Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Şubat 2014, 12:00
#30661
yusufozugenc adlı üyeden alıntı
Motorunuz 2013 kasa. Eski kasaya göre cam alırsanız farla arada boşluk kaldığını okumuştum. Zaten fotoğraflara bakınca tam uymayacağı belli oluyor
Haklısınız. 2013 için bu tarz renkli cam vardır herhalde. Önce bir kaplattırayım, hoşuma gitmezse füme cam bulursam cam alırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------
2013 titanyum rengin stickerlarının satıldığı bir yer var mı?
Reklamlar
-
20 Şubat 2014, 13:06
#30662
enxdesign adlı üyeden alıntı
Haklısınız. 2013 için bu tarz renkli cam vardır herhalde. Önce bir kaplattırayım, hoşuma gitmezse füme cam bulursam cam alırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:35 ----------
2013 titanyum rengin stickerlarının satıldığı bir yer var mı?
http://satis.kanuni.com.tr/ypproduct.aspx
Şase / M-Etiket Takımı'na girip buradan bakabilirsin.
-
20 Şubat 2014, 15:26
#30663
arkadaslar jant boyatma ve koltuk kaplatma ıcın onerecegınız bıryer var mıı
-
20 Şubat 2014, 16:30
#30664
yakuza_64 adlı üyeden alıntı
arkadaslar jant boyatma ve koltuk kaplatma ıcın onerecegınız bıryer var mıı
forumda '' http://www.motoboya.com/ '' bu öneri gelmişti. Ama koltuk kaplamıyorlar sanırım
-
20 Şubat 2014, 20:05
#30665
Merhabalar 2011 model Hyosung kullanan arkadaşlar ve ya bilenler, aküm öldü yenisinş almam ve bu akü olayını pek bilmiyorum ne marka hangi değerlerde akü önerirsiniz teşekkürler şimdiden
-
20 Şubat 2014, 20:19
#30666
MhmtcnKoral adlı üyeden alıntı
Merhabalar 2011 model Hyosung kullanan arkadaşlar ve ya bilenler, aküm öldü yenisinş almam ve bu akü olayını pek bilmiyorum ne marka hangi değerlerde akü önerirsiniz teşekkürler şimdiden
Akuyu nezaman almistin?
-
21 Şubat 2014, 02:50
#30667
PamirGt adlı üyeden alıntı
Cok tesekkur ederim.Peki orjinalle yan sanayinin aralarinda ne gibi farklar var.Cevabiniz icinde tekrardan sagolun.iyi gunler
puser adlı üyeden alıntı
esc, hangi konjektörü kullanıyorsun detay verebilir misin? dediğin gibi konjektörün kaliteli muadili kullanılabilir ama doğru tercih yapılmadığı zaman motorun beynini yakan arkadaşlar oluyor. özellikle enjeksiyonlu makinelerde konjektör konusu çok önemli. aldığın yeri, fiyatını, resmini, ne süredir kullandığını ve varsa markasını paylaşabilir misin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
PamirGT, konjektörün bozuldu ise statör ve akünün iyi durumda olduğunu muhakkak kontrol ettir. özellikle bunlardan birinde sorun varsa yeni takacağın konjektör de kısa sürede bozulacaktır.
Konjektörün markasını hatırlamıyorum. Ankara Yiba çarşısından aldım(Ankara için motosikletçilerin göbeğidir. Türkiyenin ilk tüplü motosikleti burdan çıkmıştır.) Geçn sene mayıs ayında 80 TL verdim. Sen motorunu söyleyince sana birkaç alternatif sunarlar. Ben üç çıkışlı olmasına dikkat ettim. Üç çıkışlı konjektörlerde uçlardan biri ekstra şasi bağlantısıdır. Bir nevi sigorta görevi görür.Orjinalinden tek farkı fiyatı.
Sargı konusunda sana katılıyorum. Sorun olma ihtimali düşük ama açmışken kontrol etmekte fayda var. 5000 devirde iken 60V ile 80V arası gerilim üretmeli. Altı da üstü de sakat.
-
21 Şubat 2014, 02:51
#30668
Hocam akü orjinal aküydü, sanırım piyasada bu kadar süre kullanılmış akü bulmak zor
-
21 Şubat 2014, 09:19
#30669
MhmtcnKoral adlı üyeden alıntı
Hocam akü orjinal aküydü, sanırım piyasada bu kadar süre kullanılmış akü bulmak zor
Aku sarj ediyor mu ona bak hocam.Benimde aküm bitti 2011 model benimde fakat sorun akuden degilmis konjektordenmis.Bi baktir istersen.Eger konjektorunde sorun varsa bosu bosuna o akuyude yeme.Iyi gunler dilerim.
-
21 Şubat 2014, 13:04
#30670
Hocam öneriniz için teşekkür ederim ben yine olayı anlatayım belki karar verme de yardımcı olursunuz. Öncelikle kontak anahtarını çevirince dahi cevap vermiyor maalesef yani bundan benim anladığın akü öldü. Olay şöyle oldu pazartesi cumartesi günü akü zayıftı 2-3. Marşta alıyordu. Sonra pazartesi çalıştırmadan aküyü şarj ettirdik biraz düzeldi pazartesi biraz gezdik otobana çıktık. Biraz fazla durduk ve motor her seferinde tekte marş aldı bu benim görüşümle akü şarj oluyor demek sizin görüşünüzü merakla bekliyorum. Pazartesi akşam motoru koyduk garaja. Salı günü yine tekte marş aldı ancak çarşamba çalıştırmaya çalıştım çalıştım he seferinde daha az güç verdi marş en sonunda artık cevap vermiyor kontak açmaya bile sanırım aküyü tamamen bitirmek benim suçum oldu. Sonuçta bu olanlardan benim çıkardığım gezdikten sonra marşı çok iyi aldığı için akü şarj eden konjektör de sıkıntı yok, ama akü zayıf gezemediğim için pazartesiden itibaren akü de zayıfladı bende zorlayınca son nefesini verdi. Oldukça uzun bir yazı oldu öncelikle bundan dolayı özür dilerim, umarım yardımcı olursunuz iyi sürüşler iyi günler tekeriniz düz bassın
-
21 Şubat 2014, 13:48
#30671
esc adlı üyeden alıntı
Konjektörün markasını hatırlamıyorum. Ankara Yiba çarşısından aldım(Ankara için motosikletçilerin göbeğidir. Türkiyenin ilk tüplü motosikleti burdan çıkmıştır.
) Geçn sene mayıs ayında 80 TL verdim. Sen motorunu söyleyince sana birkaç alternatif sunarlar. Ben üç çıkışlı olmasına dikkat ettim. Üç çıkışlı konjektörlerde uçlardan biri ekstra şasi bağlantısıdır. Bir nevi sigorta görevi görür.Orjinalinden tek farkı fiyatı.
Sargı konusunda sana katılıyorum. Sorun olma ihtimali düşük ama açmışken kontrol etmekte fayda var. 5000 devirde iken 60V ile 80V arası gerilim üretmeli. Altı da üstü de sakat.
Tekrardan cok tesekkur ederim.iyi gunler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------
MhmtcnKoral adlı üyeden alıntı
Hocam öneriniz için teşekkür ederim ben yine olayı anlatayım belki karar verme de yardımcı olursunuz. Öncelikle kontak anahtarını çevirince dahi cevap vermiyor maalesef yani bundan benim anladığın akü öldü. Olay şöyle oldu pazartesi cumartesi günü akü zayıftı 2-3. Marşta alıyordu. Sonra pazartesi çalıştırmadan aküyü şarj ettirdik biraz düzeldi pazartesi biraz gezdik otobana çıktık. Biraz fazla durduk ve motor her seferinde tekte marş aldı bu benim görüşümle akü şarj oluyor demek sizin görüşünüzü merakla bekliyorum. Pazartesi akşam motoru koyduk garaja. Salı günü yine tekte marş aldı ancak çarşamba çalıştırmaya çalıştım çalıştım he seferinde daha az güç verdi marş en sonunda artık cevap vermiyor kontak açmaya bile sanırım aküyü tamamen bitirmek benim suçum oldu. Sonuçta bu olanlardan benim çıkardığım gezdikten sonra marşı çok iyi aldığı için akü şarj eden konjektör de sıkıntı yok, ama akü zayıf gezemediğim için pazartesiden itibaren akü de zayıfladı bende zorlayınca son nefesini verdi. Oldukça uzun bir yazı oldu öncelikle bundan dolayı özür dilerim, umarım yardımcı olursunuz iyi sürüşler iyi günler tekeriniz düz bassın
Sanirim dediginiz gibi akunuz bitmis.Ama siz yinede motoru takviyeyle calsitirip voltaj olcturun ne olur ne olmaz garantiye almis olursunuz.voltajda 14 volt olmali yani sagliklisi.eger 12 de kaliyorsa yada 16 lara kadar cikiyorsa konjektörunuzde sıkınti var.Iyi forumlar dilerim.
-
21 Şubat 2014, 13:59
#30672
Dediğinizi yapıcam çok teşekkür ederim hocam yardımınız için iyi sürüşler
-
21 Şubat 2014, 15:56
#30673
MhmtcnKoral adlı üyeden alıntı
Dediğinizi yapıcam çok teşekkür ederim hocam yardımınız için iyi sürüşler
Ne demek rica ederim.sizede iyi surusler
-
21 Şubat 2014, 16:33
#30674
-
21 Şubat 2014, 16:58
#30675
2014 GT 250R da değişiklikler yapılmış lastikler ve egzoz değişmiş
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...54855819/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:47 ----------
arka fren kaliperi de değişmiş galiba
-
21 Şubat 2014, 17:14
#30676
2014 için iyi fiyat çekmişler 6-7 ay önce tam 3 bin eksiğine almıştım 2013*
-
21 Şubat 2014, 18:13
#30677
Kusura bakmasınlarda o paralara satabileceklerini sanmıyorum.
Bu arada
600F i sattım 2013 Titanyum GT250R arıyorum
-
21 Şubat 2014, 19:33
#30678
hocam tavsiyelerinizi bekliyorum almalımıyım? Ve bu dolar piyasasının motorla bir ilgisi var mı?
-
21 Şubat 2014, 19:42
#30679
Bayağı bir yazı olmuş takip edemedim. Okuduğum kadarı ile bazı arkadaşlar zayıf akü ile marşa basmışlar. Bunu yapmayın, işin ucu göstergenin bozulmasına sıfırlanmasına kadar gider. Marş motoru zayıf çeviriyorsa, benzin pompasının sesi cılız çıkıyorsa hiç zorlamayın ve gerçekten zor durumda değilsenizde vurdurmayın motorunuzu. Aküyü çıkarıp düşük akımda uzun süre sarj edip sonra yerine takın sorun kalmaz. Yüksek amper kısa sarj hem verimli değil hemde ömrü kısadır. Bu söylediklerim enjeksiyonlu için geçerli tabiki. Karbüratörlü model ile pek haşır neşir olamadık.
-
21 Şubat 2014, 19:56
#30680
Hocam uyarılarınız için teşekkürler umarım öyle bişey yapmamışımdır, içime bir korku düştü. Aklımda bulunsun bir daha hayatta yapmam. Kullanmaya yeni başladım önerileriniz benim için çok önemli
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler