İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Expertizde 1000 TL masrafı çıktı. o sebeple biraz uygun fiyata (7500 TL) aldım. Arka amortisör patlak, balatalar bitik, bujiler ve başlıkları değişecekti.
Bütün değişim isteyen parçalarını yaptırdım. Amortisör sıfırı baya pahalı ikinci el aldım. Motor bana 8000 e gelmiş oldu.
Valla biraz daha koysaydım Kawasaki Ninja 250R alacaktım
Motor 15000 de aldım
tamam 650 likle bi hafta bi denerim anlaştıgımıza sevindim hahaha
bu arada bugün doktora a gittim ctesi stent i cıkartıcak ameliyat randevularını özel saglık sigortası evraklarını falan ayarladım. doktor sen satmadınmı motoru sana yasak dedi
Öncelikle herkeze günaydın. Ben yaklasık 1.5. senedir gt250r kullanıcısıyım (2009-st kanuni) geçenlerde başıma bir olay geldi. yaklaşık 80-90 km ile giderken motor stop etti ve bidaha çalışmadı. (marş motoru dönüyo fakat çalışmıyodu) Ustaya götürdüm söylediklerini aynen söylüyorum. Motorun ön kafada kompresyon yok bide yağ pompası bozuk yukarılara yağ çıkmıyo bunlar değişiceğini söyledi. Ortalama çıkabilicek masrafı sorduğumda 1500-2000 TL arası olduğunu söyledi. Sizce bu fiyat makul mü? Şimdiden çok teşekürler herkeze. Bu arada aranızda yeniyim arıza sağolsun
Düşük bir ihtimalde olsa doğru olma ihtimali var.Eger yağ değişiminde pisliğe toza dikkat edilmediyse. pompasına pislik geldiyse olabilir.
Yağ pompasınin içinde benzini pompalayan motor var genelde o arızalanır komple değişime gerek yok çok sıcak havalarda az benzinle kullandığımızda fazla ısıdan benzin pompasının motoru yanar onun için sıcak havalarda az benzinle surmeyin yani 1-2lt benzin var içinde demeyin sogutma işini benzin sağlıyor
Arkadaslar merhaba bende 2012 hyosung 250r var hizim 90 km gecince uyari sesi geliyor dit dit diye hizlandikcada artiyor bu nedir bilen varmi birde sabah motoru calistirdiktan sonra bir dakka kadar bekliyorum motor biraz isinsin diye ona ragmen 5 dakika filan gaz verirken kesik kesik aliyor dusuk devirlerde normalmi bu yoksa benzin filitresi yada karburatorde tkaniklik olabilirmi ?
Ne anlatıyorsun sen? Yağ pompası nerede benzin pompası nerede.
Ya allah aşkına yapısını bilmediğiniz motor hakkında ahkam kesmeyin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
2012 model motorda ne karbüratör var ne de bu motorlarda harici bir benzin filitresi. Muhtemelen depo içerisindeki benzin pompasının sesini duyuyorsundur ve bir sorun değildir.
Eğer etrafında +2010 başka bir motor varsa onu bir dene yada video çekerseniz daha güzel anlaşılır. +2010 diyorum çünkü 2010 ve öncesinin benzin pompası çok daha sessiz çalışıyor. 2011 sonrası ise dha gürültülü.
Ben 2011 GTR motorumu sıfır aldım. ilk kontağı açtığımda gelen dazzzzt diye yükses sesi duyunca kesin arızalı bu diye servise götürdüm. Serviste şaşaırdı arızalı galiba dedi. Sonra ddiğer 2011leri bakıma geldiğinde görünce normal olduğunu anladık.
ver gazı... ver çoşkuyu
[QUOTE=UNdocab;3712257]Ne anlatıyorsun sen? Yağ pompası nerede benzin pompası nerede.
Ya allah aşkına yapısını bilmediğiniz motor hakkında ahkam kesmeyin.[COLOR="Silver"]
Ne diyorsun birader sen kendine gel ikisininde yerini biliyorum yağ pompası yazdığını yeni farkettim bu aralar benzın pompasıyla uğraştığım için pompaların hepsi benzin pompası gözüküyor gözüme ayrıca sorun benzin pompasındada olabilir adam öldürdük sanki neyin peşindesin ağır ol biraz ahkam kesiğimiz yok sonuçta motor ustası değiliz ihtimallerden bahsediyorum
Herkese merhabalar,
Eminim ki benzer birçok yazı ile karşılaşmışsınızdır, malum internette CBR ve GTR üzerine yığınla soru, başlık v.b. şeyler var. Benim sormak istediğim hedef, direkt İstanbul'daki GTR kullanıcılarına geliyor. Kısmetse yakın bir süre zarfı içerisinde ilk motorumu alacağım, tahminimce 2-3 ay içerisinde ve sanırım her motor alacak (250cc ile başlayacaklar) kişinin aklını kurcalayan soru CBR mı? GTR ? mıdır. Eh haliyle aynı soru bende de mevcut
Size burada + sı - si ni yazar mısınız demeyeceğim, malum, söylediğim gibi internette yığınla bilgi buldum. Kendime göre + larını ve - lerini tarttım ancak takıldığım bir nokta var ki o da yedek parça konusu. Bildiğim üzere Hyosung'un Türkiye distribütörü değişmiş, artık uniteks motormuş. Sitelerinin hala yapım aşamasında oluşu bende yeterince soru işareti bıraktı bunu başta belirteyim. Öğrenmek istediğim İstanbul'da GTR kullanan arkadaşlar, yedek parça konusunda sıkıntı yaşıyorlar mı? fiyatları CBR'a kıyasla nasıl ? Örnek vermeniz mümkün müdür?
Kendimi biraz zorlayarak 2014 model CBR almam mümkün ancak kendisinden çıkan o cılız sesi beni itiyor. GTR'a baktığımızda heybeti ve sesi daha göz doyurucu. Lakin göz doyurucu olması yedek parça fiyatlarını ve yedek parça sıkıntısının önüne geçemez benim için. İşte bu sebeplerden ötürü sizlerden yedek parça (fiyat/tedarik)konusunda beni bilgilendirmenizi rica ediyorum.
Geçenlerde bir konu vardı, bir hyosung kullanıcısı 2013 mu 2014 mü ne motorunda arıza çıkıyor. Tam distribütörün yeni değiştiği zaman oluyor, fakat motorun garantisi devam etmekte. Ne eski distribütör motora bayilik bizden çıktı diye çözüm aramiyor ki bence haklı da. Yeni distribütör de eski distribütörün motoru bu bizi ilgilendirmez diyor. Hukuki olarak yeni distribütör motordan sorumlu ama sallamıyor. En son 2 aydır yatıyordu motoru,sonuç ne oldu bilmiyorum. Bu olay beni hyosung Türkiye'den soğuttu. Bu arada hyosung kullanıcıları yedek parçaları genelde hyosungsource.com dan getiriyor. Gümrük vergisiyle bile daha ucuza geliyor ayrıca en ufak civataya kadar parça sıkıntısı çıkmıyorsunuz.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)