Geçmiş olsun.
Bence trafiğe gidip düzelttirebilirsin. Üretici firma belgelerinde yazılı sarı ise , sarı olarak düzeltilmeli. Sıkıntı olur. Hatalı yazılmış. Şimdiden hal ettki, kafan rahat olsun. Harf hatası , rakkam hatası gibidir sonuçta.
Selamlar
Geçmiş olsun.
Bence trafiğe gidip düzelttirebilirsin. Üretici firma belgelerinde yazılı sarı ise , sarı olarak düzeltilmeli. Sıkıntı olur. Hatalı yazılmış. Şimdiden hal ettki, kafan rahat olsun. Harf hatası , rakkam hatası gibidir sonuçta.
Selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
tiger egzos cok guzel ses verıyor fakat db cok yuksek
gecen trafıkte yanımdan gurledı gıttı
mutlaka db killer kullanılmalı
Selamlar dostlar.
250r için sorum olacak.Konu sayısı çok uzun 100 sayfa anca ilerleyebildim.Bir kişide 2006 20000 de bir makine var.2006 olması dolayısıyla km gerçek olduğu konusunda kaygılarım var.Siz kullanıcılar olarak ne dersiniz bu duruma.Ayriyetten o km araçda nelere dikkat etmek gerekir.
2006 20000 bınde vay be gozu gıbı bakmıstır belkıde kacıncı sahıbı acaba ılan kodu varsa bır bakalım ınceleyelım ıstersen .ve neden 2006 ıstyorsun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
bır cek de abı kulagımızın pası sılınsın kalbımız gumburdesın yaza yaklasyoruz nede olsa
arkadaşlar iyi günler bugün rast gele bir motorcudan hyosung uyumlu balata aldım 10 tl ye yanlız balata kalitesiz gibime geldi sarı renkte metal kırıntıları gibi bir şeyler war içerisinde balatanın rengi sunta rengi böyle kahwerengi rengi gibi birşey sizce bunu takayımmı takarsam bir sıkıntı çıkarırımı arka teker e kullanacam arka frenide pek kullanmıyom bilgilendirseniz sewinirim...
Merhaba;
Dün motorumla giderken FI ışığı yandı sağa çektim motoru stop ettim ve tekrar çalıştırmak için marş verdim marş alıyordu fakat çalışmıyordu 15-20 dk bekledim tekrar denedim çalıştı FI ışığı yanmıyordu 2-3 km çok sakin gittim(4bin deviri geçmedim) tekrar ışık yandı yukarıdaki aynı şeyler tekrarladı 15-20dk daha bekledim çıktım yine yola aynı şekilde biraz gittikten sonra ışık yine yandı ama motorda bir problem yok ne çekişten düşüyor ne gitmemezlik yapıyor hiç bir sorun görünmüyor sadece stop edince biraz beklemeden tekrar çalışmıyor. Benzinlikte 1 saate yaktın bekledim tekrar çıktım yola yaklaşık 5km kalmıştı zaten eve çalıştırdım ışık yanmıyordu biraz gittim ışık yandı biraz sonra söndü tekrar yandı böyle devam etti 5km boyunca.
Kısaca motorumun durumu aynı bu videodaki gibi diyebilirim.
Hata kodunun ne olduğunu öğrenmek için aşağıdaki videodaki anlatımı uyguladım fakat ekranda hiç bir değişim olmadı.
Bilgisi olan var mı?
Teşekkürler.
Youtube'a girebilmek için
Chrome Kullanıcıları: ZenMate Eklentisi
İnanmayacaksın ama şuan evden 45 km uzakta senin yaşadığına yakın bir sorunu ben Yaşıyorum. Patpatpat yapıyor, gaz yemiyor, f1 yanıyor istop ediyor. Yarım saat bekleyince çalışıyor, 2-3 km sonra aynısını yapıyor. Tamirci çağırdım Bujileri değiştirdim düzelmedi. Hata kodu çıkmıyor. Servisi aradım beyin olabilir dedi. Araç çağırdım, bekliyorum.
servise bırakcam bakalım sonuç ne çıkacak.
Merhaba;
hyosung gtr250'im rolantide çalışırken deviri sürekli oynuyor bir 2,5 devire çıkıyor sonra da 1'e iniyor artılı eksili çalışıyor yüksek devirde pek bu problem gözükmüyor ne gibi bir sorun olabilir nasıl yaptırabilirim ve kaç paraya mal olur?
Yeni üye olmuşsunuz, merhaba. Daha önce bu konu içerisinde yüzlerce kez konusun geçti devir saatinin azer bülbül gibi oynama dedeni...
Araştırın diye adilik yapmayacağım
Hocam kronik problem diyebileceğimiz; Zamanla buji piposunun çatlama hadisesinden bu olay meydana geliyor. Buji pipo ve başlıklarını dikkatli şekilde inceleyin. Büktüğünüz zaman çatlayan bölgeyi görüceksinizdir. Tanesi 16-7 lira diye hatırlıyorum kanunide.
Yaklaşık 15-30 konu geçmişte NGK uyumlu pipoların kodları paylaşıldı. Aynı paraya onu temin edip değiştirin derim..
Sürüşte gaz yememe-tekleme tarzı bir sorun varmıdır ?
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Güzel bir gün, güzel bir yol Ama motor çalışmıyor :(
Servisi arıyorum, buji sorunu olabilir diyor. Yakındaki ilçeden bir tamirci çağırıp bujileri değiştirttiriyorum. Olmuyor, servisle görüştürüyorum, hata koduna bakıyoruz ama hata koduda çıkmıyor. Motoru getirin bakalım diyorlar. Abimi çağırıyorum, eve yaklaşık 43-44 km uzaktayım. Saolasın geliyor kamyonetle. Hemen yakında kantar var biraz yüksektili. Geri geri yanaşıp kolayca kasaya koyuyoruz. Gidondan bağlıyorum, motorun önü arkası kasaya tam denk geliyor, ileri geri oynama ihtimali yok.
Bağlarken hortumlara falan dikkat ederek bağladım. Sağlı sollu gerdirdim ve sorun olmadan geldik.
Ben bu hallere düşecekmiydim dercesine bakıyor
enxdesign, geçmiş olsun. Sorunun kaynağını bulabildinizmi yoksa halen servistemi motor ?
1. VİTESTE AZ DA OLSA GAZ YEMEME TEKLEME YAPIYOR DÜŞÜK DEVİRDE BAŞKA DA BİR SORUNLA KARŞILAŞMADIM
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------
1. VİTESTE AZ DA OLSA GAZ YEMEME TEKLEME YAPIYOR DÜŞÜK DEVİRDE BAŞKA DA BİR SORUNLA KARŞILAŞMADIM
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
Dostum ilk işin buji-buji pipoları-hava filtesi kontrolü olsun. Ateşleme kaynaklı yapıyor genelde tekleme olayını buji kablosundan dolayı.
enxdesign Dostum çok geçmiş olsun gerçekten inş sorun büyük birşey değildir.
wind_surver aramıza hoşgeldin dediğin gibi aynı sorun bendede var ilk çalıştırdığımda bazen 2 bin üstüne çıkıyor bianda 1.5 - 1.0 - 2.0 çıkıyor iniyor boştayken bazende yolda biyerde eğer istop ettirirsem veya durdurup çalıştırırsam tekrar çalıştırırken motor okadar zor çalışıyorki 0.5 - 1.0 - 1.5 zorla çıkıyor gaz veriyorum mecbur olarak gaz vermezsem sanki istop edecek tekrar gibi ses geliyor sesi duysan sanki ölüyorum der gibi motor :D eğer bujiden ise bu problem hemen NGK buji alalım buji düzelticekse bu problemi. 1. vitestede gaz vermezsem tekleme yapıyor benimde.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)