Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Şubat 2014, 18:24
#30641
Benim yaz başı hyosung alma planlarım vardi ama bu "hayvansal" zamdan sonra hayaller buyuk ihtimal suya düştü.Cbr bakıcam artık.
Reklamlar
-
17 Şubat 2014, 21:42
#30642
Geçen ay aynı sorunu yaşadım. Çok tehlikeli, kaç kere ucundan döndüm. Sorunun kaynağı fren pompası. Ya değişir ya temizlenir. Benimki motoserde söküldü yağlandı temizlendi sorun ortadan kalktı. Muhtemelen pompaya dolan pislikten kaynaklı bir durum. Aynı sebepten gt650r ile kaza yapan bir arkadaşım var. Şakaya gelen bir durum değil biran önce servise götür.
-
18 Şubat 2014, 00:01
#30643
Teşekkürler hepinize. Tekerimiz düz bassın. Daha güzellerini Allah size de nasip etsin.
Bugün servise bıraktım motoru. Çalışmama sorununa bakacak. Ayrıca yağ filtresi elinde yokmuş, netten sipariş verdim. Yarın yağını falan değiştireceğim. Vites biraz kemikli geçiyor, belki yağ değiştirince biraz rahatlar.
Honda 600F'ten sonra hyosung'a binmek değişik bir tecrübe oldu. Tek cümleyle özetle derseniz, attan inip eşeğe binmek tabirini kullanırım.
- Malzeme kaliteli ciddi ciddi farklı. Kadranın etrafı karaplastik tabir ettiğimiz plastikten. Kadrandaki yazılar çok ilginç, paintte yapmışlar gibi basit görünüyor.
- Takır tukur sesler geliyor -tam yerini keşfedemedim, farın altından biryerden, grenajlar çarpışıyor gibi-.
- 70KM yoldan sonra eve gelince 5-10 dakika daha titremeyi hissettim. Dokunmatik ekran telefon kullanıyorsanız ne demek istediğimi anlarsınız.
Tüm bu olumsuz gibi görünen durumlara rağmen çok tat ve keyif aldığım bir motor. Zaten ilk motorunuzsa benim bu yaşadıklarımı farketmeyeceksiniz, size normal gelecek. O yüzden kafaya takılacak bir şey yok. İkinci sefer hyosung seçmemde, bunları kafaya takmadığımın göstergesi.
Plastidip siparişi verdim bugün sprey olarak. ön çamurluk ve belki kafayı kırmızıya boyacağım. Eğer sorunsuz yapabilirsem ve güzel olursa komple renk değişimine kadar gider bu işin sonu :D
-
18 Şubat 2014, 00:54
#30644
Arkadaşlar herkese teşekkür ederim ama malesef motoru alamıyorum.Bilirsiniz küçük esnaf durumları.Dükkana yine mal alma durumu oldu.Motosiklet alma işi yine ertelendi.Ama artık yeter yani bayadır motorsuzum canım burnuma geldi.Yakın bir zaman diliminde nasipse alacağım.
-
18 Şubat 2014, 01:11
#30645
enxdesign adlı üyeden alıntı
Teşekkürler hepinize. Tekerimiz düz bassın. Daha güzellerini Allah size de nasip etsin.
Bugün servise bıraktım motoru. Çalışmama sorununa bakacak. Ayrıca yağ filtresi elinde yokmuş, netten sipariş verdim. Yarın yağını falan değiştireceğim. Vites biraz kemikli geçiyor, belki yağ değiştirince biraz rahatlar.
Honda 600F'ten sonra hyosung'a binmek değişik bir tecrübe oldu. Tek cümleyle özetle derseniz, attan inip eşeğe binmek tabirini kullanırım.
- Malzeme kaliteli ciddi ciddi farklı. Kadranın etrafı karaplastik tabir ettiğimiz plastikten. Kadrandaki yazılar çok ilginç, paintte yapmışlar gibi basit görünüyor.
- Takır tukur sesler geliyor -tam yerini keşfedemedim, farın altından biryerden, grenajlar çarpışıyor gibi-.
- 70KM yoldan sonra eve gelince 5-10 dakika daha titremeyi hissettim. Dokunmatik ekran telefon kullanıyorsanız ne demek istediğimi anlarsınız.
Tüm bu olumsuz gibi görünen durumlara rağmen çok tat ve keyif aldığım bir motor. Zaten ilk motorunuzsa benim bu yaşadıklarımı farketmeyeceksiniz, size normal gelecek. O yüzden kafaya takılacak bir şey yok. İkinci sefer hyosung seçmemde, bunları kafaya takmadığımın göstergesi.
Plastidip siparişi verdim bugün sprey olarak. ön çamurluk ve belki kafayı kırmızıya boyacağım. Eğer sorunsuz yapabilirsem ve güzel olursa komple renk değişimine kadar gider bu işin sonu :D
Hayırlı uğurlu olsun enxdesign. Buji piposu lazım olursa geri göndereyim :D
-
18 Şubat 2014, 06:59
#30646
Büyük ihtimalle arka fren merkezinde problem ver. Fren hidrolik seviyesini kontrol et. Minimum seviyenin altında değilse kaçak yok ve balataların normal demektir. Hal böyleyse sorun büyük ihtimalle arka fren merkezindedir. Fiyatı biraz tuzlu. Sahibinden'e bak çıkma bulabilirsin.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
-
18 Şubat 2014, 11:02
#30647
esc adlı üyeden alıntı
Büyük ihtimalle arka fren merkezinde problem ver. Fren hidrolik seviyesini kontrol et. Minimum seviyenin altında değilse kaçak yok ve balataların normal demektir. Hal böyleyse sorun büyük ihtimalle arka fren merkezindedir. Fiyatı biraz tuzlu. Sahibinden'e bak çıkma bulabilirsin.
yusufozugenc adlı üyeden alıntı
Geçen ay aynı sorunu yaşadım. Çok tehlikeli, kaç kere ucundan döndüm. Sorunun kaynağı fren pompası. Ya değişir ya temizlenir. Benimki motoserde söküldü yağlandı temizlendi sorun ortadan kalktı. Muhtemelen pompaya dolan pislikten kaynaklı bir durum. Aynı sebepten gt650r ile kaza yapan bir arkadaşım var. Şakaya gelen bir durum değil biran önce servise götür.
valla arkadaşlar motoru aldığımdan beridir şansızlıkmıdır nedir bi peşimi bırakmadı daha yeni birsürü para bayıldım.Üstüne bide bu çıktı gerçekten moralim bozuldu artık inş pisliktendir temizlenir geçer diyorum :S çok saolun yardımlarınızdan dolayı , son birşey sorucam arkadaşlar bu işlemi herhangi bir motorsiklet ustasıda yapabilirmi temizleme değişim yada sıkıntının tam nereden kaynaklandığını.
-
18 Şubat 2014, 21:04
#30648
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.Aranıza İzmir'den katılıyorum.Motorumu alalı yaklaşık bir buçuk ay oldu.Çok da memnunum.Motorum 2011 model siyah efi.Ancak son bir haftadır konjektörden şikayetçiyim. Maalesef bozuldu.Merkez yedek parçada 210 tl.Daha ucuz satan önerebiliceğiniz bir site varmıdır.
Not:Konjektör orjinal olursa sevinirim.Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
-
18 Şubat 2014, 21:38
#30649
PamirGt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.Aranıza İzmir'den katılıyorum.Motorumu alalı yaklaşık bir buçuk ay oldu.Çok da memnunum.Motorum 2011 model siyah efi.Ancak son bir haftadır konjektörden şikayetçiyim.
Maalesef bozuldu.Merkez yedek parçada 210 tl.Daha ucuz satan önerebiliceğiniz bir site varmıdır.
Not:Konjektör orjinal olursa sevinirim.Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
kanuni sitesınde a tip olan 206 tl b tip olan 185 tl , tum yedek parca satısı yapanlara dagıtım yapıtıgından daha uygun baska bıyerde bulamazsınız heralde , hyosungsource sıtesınde calısma vardı site acıldıgında ordan bakabılırsınız daha ucuza mal edılebılıyor bazı parcalar
-
18 Şubat 2014, 21:53
#30650
vengeance adlı üyeden alıntı
kanuni sitesınde a tip olan 206 tl b tip olan 185 tl , tum yedek parca satısı yapanlara dagıtım yapıtıgından daha uygun baska bıyerde bulamazsınız heralde , hyosungsource sıtesınde calısma vardı site acıldıgında ordan bakabılırsınız daha ucuza mal edılebılıyor bazı parcalar
Cok tesekkur ederim hyosungsource da 68 euro sanirim bakmistim.Daha pahaloya geliyor yani.Kanuninin sitesinden vericem sanirim siparisi.tekrardan ilginiz icin tesekkur ederim
-
18 Şubat 2014, 22:04
#30651
Private_User adlı üyeden alıntı
valla arkadaşlar motoru aldığımdan beridir şansızlıkmıdır nedir bi peşimi bırakmadı daha yeni birsürü para bayıldım.Üstüne bide bu çıktı gerçekten moralim bozuldu artık inş pisliktendir temizlenir geçer diyorum :S çok saolun yardımlarınızdan dolayı , son birşey sorucam arkadaşlar bu işlemi herhangi bir motorsiklet ustasıda yapabilirmi temizleme değişim yada sıkıntının tam nereden kaynaklandığını.
Sıkma canını tamir edilebilir bir parça. Rastgele ustaya gitmemek lazım fren şakaya gelmez. İstanbuldasınız zaten motoser gayrettepeyi tavsiye ederim ben orada yaptırdım. Hyosung yetkili servisi, tavsiye üzerine gittim, tavsiye ederim
-
18 Şubat 2014, 22:12
#30652
Selam Arkadaşlar,
Malesef F4i ımı satıyorum.
Takas sadece 2013 Titanyum GT250R olabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3619497/detay/
-
18 Şubat 2014, 22:48
#30653
Üzerine üç beş bir şeyler koyup motoru büyütebilmek için can atarken millet motoru küçültme peşinde, anlamıyorum arkadaş
-
18 Şubat 2014, 23:16
#30654
yusufozugenc adlı üyeden alıntı
Üzerine üç beş bir şeyler koyup motoru büyütebilmek için can atarken millet motoru küçültme peşinde, anlamıyorum arkadaş
Anlamayacak bişey yok aslında
Ben bu yüzden hiç 4 silindire binmeyi düşünemiyorum. 1-2 silindir enduro - touring en ideal aletler benim gözümde.
-
19 Şubat 2014, 01:02
#30655
İyi geceler arkadaşlar,
Marş sorunu halloldu, dinamodan kaynaklanıyormuş. Sökülüp, içindeki bakırların olduğu yer lehim yapılarak düzeltildi. Çok şükür şuan bir sorunu kalmadı.
Yukarıdaki resimlerde görmüşsünüzdür, benim öncamda bir kaplan var. Bunu yapan reklamcı kör ölmüş. Çünkü tüm camı çizik içinde bırakmış. O şekilleri falçatayla çizerek vermiş.
Bu camdan kullanan oldu mu? Orjinale göre biraz daha yüksek sanki. Önerilerinizi alabilir miyim?
Ya yeni bir cam alacağım yada şuanki camı mat siyaha boyayacağım.
-
19 Şubat 2014, 03:56
#30656
Private_User adlı üyeden alıntı
valla arkadaşlar motoru aldığımdan beridir şansızlıkmıdır nedir bi peşimi bırakmadı daha yeni birsürü para bayıldım.Üstüne bide bu çıktı gerçekten moralim bozuldu artık inş pisliktendir temizlenir geçer diyorum :S çok saolun yardımlarınızdan dolayı , son birşey sorucam arkadaşlar bu işlemi herhangi bir motorsiklet ustasıda yapabilirmi temizleme değişim yada sıkıntının tam nereden kaynaklandığını.
Bence yapabilir. İlla servis kazığı yemene gerek yok. Servise gidersen çıkma falan da takamazlar. İyi bir usta bulup gösterebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------
PamirGt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.Aranıza İzmir'den katılıyorum.Motorumu alalı yaklaşık bir buçuk ay oldu.Çok da memnunum.Motorum 2011 model siyah efi.Ancak son bir haftadır konjektörden şikayetçiyim.
Maalesef bozuldu.Merkez yedek parçada 210 tl.Daha ucuz satan önerebiliceğiniz bir site varmıdır.
Not:Konjektör orjinal olursa sevinirim.Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
Hyosungsource'den fiyatına baktım 205 tl yazıyor. Yani fiyat normal. Konjektör için orjinal diye ısrar etmene gerek yok bence. Benim hem Yamaham'da hem Hyosung'umda konjektörler orjinal değil. Hiç bir sıkıntı da yok. Ne olursa olsun çıkma alama. Konjektörlerin belli bir çalışma ömrü olur. Çıkma alırsın iki gün sonra konjektörün içindeki diyotlar patlar, tekrar yenilemek zorunda kalırsın. Ne diyelim geçmiş olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
enxdesign adlı üyeden alıntı
İyi geceler arkadaşlar,
Marş sorunu halloldu, dinamodan kaynaklanıyormuş. Sökülüp, içindeki bakırların olduğu yer lehim yapılarak düzeltildi. Çok şükür şuan bir sorunu kalmadı.
Yukarıdaki resimlerde görmüşsünüzdür, benim öncamda bir kaplan var. Bunu yapan reklamcı kör ölmüş. Çünkü tüm camı çizik içinde bırakmış. O şekilleri falçatayla çizerek vermiş.
http://oi57.tinypic.com/24yzu5w.jpg
Bu camdan kullanan oldu mu? Orjinale göre biraz daha yüksek sanki. Önerilerinizi alabilir miyim?
Ya yeni bir cam alacağım yada şuanki camı mat siyaha boyayacağım.
http://image5.sahibinden.com/photos/...0108402l30.jpg
Siyah filmle kaplattır mat siyaha moyamaktan daha iyi olur bence.
-
19 Şubat 2014, 09:31
#30657
esc adlı üyeden alıntı
Bence yapabilir. İlla servis kazığı yemene gerek yok. Servise gidersen çıkma falan da takamazlar. İyi bir usta bulup gösterebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------
Hyosungsource'den fiyatına baktım 205 tl yazıyor. Yani fiyat normal. Konjektör için orjinal diye ısrar etmene gerek yok bence. Benim hem Yamaham'da hem Hyosung'umda konjektörler orjinal değil. Hiç bir sıkıntı da yok. Ne olursa olsun çıkma alama. Konjektörlerin belli bir çalışma ömrü olur. Çıkma alırsın iki gün sonra konjektörün içindeki diyotlar patlar, tekrar yenilemek zorunda kalırsın. Ne diyelim geçmiş olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Siyah filmle kaplattır mat siyaha moyamaktan daha iyi olur bence.
Cok tesekkur ederim.Peki orjinalle yan sanayinin aralarinda ne gibi farklar var.Cevabiniz icinde tekrardan sagolun.iyi gunler
-
19 Şubat 2014, 15:52
#30658
esc adlı üyeden alıntı
Bence yapabilir. İlla servis kazığı yemene gerek yok. Servise gidersen çıkma falan da takamazlar. İyi bir usta bulup gösterebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------
Hyosungsource'den fiyatına baktım 205 tl yazıyor. Yani fiyat normal. Konjektör için orjinal diye ısrar etmene gerek yok bence. Benim hem Yamaham'da hem Hyosung'umda konjektörler orjinal değil. Hiç bir sıkıntı da yok. Ne olursa olsun çıkma alama. Konjektörlerin belli bir çalışma ömrü olur. Çıkma alırsın iki gün sonra konjektörün içindeki diyotlar patlar, tekrar yenilemek zorunda kalırsın. Ne diyelim geçmiş olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Siyah filmle kaplattır mat siyaha moyamaktan daha iyi olur bence.
esc, hangi konjektörü kullanıyorsun detay verebilir misin? dediğin gibi konjektörün kaliteli muadili kullanılabilir ama doğru tercih yapılmadığı zaman motorun beynini yakan arkadaşlar oluyor. özellikle enjeksiyonlu makinelerde konjektör konusu çok önemli. aldığın yeri, fiyatını, resmini, ne süredir kullandığını ve varsa markasını paylaşabilir misin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
PamirGt adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.Aranıza İzmir'den katılıyorum.Motorumu alalı yaklaşık bir buçuk ay oldu.Çok da memnunum.Motorum 2011 model siyah efi.Ancak son bir haftadır konjektörden şikayetçiyim.
Maalesef bozuldu.Merkez yedek parçada 210 tl.Daha ucuz satan önerebiliceğiniz bir site varmıdır.
Not:Konjektör orjinal olursa sevinirim.Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
PamirGT, konjektörün bozuldu ise statör ve akünün iyi durumda olduğunu muhakkak kontrol ettir. özellikle bunlardan birinde sorun varsa yeni takacağın konjektör de kısa sürede bozulacaktır.
-
19 Şubat 2014, 16:30
#30659
puser adlı üyeden alıntı
esc, hangi konjektörü kullanıyorsun detay verebilir misin? dediğin gibi konjektörün kaliteli muadili kullanılabilir ama doğru tercih yapılmadığı zaman motorun beynini yakan arkadaşlar oluyor. özellikle enjeksiyonlu makinelerde konjektör konusu çok önemli. aldığın yeri, fiyatını, resmini, ne süredir kullandığını ve varsa markasını paylaşabilir misin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
PamirGT, konjektörün bozuldu ise statör ve akünün iyi durumda olduğunu muhakkak kontrol ettir. özellikle bunlardan birinde sorun varsa yeni takacağın konjektör de kısa sürede bozulacaktır.
Puser cok tesekkur ederin cevabin icin.Yazdiklarini dikkate alacagım.
-
19 Şubat 2014, 19:48
#30660
enxdesign adlı üyeden alıntı
İyi geceler arkadaşlar,
Marş sorunu halloldu, dinamodan kaynaklanıyormuş. Sökülüp, içindeki bakırların olduğu yer lehim yapılarak düzeltildi. Çok şükür şuan bir sorunu kalmadı.
Yukarıdaki resimlerde görmüşsünüzdür, benim öncamda bir kaplan var. Bunu yapan reklamcı kör ölmüş. Çünkü tüm camı çizik içinde bırakmış. O şekilleri falçatayla çizerek vermiş.
http://oi57.tinypic.com/24yzu5w.jpg
Bu camdan kullanan oldu mu? Orjinale göre biraz daha yüksek sanki. Önerilerinizi alabilir miyim?
Ya yeni bir cam alacağım yada şuanki camı mat siyaha boyayacağım.
http://image5.sahibinden.com/photos/...0108402l30.jpg
Motorunuz 2013 kasa. Eski kasaya göre cam alırsanız farla arada boşluk kaldığını okumuştum. Zaten fotoğraflara bakınca tam uymayacağı belli oluyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 59 kullanıcı var. (0 üye ve 59 misafir)
Bu Konudaki Etiketler