KAPALI YERDE BRANDA ALTINDA MUHAFAZA EDILIYOR GRENEJLARIN BOYASINA BAK SACINI TARA
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak, motosikletimin amortisörü bana biraz yumuşak geliyor hem sele biraz yükselirse iyi olur gibi. Amortisöre ön yükleme nasıl yaparım, ne kadar yapmalıyım, ben yapabilir miyim, ne alet edevat gerekir?
arkadaslar buji ve hava filtresi degişimi 120 tl
yağ ve yağ filtresi degişimi 100 tl
bide akusu bıtmış şarjı 20 tl
marş ıçın kablolarlardan bi sıkıntı çıktı yeter dedim bizim yunuslarla ilgilenen arkadasa yaptırdım artık servıse flan para yedırmeye nıyetmde kalmadı
nasıl bu fiyatlar sizce
Cümleten Selamın aleyküm. Arkadaşlar sizden yine bir arkadaşım kardeşim için yardım rica edeceğim. Şimdi 250cc bir motosiklet alıcam dedi. Hyosung istiyormuş ve şu motoru kafaya takmış.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...56212148/detay
Benimde bu motoru gözüm pek tutmadı. En basiti km saati arızalı demiş. 10.000 km'de olmadığı malum.
Bende alternatif olarak şu ilanlardan birine bakmasını söyledim. Sizin bu vereceğim ilanlar hakkında bir bilginiz var mı? Motorları tanıyan kimseler?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60362799/detay
___
** http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60297198/detay
___
** http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59645609/detay
___
Bu motorunda bakımlarının yapılmış olması bir umut veriyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59916222/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------
Arkadaşlar bu arada 2008 Gt250R yakıt pompası ve debriyaj hakkında fiyat alabilir miyim? Yani bir bilginiz var mı bu parçaların fiyatı hakkında?
www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-sahibinden-orjinal-160362799/detay
Bu motoru içerenköy, ataşehir taraflarında bir kaç kere gördüm.
Tabiri caiz ise motorun canını okuyordu, uzak durulması gerek...
Teşekkür ederim bunu eledik o zaman. Birde dün bahsettiğim arkadaş bu motoru görmüş. Abi bakalım da bakalım. Yanımda sen gel büyüğüm olarak yardımcı ol. Abi üzme beni şöyle böyle. Dedim bak bu motordan adam olmaz, canın yanar, cebinden çok para çıkar, üzülürsün. Üzüleceğini görmektense, hevesinin kırarım daha iyi dedim. Nuh diyor peygamber demiyor, dediğim dedik, çaldığım düdük, keçi inatlı bakalım diyor. İyi dedim tamam.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60824340/detay
Benzin pompası, ve debriyaj değişicek galiba. C.tesi bu motora bakmaya gideceğiz. En kral bize ne masraf çıkarır?
Merhabalar,
Egzos değiştirdikten sonra fotoğrafları paylaşmak istedim. Fakat resimm eklemek yöntemi hk birisi bilgi verebilirmi? Selamlar
Arkadaşlar lütfen yardımcı olun aklıma takılan bikaç soru var ;
Birincisi daha önce hiç 2 tekere binmedim arabamı yeni sattım direk 250 gtr la başlamam sorun yaratırmı (çevredekiler önce scooter al fln diyo ama ben taktım resmen hyosung 250 gtr a )Boyum 1.85 yaş 22 yani motora hakim olabilirim gibi geliyo.
İkinciside,yazın bu kask deri mont sorun olmuyomu.Yani mesela bi mekana gitceksin yazın ,motor tamam şekilde o kaskla,ceket yük olmuyacakmı hep?
Üçüncüsüde yakıt olarak nasıl acaba ? Km de 25 30 kr yakıyo dediler ama abartılı geldi bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Birde Honda cbr 250 al dediler yakıt olarak fln hertürlü daha iyi dediler ama hyosung görünüş olarak çok cazip,Altın elbiseli adamın hyosung 250gtr inceleme videosunu izledim.O da görüntü vs çok övüyo ama fren,süspansiyon hiç yok diye biçok kötü eleştride bulundu aklım karıştı.Yani benim hız yapma gibi bi derdim yok görüntü olsun yeter
Oturuş pozisyonu nedeniyle ilk başlarda sıkıntı yaşayabilirsin. Motoru kontrol etmekte biraz zorluk çekebilirsin. Oturuş pozisyonu süper sport motorlara çok yakın. Biraz antrenmanla aşılmayacak bir sorun değil.
Kask değil de deri mont konusun da haklısın. İkisini de taşımasını bilirsen motorcunun en güzel aksesuarlarıdır ama deri mont acayip terletir. Yeni doğmuş buzağı gibi kokuyorsun remen. Bununla birlikte güvenlik her zaman önemli diyorum.
Yakıt konusunda fazla üfürmüşler. Motorun kondisyonu, senin sürüş özelliklerin, trafiğin durumuna göre en fazla 20-25 arası yakar.
Honda konusunda doğru söylemişler. Hem kalite de hem de yakıt ekonomisin de Hyosung'dan daha iyi olduğu kesin. Burada senin ne istediğin devreye giriyor. Ekonomi mi, görüntü mü vs?
Genel anlamda aea'nın dedikleri çok doğru? Sadece frenler konusunda yanılıyor. Muhtemelen kullandığı motorun frenlerinde problem vardı.
Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
Bazı konularda çok yanılıyorsunuz. Ya sallıyorsunuz ya sahibi değilsiniz ya da... Çözemedim artık
Bu motorla ilgili fabrika çıkışlı bazı yanlışlar var. Çoook uzun zaman önce bi arkadaş, yabancı forumlardan çevirerek yayınlamıştı.
Eski sayfalarda daha net, doğru bilgiler paylaşılıyordu. Artık ne yazıkki.....
Tekrardan paylaşiyim. Not. Bu bilgileri Türkçeye çeviren arkadaşın adını hatırlamıyorum fakat tekrardan kendisine teşekkür ederim
• Motorun ön amortisörlerinin üzerindeki anahtarı taktığımız tablanın yüksekliğini kendi boyunuza göre ayarlayın.
• zincir gerginliğini kontrol edin
• ayaklıkları kendi sürüş rahatlığınıza ve tarzınıza göre ayarlayın
• 2 bakımda bir(8-10bin km de ) görebildiğiniz tüm vidaları alyanları elden geçirin
• önceden ayarlı arka amortisörü kendi ağırlığınıza göre konum ayarı yapın
Motorda yapılsa iyi olacak şeyler
• Mutlaka iyi bir lastik alın. Hem yol tutuşu hem virajları hem de sürerken olan içinize sinmeme urumu geçecektir.
• Zincirinizi güzel bir x-ring ile değiştirin
• *Ön amortisörlerde fabrika çıkışında yeterli miktar(herbiri 400ml) yağ olmadığını görmüşlerin yağını isteğe göre motul 7.5-10-15 sertliğinde yağ ile değiştirin (Normalde de her 3 yılda veya 25bin-30bin km de bir değiştirmek gerekiyor) Motorun karakteristiği inanılmaz değişecektir.
• Fren yağlarınızı değiştirin ve düzgünce sızdırıp tam tutar hale getirecek şekilde ayarlayın
• Kaliteli ön-arka fren balatası alın (tavsiyem EBC sintered HH)
• Arka amortisörünüzü kaliteli bişeyle değiştirin suzuki 92-96 GSXR 750 modellerin amortisörü direk oluyor ama piyasada bulamazsınız. Onun için biraz değiştirme ile CBR600F amortisörü uydursun bir usta hem kaliteli hem tamir olabilir bir şey olur.
• Orijinal eksoz çok kısıtlayıcı.(deliler gibi ısınmasından anlayın zaten). İyi bir egsoz takın ama 600cc egsozu takmayın motora uygun bi egsoz bakın. Egsoz içinde gazın belirli bir süre kalması böylece bir itme kuvveti kazandırması gerekiyor.
• Standart hava filitresine 4 kadar delik açın veya daha iyi bir tavsiye BMC hava filitresi ve yağını alın(yıkanabilirdir ömür boyu yıka yıka kullan)
YAĞLI HAVA MOTORUN PERFORMANSINI ÇOK ARTTIRIR
- K&N hava filitresi de uyabiliyor. Fiyatı çok daha ucuz fakat direk kelebeklerin olduğu yere kelepçelemek gerekiyor.Ve o siyah kutuyu uygun şeklilde kesip orjinalliği bozmak(bu sebeplerle tasiye etmiyorum
• Ana jetleri 2 boy büyütün, pilotları 1 er boy büyütün fazladan birkaç ufak delik açın
Ana jetlerin orjinali ön 95 arka 92,5tir (arka daha az hava alır bi numara küçük olur).
Tam zengin pozisyona getirin.
• Eski model 2007 ve öncesi makinanız varsa CDI(beyin) deki bir kablo var onun kesilmesi çok daha iyi bir eğri ile hızlanmanızı sağlayacaktır(bunu yakında foruma paylaşıcam eğer sizin makinanızda da geçerliyse yaparsınız beğenmezseniz kabloyu geri bağlarsınız
• Mikuni 34mm karbüratörle beraber daha iyi manifold alın.
• Debriyajları performans balataları ile değiştirin (newfren normalleri dandik almayın.karbonlu olanları denemedik bilmiyorum)
• Motosikletiniz 2007 ve daha eski ise statoru EX250 ile değiştirebilirsiniz, ninja 250 den mosfet Reg/Rec yedek parça olarak alınıp takılabilir.
•
• Kısa farlarınızı Philips +50 H3 globe ile değiştirin (%50 daha iyi aydınlatır)
• Daha iyi ilk hızlanma için ön dişliyi 13diş yapın veya daha iyi bir son hız için(atiklik düşer) ön dişliyi 15diş yapın(aynı RPM deki hız daha yüksek olduğu için yakıt sarfiyatı düşer)
Tavsiyem jetler ve hava filitresinden sonra ön 15diş arka 44diş
• Boyunuza göre motoru yükseltmek veya alçaltmak için kit alın ingilzice dogbone olaran geçer(ucuz sayılacak bişey)
• Ayarlanabilir manetler alın
Liste daha da uzayıp gidebilir arkadaşlar keyfinize kalmış...
ee hyocu kardeşler nasılsınız 15.000 km hyosung maceramdan sonra birden esti gttim x-max aldım :D hyosungdan inip buna binince rahatlık batmaya başladı )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)