Arkadaşlar merhaba motorum satılıktır ilgilenen veya sorusu olan varsa yardımcı olurum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17507378/detay
Arkadaşlar merhaba motorum satılıktır ilgilenen veya sorusu olan varsa yardımcı olurum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...17507378/detay
selam arkadaşlar 2013 model hyosungt250r m var. zincir ve dişlileri değiştiricem ama bulduğum bi kullanma klavuzunda 520-112 bakla zincir diyor. internet mağazalarındaysa 520-114 bakla zinicir hyoya uygun diye satılıyor. hangisi doğrusu ya da herhangi birini alınca bakla eklenip çıkartılabiliyormu?? şimdiden teşekkürler..
Değerli motosiklet dostları merhabalar. 2006 yılından beri Motosiklet.net sitesine üyeyim aktif bir paylaşımcı olmasamda sıkı bir okuyucuyum. 10 yıldır ehliyetli motosiklet kullanıcısıyım , tabi daha önceleri babama ait olan Bionik ve Peugeot mopet deneyimlerini saymıyorum
Güzide Anadolu kenti Nevşehir'de bir eğitim kurumunda idareci olarak çalışmaktayım.
11/07/2013 tarihinde KM4MJ57C8D1500481 şase nolu , GT250157686 motor nolu , Hyosung Gt250r aldım . ( Motosikletimi alırken bir çok arkadaşım Honda al, Yamaha al Hyosung alma sorun yaşarsın gibi bir çok hikaye anlattılar , fakat 2006 dan beri gönlümde olan sıkı bir takipçisi olan Hyosung'dan vazgeçmedim ve aldım. (1.hatam )
İlk 500 ve 1000-1500 bakımlarını Adana'ya giderek yetkili serviste yaptırdım. ( Bırakın bakımları motosikletimi silmeden yola çıkmam)
Motosikletim henüz 2.600 km iken çalıştırıp yola çıkmamın hemen akabinde istop etti. Garantisi devam eden motosikletimi Hyosung müşteri hizmetleri(KURALKAN) ile irtibat kurarak en yakın servis olan ve bakımlarını yaptırdığım Hyosung yetkili servisi MENEŞKE AKIN MOTOSİKLET'e ( BURAK AKIN)bir kamyonet kiralayarak 300km götürerek Adanaya ulaştım. (2. hatam )
( Ayrıca Nevşehir'in çevre illerinde ve bir milyon nufusu geçmiş Kayseri'de dahil olmak üzere Hyosung yetkili servisi olmaması çok enteresan gerçi şimdi yetkili servise gittinde ne oldu diyeceksiniz)( Servisle ilğili yaşadıklarımı ve izlenimlerimi daha sonra yazacağım çünkü şuan hukuksal süreç başlamış durumda)
23 Nisan 2015 tarihinde '' garanti kapsamında'' bulunan motosikletimi yetkili servise bıraktım. 60 Gün olmasına rağmen motosikletimin tamirinde en ufak bir gelişme olmadı bırakın gelişmeyi henüz sorunun ne olduğu bile tespit edilemedi . (beyin, konjektör sağlammış)
Bu 60 günlük süre zarfında Hyosung distribütörlüğü Kuralkan Holdingden , Üniteks Motora geçmiştir. Bu esnada yaşanacak aksilikleri anlayışla karşılayarak sabırla bekledim motosikletimin bulunduğu Adana Menekşe Akın Motosikletin yeni distribütör tarafından yetkili servis olması için aracı oldum.
SONUÇ: defalarca Kuralkan ve Üniteks motor müşteri hizmetleri ile konuştum ( beni kaç kere aradılar bu 60 günkük süreçte Kuralkan:0 Burak Akın (servis):1 Üniteks Motor :2) Servis beni arayarak '' Ben sorunu çözemedim, bu sizden kaynaklanan bir sorun değil Üniteks motora sorunu bildirdim artık iş siz ile onların arasında, distribütör bana parça sağlamıyor bende yapamıyorum elimden gelen bu kadar '' konuşmasını yaptık.
60 gün boyunca ''garanti kapsamı'' devam eden motosikletim için tabiri caiz ise Kuralkan ve Üniteks motor beni arada top gibi oynamışlardır. Kimi arasam o diğerine yönlendirmiştir. Bir türlü muhattap bulamadım.
Ortada 12 bin liraya alınmış garantisi devam eden 60 gündür yatan bir motosiklet var ama bu iki firmanın bana söylediği şudur:
Kuralkan: Biz Hyosung'u Üniteks Motor'a devrettik bizde Hyosungla ilgili bir şey kalmadı hakınızı Üniteks Motordan arayın.
Üniteks Motor: Siz motoru Kuralkandan aldınız 12 bin lirayı Kuralkana verdiniz herkes sattığı motordan kendisi sorumludur sizin Muhattabınız Kuralkandır.
Bu aşamada motosikletimin tamir edilmesini tüm parça ve işçilik masraflarını kendim karşılayacağımı belirttim . fakat yine sonuca ulaşamadım.
İşte böylelikle benim 15 senelik motosiklet hobimi fobiye çevirdiler. Gecikmiş olmakla beraber Avukat aracılığıyla Tüketici Hakları Mahkemesine başvurmuş bulunmaktayım.
Bu olaydan edindiğim tecrübeler ve bana kalanlar.
60 günlük stres, sıkıntı
Hyosung markasında ve motosiklete karşı oluşan hayal kırıklığı
Çevremdeki insanların ben sana demiştim diyerek alaycı şekilde gülümsemeleri
Eşimin ve ailemin motosiklete bakış açısının değişmesi
Motosikleti taşıdığım kamyonet ücreti, mahkeme harcı, avukat parası, vekalet parası( bunların yaşadığım manevi üzüntü ve yıpranma karşısında adını bile anmıyorum.)
Hyosung alacak ve ya düşünen arkadaşlara rehber olacak nitelikde bir yaşanmışlıktır. Hyosung firması bu şekilde distribütörlerin elinde olduğu sürece Türkiye'de istenilen kullanıcı potansiyeline ulaşamaz.
Hyosung Üniteks Motora geçti diye sevinen arkadaşlar (bende dahil) yanıldığımızı acı bir tecrübeyle görmüş olduk hani ne derler gelen gideni aratmaz inşallah.
Ne diyelim Bravo Üniteks motor , bravo Kuralkan , bravo Hyosung , bravo Burak Akın 15 yıllık motosikletciyi iki tekerden nefret ettirdiniz . BRAVO
Ne demişler '' Tecrübe hayatta yediğin kazıkların toplamıdır''
uzayan zinicirden bakla çıkarmayın kopabilir diyorlar ya acaba sıfır 118 zinicir aldım mesela usta 6 bakla çıkarır 112 kalır yine uygun olur sıkıntı olmaz mı yani? ''yani uzun alınan zincirden orjinal boyutuna kadar bakla çıkartılabilir ama orjinali takılmış zinir uzadığı zaman bakla çıkartılmamalı'' doğru mudur?
Baklasayısının fazla olup çıkarılması normal bir işlem sıkıntı yok.
Oradaki mantık zincirin metalinin uzamaktan dayanklılığını kaybetmesi ile alakalı.
Motoruma egzoz taktırabileceğim bir yer veya usta önerebilecek birisi var mıdır ? Egzozu aldım ancak aparat ve uzatma gerekli gibi duruyor. Güvendiğiniz birisi var mıdır İstanbulda ? Teşekkürler.
bir kaç ay önce gt 650 aldığım için gt 250'mi satıyorum ilgilenen olursa ilan bilgileri aşağıdaki gibidir. bu modelin meraklısı, kıymetini bilecek birisine gitsin istiyorum.
ilan no :221137185
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1137185/detay/
Merhaba arkadaşlar.Ehliyeti yeni alıcam ve yaz sonuna doğru gt250r almayı planlıyorum. Bu motorla ilgili biraz kaygım var, hem yaşımdan dolayı(yaş 37), hemde bu motor hakkında yazılan birçok sıkıntıdan dolayı kafada çok sorular var. Şimdi arkadaşlar motoru almaya karar versem anadolu yakasında gösterebileceğim bir usta veya bir teknik servis var mı?
Uzun zamandır formu takip ediyorum.Şöyle bir şey var. insanların kulaktan dolma ve tecrübe etmedikleri şeylere yorum yaptıklarını gördüm. Sizden ricam gerçekten bilinçli kullanıcısı olan arkadaşlardan yorum ve yardımlarını bekliyorum.
Veya uyarmak istediğiniz şeyler varsa sevinirim. Kazasız , dertsiz sürüşler dilerim...
Şimdiden teşekkürler....
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
buralar ölmüş.
Hyocular gezmede herhalde
Sevgili arkadaşım dediğin gibi yarısından coğunu okudum, ama yazdığımı tam anlamamışsın.
mesela 2.el almaya karar versem gösterebileceğim güvenilir bir servis veya usta var mı?
bazı olumsuz yorumlar tedirgin etti.(kişilerin bilincli kullanıcı olup olmadığını bilmiyoruz.bakımlarını eksiksiz yaptı mı?)
Allah icin yakışıklı motor.
Marka model fanatikliği olmadan gercek anlamda samimiyetle yardım edilmesi icin yazmıştım.Bakmadan araştırmadan yazmadım.
Uzun zamandır formu dışardan takip ediyorum.Sende haklısın bircok kişi araştırmadan buralara yazılar yazıp hatta hic bu motoru kullanmamış cahil
kişilerin yorumları bilgi kirliliği yapmakta. Ben buradan yardım alabileceğimi düşünmüştüm.
Yaşanılan iyi veya kötü tecrübeler diğer insanlara yardımcı olabilir. Sonucta para kolay kazanılmıyor,en azından benim icin.
Yardımcı olabilecek delikanlı hyocular vardır. Tekeriniz düz bassın,selametle kardeşlerim...
avrupa yakasında kayalar motora, anadolu yakasında istanbul motordaki çetin ustaya gösterebilirsin. ancak unutmamak gerek ki ekspertizlik anlamında dünyanın en iyi ustası da baksa daima gözden kaçan bir şeyler olabilir. motorun az el değiştirmiş olması ve onu kullanan kişilerin sürüş karakteri en önemli konu.
http://www.sahibinden.com/215804114
arkadaşlarım bana bu motor hakkında bilgi ve fikir verebilecek varmıdır? şu an kullanmış olduğum xciting250i motorumu satıp bunu almak niyetindeyim.bilen,yakın olup gidip bakabilecek fikir verebilecek olursa bu hafta başı oraya gelmek niyetindeyim
Merhaba,
GTR250 için gidon yükseltme yapacağım GT250 gidonu takacağım daha önce deneyen oldu mu hortum veya kablolardan kısa kalan oluyor mu?
Keyifli sürüşler
ben direk naked a cevirdim gidonu degişip. söktük grenajları güzelce sarıp depoya koydum canım sıkılırsa sonra degişirim diyip.
üst mesnetini degişmen gerecek. onun dışında nekadar yukselteceginle alakalı diger degişiklikler fark edebiliyor. gaz ve debriyaj telleri kısa kalıyor ikisinide degişmen gerekir gt250 nin gidonunu kullanacaksan mevcutlar kısa kalıyor. fren hidrolik hortumuda kısa kalıyor, onuda sanayide uzattırman gerekir. birde eger ben tarzı bozmayacagım grenajlar kafa duracak diyorsan takacagın gidonun ön cama degecegini bilmelisin. buda gidonun turunu kısıtlayacagı için dönüşlerde geniş geniş dönmene sebep olur.
çok teşekkür ederim foto varsa eğer yükleyebilir misiniz?
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)