Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Eylül 2014, 02:23
#31701
Bende Diablo Rosso 2 kullanıyorum ama 150/60 aldığım için pişmanım diyebilirim, lastiği kesinlikle öneririm muhteşem tutuyor. Benim motorda ayaklıkların topuzları yok yani yatmaya oldukça müsait yalnız lastiğe güvenip baya yattıktan sonra kalkamadık lastik küçük geldi sanırım sıkıntı çıktı acaba diyorum 160-60 alsam böyle olmazdı sanki. Sonraki lastiklerimde büyük ihtimal 160/60 ı deneyeceğim. Bu arada görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Tekeriniz düz bassın
Reklamlar
-
08 Eylül 2014, 05:02
#31702
-
08 Eylül 2014, 22:54
#31703
Serk21 adlı üyeden alıntı
Yakın arkadaşımda wolf var,söylediğine göre yakıtı gerçekten çok az,kokluyor resmen ama titreşim olayı adamı canından bezdirdi.. Birde malzeme kalitesini beğenmedim ayrıca geçende çocuk debriyaj balatası aldı tam 250tl.. sadece balata.. o yüzden wolf elma kurdudur benim için =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
plakana kesilmiş benzin fişini atmadın inşallah? hemen sıcağı sıcağına servise çekip istasyona fatura etseydin.. tabi benzin almadan önce sağlam,aldıktan sonra bu hatayı verdiyse.. bazı istasyonların benzinine su karışıyor bazılarının benzininde de resmen pislik çıkıyor.
hyo ile kıyaslarsak malzeme kalitesi olarak hyo daha mı iyi sence?
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
09 Eylül 2014, 09:49
#31704
Hyosung her türlü daha iyi bence, sym nin şöyle bir avantajı var çok az yakıyor, düşünce pek birşey olmuyor ve o yan kapaklarının yan sanayileri çıkmış 85tl ye yandaki küçük plastikleri alabiliyosun. HYOSUNG un yan grenajı en ucuz 507 tl mi ne =) diyeceksin ki yahu biri el kadar biri kocaman.. Haklısın ama sonuçta düştüğünde lazım olacak parça o..
-
09 Eylül 2014, 20:39
#31705
Merhabalar yine motorumun pipolarını değiştirdik ancak sorum düzelmedi. Mustafa Abi(Tiger Race) sorunun beyinden kaynaklandığını beyine kısa devre yaptığında düzeldiğini düzeltince yine bozulduğunu söyledi. 2011 model motorum bu arada, Daewoo beyine ihtiyacım var denemek için, gerekirse beyin alacağız artık yapacak bir şey yok. Ancak şimdilik bursada çok acil daewoo beyin bulmam lazım sadece takıp denemek için yardımcı olursanı çok sevinirim. Tekeriniz düz bassın
Saygılar.
-
09 Eylül 2014, 23:11
#31706
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8777032/detay/
Pederin nakit ihtiyacından dolayı satıyorum. Düşünen olursa forumdan birine gitmesini isterim.
-
10 Eylül 2014, 10:30
#31707
s.a arkadaşlar ön balataları yeni deiştirdim ve ön tekerden seyir halindeyken arada bi cıık cukk gibi sesler geliyor sebebi ne olabilir sizce
-
10 Eylül 2014, 10:59
#31708
ugrbyrm adlı üyeden alıntı
s.a arkadaşlar ön balataları yeni deiştirdim ve ön tekerden seyir halindeyken arada bi cıık cukk gibi sesler geliyor sebebi ne olabilir sizce
balataları sök,, ince zımpara ile zımparala sonra diskini balata spreyiyle temizle ve balatalarını geri tak sesin kesildiğini göreceksin. lakin bir süre sonra tekrarlayabilir.. Sebebi genelde dandik balatadır, çok rahatsız olursan kaliteli bir balata alıp tak hem fren mesafen kısalır hemde sesten kurtulursun.
-
10 Eylül 2014, 14:56
#31709
-
11 Eylül 2014, 15:23
#31710
Selam dostlar.ben mehmet adanadan..paylasımlar harika..bende 1 ay once sarı bir comet-naked gt250 aldım.42000 km de.alıralmaz motul yag 5100 15-50(malum adana sıcak bolge) zincir o-ring.ve orjinal balata takımi aldım.birde 2 adet ngk buji..sormak istedigim ,dişliilerim orjinal olcude 14-46 diş son devir 10000 rpm fakat son hız(ruzgarsız hava ve iyice egilerek) 145 i zor buluyor.normal ivlenmesi guzel.motor saglıklı.sorun nedir sizce son hız neden düsük kalıyor.disli degisimi yapsam faydası olurmu..ilginize simdiden tesekkur ederim..---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------Ayrıca 10000 devirde giderken motor gaz yemiyormu acaba diye debriyaja basiyotum hemen redline a giriyor..gücü yetmiyor galiba.arka disli kucultmek veya on dis buyultmek bana yardimcı olabilirmi.tecrubeleriniz ne der..tesekkurler simdiden
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
Birde gt 650 on disli 15.bizim 250 lige uyarmi ölcüsü
-
11 Eylül 2014, 16:21
#31711
Eski lastiklerini satan varsa talibim muayeneye girmem gerek lastiklerim bitikdurumda az kullanılmış shinkolarınızı fiyat pahalı olmadığı sürece alabilirim.
-
11 Eylül 2014, 16:42
#31712
Hocam bulamazsan motosiklet lastiği satan yerlerden 150-140-160 170 taban artık ne bulursan rica et sökme takma parası verirsin geçersin muayeneden. Belki şimdiki lastiklerinden daha iyi durumda bir şeyler de bulabilirsin
-
12 Eylül 2014, 11:03
#31713
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9075147/detay/
artık cc yükseltme zamanım geldi ve hyo ya zor da olsa artık ayrılmamız lazım dedim.
-
15 Eylül 2014, 13:24
#31714
Arkadaşlar 2013 lerde yakıt tüketiminiz nedir? özellikle litre olarak? yahu kime sorsan 10 kuruş yakıyorum diyor =) adamda 2500 motor opel omega var,tüp takmış diyor ki 15 kuruş yakıyor =)) gerçek yakıt değerleriniz nedir?
-
15 Eylül 2014, 13:27
#31715
Serk21 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2013 lerde yakıt tüketiminiz nedir? özellikle litre olarak? yahu kime sorsan 10 kuruş yakıyorum diyor =) adamda 2500 motor opel omega var,tüp takmış diyor ki 15 kuruş yakıyor =)) gerçek yakıt değerleriniz nedir?
ORTALAMA 250-300 KM ARASI 45-55 TL ARASI YAKIYOR BENIMKI 2014 MODEL
-
15 Eylül 2014, 14:29
#31716
ben 50 tl ile 200 kilometre anca yapıyorum full şehiriçi
-
15 Eylül 2014, 14:32
#31717
screamaykut adlı üyeden alıntı
ORTALAMA 250-300 KM ARASI 45-55 TL ARASI YAKIYOR BENIMKI 2014 MODEL
Tam detaylı şukadar kuruş yada şukadar litre diyebileceğin rakam var mı?
-
15 Eylül 2014, 14:35
#31718
-
15 Eylül 2014, 14:38
#31719
linkinpark20 adlı üyeden alıntı
ben 50 tl ile 200 kilometre anca yapıyorum full şehiriçi
25 kuruşa denk geliyor seninki, millet 3,4 litrelerden bahsetmiş bazıları da 5 litrelerden, bu motoru sakin kullanan yoktur sanırım çünkü 5bin devir altı ölü, hayat 7 binde başlıyor. Tutupta 3-5 bin devirde tın tın gitmek pek olmuyor.
Uzun yolda 7 bin devirde 105 km hız ile gidiyorum,sanırım ozaman ideal yakıt değerlerinde gidiyorum yada yanılıyorum?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
aykut sen 5 litre yakıyorsun öyleyse? bana çok fazla geldi, 250cc enjeksiyonlu motor neden 5 litre yakıyor =/
-
15 Eylül 2014, 14:40
#31720
Serk21 adlı üyeden alıntı
25 kuruşa denk geliyor seninki, millet 3,4 litrelerden bahsetmiş bazıları da 5 litrelerden, bu motoru sakin kullanan yoktur sanırım çünkü 5bin devir altı ölü, hayat 7 binde başlıyor. Tutupta 3-5 bin devirde tın tın gitmek pek olmuyor.
Uzun yolda 7 bin devirde 105 km hız ile gidiyorum,sanırım ozaman ideal yakıt değerlerinde gidiyorum yada yanılıyorum?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
aykut sen 5 litre yakıyorsun öyleyse? bana çok fazla geldi, 250cc enjeksiyonlu motor neden 5 litre yakıyor =/
BENDAHA ÇOK ŞEHİR İÇİNDE KULLANIYORUM VE GENELLIKLE 100-120 O CIVARLADA OTOBANDA YANLIZ BENZIN LITRESI VE KILOMETRESINI VE TUTARI BAZ ALIN SAKIN KULLANMAMDA 300 KM GORDUM RODAJ ZAMANINDA MESALA
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler