screamaykut ve AreSMorriS Yorumları için çok teşekkürler gerekli bilgiler alındı.Tekeriniz düz bassın arkadaşlar
screamaykut ve AreSMorriS Yorumları için çok teşekkürler gerekli bilgiler alındı.Tekeriniz düz bassın arkadaşlar
Tugay Boruzan. Çanakkale'den Selamlar.
Üstteki mesajımda resmi olan Tankpad pek sağlıklı bir şekilde durduğu söylenemez. Pek çok sivri köşesi var ve bunlar 2. Gün kalkmaya başladı. Ekstra birşeyler kullansam mı dedim ama o zamanda sökerken sıkıntı yaşarız diye vazgeçtim.
Öncesinde temizledim iyice. Temiz ve kuruyken yapıştırdım ama kapalı garaj soğuk sayılırdı. Yapıştırdıktan 3-4 dk sonra saç kurutma makinesiyld ısıtarak özellikle köşelerden geçtim zaten ama o an mükemmel olsada sonrasında kalkmış.
Arkadaşlar, öncelikle hyosung ailesine selamlar..
Vaktinizden ve deneyiminizden biraz çalmak istiyorum, malumunuz yeni kanım. Bilgiye açım. Birkaç sorum olacak size.
Motorsiklet kullanmaya yeni başlıyorum. Yaklaşık 4 ay kadar bi honda cb150 kullanmışlığım var sadece. Bunu da ben deneyim olarak saymıyorum. 250 cc bir motorsiklet almayı düşünüyorum. Alacağım motorda aradığım özellikler, şeklinin şemalinin hoş olması, iyi gitmesi iyi durması ve yedek parça ve serviste başımı ağrıtmaması. Çok şey istiyorum belki fakat üniversite öğrencisiyim ve bölümüm herkesinki gibi zor. Serviste veya motorsuz geçireceğim her saniye ölüm yani
Hyosung Kawasaki ve Honda dışında modelleri düşünmüyorum ve araştırmadım açıkçası. Fakat bütçem de öğrenciliğimden ötürü kısıtlı. Hyosungu mercek altında inceliyorum şuan bana gülümsüyor sanki. Sizlerden objektif görüşlerinizi, muhtemel karşılaşabileceğim sorunları ve artılarını bana aktarmanızı rica ediyorum. İzmirde oturuyorum, Karşıyakada. Bu civarda ikamet eden ve motorcu sohbetlerini seven arkadaşlarla seve seve görüşmek, laflamak isterim
Dip Not: sahibinden.com'da 2007 model karbüratörlü 10.000 km de bütçeme uygun bir ilan buldum. Kalbimi çalıyor şuan. Özel olarak onla ilgili yorum yapabilecek arkadaşların da bilgisine sunarım.
Şimdiden sonsuz teşekkürler, tekeriniz düz bassın
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
Önceki 1597 sayfanın hepsini okumayı başaramadım. O konuda affınıza sığınıyorum.
[QUOTE=fightnride;3525938]Arkadaşlar, öncelikle hyosung ailesine selamlar..
Vaktinizden ve deneyiminizden biraz çalmak istiyorum, malumunuz yeni kanım. Bilgiye açım. Birkaç sorum olacak size.
Motorsiklet kullanmaya yeni başlıyorum. Yaklaşık 4 ay kadar bi honda cb150 kullanmışlığım var sadece. Bunu da ben deneyim olarak saymıyorum. 250 cc bir motorsiklet almayı düşünüyorum. Alacağım motorda aradığım özellikler, şeklinin şemalinin hoş olması, iyi gitmesi iyi durması ve yedek parça ve serviste başımı ağrıtmaması. Çok şey istiyorum belki fakat üniversite öğrencisiyim ve bölümüm herkesinki gibi zor. Serviste veya motorsuz geçireceğim her saniye ölüm yani
Hyosung Kawasaki ve Honda dışında modelleri düşünmüyorum ve araştırmadım açıkçası. Fakat bütçem de öğrenciliğimden ötürü kısıtlı. Hyosungu mercek altında inceliyorum şuan bana gülümsüyor sanki. Sizlerden objektif görüşlerinizi, muhtemel karşılaşabileceğim sorunları ve artılarını bana aktarmanızı rica ediyorum. İzmirde oturuyorum, Karşıyakada. Bu civarda ikamet eden ve motorcu sohbetlerini seven arkadaşlarla seve seve görüşmek, laflamak isterim
Dip Not: sahibinden.com'da 2007 model karbüratörlü 10.000 km de bütçeme uygun bir ilan buldum. Kalbimi çalıyor şuan. Özel olarak onla ilgili yorum yapabilecek arkadaşların da bilgisine sunarım.
Şimdiden sonsuz teşekkürler, tekeriniz düz bassın
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
Önceki 1597 sayfanın hepsini okumayı başaramadım. O konuda affınıza sığınıyorum. [/QUOTE2013
2013 modelden asagıya alırsan uzulursun 2007 model 10 bınde olamaz o yalndır km saatı bozulmustur yaptırmamıstır o sure zarfında kım bılır ne kadar km gordu o motor tavsıyem 2013 asagıya uzak dur madem ogrencısın daha vaktın var
Aynen, 2007 model ve 10.000 km'de.. Hiç inandırıcı değil. Ve o modellerde devir kesici yok. Zorladığın zaman krank kırma vb sıkıntılarla karşılaşabilirsin. Acele etme, biraz birikim yap.. Yüksek modelleri tercih et. Hyosung her yıl kendini yeniliyor ve üstüne koyarak devam ediyor.
arkadaşlar bir sorum olucak. gecen gun eve gıderken motor yolda stop etti. calıstırmak ıcın bır kac kez marsa bastım. almadı kaskı cıkardım kontagı actım. benzın otomatigi sureklı calısıyor. durmuyor. eve bıraktım motoru. sabah kontagı acınca aku bitmiştı hıc tıklamadı. ertesı gun ustaya goturdum. usta calıstırdı. ılk basta bıraz sıyah duman attı sonra calıstı. gazı kesıp verıyor kendı kendıne. sonra 6 bın devırde takılı kalıyor. usta enjektorde sorun var dedı. bunun sebebı sızce ne olabılır?
Yağmurda mı kaldı? Kısa devrelik bir durum var gibi. Kabloları kontrol etmekte, farın, sinyalin yanıp yanmadığına, güçlü yanıp yanmadığına bakmak lazım.
6bin devirde takılı kalması olayı da, bijo piposu, buji pipo kablo başlığından olabilir sorun. Yada çok düşük ihtimal krank sensörü (10 liralık bir parça)
Bazı ustalar nedense öncelikle en zor sökülen ve en çok masraf çıkartacak şeyden şüpheleniyorlar.
Arkadaşlar merhaba kazasız sürüşler herkese. 2013 Hyosung Gt250R aldım. 2750 KM'de , 3000- 3500km arası bakım gözüküyor. Neler yapıyorlar bu bakımda? Ayrıca servisler ne kadar ücret alıyorlar?
http://www.hyosung.com.tr/upload/idosyalar/6_KullanmKlavuzu.pdf
BURDAKI LINKDEN SAYFA 49 BAKABILIRSIN ISCILIK OLARAK 80 ÖDEMISTIM YANLIS HATIRLAMIYORSAM HAVA FILTRESI TEMIZLENIYOR BUJILERE BAKIYOLAR TEMIZLIYOLARLAR YAG DEGISIMI BIRDE 120 TL FALANDI YANLIS HATIRLAMIYORSAM HEPSI ISTANBUL KAYALAR MOTORDA YAPTIRDIM
Kaç Modelden Sonra Devir Kesici Bulunuyor ?
Enjeksiyonla beraber devir kesici var,2009 Modeller devir kesicili olması gerek. Ama daha temiz karbüratörlü varsa karb. Tercih ederim o yaştakilerde
2012 var bende kaç kilo bu modeli cbr ile kıyaslarsan kaç kilo var ? Ankarada varsa gazlıcak msj atabilir bana iyi günler
hâla üye olmayan varsa bekleriz.
https://www.facebook.com/groups/gt250Turkiye
arkadaşlar hyosungların ön amortisörleri kimi sarı renkte kimi siyah, fabrika çıkışı ne renk olur, rengin farklı olması değiştiği anlamına mı gelir? (bu iki rengin yanında sarı turuncu karışımı amortisör de görmüştüm o yüzden soruyorum)
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)