2010 sonrası arkadaki kabloları kısa devre yaptırsanda yazmıyormuş ekranda hata kodu makineye bağlamak gerekiyormuş. Bizim motorlarda yeni olduğu için boşuna uğraşmışız hata kodu yazmıyor diye. Normalmiş yani yazmaması makine lazımmış.
2010 sonrası arkadaki kabloları kısa devre yaptırsanda yazmıyormuş ekranda hata kodu makineye bağlamak gerekiyormuş. Bizim motorlarda yeni olduğu için boşuna uğraşmışız hata kodu yazmıyor diye. Normalmiş yani yazmaması makine lazımmış.
hepimize geçmiş olsun inşallah biran önce çözeriz sorunları da motora bineriz ben jant arıyorum şimdi sıfırı çok pahalı :( çıkma bulabilirim inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:48 ----------
Acil cevap verebilir misiniz? Cevaba göre alacağım?
2008 model motorun jantı 2013 model motoro uyar mı?
ilan bu:http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6992608/detay/
Dostum aynı problem bizim de başımıza geldi. Silivri'den İst'a dönüşte (toplam dönüş 75 km) ateşleme kesti motor yarı yolda ist'a 30-35 km kala bir benzinliğe yakın yerde stop etti. İndim baktım motora arka blok sıcak ön tarafı soğuk. Dedim olum ateşleme kesti bu motor ön silindir ateşlemiyor. Sonra 30-35 km yolu tek silindir geldik desem yeri. Arada bir 2 silindir birden devreye giriyor çok kısa süreli 5 dakika felan anca sonra tekrar teke düşüyordu. Arkadaşa 150-200 gibi bir meblağ geçirdiler. Ama bence problem buji piposu çatladı tabi usta da bulmuş tavuğu yolmadan olmaz. Belki de adamın günahını alıyorum ama düşüncem bu. Usta'nın dediğine göre motor zorladığınız zaman böyle bir durum oluyormuş. Arkadaşa motoru çok sıkıştırıyorsun demiş. bla bla. (Ustaya götürdükten sonra tamamen anlattıklarım arkadaşımın ağzından duyduklarımdır. Aksi bir durum söz konusu olursa onun yalancısıyım)
Ustaya mana bulma sebebim de eğer kesin bir problem olsa hiç ateşlemez ama yolda yer yer ön silindir çalıştı, yer yer tekrar kesti. Bence dediğim gibi buji piposu felan çatlamıştı bence çünkü arada temassızlık mı desem ne desem o sebebten tekrar ateşleme gelip gidiyordu. Bir ara florya'ya girdik wolkswagen servisi var arkadaş orda çalışıyordu. Orda oturduk muhabbet ettik motor soğudu 10-15 dk kadar, sonra çalıştırdık tek marşta çalıştı 5-10 km gittik sonra yine tek silindire düştü baya eziyet çektik gelene kadar.
Ama şunu söyliyim tek silindir çalışırken birden çift silindire geçtiğinizde kendinizi 600'lük makinede zannediyorsunuz. Birden herşey değişiyor o gaz tepkisi felan çok acayip oluyor. Çünkü vücut ve beyin olarak yavaş gitmeye alışınca ve tepki birden gelince çok farklı hissediyorsunuz.
Arkanızda artçı varsa ve tek silindir ile gitmek zorunda kalır bizim yaşadığımız sorunu yaşarsanız mutlaka artçınız temkinli olsun tutunmayı bırakmasın. Çünkü birden çift silindir devreye girince düşmemek elde değil ki bizim başımıza geliyordu acemi bir artçı da değilim 15-20.000 km'dir motor üzerindeyim.
Bende bujinin kendisi veya bağlantı noktası diye düşünüyorum usta tanıdık kendisi de motorcu ve beraber gezdiğimiz adam ona dedim bilmiyorum buji olduğunu sanmıyorum dedi..Eli doluydu şimdi 3 motor birleştiriyordu ..Yarın uğraşır ancak öğreniriz...
Ama bende hiç diğer silindir devreye girmedi tek silindir geldim 80 i geçemiyorsun zaten motor fırlamıyor yavaş yavaş gaz yiyor.Yokuş yukarı gelirken vites düşürdüm sinir oldum alışkın değilim...
Motoru zorldım mı evet dün aarıza yapmadan önce biraz köy yolu hafif asfalt hafif nbozuk bi yolda düşük vites yüksek devir zorladım ama o kadarda olcağını düşünmedim ..
.........
Milletin çivisi çıkmış motosiklet piyasası uçmuş arkadaş. Adamlar sıfır motor fiyatından fazla 2.ele istiyorlar. Nasıl bir zihniyet kafa yapısı var ne içiyor ne kullanıyor merak ediyorum. Motor felan almıyorum arkadaş 125cc'yle yolumuza devam. Kısmet olursa direk 600cc 4 silindir naked ya da mt-07'ye geçerim inşallah.
Çok yaşa kanuni çok yaşa hyosung
Garantili motora arıza tespiti için 50 Lira istiyor Kayalar Motor.
Sonunda Hyo yu sattık hayırlı olsun
Tamir ettirdim..Bobinde sıkıntı varmış yeni bobin takıldı. İstediğim fiyat olmasada 1-2 aşağı oldu ..Mecburen sattım.
Hayirlisi olsun diyelim kardeşim
Hocam ben müşürü iptal etmek istrmiyorum ki yine de teşekkür ederim cevabınız için.
Benim yazdığım geçici çözüm zaten. Tamirciye kadar motoru çalıştırabilmek için ya da yenisi gelene kadar motora binebilmek için söyledim.
Ayakçalığın arasına toz, kir, çamur vs tıkanınca yapar genelde. Önce ayakçalığı temizle. Hala devam ediyorsa muşuru söküp komple dağıt içindeki yay sıkışmıştır onu düzeltince sorun ortadan kalkar bence. Aynı sorun bende de var. Yarın inip bakacağım. Olmazsa yenisini alacağız mecbur.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
Bu sabah motorun kontağını açtım F1 sürekli yanıyor sönmedi göstergede de bir F1 bir 0 yazarak sürekli değişiyor çalıştırdım dinledim birz normal açılışıyor gazda falan dda oynama yok sorun ne olabilir sizce?
Böyle giderse bende motoru satacağım sğumaya başlıyorum iyiyce:(
Dostum o sorun bendede var gaz yemede sıkıntı yok devirlerde sıkıntı yok sadece dediğin gibi benzini alması için kırmızıya basıyorum ondan sonra FI başlıyor 0 FI 0 FI olarak yanmaya çalışıtırnca hiç bir hata kalmıyor FI olarak. Ben servisi aradım bir çok şeye bağlı olabilir diyor FI hatası enjeksiyon anlamına geliyor fakat sadece enjeksiyon ile ilgili olmayabilir diyor. pc ye bağlıyorlar motoru hatayı buluyorlarmış Korkucak birşey değildir diyor kaza vs vs başka birşey olmadan zorlamadan bianda çıktıysa halledilir diyor. gidicem müsait olduğum ilk anda kayalara bu durum için.İstersen sende bir ara danış için rahatlıcaksa. her ufak sorunda satmaya kalksak oo yapma böyle
Ben dün akşam başka bir sorun yaşadım eve geldim motoru park edicem boşta bırakıyorum motoru ben park ettiğimde boşa alamıyorum 10 kere denedim ileri geri hareket ettiriyorum 1 den 2 ye geçiyor gaz veriyorum az boşa getiremiyorum az kaldırıyorum basamak sert daha az kaldırınca direk 2 ye geçiyor sürerken 1 den 2 ye alırken rahat geçiyor durduğumda 2 ye zorluyor ve boşu atlıyor her seferinde yağ ile alakalı bir durummudur acaba ?
Şu an bu konu içerisinde 188 kullanıcı var. (0 üye ve 188 misafir)