kardes 7000 ytl gercekten temız ve km sı az bı motor ıcın oldukca ıyı bı fıyat...bende motoru almadan once yaklasık olarak 1 yıl sahıbınden.com u takıp ettım...ama bazı ınsanlar karsındakı ınsanı affedersınız ama salak yerıne koymaya calısıor...
kardes 7000 ytl gercekten temız ve km sı az bı motor ıcın oldukca ıyı bı fıyat...bende motoru almadan once yaklasık olarak 1 yıl sahıbınden.com u takıp ettım...ama bazı ınsanlar karsındakı ınsanı affedersınız ama salak yerıne koymaya calısıor...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Motor zevk işidir 300-500 ün hesabı yapılmaz ki zevkin hesabı olmaz zaten çabamız temiz olsun,güveniir bir arkadaştan olsun.Sıfır almak arabalarda dahil bana mantıklı gelmiyor,fiat çok düşüyor plaka takılınca onun için ikinci el temiz tercihim oldu hep benim
Ve buğün aldım motorumu İstanbul'dan Allah kısmet ederse hafta içi gidip otobüsle getireceğim 2007 model,güvendiğim,bildiğim bir motor,fiatını yazmayacağım ama değerinde aldığımı düşünüyorum
hayırlı olsun kardes....allah kazasız belasız kullanmak nasıp etsın...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
hayırlı olsun kazasız belasız yol maceranı resimlersen paylaşırsan görmüş oluruz ;)
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
evt ıyı olur yaa..mrk ettım sımdı...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Sağolun Allah tüm motor sevdalılarına nasip etsin,bir kaç foto çekmeye çalışırım
Aslında tecübeli arkadaşların fikrini almak için taşıma konusunda yeni konu açmayı düşünüyordum
bende motorumu çorludan getirmiştim setra otobüse koydum altına battaniye koyup yan yatırdım dik sığmadı cunku.
100 ytl verdım motor ıcın ama cizik dahi olmadan geldi... izmire..
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Dik sıgacağını söylediler ama,yan yatırma daha emniyetli olur gibi motorla ilğili her hangi bir proplem olmayacaksa
vALLA YANINda extra battaniye goturursen daha rahat getırırsın.
+ olarak 403 mercedes lere dik sığıyor fakat son model setra vb. hiçbir otobüse sığmıyor.. dikte koyacak olursan genede bi halat gotur yanında derım yada otobuste vardır belkı ama işi sansa bırakmazsan daha iyi olur
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Eyvallah teşekkürler tavsiyen için,zor bir yolculuk olcak gibi motor içinde benim içinde Allahtan otobüs tanıdık arada kontrol ederiz artık
Haklısın Faik'cim.
Üstündekileri satsam beni zengin edecek şeyler olmaz ama motoru boş halde -görünürde - alıcı açısında iyi görünen bir fiyata satabilirim. (ve mutlaka sonrasında lastik,egzoz vs. takmak isteyecektir)
Neyse,kimseye birşeyler ispatlama çabasında değilim. Ben nasıl zamanında Hyo aradıysam Ankara'da ,benim gibi motor arayan biri çıkar. Fiyatta da anlaşırız bir türlü.
Bu işlerden anlayan,bu işe kafa yoran birisi zaten makul fiyatlar teklif ediyor.
Birinden biri ile el sıkışırız. Öldüm fiyatına da satsam fırsatçı adama vermem.
Elemanın biri bana demişti "bak bu motora ne kadar verebilirim demiyorum,ne kadar veririm" diyordu hahaha "işine gelirse sat" demeye getirdi.
Daha dünkü çocuk değiliz. Pazarlık nedir,satış nedir,bir malın fiyatı nasıl biçilir anlarız az çok. (sözüm meclisten dışarı)
2007 model bir GT250R'ın kasko bedeli 6800 ytl'dir (Ekim ayı)
2006 model bir 600F'in kasko bedeli ise 11.300'dür.(Ekim ayı)
Bu rakamlardan aşağı alınabilir. Bu rakamların üstü ise motorların ekstralarına göre şekillenir.(ekstraları da olsa aman aman
Daha konuşuyorum yahu. Ben kime konuşuyorum sahi?
Bizimki de laf!
Hadi hayırlı olsun hocam şimdiden.
Hayırlısı ile motoru alıp gelirsin inşallah.
HFC'den birisinden aldın galiba.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Teşekkür ederim,Motoru eski bir arkadaştan aldım her hangi bir siteden tanımıyorum
Yeni bir Hyocu daha.. Kazasız Sürüşler dilerim arkadaşım.. Sorunsuz kullanman dileğiyle..
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
ya hyocular yuksek katılımlı bır toplantımı yapsak
izmire bekleriz okan
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Bu başlık ne kadar aktif böyle
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
ben olurumda baslık aktıf olmamı
Arkadaşlar bir sorum olacak;
2008 model GT250 R'ler de krank milini nasıl iyileştirdiler biliyor musunuz?
yani, krank milinde kullanılan çeliğin tavlanma şeklini mi değiştirdiler yoksa krank çeliğini temperlemeden mi takıyorlardı?
Bir de, bu motorun 650 cc liğini tavsiye edermisiniz?
Krank milinin alaşımında bir değişme yok diye biliyorum.
Krank yatağında fazlaca titreşime mahal vermemek adına bazı ekler olduğu söyleniyor. (rivayet tabi bu)
S&T'ler ile de krank kıranlar oldu yanlış hatırlamıyorsam.
Bu motorun 650'liğini tavsiye ederim. Krank meselesi 650'liklerde yok galiba.
Düzgün kullanılsa 250'liklerde sorun yok esasında.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)