Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Eylül 2014, 01:49
#31761
erkmenc13 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar.. Ben ehliyetimi yeni almış bir hyosung gt250r hayranıyım.. Biliyorum soracağım sorular birçok kez karşınıza çıkmıştır ama arayıpta bulamadığım için size sorma kararı aldım lütfen kızmayın bana...
1)İlk motorum olucak 1.74 62 kgyim herhangi bi problem yaşar mıyım?
2)İlk motor olarak önerirmisiniz? Daha önce cbf150 kullanma imkanım oldu 200 km kadar..
3)2011 model ve üstü bakıyorum 2.el alacagım alırsam bir fiyat kriteri önerirmisiniz mesela 9 milyar vereceğine sıfır al ya da ocak-şubat aylarını bekle fiyatlar iner gibi..
şimdilik sormak istediklerim bunlar.. İlginize teşekkür ederim herkesin tekeri düz bassın..
Selam. Çoğu kişi ilk motor olarak sıkıntı çıkarmaz alışınca bisiklet gibi sürersin diyor ama bence alakası yok. İlk motor olarak tavsiye etmem ben ağır motor, karenajlı motor düşürsen(ki düşer) masrafı üzer. Boy bir sıkıntı çıkarmaz sanırım benim 1.78 sıkıntım olmadı. 3.ye cevap olarak sıfır her zaman daha iyi tabiiki ama geçen senenin 11-12 fiyatlarıyle bu senenin 11-12 fiyatları arasında fark var. Sıfırlarda aynı şekilde, memlekette mücevherin fiyatı düşüyor sadece. Dolar düşer, enflasyon düşer gibi kumar oynayacaksan yada inanıyorsan bekle tabii. Ocak Şubat daha cazip olur illaki. Ama ilk motosiklet için bence düşünme, yada çıplak olanına bi bak derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
UNdocab adlı üyeden alıntı
Motosikletin beyninde bir map tablosu vardır. Gönderme miktarları bu map e göre gerçekleşir.
Bu sebeple motorun yakıt hava vs si ile ilgili değişiklik yapıldığında bu map tablosuna yeni map atılır.
Bizim motorlara map atan var mı?
Reklamlar
-
25 Eylül 2014, 11:37
#31762
erkmenc13 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar.. Ben ehliyetimi yeni almış bir hyosung gt250r hayranıyım.. Biliyorum soracağım sorular birçok kez karşınıza çıkmıştır ama arayıpta bulamadığım için size sorma kararı aldım lütfen kızmayın bana...
1)İlk motorum olucak 1.74 62 kgyim herhangi bi problem yaşar mıyım?
2)İlk motor olarak önerirmisiniz? Daha önce cbf150 kullanma imkanım oldu 200 km kadar..
3)2011 model ve üstü bakıyorum 2.el alacagım alırsam bir fiyat kriteri önerirmisiniz mesela 9 milyar vereceğine sıfır al ya da ocak-şubat aylarını bekle fiyatlar iner gibi..
şimdilik sormak istediklerim bunlar.. İlginize teşekkür ederim herkesin tekeri düz bassın..
1=)BOY OLARAK SIKINTI OLMAZ SENIN ICIN
2=)ÖNERİRİM YALNIZ TRAFIGE CIKMADAN ONCE MOTORA ALIS BIRAZ
3=)FİYATLAR HEP YUKESLİYOR NE OLUR BILINMEZ ILK TAVSIYEM SIFIR SONRA ALABILIYORSAN 2012-2013- NE ONLARDA MAXSIMUM 10.000 SU ZAMANDA AMA SENEYE MOTORUN FIYATINA ZAM GELIRSE ARTAR IKINCI EL FIYATLARIDA KI BENCE ZAM GELIR BENCE HERSEY HER SENE PAHALASIYOR
-
26 Eylül 2014, 13:29
#31763
Selamın aleyküm arkadaşlar bende siteye yeni katıldım.. İnşallah önümüzdeki hafta içerisinde de GT250R sahibi olacağım öncesinden aranız katılmak istedim. siteyi biliyordum fakat kullanıcılar altında açılan konuyu ilk defa gördüm açıkcası messajların yoğunluğu beni hayrete düşüren ilk nokta oldu vallahi tebrikler
-
29 Eylül 2014, 11:28
#31764
arkadaşlar bi sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim... motor stop halinde ve 1. viteste debriyaja basıp ileriye doğru iteklediğimde yığılma yapıyor nedeni ne olabilir bi fikri olan var mı acaba cevaplarsanız çok memnun olacağım önemli bir sorun değildir umarım .s
-
29 Eylül 2014, 13:08
#31765
taha7806 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bi sorum olacak cevaplarsanız çok sevinirim... motor stop halinde ve 1. viteste debriyaja basıp ileriye doğru iteklediğimde yığılma yapıyor nedeni ne olabilir bi fikri olan var mı acaba cevaplarsanız çok memnun olacağım önemli bir sorun değildir umarım .s
Hocam selam bende de o şekilde oluyor sordum bi kaç kişiye sorun yok dediler. Boşa alıp iteklemek daha kolay yoksa bi iki adım itip zorlaşıyor debriyaj ile itmek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
erkmenc13 adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar.. Ben ehliyetimi yeni almış bir hyosung gt250r hayranıyım.. Biliyorum soracağım sorular birçok kez karşınıza çıkmıştır ama arayıpta bulamadığım için size sorma kararı aldım lütfen kızmayın bana...
1)İlk motorum olucak 1.74 62 kgyim herhangi bi problem yaşar mıyım?
2)İlk motor olarak önerirmisiniz? Daha önce cbf150 kullanma imkanım oldu 200 km kadar..
3)2011 model ve üstü bakıyorum 2.el alacagım alırsam bir fiyat kriteri önerirmisiniz mesela 9 milyar vereceğine sıfır al ya da ocak-şubat aylarını bekle fiyatlar iner gibi..
şimdilik sormak istediklerim bunlar.. İlginize teşekkür ederim herkesin tekeri düz bassın..
Hocam selam,
1. Kesinlik bir sorun yaşamazsın emin ol, bneim boyumda seninkiyle aynı 1.75
2. ilk motor olarak kesinlikle tavsiye ederim, ben aynen ehliyet sınavına bu ilk motorum ile çalıştım girdim ama trafiğe çıkmadan önce uygun bi yerde sürekli alıştırma yaptım, slalom hızlanma vites değiştirme frenleme vs. gibi.
3. Fiyatlar sürekli artıyor ve kış geldi fiyatlar düşer vs. diye bişey olmuyor gibi artık, çünkü sfırlarının fiyatları arttığı sürece 2. elde maşşalah ona ayak uyduruyor.
Bu arada hangi şehirdesin bilemiyorum Ankara'daysan konuşuruz görüşürüz daha
-
29 Eylül 2014, 13:28
#31766
eup adlı üyeden alıntı
Hocam selam bende de o şekilde oluyor sordum bi kaç kişiye sorun yok dediler. Boşa alıp iteklemek daha kolay yoksa bi iki adım itip zorlaşıyor debriyaj ile itmek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------
Hocam selam,
1. Kesinlik bir sorun yaşamazsın emin ol, bneim boyumda seninkiyle aynı 1.75
2. ilk motor olarak kesinlikle tavsiye ederim, ben aynen ehliyet sınavına bu ilk motorum ile çalıştım girdim ama trafiğe çıkmadan önce uygun bi yerde sürekli alıştırma yaptım, slalom hızlanma vites değiştirme frenleme vs. gibi.
3. Fiyatlar sürekli artıyor ve kış geldi fiyatlar düşer vs. diye bişey olmuyor gibi artık, çünkü sfırlarının fiyatları arttığı sürece 2. elde maşşalah ona ayak uyduruyor.
Bu arada hangi şehirdesin bilemiyorum Ankara'daysan konuşuruz görüşürüz daha
Verdiğiniz cevap için teşekkürler. Daha önceden böyle bir şey yapmıyordu ya da ben fark etmedim neden başlamış olabilir bu sıkıntı geçmesi için ne yapmam gerekir acaba :S
-
29 Eylül 2014, 13:57
#31767
Herkese merhaba. Arkadaslar motorlarda dip gaz uzun yol yaptiginizda km de kac krs yakiyorsunuz ? Buhun 150 km uzun yol yaptim. Gidiste 140-150 km donustede hep dip gaz 170 km ile geldim. 22 krs yakmisim sizce normal mi ? Degilse asagiya verdigim linkte actigim konu var yardimci olursaniz sevinirim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/137067-hyosung-yakit-sorunu.html
-
29 Eylül 2014, 14:19
#31768
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba. Arkadaslar motorlarda dip gaz uzun yol yaptiginizda km de kac krs yakiyorsunuz ? Buhun 150 km uzun yol yaptim. Gidiste 140-150 km donustede hep dip gaz 170 km ile geldim. 22 krs yakmisim sizce normal mi ? Degilse asagiya verdigim linkte actigim konu var yardimci olursaniz sevinirim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/137067-hyosung-yakit-sorunu.html
170 le gidip 18 kuruş yakmayı mı bekliyorsun? yahu 22 kuruş yaktıysan öpte başına koy. o süratlerde zorlarsan 5 litreye yakın yakıyor bi hesapla bakalım kaç kuruşa geliyor? 25 kuruş. sen 170 le gidip 3,6 litre yaksın istiyorsun.. hibrit motor mu seninki? meşhur atasözleri devreye girer; Hem hastayım hem hamile hemide isterim temiz muamele yada Hem yoğurdum dökülmesin hemde.... :D :D
-
29 Eylül 2014, 14:26
#31769
Ya dostum bende anlamadim ama daha once uzun yollarda 140 150 ile giderdim 18 krs falan yakardi. Motorda mi bir sikinti var yoksa normal mi onu anlamaya calisiyorum 140 ile giderken 9000 devirde 170 ile giderken 10500 lerde oluyor o kadar farkettirir mi ki diye dusjndum
-
29 Eylül 2014, 14:34
#31770
Şu videomu izle, benim arka lastik ince yanak oldugu için turdan keybediyorum =) ayrıca 160 ebat yani birazda tabanı geniş, devir=hız olayı fena benimknide.. bide K&N filtre var mübarek yaıyor yani ama herkes kadar. 18 kuruşları şu sıra tws apaçiler yakıyor =)
-
29 Eylül 2014, 15:10
#31771
Dostum senin motor 11000 devirdeyken 165 lerde oluyor. Benim motorda 10500 lerde 172 falan goruyor yanlis gormediysem. Benim motorun dislileriyle oynanama ihtimali var mi ki ??? Bende 2006 hyosung varken senin devir ile ayniydi ama bu daha dusuk devirlerde ulasiyor yuksek hizlara
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:08 ----------
Ayrica motorunuzun egzosu performans egzos ise hava benzin karisimi oranini ayarlatin. Ben motoru aldigimda uzerinde performans egzos vardi orjinalini yaninda vermislerdi. Performans egzosda 25 krs yakarken orjinalini takinca 22 krs e kadar dustu sehir icinde
-
30 Eylül 2014, 00:37
#31772
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-kullanilmis-bakimlari-aksatilmadan-yapilmis-179845110/detay
arkadaşlar bu motor nasıl sizce?
-
30 Eylül 2014, 11:00
#31773
Dıştan güzel duruyor ama motoru nasıldır ona bakmanız lazım. Dıştan bakınca 10 numara olup motor olarak ölü olan çok motor var piyasada...
-
30 Eylül 2014, 12:08
#31774
6bin km de çiçek gibi motor. Sıfır almaktan daha mantıklı.
Fotolardan yan yatması çiziği falan da gözükmüyor.
Dışı içi mi olur 6000km deki motorun. Al mis gibi bin git işte
-
30 Eylül 2014, 13:35
#31775
wantura adlı üyeden alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-kullanilmis-bakimlari-aksatilmadan-yapilmis-179845110/detay
arkadaşlar bu motor nasıl sizce?
İLANA GÖRE ALINABILIR BIR MOTOR
SIKINTI CIKARMAZ GIBI
-
30 Eylül 2014, 14:42
#31776
UNdocab adlı üyeden alıntı
6bin km de çiçek gibi motor. Sıfır almaktan daha mantıklı.
Fotolardan yan yatması çiziği falan da gözükmüyor.
Dışı içi mi olur 6000km deki motorun. Al mis gibi bin git işte
İnsanlardan çok canım yandığı için mümkün oldukça tedbirli olmaya özen gösteriyorum. Motorun rodajının iyi yapıldığının garantisini verebilir misin arkadaşa ki böyle kesin konuşabiliyorsun?
Motor kötüdür demiyorum temkinli olmak her zaman iyidir. Usta götürmeseniz bile bir bilenle gidip sesini soluğunu dinlemekte fayda var. Şimdiden hayırlı olsun
2006 Hyosung GT250R >> 2011 Hyosung GT250R EFi
-
30 Eylül 2014, 16:14
#31777
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
İnsanlardan çok canım yandığı için mümkün oldukça tedbirli olmaya özen gösteriyorum. Motorun rodajının iyi yapıldığının garantisini verebilir misin arkadaşa ki böyle kesin konuşabiliyorsun?
Motor kötüdür demiyorum temkinli olmak her zaman iyidir. Usta götürmeseniz bile bir bilenle gidip sesini soluğunu dinlemekte fayda var. Şimdiden hayırlı olsun
O zaman sütü üfle yoğurdu değil.
Dıştan güzel duruyor ama motoru nasıldır ona bakmanız lazım. Dıştan bakınca 10 numara olup motor olarak ölü olan çok motor var piyasada...
Motor kötüdür demiyorum temkinli olmak her zaman iyidir. Usta götürmeseniz bile bir bilenle gidip sesini soluğunu dinlemekte fayda var.
Hyosung'un en sağlam yeri motor bloğudur.6000 deki motorda bu dediklerinle en ufak birşey anlayamazsın.
Senin dediklerin 25-30 bindeki motorda yapılır.
En kötü şartlarda.Rodajı çok çok kötü yapılmış bir motor sonrasında da kötü kullanılırsa sorun olarak 70-80bin kilometrelerde yağ yakmaya başlar. Bununda arkadaşı çok etkileyeceğini sanmıyorum.
Bu motor alınmak üzere gidilir. Sahibinin tipine bakılır, resimdeki gibi mi bakılır sonra gösterge, amortisör kontrol edilir.Usulen bi tur atarsın pazarlığını yapar, hayırlı olsun der alırısın.
-
30 Eylül 2014, 16:49
#31778
UNdocab adlı üyeden alıntı
Sahibinin tipine bakılır, resimdeki gibi mi bakılır sonra gösterge, amortisör kontrol edilir.Usulen bi tur atarsın pazarlığını yapar, hayırlı olsun der alırısın.
Bence gerek yok parayı direk verip alsın arkadaş...
Benimde başından beri demeye çalıştığım buydu. Motoru görmeden göstergesinin sağlam olduğunu veya amortisörlerinin durumunu anlayamayız. Neyse polimiğe gerek yok her şeye itiraz etme yerine empati kursaydınız ne demek istediğimi anlardınız. Kalın sağlıcakla...
2006 Hyosung GT250R >> 2011 Hyosung GT250R EFi
-
30 Eylül 2014, 17:00
#31779
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Bence gerek yok parayı direk verip alsın arkadaş...
Benimde başından beri demeye çalıştığım buydu. Motoru görmeden göstergesinin sağlam olduğunu veya amortisörlerinin durumunu anlayamayız. Neyse polimiğe gerek yok her şeye itiraz etme yerine empati kursaydınız ne demek istediğimi anlardınız. Kalın sağlıcakla...
Herşeye değil gereksiz ve doğru olmayan şeylere itiraz ediyorum.
s.ozer1991 adlı üyeden alıntı
Dıştan güzel duruyor ama motoru nasıldır ona bakmanız lazım. Dıştan bakınca 10 numara olup motor olarak ölü olan çok motor var piyasada...
Bu mesaj ile diğer mesajlar arasında hiç bir alaka yok. Bilmeyen adamın kafasını karıştırmaktan başka bir işe yaramayan ve içeriği de tutarsız bir mesaj.
Dıştan bakınca 10 numara olup ÇOK YENİ MODEL ve 6000km de çok motor mu var piyasada?
Eski model motorlarda olabilir. Ee bilmeyen adamın kafası karışıp miğdesi bulandı şimdi.
Sebep?
ver gazı... ver çoşkuyu
-
30 Eylül 2014, 17:03
#31780
Neyse kardeşim uzatmaya gerek yok.
ver gazı... ver çoşkuyu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler