sanırım 2008 öncesi sarıydı. benim ilk hyosung'um 2008 S&Tkanuni idi.ve amortisörler siyahdı zamanla üstündeki boya açıldı sarı oldu.dahada sarı amortisör pek görmedim.
sanırım 2008 öncesi sarıydı. benim ilk hyosung'um 2008 S&Tkanuni idi.ve amortisörler siyahdı zamanla üstündeki boya açıldı sarı oldu.dahada sarı amortisör pek görmedim.
arkadaşlar kafama takılan bır şey var bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.siteye baktım kuralkanda 4 tane farklı fıyatta gösterge panelı buldum.hepsinin fiyatı farklı(gerçi hepsinde bayin ismi yazıyor sanırım farklılık orda pekı 2012 de hangi beyin var) gerçi ilk 3 birbirine cok benziyor.acaba hepsi birbirine uyarmı ...
https://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
2013 az km li motor arıyorum satan var mı?
Arkadaşlar motor çok temizdir,forumdan tanıyanlar bilir.
Forumdan bir arkadaşa vermek istiyorum,extra indirim yapabilirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0685541/detay/
havalrın soğuklu buraya da yansımıs 5 gündür forum biraz suskun...yaz bır an önce gelsede hemen yollara düşsek.gerçi yargur camur demeden yıne bınıyoruz ama tıtreyerek bınmek adamı yoruyor : ))
Arkadaslar 2aydır aküyü söküp eve aldım şimdi takim dedim motor çalışmadı bağlantılar tamam vurdurarak çalıştırmak istedim olmadı sizce akümü bitik
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------
Motor 2013 10.500 de
yazı için kusura bakmayın baska yerede yazmıstım ordan koplayalım aynı şeyleriş yeniden yazmamak için
2012 MODEL HYOSUNGUN KAFA GRENAJI KIRIK VE DEMIR YOKTU (O ŞEKİLDE ALDIK YANI FAR VE KM VARDI FAKAT ÜZERİNDE TAKILI DEĞİLDI ) ŞÖYLE DEĞİŞİK BİR ŞEY YAPMAK ISTIYORUZ.YAN GRENAJLAR SAPASAGLAMDI BUGUN ONLARIDA SÖKTÜK ÇIKARDIK..GÖSTERGE İÇİNDE KAFA DEMİRİNE İHTİYAC DUYMADAN GÜZEN BİR BAGLANTI YAPTIK.CIKMA ÜST MESNETTE ALDIK MALUM 2012 ÜST MESNET BIRAZ PAHALI ESKI MODELLERINKIDE UYUYOR.ŞİMDİ NAKED RENKLİ DİREKSİYON TAKICAZ...ŞİMDİ BENİM SORUM GÖSTERGEYİ TAKTIK HERŞEY VAR CALISIYOR AMA KM CALISMIYOR HEP SIFIR VE FI YANIYOR ACABA SORUN NERDE..(CBR 250 DE KAFA GRENAJINDA DENGE SENSÖRÜ VARDI O OLMAZSADA ARIZA LAMBASI YANIYORDU ACABA BUNDADA MI OYLE BIR SEY VAR.VE BİR SOKET BOŞTA ACABA ELİNİZDE HYOSUNGUN GÖSTERGE TESİSAT RESMI VARMI NERDE HATA YAPTIK...(BU ARADA MOTOR 6 AYDIR YATIYORMUS BİZ CIKARDIK )
(6 aydır çamur ve kirden öylece kalmıs )
Merhaba arkadaşlar.Aklımda hyosung gt 250 r var 7.000 - 7.500 TL bütçem var.
Fakat bu motosikleti yüksek devir kullanımında kolay kolay masraf çıkartır mı ?
Yağ yakmaya başlaması , kitlemesi , orasının burasının dağılması vb. ?
Kusura bakmayın hyosung tecrübem yok ve tecrübe sizsiniz bende siz kullananlara sormak istedim.
VAY ARKDAŞ ADAMLAR FUARA MOTOR GETIRMEMISLER SADECE HYOSUNG DAN GV250 VARDI GERISI FULL BAJAJ DI UZULDUM ACIKCASI NE MANTIKLA GETIRILMEMIS ANLAMADIM KAWA VE YAMAHA HONDA FIYATLARI UCTU GITTI UYGUN BIR FIYATTAN PIYASAYI DAGITABILIRDI BENCE
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...03171611/detay
Arkadaşlar merhaba,
Bu ilan yaklaşık olarak 1 hafta önce İstanbul/Beykoz'dan verilmişti. 6500 km idi ve 7.500 TL istiyordu. Şimdi ne hikmetse 1600 km'ye düşmüş km'si. Fiyata hiç girmiyorum. Bakan, eden, ilgilenen varsa haberdar olsun.
Akü bitimi garantiye girermi? ???
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
Arkadaşlar sıfır motor aldım 2013 de garanti devam ediyor akü bitti garantiye girermi? 1.5 yıl oldu 7.ayda garanti doluyor.2013 10.000 km de motor???
Teşekkürler akünün 1.5 yılda bitmesi normalMi?
Çok az kullandığın ve uzun süre motoru yatırdığın için akü bitmesi normal.
Aküyü şarj ettirdin mi? Şarj ettirdiysen ve şarj tutmuyorsa akü değişecek.
Aküyü Uzun süre yatırmak, şarjsız bırakmak öldürür. Aküler genelde 7 voltun altına düştükten sonra şarj tutmuyor.
Onun için eğer motoru uzun süre yatıracaksanız akü kutup başını sökmek gerek. Hiç kullanılmıyorsa ayda bir şarj ettirmek gerek.
Eğer akünüz şarj tutmuyorsa motoru zorlamayın arkadaşlar. Bizim motorlarda konjektör, statör yakma ve beyin bozma olayları hep akü değişimi gerektirme zamanına denk gelir dikkat ederseniz. Çünkü akünüz bitik olduğunda bu parçalara çok aşırı yük biniyor.
Normalde motoru akü götürmeli şarj sistemi de aküyü doldurması gerekirken. Akünüz bitik olduğunda motoru bu parçalar götürüyor. Bu da aşırı ısınmalarına ve yanmalarına sebep oluyor.
Motoru 1 ay ve daha uzun süre yatırıyorsak. Şarj edip kullanın.
Bende birtürlü temiz bir hyosung bulamadım forumdan satan arkadaş varmı
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)