000 devirden sonra panel ışıkları yanıp sönmeye başladı, üzerindeki 12v-9Ah akü takılmıştı, 12v-12Ah orjinal aküsünü aldım ve 10 gün aküsüz kullandıktan sonra, 13 ocak cuma günü yeni aküsünü taktım Alternatör ve Konjektör ölçümünde motora gaz verdiğimde 14v kadar çıktığını gördüm, bütün işlemim bittik den sonra dikkatimi km çekti ve sıfırladığını fark ettim, 56 000 küsür km silinmiş, motoru yarın bir gün satmaya kalksam km derdini anlatmak da zorluk yaşayacağımı düşünüyorum, bu dijital km yi eski rakamlarına getirtmek istiyorum, nerede ve ya kime yaptıra bilirim?, fikir ve önerileriniz için şimdiden teşşekkürler.
    https://www.youtube.com/watch?v=4R38-vqpBB0

  8. #32408
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Sava hangi model?

  9. #32409

    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    Denizli
    merhaba arkadaşlar.
    2015 gt250r ım var.seyir halindeyken kesiciye çok yakın bir yerde gaz kesme sorunuyla karşılaştım.
    Misal 3 den 4 e vites atmadan önce 10500 devirde değilde 9000 civarına gelince gaz yavaş yavaş düşüyo.gaz kolunu sabit tutsamda düşüyo.yine bugün farkettim sadece boş vitesteyken gaz kolunu sabit tutarsam yine belli bi süre sonra gaz düşmeye normal rolantiye gelmeye başlıyo.

    bunların dışında normal seyirde gidebiliyorum ve vites yükseltip küçültebiiyorum
    Sizce ne gibi bir sorun olabilir

  10. #32410
    HamzaBey95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT250R
    Cümleten hayırlı akşamlar ahali. Motorun orasını burasını düzeltip söküp takmaktan iyice şerbetlendik artık ama sıkıntısı bitmiyor aletin Devir saatimde bir sorun yaşıyorum. Gösterge sıkıntısız ama sadece devir saati kısmında bir gariplik var. Kontağı açınca normalde kadran selamlama yapıp devir ibresini sona götürüp getirmesi gerek ama şuan 6bin devire kadar çıkıp iniyo, sonu görmüyor. Sonra motoru çalıştırıyorum, rölanti devrini gösteriyor normal bir şekilde. Gaz verince de yavaş yavaş 6bine çıkıp duruyo, daha yukarı çıkmıyor saat. Motor devirleniyor ama saat 6binden yukarıyı göstermiyor ve olması gerekenden daha yavaş çıkıyor devir saati.
    Konjektör arızasında falan devir saati sapıtır, titrer, inip çıkar falan ama bu öyle değil.
    Daha önce başına gelen, böyle bir şey yaşayan varmı?
    HYO-GT250R
    İstanbul

  11. #32411

    Üyelik
    05 Şubat 2017
    Hayırlı akşamlar beyler, 2012 hyosung gt 250r kullanıcıyım.
    İstanbul'da şöyle işinin ehli fiyatları da abartmayan güvenilir motor ustaları veya servisleri var mı kullandığınız. Malum motorun dilinden herkes anlamıyor. Ayrıca bir branda ihtiyacım var internette o kadar araştırma yapmama rağmen hala karar veremedim. Tavsiye edebileceğiniz bir branda diken yer (tabi ki İstanbul'da) var mı? Ya da hangi brandayı almalıyım, marka model verebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler

  12. #32412
    HamzaBey95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı motomuhendis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı akşamlar beyler, 2012 hyosung gt 250r kullanıcıyım.
    İstanbul'da şöyle işinin ehli fiyatları da abartmayan güvenilir motor ustaları veya servisleri var mı kullandığınız. Malum motorun dilinden herkes anlamıyor. Ayrıca bir branda ihtiyacım var internette o kadar araştırma yapmama rağmen hala karar veremedim. Tavsiye edebileceğiniz bir branda diken yer (tabi ki İstanbul'da) var mı? Ya da hangi brandayı almalıyım, marka model verebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler
    Malesef pek işinin ehli ustamız yok Avcılarda Motopark Cengiz usta var, işini iyi yapar ama fiyat konusunda cebinizde ne var ne yok yolar Bir de Beykozda Çetin usta var. O da uyguna yapar ama bir sonraki sezon alırsınız motoru büyük ihtimalle... İllaki vardır başkaları da ama en bilinenler bunlar.
    HYO-GT250R
    İstanbul

  13. #32413
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Alıntı HamzaBey95 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümleten hayırlı akşamlar ahali. Motorun orasını burasını düzeltip söküp takmaktan iyice şerbetlendik artık ama sıkıntısı bitmiyor aletin Devir saatimde bir sorun yaşıyorum. Gösterge sıkıntısız ama sadece devir saati kısmında bir gariplik var. Kontağı açınca normalde kadran selamlama yapıp devir ibresini sona götürüp getirmesi gerek ama şuan 6bin devire kadar çıkıp iniyo, sonu görmüyor. Sonra motoru çalıştırıyorum, rölanti devrini gösteriyor normal bir şekilde. Gaz verince de yavaş yavaş 6bine çıkıp duruyo, daha yukarı çıkmıyor saat. Motor devirleniyor ama saat 6binden yukarıyı göstermiyor ve olması gerekenden daha yavaş çıkıyor devir saati.
    Konjektör arızasında falan devir saati sapıtır, titrer, inip çıkar falan ama bu öyle değil.
    Daha önce başına gelen, böyle bir şey yaşayan varmı?
    Şuan kendi göstergemi söktüm. Devir saatinin ibresinin kırmızı ışığı yanmıyordu. İstediğime ulaşamadım ama tesadüf sanırım senin sorununu buldum. :D

    Devir saatinin üstünde iki tane minik vida var ya, sanırım senin sol vida biraz gevşemiş, ibre ona çarpıyor. Vidaya değdiği yer tam olarak 6000 devire denk geliyor.

    Zor değil ama sakin bir ortamda acele etmeden, göstergeni söküp o vidayı dikkatlice sıkabilirsin.

  14. #32414

    Üyelik
    06 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hyosung gt250r 2012
    Merhabalar. Gt250r ımı boyatmak istiyorum. Kocaeli ya da çevre illerde boya işi yapan yerler biliyorsanız bilgilendirirseniz sevinirim.

  15. #32415

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Elimde bu motora ait her türlü parça vardır

    05072097747

  16. #32416

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Yorumları okudukca kendimi tamirhanede gibi hissettim. Abi bu motorun bi türlü sorunu bitmiyor galiba
    fearlesboyy bunu beğendi.

  17. #32417

    Üyelik
    25 Aralık 2016
    Motoru aldığımdan beri tamirhanedeyim gibi hissediyorum. Sorunu bitmiyor.
    Sakaryada işi bilen usta var mıdır?

  18. #32418

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    Selam az ama değerli hyosung kullanıcıları
    Dün otoyolda giderken devir saati birden sapıtmaya başladı kendıne kendıne oynuyor gaz veriyorum azalıyor kendı kafasından göre oynuyor sürekli ama motor düzgün çalışıyır ve hız göstergesi normal çalışıyor.Başına böyle bi olay gelen var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------



    Videosu da bu

  19. #32419

    Üyelik
    25 Nisan 2008
    @ENİGMA Arkadaşımın motorunda hemen hemen aynı problem vardı, buji piposumu ney bujiyle bağlantılı bi parçası kırılmıştı, 100 tl gibi bi rakama hallettiydi, tabi hyo bu, neresinde ne olacağı belli olmaz.






    https://www.youtube.com/watch?v=jI5WQqE6ajM" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    Redline girmeden top speed arkadaşlar buda... zamanında motorumu asla redline a sokmazdım. hatta 130-140 giderdim en fazla.

  20. #32420
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    bu motoru tavsiye edermisiniz arkadaşlar piyasası varmıdır çok mu sorunlu bir motor?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler