Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Eylül 2014, 21:25
#31781
http://i.hizliresim.com/1nNVGD.jpg
http://i.hizliresim.com/XYd9p3.jpg
Selamlar.İyi akşamlar.Artık bende Gt250R sahibiyim.Alalım 2 hafta kadar oldu.Hava durumu,yol ,acemilik anca 450 km falan yapabildim.
Resimleri ekledim.Sizler ile paylaşmak istedim.Sorularınız önerileriniz varsa konuşalım.Grup canlansın biraz.Gaziantepten selamlar saygılar.
Reklamlar
-
30 Eylül 2014, 21:37
#31782
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Dostum senin motor 11000 devirdeyken 165 lerde oluyor. Benim motorda 10500 lerde 172 falan goruyor yanlis gormediysem. Benim motorun dislileriyle oynanama ihtimali var mi ki ??? Bende 2006 hyosung varken senin devir ile ayniydi ama bu daha dusuk devirlerde ulasiyor yuksek hizlara
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
Ayrica motorunuzun egzosu performans egzos ise hava benzin karisimi oranini ayarlatin. Ben motoru aldigimda uzerinde performans egzos vardi orjinalini yaninda vermislerdi. Performans egzosda 25 krs yakarken orjinalini takinca 22 krs e kadar dustu sehir icinde
egzoz orjinal, K&N performans hava filtresi var. arka lastik 70 değil 60 bu yüzden daha yavaş gitmesi olası fakat gps ile ölçtüm çok fark çıkmıyor. bence sen bi gps ile ölç bakalım fark çıkacak mı
-
30 Eylül 2014, 22:04
#31783
VesVas adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/1nNVGD.jpg
http://i.hizliresim.com/XYd9p3.jpg
Selamlar.İyi akşamlar.Artık bende Gt250R sahibiyim.Alalım 2 hafta kadar oldu.Hava durumu,yol ,acemilik anca 450 km falan yapabildim.
Resimleri ekledim.Sizler ile paylaşmak istedim.Sorularınız önerileriniz varsa konuşalım.Grup canlansın biraz.Gaziantepten selamlar saygılar.
Hayırlı olsun dostum. Kazasız belasız bin inş.
Serk21 adlı üyeden alıntı
egzoz orjinal, K&N performans hava filtresi var. arka lastik 70 değil 60 bu yüzden daha yavaş gitmesi olası fakat gps ile ölçtüm çok fark çıkmıyor. bence sen bi gps ile ölç bakalım fark çıkacak mı
Valla dostum önce bir gps ve gps sabitleyici edinmem lazım. Telefonumla ölçeyim desem cebime koyacağımdan muhtemelen doğru çıkarmayacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------
Bu arada arkadaşlar fren balatalarımı değiştirmem gerekiyor. Siz orjinalini mi kullanıyorsunuz, eğer kullanmıyorsanız hangi balata markasını tavsiye edersiniz ? Bir de kendim değiştirmek istesem becerebilir miyim ?
2006 Hyosung GT250R >> 2011 Hyosung GT250R EFi
-
01 Ekim 2014, 10:53
#31784
Arkadaşlar Ankara'da olan arkadaşlarla birlikte whatsupp grubu kursak buluşma günleri daha hızlı daha kolay sohbet ve daha rahat iletişime geçebiiliriz.. Belirlediğimiz buluşma günlerini burdan da paylaşabilir katılma isteyenlerede duyurmuş oluruz... (daha önceden kendi aracımla aynı marka arkadaşlarla yaptığımız ve memnun kaldığımız bir sistemdi burda var mıdır bilmiyorum yoksa eğer güzel olacağı kanaatindeyim...
-
01 Ekim 2014, 13:04
#31785
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
...
[/COLOR]Bu arada arkadaşlar fren balatalarımı değiştirmem gerekiyor. Siz orjinalini mi kullanıyorsunuz, eğer kullanmıyorsanız hangi balata markasını tavsiye edersiniz ? Bir de kendim değiştirmek istesem becerebilir miyim ?
Brenta balata kullanma.Görünüşte uygun fakat balata diski kaçırıyor dolayısıyla fren mesafesi uzuyor.
Öne EBC sintered HH // Daha sert ve ön sık kıllanıldığı için uzun süre dayanan bir balata.
Arkaya EBC organik // Daha sessiz ve yumuşak fakat daha kısa sürede biten bir balata.
Değişim kolay bir işlem fakat alyan takımın düzgün değilse elin anahtar tutmamışsa alyanların kafalarını yalama yaparsın sonra al başına belayı.
Bilen biri ile değişin izle sonraki seferde kendin değişirsin.
ver gazı... ver çoşkuyu
-
01 Ekim 2014, 13:18
#31786
UNdocab adlı üyeden alıntı
Brenta balata kullanma.Görünüşte uygun fakat balata diski kaçırıyor dolayısıyla fren mesafesi uzuyor.
Öne EBC sintered HH // Daha sert ve ön sık kıllanıldığı için uzun süre dayanan bir balata.
Arkaya EBC organik // Daha sessiz ve yumuşak fakat daha kısa sürede biten bir balata.
Değişim kolay bir işlem fakat alyan takımın düzgün değilse elin anahtar tutmamışsa alyanların kafalarını yalama yaparsın sonra al başına belayı.
Bilen biri ile değişin izle sonraki seferde kendin değişirsin.
Dostum EBC sintered HH dediğin balatanın adet fiyatı yanlış bilmiyorsam 105 TL. Ön için 2 adet alsam 210 TL. Arkaya tak dediğin balata da 55 tl 265 TL yapar. Lastiklerim halen shinko ve değiştirebilecek gücüm de yok açıkçası. Sence balatalara bu kadar vermek mantıklı olacak mı ? Sohbet sayfasına da konu açtım orada bir kişi de senin dediğin EBC sintered HH balataları önerdi. Ama hem lastik kalitesi olsun hem de bütçem olsun beni bayağı zorlayacak gibi.
Arkaya önerdiğin Arkaya EBC organik balatayı önlere de alsam frenleme de sıkıntı yaşar mıyım ? Yoksa bunlara hiç bulaşmayayım adedi 33 TL olan orjinal balatasını mı alayım ?
2006 Hyosung GT250R >> 2011 Hyosung GT250R EFi
-
01 Ekim 2014, 16:05
#31787
Burada daha ucuza fiyatlar var
EBC sintered HH
http://www.merkezyedekparca.com/urunler/hyosung-gt250-on-fren-balatasi/413/
Ebc organik
http://www.merkezyedekparca.com/urunler/hyosung-gt250r-on-fren-balatasi/411/
Öne organik takarsan çok hızlı biteceği için daha pahalıya gelir.
EBC balata setini 20bin km kullandım. Bu kadar süre göz önüne alındığında ucuza gelmiş oluyor aslında fakat ilk alırken pahalı
Brenta almada orjinal alsan da olur fakat orjinaller kamyon gibi ötüyor.
-
01 Ekim 2014, 16:18
#31788
Ilgin icin tesekkur ederim dostum. Hasanpasada ebc nin distribütörü var oraya gittim. Adam cok fazla para vermene gerek yok dedi. Bende tamam o zaman deyip Organik aldim.
-
01 Ekim 2014, 18:25
#31789
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Ilgin icin tesekkur ederim dostum. Hasanpasada ebc nin distribütörü var oraya gittim. Adam cok fazla para vermene gerek yok dedi. Bende tamam o zaman deyip Organik aldim.
organik ile sinter arasında sadece 10 tl fiyat farkı var. aldığın balatanın tanesi 35 tl civarındaysa scooter serisidir. o da daha ince olduğundan çabuk bitiyor, en iyi ihtimalle km bazında toplamda aynı maliyete geliyor. muhtemelen çok bilmiş bir satıcıya denk geldin.
-
02 Ekim 2014, 11:58
#31790
puser adlı üyeden alıntı
organik ile sinter arasında sadece 10 tl fiyat farkı var. aldığın balatanın tanesi 35 tl civarındaysa scooter serisidir. o da daha ince olduğundan çabuk bitiyor, en iyi ihtimalle km bazında toplamda aynı maliyete geliyor. muhtemelen çok bilmiş bir satıcıya denk geldin.
Evet scooter serisi verdi. Zaten motoru çok kullanmayacağım gibi. en fazla 10.000 daha kullanıp ya model yükseltmek ya da hacim büyütmek istiyorum.
Ayrıca bugün arka diskin dış yüzeyinde ki dalgalanma dikkatimi çekti. Bu orjinal olarak böyle değildir değil mi ? Benden önceki sahibi motoru bakımsız bırakmış tüm bakımlarını ben yaptırıyorum. Bu diskin orjinali dalgalı değilse bir tornacıda düzelttirmem mantıklı olur mu ? (Ön disklerin iç ve dışında ve arka diskin iç kısmında herhangi bir dalgalanma mevcut değil)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:59 ----------
Şimdi aşağıya indim sanayiye sormaya gidecektim. Diske bir daha bakayım dedim dün oluşan dalgalanma yoktu. Muhtemelen disk çok ısındığından dolayı genleşmeler falan oldu ondan dolayı dalgalı dalgalıydı. Bilginize sunmak isterim...
-
02 Ekim 2014, 22:57
#31791
En sonunda nasip oldu 2006 dan beri takip ettiğim hyosung gt250r a dün itibariyle 2013 model titanyum rengini alarak kavuştum .
Kontagi çevirdiğimde göstergede F1 ışıgı yanıp sönüyor. Motoru çalistirinca f1 ikazi görünmüyor lambasi sönüyor bu normal bir durum mudur?
Motosikletim hala garanti kapsamında fakat bulundugum şehirde yetkili servisi bulunmuyor bu bir Ariza uyari işareti mi yoksa rutin bir durum mu ?
-
03 Ekim 2014, 15:07
#31792
Arkadaşlar tamamen merakımdan soruyorum. En fazla kaç km/h hızı gördünüz ve yol nasıldı? Düz yolda top speed değerleriniz nedir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Beyler akşama yağmur olmaması gibi bir durumda Avrupa yakasında olan arkadaşlar varsa toplanabiliriz? Gelmek isteyen, gelmeyi düşünen arkadaşlar var mı? Yorum yaparlarsa ona göre sayıyı belirler ve bir buluşma yeri ayarlarız ortak/bilindik bir yer olmak üzere.
İçerik, çekirdek, çay, kola, muhabbet olur, gazlama olur ona hep beraber karar veririz.
-
03 Ekim 2014, 15:34
#31793
bu motor en fazla 150 yi görüyor telefonla ölçülünce normal km göstergesi yüzde 10 fazla gösteriyor yani 160 yaptım diyen 145-150 yi görüyor
-
03 Ekim 2014, 16:19
#31794
Red_Whiskers adlı üyeden alıntı
En sonunda nasip oldu 2006 dan beri takip ettiğim hyosung gt250r a dün itibariyle 2013 model titanyum rengini alarak kavuştum .
Kontagi çevirdiğimde göstergede F1 ışıgı yanıp sönüyor. Motoru çalistirinca f1 ikazi görünmüyor lambasi sönüyor bu normal bir durum mudur?
Motosikletim hala garanti kapsamında fakat bulundugum şehirde yetkili servisi bulunmuyor bu bir Ariza uyari işareti mi yoksa rutin bir durum mu ?
Çalışınca sönüyorsa problem yoktur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:12 ----------
almpoz adlı üyeden alıntı
bu motor en fazla 150 yi görüyor telefonla ölçülünce normal km göstergesi yüzde 10 fazla gösteriyor yani 160 yaptım diyen 145-150 yi görüyor
Km göstergesinde bütün motosikletlerin hata payı vardır. Hiç bir motosiklet ve araba gps te ölçülen hızı göstermez. Her zaman da hata payı sabit olacak diye bir kaide yok. göstergede 110 gps te 100 km ile giden bir araç, göstergede 220 giderken gps te 200 km gidecek diye bir kesin yargı yoktur. altı veya üstü olabilir. Yani siz drift ile 100 giderkenb 100 km ile gitmiyorsunuz veya arabada 100 ile giderken 100 km ile gitmiyor. Dolayısıyla bu motor en fazla 150 görüyor onu da yanlış gösteriyor demek yanlıştır.
Bende 2013 gt250r var, düzde 185 km yi bir kez gördüm o da 5. vites kesici oluyor zaten. Düzde genelde 175-180 arası gösteriyor. Eğimli yollarda yol yettiği sürece 5. vites kesiciye giriyor motosiklet
-
03 Ekim 2014, 17:24
#31795
Red_Whiskers adlı üyeden alıntı
En sonunda nasip oldu 2006 dan beri takip ettiğim hyosung gt250r a dün itibariyle 2013 model titanyum rengini alarak kavuştum .
Kontagi çevirdiğimde göstergede F1 ışıgı yanıp sönüyor. Motoru çalistirinca f1 ikazi görünmüyor lambasi sönüyor bu normal bir durum mudur?
Motosikletim hala garanti kapsamında fakat bulundugum şehirde yetkili servisi bulunmuyor bu bir Ariza uyari işareti mi yoksa rutin bir durum mu ?
Kontağı ilk açtığınızda yanması normaldir. Bende de öyle oluyor.
Twin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar tamamen merakımdan soruyorum. En fazla kaç km/h hızı gördünüz ve yol nasıldı? Düz yolda top speed değerleriniz nedir?
Düz yolda 174 km/h gördüm. Karşıdan rüzgar esince 170 km/h düştü
-
03 Ekim 2014, 18:09
#31796
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Kontağı ilk açtığınızda yanması normaldir. Bende de öyle oluyor.
Düz yolda 174 km/h gördüm. Karşıdan rüzgar esince 170 km/h düştü
Bende cbr 250 var. 3 gün üst üste hız denemesi yaptım düz yolda. İlk gün düz yolda 180 gördüm sonra bıraktım, 2. gün 181 gördüm araba çıktı yine bıraktım. 3. gün 182'de 3 kere arka arkaya kesiciye girdi. İyi yürüyor namussuz Maşallah'ı var. Allah kaza bela göstermesin bizlere. Tabi bu hız denemelerini gece 10:30-11'den sonra boş yolda yapıyorum ama bazen trafik karışıyor işte
Sakın yanlış anlaşılma olmasın. Amacım kaba tabirle sidik yarışı değil ama arada fark var mı diye merak ettim, öyle fark yokmuş meğerse.
-
03 Ekim 2014, 18:12
#31797
Valla kardeşim kilo 84 olunca zavallı motor ne kadar daha çeksin
Amin önemli olan da kazasız belasız güzel ve zevk alarak sürmek. Zaten motoru aldım alalı kaç kez gaza abandın desen ya 2 dir ya 3
-
03 Ekim 2014, 18:35
#31798
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Valla kardeşim kilo 84 olunca zavallı motor ne kadar daha çeksin
Amin önemli olan da kazasız belasız güzel ve zevk alarak sürmek. Zaten motoru aldım alalı kaç kez gaza abandın desen ya 2 dir ya 3
Bende öyle bakma 89 kiloyum Allah kaza bela göstermesin. Öyle her imkan bulduğumda sıkan birisi değilim ama merak ettim zaten amacım top speed yapmaktı o yüzden tek başıma ve gece saatinde çıktım yol sakin olsun diye Yoksa normalde 100-130 arası takılıyorum yol durumuna göre.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
03 Ekim 2014, 18:40
#31799
-
03 Ekim 2014, 18:40
#31800
Beyler şuanda 6 kişi olmak üzere (2 kişi daha bize katılabilir haber bekliyoruz), akşama Silivri-Tekirdağ gaz açmayı planlıyoruz. Hepimiz Avrupa yakasındayız ve gelmek isteyen arkadaşlar olursa aramıza katılmalarından şeref duyarız. Hareket saati akşam 10. Keyfimize göre sabaha kadar gazlayabiliriz. İsteyen arkadaşlar gelebilir, daha sonra yine canı isterse dönüş yapabilir. Ama biz isteriz ki hep birlikte gidip, hep birlikte dönelim. Gelmeyi düşünen arkadaşlar benimle iletişime geçebilirler. Buradan yazabilirler, özel mesaj atabilirler. Ya da Facebook ile bana ulaşabilirsiniz.
https://www.facebook.com/cannn22
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler