Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Mart 2014, 22:47
#30781
Merhabalar herkese şöyle bir sorum olacak; şöyle ki motosikşetime hala bir akü alamadım zaman ayıramadım. Bu aralar bunu hallrtmek istiyorum çünkü motorsuzluk çok kötü. Şimdi sitelere baktığımda hyosung gtr için önerilen ve satılan akü 12 V 12 A, bunu bosch için söylüyorum bu arada. Bosch daha kalitelidir diye ondan alayım dedim yalnız az önce motorumdan söktüm aküyü eve getirdim bir baktım ki orijinal akü 12 V 10 A, aküsepetinden indirimle 158 liraya 12 V 12 A sipariş edecektim yalnız şimdi ne yapacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız çok teşekkür ederim iyi sürüşler
Reklamlar
-
03 Mart 2014, 23:11
#30782
zaten olması gereken 12 v 12 amper dir. bosch iyidir fiyat makul.maddi sıkıntı yoksa tam bakımsız olanlardan al.uzun süre başın ağrımaz.
-
03 Mart 2014, 23:15
#30783
hocam ben o zaman sipariş edeyim şunu yorumunuz için teşekkürler iyi sürüşler.
-
04 Mart 2014, 00:03
#30784
MhmtcnKoral adlı üyeden alıntı
hocam ben o zaman sipariş edeyim şunu yorumunuz için teşekkürler iyi sürüşler.
güle güle kullan.
-
04 Mart 2014, 22:45
#30785
Arkadaşlar iyi akşamlar. Bir sorunum var. Motorumun deviri rölantide oynamalar yapıyor ve 3-4 bin devire kadar gaz yemiyor boğuluyor gibi tekliyor motor sonradan kendini topluyor. Bujilerini değiştirdik hava filtresini herşeyini temizledik düzeldi gibi ama sonradan tekrar aynısını yapmaya başladı. Önceki sayfalarda okudum benzer sorun yaşayan arkadaşlar olmuş. Buji piposunu mu değiştirmeliyim. O da olmazsa başka önerileri olan aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? Model 2012 bu arada
-
04 Mart 2014, 22:50
#30786
MF-Hyo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi akşamlar. Bir sorunum var. Motorumun deviri rölantide oynamalar yapıyor ve 3-4 bin devire kadar gaz yemiyor boğuluyor gibi tekliyor motor sonradan kendini topluyor. Bujilerini değiştirdik hava filtresini herşeyini temizledik düzeldi gibi ama sonradan tekrar aynısını yapmaya başladı. Önceki sayfalarda okudum benzer sorun yaşayan arkadaşlar olmuş. Buji piposunu mu değiştirmeliyim. O da olmazsa başka önerileri olan aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? Model 2012 bu arada
Buji pipolarını, el değmişken bujileride değiştirin isterseniz. Sorun hala devam ediyorsa TPS sensörüdür büyük ihtimal ile...
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
04 Mart 2014, 23:10
#30787
tr_select adlı üyeden alıntı
Buji pipolarını, el değmişken bujileride değiştirin isterseniz. Sorun hala devam ediyorsa TPS sensörüdür büyük ihtimal ile...
Bujileri değiştirdik. Bundan önceki sayfalarda bir arkadaş devir rölantide oynama yapıyor pipoları değiştirdik sorun çözüldü diye yazmış. Aynı sorun bende de var umarım pipolardır. Daha fazla strese girmek istemiyorum
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
05 Mart 2014, 00:30
#30788
MF-Hyo adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi akşamlar. Bir sorunum var. Motorumun deviri rölantide oynamalar yapıyor ve 3-4 bin devire kadar gaz yemiyor boğuluyor gibi tekliyor motor sonradan kendini topluyor. Bujilerini değiştirdik hava filtresini herşeyini temizledik düzeldi gibi ama sonradan tekrar aynısını yapmaya başladı. Önceki sayfalarda okudum benzer sorun yaşayan arkadaşlar olmuş. Buji piposunu mu değiştirmeliyim. O da olmazsa başka önerileri olan aynı sorunu yaşayan arkadaşlar var mı? Model 2012 bu arada
sogukkenmı sıcakkenmı yoksa her sıcaklıktamı yapıyor
-
05 Mart 2014, 00:53
#30789
Rölantide ki devir oynaması soguk-sıcak her zaman oluyor. Gaz yememe değişiyor. Mesela dün bujileri değiştirdikten sonra rölantide ki devir oynaması devam ediyordu ama motor gaz yiyordu gayet seri iyiydi düzeldi diye sevinmiştim hatta. Bugün biraz sürdüm 15-20 km ondan sonra tekrar gaz yememeye başladı. Tam anlayamadım açıkcası
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
-
05 Mart 2014, 01:25
#30790
ateslemeyle ılgılıde olabılır , enjeksıyonla ılgılıde , tek tek kontrol etmenız gerekır .
ateslemede bujı baslıklarında ve kablolarında kacak varmı ona bakın , rolantı valfine gıden hortumları ve rolantı valfını kontrol edın , bu sorun durup durukenmı oldu ?
-
05 Mart 2014, 04:37
#30791
Arkadaşlar fren balatalarını değiştimeyi düşünüyorum. Daha önce değiştiren veya konuyla ilgili bilgisi olanlardan marka model önerisi bekliyorum. Her fiyata balata var ama kaliteleri neye göre değişiyor bilmiyorum.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
-
05 Mart 2014, 10:50
#30792
esc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar fren balatalarını değiştimeyi düşünüyorum. Daha önce değiştiren veya konuyla ilgili bilgisi olanlardan marka model önerisi bekliyorum. Her fiyata balata var ama kaliteleri neye göre değişiyor bilmiyorum.
hocam ınternette sahıbındende vs satılan balataların cogu yan sanayi yada benzer balata kullanan motorlara ait ben tüm motorlarımda balata değişiminde başka modelın orjınal balatasını kullanıyordum gayette memnundum mesela mondıalın balataları bırebır aynı orjinalını alırsanız 7 tl gıbı bır rakama işinizi görür yok ben orjınal alacagım dersenızde kanunının sıtesıne gırıp orjınalını artık kac para bılmıyorum alabılırsınız.
-
05 Mart 2014, 12:56
#30793
vengeance adlı üyeden alıntı
ateslemeyle ılgılıde olabılır , enjeksıyonla ılgılıde , tek tek kontrol etmenız gerekır .
ateslemede bujı baslıklarında ve kablolarında kacak varmı ona bakın , rolantı valfine gıden hortumları ve rolantı valfını kontrol edın , bu sorun durup durukenmı oldu ?
Motoru yeni aldim bu sorunu cozmeye calisiyorum simdi de dediklerinize bakacagim ozellikle de pipodan supheleniyorum insallah yanilmam
-
05 Mart 2014, 13:20
#30794
Imkanin varsa bir video ya cek kardesim.benimkisi buji piposundandi egzoz abarti mi ayrica senin
-
05 Mart 2014, 13:33
#30795
ariza icin bilgi
Benzin deposu altinda bir kibrit kutusu buyuklugunde hava filtre sensoru olacak onu degistir.
Umarim sorunun cozulur. Bol sans
-
05 Mart 2014, 13:41
#30796
Ben 2008 varken degistirmistim hava sensorunu tuzluydu biraz egzoz acik olunca sorun yapiyor hyo eger orjinalse pek karsilasmadim ben
-
05 Mart 2014, 14:21
#30797
Arkadaşlar hepinize merhaba..Kymco Xciting 25o Ri kullanıyorum, şu an satılık ve satınca GT250R ve ya X5 alayım diyorum.
Fakat İzmirde hyosungun hiç bir bayisi sipariş olmadan motor getirmiyor, ben de görmeden incelemeden almak istemiyorum. Düşük kmde ikinci el de yok maalesef..
Gidip CBR 250 alasım da yok,boyum 185, altımda oyuncak gibi kalcak..
Vallahi kafayı yicem.
-
05 Mart 2014, 15:16
#30798
Egsoz orjinal.Pipoda catlak cikti degistirdik su an duzeldi motor. 2012 lerde bu sorun cok var heralde.Fazla surmedim ama rolantide ki oynama filan duzeldi. Aksam test edicem umarim baska sorun yoktur. Yardimci olan arkadaslara tesekkur ederim.
-
05 Mart 2014, 15:25
#30799
duzeldi motor. 2012 lerde bu sorun cok var heralde.Fazla surmedim ama rolantide ki oynama filan duzeldi. Aksam test edicem umarim baska sorun yoktur. Yardimci olan arkadaslara tesekkur ederim.[/QUOTE]
2012 lerde neden bu sorun cikiyor anlamadim bende.benim her ikiside catlak cikmisti hatta onde ki pipo igne deligi kadar kucuk yerden kaciriyordu.gecmis olsun ayrica
-
05 Mart 2014, 15:27
#30800
arkadaşlar km saati milden km nasıl geçiyor bilen varmı bilen yokmu servise telefon açtım onlarda bilmiyor nasıl servisse
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler