Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #31021
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    Geçmiş olsun.
    Bence trafiğe gidip düzelttirebilirsin. Üretici firma belgelerinde yazılı sarı ise , sarı olarak düzeltilmeli. Sıkıntı olur. Hatalı yazılmış. Şimdiden hal ettki, kafan rahat olsun. Harf hatası , rakkam hatası gibidir sonuçta.
    Selamlar
    Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #31022
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    tiger egzos cok guzel ses verıyor fakat db cok yuksek
    gecen trafıkte yanımdan gurledı gıttı
    mutlaka db killer kullanılmalı

  3. #31023
    tt Adnan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    S&T GT250R
    Alıntı xxrated adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumu aldim sonunda 2011beyaz GTR. Fakat alirken üzerinde el yapimi abart bir egsoz vardi. Kendime sovdurmek istemedigim icin, Bu egsozu söktürüp orijinalini taktik ama ses 0 oldu aklimda susturuculu tiger egzoz var, acaba motorun sesini bastirip yeteri toklukla ses alabilirmiyim, tecrübeli arkadaşlar yardimci olabilirmi acaba? Çünkü fiyatlari bayagi pahali doğru bir yatirim yapmak istiyorum.
    Selam,
    Hayırlı olsun. Birkaç sayfa geriye gittiğinde, arkadaşlardan birisi güzel bir egzoz takmış. Tok ses var. Hemde fiyatı uygun. Bende bugün aynısını taktım. Daha denemedim. Selamlar
    Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar

  4. #31024
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Selamlar dostlar.

    250r için sorum olacak.Konu sayısı çok uzun 100 sayfa anca ilerleyebildim.Bir kişide 2006 20000 de bir makine var.2006 olması dolayısıyla km gerçek olduğu konusunda kaygılarım var.Siz kullanıcılar olarak ne dersiniz bu duruma.Ayriyetten o km araçda nelere dikkat etmek gerekir.

  5. #31025
    yakuza_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    afrikada bir kabilee bölgesiii
    Motosikleti
    hyosung gt250r 2012...
    Alıntı Macit250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar dostlar.

    250r için sorum olacak.Konu sayısı çok uzun 100 sayfa anca ilerleyebildim.Bir kişide 2006 20000 de bir makine var.2006 olması dolayısıyla km gerçek olduğu konusunda kaygılarım var.Siz kullanıcılar olarak ne dersiniz bu duruma.Ayriyetten o km araçda nelere dikkat etmek gerekir.
    2006 20000 bınde vay be gozu gıbı bakmıstır belkıde kacıncı sahıbı acaba ılan kodu varsa bır bakalım ınceleyelım ıstersen .ve neden 2006 ıstyorsun?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------

    Alıntı tt Adnan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam,
    Hayırlı olsun. Birkaç sayfa geriye gittiğinde, arkadaşlardan birisi güzel bir egzoz takmış. Tok ses var. Hemde fiyatı uygun. Bende bugün aynısını taktım. Daha denemedim. Selamlar
    bır cek de abı kulagımızın pası sılınsın kalbımız gumburdesın yaza yaklasyoruz nede olsa

  6. #31026

    Üyelik
    19 Ocak 2014
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R6
    arkadaşlar iyi günler bugün rast gele bir motorcudan hyosung uyumlu balata aldım 10 tl ye yanlız balata kalitesiz gibime geldi sarı renkte metal kırıntıları gibi bir şeyler war içerisinde balatanın rengi sunta rengi böyle kahwerengi rengi gibi birşey sizce bunu takayımmı takarsam bir sıkıntı çıkarırımı arka teker e kullanacam arka frenide pek kullanmıyom bilgilendirseniz sewinirim...

  7. #31027
    Sarper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R 2013
    Merhaba;
    Dün motorumla giderken FI ışığı yandı sağa çektim motoru stop ettim ve tekrar çalıştırmak için marş verdim marş alıyordu fakat çalışmıyordu 15-20 dk bekledim tekrar denedim çalıştı FI ışığı yanmıyordu 2-3 km çok sakin gittim(4bin deviri geçmedim) tekrar ışık yandı yukarıdaki aynı şeyler tekrarladı 15-20dk daha bekledim çıktım yine yola aynı şekilde biraz gittikten sonra ışık yine yandı ama motorda bir problem yok ne çekişten düşüyor ne gitmemezlik yapıyor hiç bir sorun görünmüyor sadece stop edince biraz beklemeden tekrar çalışmıyor. Benzinlikte 1 saate yaktın bekledim tekrar çıktım yola yaklaşık 5km kalmıştı zaten eve çalıştırdım ışık yanmıyordu biraz gittim ışık yandı biraz sonra söndü tekrar yandı böyle devam etti 5km boyunca.

    Kısaca motorumun durumu aynı bu videodaki gibi diyebilirim.



    Hata kodunun ne olduğunu öğrenmek için aşağıdaki videodaki anlatımı uyguladım fakat ekranda hiç bir değişim olmadı.




    Bilgisi olan var mı?
    Teşekkürler.


    Youtube'a girebilmek için
    Chrome Kullanıcıları: ZenMate Eklentisi

  8. #31028
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    İnanmayacaksın ama şuan evden 45 km uzakta senin yaşadığına yakın bir sorunu ben Yaşıyorum. Patpatpat yapıyor, gaz yemiyor, f1 yanıyor istop ediyor. Yarım saat bekleyince çalışıyor, 2-3 km sonra aynısını yapıyor. Tamirci çağırdım Bujileri değiştirdim düzelmedi. Hata kodu çıkmıyor. Servisi aradım beyin olabilir dedi. Araç çağırdım, bekliyorum.
    servise bırakcam bakalım sonuç ne çıkacak.

  9. #31029
    Sarper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R 2013
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnanmayacaksın ama şuan evden 45 km uzakta senin yaşadığına yakın bir sorunu ben Yaşıyorum. Patpatpat yapıyor, gaz yemiyor, f1 yanıyor istop ediyor. Yarım saat bekleyince çalışıyor, 2-3 km sonra aynısını yapıyor. Tamirci çağırdım Bujileri değiştirdim düzelmedi. Hata kodu çıkmıyor. Servisi aradım beyin olabilir dedi. Araç çağırdım, bekliyorum.
    servise bırakcam bakalım sonuç ne çıkacak.
    Evet yarım saat bekledikten sonra bile ilk çalışmada biraz tekler gibi oluyor 1 dk geçmeden düzeliyor yani ilk çalışmada devir biraz tekleyerek yükseliyor gibi. Sonucu paylaşırsan sevinirim ne oldu ne bitti

  10. #31030

    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Merhaba;

    hyosung gtr250'im rolantide çalışırken deviri sürekli oynuyor bir 2,5 devire çıkıyor sonra da 1'e iniyor artılı eksili çalışıyor yüksek devirde pek bu problem gözükmüyor ne gibi bir sorun olabilir nasıl yaptırabilirim ve kaç paraya mal olur?

  11. #31031
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı wind_surfer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba;

    hyosung gtr250'im rolantide çalışırken deviri sürekli oynuyor bir 2,5 devire çıkıyor sonra da 1'e iniyor artılı eksili çalışıyor yüksek devirde pek bu problem gözükmüyor ne gibi bir sorun olabilir nasıl yaptırabilirim ve kaç paraya mal olur?
    Yeni üye olmuşsunuz, merhaba. Daha önce bu konu içerisinde yüzlerce kez konusun geçti devir saatinin azer bülbül gibi oynama dedeni...

    Araştırın diye adilik yapmayacağım

    Hocam kronik problem diyebileceğimiz; Zamanla buji piposunun çatlama hadisesinden bu olay meydana geliyor. Buji pipo ve başlıklarını dikkatli şekilde inceleyin. Büktüğünüz zaman çatlayan bölgeyi görüceksinizdir. Tanesi 16-7 lira diye hatırlıyorum kanunide.

    Yaklaşık 15-30 konu geçmişte NGK uyumlu pipoların kodları paylaşıldı. Aynı paraya onu temin edip değiştirin derim..

    Sürüşte gaz yememe-tekleme tarzı bir sorun varmıdır ?
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  12. #31032
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Güzel bir gün, güzel bir yol Ama motor çalışmıyor :(





    Servisi arıyorum, buji sorunu olabilir diyor. Yakındaki ilçeden bir tamirci çağırıp bujileri değiştirttiriyorum. Olmuyor, servisle görüştürüyorum, hata koduna bakıyoruz ama hata koduda çıkmıyor. Motoru getirin bakalım diyorlar. Abimi çağırıyorum, eve yaklaşık 43-44 km uzaktayım. Saolasın geliyor kamyonetle. Hemen yakında kantar var biraz yüksektili. Geri geri yanaşıp kolayca kasaya koyuyoruz. Gidondan bağlıyorum, motorun önü arkası kasaya tam denk geliyor, ileri geri oynama ihtimali yok.




    Bağlarken hortumlara falan dikkat ederek bağladım. Sağlı sollu gerdirdim ve sorun olmadan geldik.


    Ben bu hallere düşecekmiydim dercesine bakıyor


  13. #31033
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    enxdesign, geçmiş olsun. Sorunun kaynağını bulabildinizmi yoksa halen servistemi motor ?

  14. #31034

    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    1. VİTESTE AZ DA OLSA GAZ YEMEME TEKLEME YAPIYOR DÜŞÜK DEVİRDE BAŞKA DA BİR SORUNLA KARŞILAŞMADIM

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni üye olmuşsunuz, merhaba. Daha önce bu konu içerisinde yüzlerce kez konusun geçti devir saatinin azer bülbül gibi oynama dedeni...

    Araştırın diye adilik yapmayacağım

    Hocam kronik problem diyebileceğimiz; Zamanla buji piposunun çatlama hadisesinden bu olay meydana geliyor. Buji pipo ve başlıklarını dikkatli şekilde inceleyin. Büktüğünüz zaman çatlayan bölgeyi görüceksinizdir. Tanesi 16-7 lira diye hatırlıyorum kanunide.

    Yaklaşık 15-30 konu geçmişte NGK uyumlu pipoların kodları paylaşıldı. Aynı paraya onu temin edip değiştirin derim..

    Sürüşte gaz yememe-tekleme tarzı bir sorun varmıdır ?
    1. VİTESTE AZ DA OLSA GAZ YEMEME TEKLEME YAPIYOR DÜŞÜK DEVİRDE BAŞKA DA BİR SORUNLA KARŞILAŞMADIM

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

  15. #31035
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enxdesign, geçmiş olsun. Sorunun kaynağını bulabildinizmi yoksa halen servistemi motor ?
    Servise bıraktım, saat geç olmuştu zaten. Yarın bakacağız. İnşallah beyin falan değildir, 1 ay parça bekleriz yoksa

  16. #31036

    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Alıntı tr_select adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni üye olmuşsunuz, merhaba. Daha önce bu konu içerisinde yüzlerce kez konusun geçti devir saatinin azer bülbül gibi oynama dedeni...

    Araştırın diye adilik yapmayacağım

    Hocam kronik problem diyebileceğimiz; Zamanla buji piposunun çatlama hadisesinden bu olay meydana geliyor. Buji pipo ve başlıklarını dikkatli şekilde inceleyin. Büktüğünüz zaman çatlayan bölgeyi görüceksinizdir. Tanesi 16-7 lira diye hatırlıyorum kanunide.

    Yaklaşık 15-30 konu geçmişte NGK uyumlu pipoların kodları paylaşıldı. Aynı paraya onu temin edip değiştirin derim..

    Sürüşte gaz yememe-tekleme tarzı bir sorun varmıdır ?

    1. VİTESTE AZ DA OLSA GAZ YEMEME TEKLEME YAPIYOR DÜŞÜK DEVİRDE BAŞKA DA BİR SORUNLA KARŞILAŞMADIM

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

  17. #31037
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Dostum ilk işin buji-buji pipoları-hava filtesi kontrolü olsun. Ateşleme kaynaklı yapıyor genelde tekleme olayını buji kablosundan dolayı.

  18. #31038
    TheCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2005
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    GT 250R / Ramzey QM 125
    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servise bıraktım, saat geç olmuştu zaten. Yarın bakacağız. İnşallah beyin falan değildir, 1 ay parça bekleriz yoksa
    Eğer marş basıp gaz almıyorsa enjeksiyon uçları oksitlenmiş olabilir.Yıkarken su kaçırmış olabilirsin su da enjeksiyon başlarında oksitlenme yapmış olabilir.Öyle ise problem yok..Umarım öyledir.
    .........

  19. #31039
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Alıntı TheCooL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer marş basıp gaz almıyorsa enjeksiyon uçları oksitlenmiş olabilir.Yıkarken su kaçırmış olabilirsin su da enjeksiyon başlarında oksitlenme yapmış olabilir.Öyle ise problem yok..Umarım öyledir.
    Geçen gün tazyikli suyla yıkadım ilk defa. Ondan mı oldu acaba.
    Peki arada bir düzensiz çalışıp, egsozdan patpatpatpat yapıp, çiğ benzin atması ardından gaz yemeyip 1 dakika içinde stop etmesine sebep olur mu bu dediğiniz?
    Ducati 1198SP _ RedLove

  20. #31040
    Private_User - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2014
    Şehir
    İSTANBUL Beylikdüzü
    Motosikleti
    GT250RR xD ^^
    enxdesign Dostum çok geçmiş olsun gerçekten inş sorun büyük birşey değildir.

    wind_surver aramıza hoşgeldin dediğin gibi aynı sorun bendede var ilk çalıştırdığımda bazen 2 bin üstüne çıkıyor bianda 1.5 - 1.0 - 2.0 çıkıyor iniyor boştayken bazende yolda biyerde eğer istop ettirirsem veya durdurup çalıştırırsam tekrar çalıştırırken motor okadar zor çalışıyorki 0.5 - 1.0 - 1.5 zorla çıkıyor gaz veriyorum mecbur olarak gaz vermezsem sanki istop edecek tekrar gibi ses geliyor sesi duysan sanki ölüyorum der gibi motor :D eğer bujiden ise bu problem hemen NGK buji alalım buji düzelticekse bu problemi. 1. vitestede gaz vermezsem tekleme yapıyor benimde.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler