kimsenın umrunda degıl yada kımse motorunda hangı ecu (beyın) oldugunu bılmıyor sanırım .
kimsenın umrunda degıl yada kımse motorunda hangı ecu (beyın) oldugunu bılmıyor sanırım .
Motorda düşme yok. Debriyajı farklı şekillerde basarak denedim. Tık deyip kalıyor marşa basınca.
Farlar falan çok kuvvetli yanıyor. Zaten motoru almadan 3-5 sefer çalıştırdım, sorun olmadan tek seferde çalışmıştı.
Çok şansa denk geldi hocam ya. Benim motoru çanakkale'ye satmıştım zaten. Normalde ben Çan ilçesindeyim. Cumartesi çanakkaleye gittim, akşam işim geç bitince orada kaldım. Pazar günü hadi eve gitmeden ilanlara bakayım dedim Bir baktım, 1km uzaktaymış zaten. Adamla konuştuk, kaporayı verdim 2 dakika sonra başka biri geldi motora bakmaya İlk sahibi eleman. Nisan 2013 tescilli. Üzerinde tiger egsoz var, yeni taktırmış. Vuruğu, kırığı, çiziği yok. Su görmemiş,
Marş sorunu biraz canımı sıktı. Vurdurtarak çalıştırdım ve 70kmlik yolu geldim. Bulunduğum yerde hyosung servisi var. İnşallah garanti kapsamında halledilecek kolay birşeydir.
Bunlarda fotoğrafları, taze taze. Üzerindeki tüm çıkartmaları yarından tezi yok, çıkaracağımdan emin olabilirsiniz :D Ayrıca aynaları hiç hoşuma gitmedi. En kısa zamanda değiştireceğim.
Eski motorum ve yeni motorum
Ducati 1198SP _ RedLove
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Değirmendereye gitmiştiniz galiba. Ben sonradan gelmiştim, çok durmadım. Emin abilerle, fatih ışıkla falan samimiyetim iyidir.
Kelebekten gaz verdiğinde zaten devir yeterince yükselmez... Bir kaç bin devir yükselir. Bunun nedeni silindirlerin beraber çalışmalarıdır diyim kısacası.
Malum gecenin körünün körü olduğu için uzun açıklama yapmadım, kusura bakma. Uykum var
Buji başlıklarını kontrol et. Ateşleme sağlıklı şekilde yapılıyormu, pipolarda çatlak varmı... Bunları gözden geçir, genel kontrollerini yap. Ama durum normal..
enxdesign Hayırlı olsun bu arada. Sorun büyük ihtimal ile arkadaşların dediği gibi marş motoru kömürü.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
2011 lerde tps sensoru kullanmıs bunuda sadece ön manıfolda koymus bu nedenle arka sılındır önle beraber hareket edemıyor bagımsız olarak gaz yemıyor , delphı ecu ve sentec eculerde bu dedıgım tps sensoru bulunmuyor bu nedenle arka sılındır kelebegınden gaz verdıgımızde bellı bır devır artısı olabılıyor ama 2011 lerde farklı , bir kac motorda deneyebılırsem dogru oldugunu anlayacagım. kontrol edılmeyen hıcbırsey kalmadı bujiden tüm enjeksıyon sıstemıne kadar tek tek ölcüm yaparak kontrol ettim
Arkadaşlar merhaba dün malum hava güzel biraz dışarda gazladım fakat arka fren ile ilgili biraz sıkıntı yaşadım bunuda sizinle paylaşmak ve düşüncelerinizi almak isterim. motorla dolaşmaya çıktıktan 15 20 dk sonra arka fren basarken boşa geldiğini aşağı doğru fazla gittiğini genede yavaşlattığını fakat önceki gibi performansta olmadığını fark ettim yavaşlatması bile azalmıştı önceden daha sertimsi şekilde aşağıya yavaş iniyordu basınca şimdi iste basıyorum normal bisiklet pedalı gibi sayılır aşağıya doğru biraz daha fazla iniyor ve epeyi yumuşaklaştı, hemen durdum indim heryerine baktım sıkıntı göremedim bir süre sonra biraz daha sertleşti pedal eskiye dönmeye başladı sandım sonra tekrardan bu boşa geldi hiç bir anlam veremedim ve en son ne sert ne yumuşak şekilde ortada kaldı ne fazla yumuşak ne eskisi gibi sertimsi ortada kaldı meret ne yapmak gerekir eğer bu şekilde çok hızlı giderken olsaydı ne yapardım hiç bilemiyorum
enxdesign buarada hayırlı olsun motorun inş motorun sorunu çok değildir.
Enxdesign hayirli olsun.makine maddi manevi :p normale donunce guzel bi doto koyarsin.
ya kaçağı görmedim damlayan yada yağ bulaşmış yer yoktu. balatalarında durumu tam bilemiyorum ona bakmadım daha doğrusu gözüme farklı gelen bi yeri yoktu. bakımla ilgili pek detay bilmiyorum balatanın tam olarak neresine bakmak gerekir akşam gidince onada bakim detaylı olarak gerekirse resimde paylaşırım buradan. birde arka fren hidrolik yağı yan bacak açıkken çizginin çok az altında bununla ilgili olabilirmi acaba ? buarada motor 2500 km de
soğuk haliyle pedal sertimsi frenleme normal gibi 15 20 dk sonra pedal yumuşak ve yavaşlamak için sonuna kadar basıyorum yavaşlama eskiye göre daha zor teker kitlenecek diyede korkuyorum birde yatıcaz filan :S hidrolik yağı değiştireyim peki ne marka almam gerekiyor motul ipone ?
arkadaşlar bu arada iphon nun motor yağını kesinlikle kullanmayın derim ... zift gibi bir rengi war . daha önce castrol 10w50 kullandım ben beyazdı bu yağ hiç kullanmadan bile zift gibi daha kullanılmışınıda söylemiyorum artık siz düşünün...
Şu an bu konu içerisinde 62 kullanıcı var. (0 üye ve 62 misafir)