bak bu benim eski motorum üzerinde 120 ve 160 taban michelin pilot lastikleri vardı bikaç bin km kullandım hiç bir yerede sürtmedi.
[IMG][/IMG]
bak bu benim eski motorum üzerinde 120 ve 160 taban michelin pilot lastikleri vardı bikaç bin km kullandım hiç bir yerede sürtmedi.
[IMG][/IMG]
Bende önde 120 arkada 160 var. Ön Çamurluğa sürtmüyor. Ersin senin çamurlukta bi problem olmasın ?
Zamanında bizim arkadaşa 120 lik takmıştık hiçbir sorun yoktu bencede sizin çamurlukta problem olabilir servise gittiğinizde baktırın aman ihmale gelmez can taşıyor üstünde
markası sentec 2008 model enjeksiyonlu model için sıfırının türkıyedekı fıyatı 875 lıra cıkma da bulamadım uygun fiyata o yüzden sıfır bari alayım dedım fakat pek yardımcı olan yok ben beynın cekilmiş fotografınıda göndereyım belkı bırılerıne yardımı olur içinin açılmıs resmıde var isteyen olursa onlarıda yukleyebılırım[IMG]jpg[/IMG]
beyinle ilgili sıkıntı ne neden içini açtınız.
beyın konjektorun fazla etme sarj etmesı sebebıyle yandı elektornıkcı izmirde tek bı kısı varmıs bı kenarından acmıs yanık yer oldugu ıcın yapılamayacagını soyledı harbıdeb hıcbıse gozukmuyo fotografları atabılseydım gorurdunuz yukleyemedım bugun bız komple actık komple resımlerıde var ozelden maıl yoluyla ısteyenlere ulastırabılırım 2008 model enjeksıyonlu sentec marka beyıne ıhtıyacım var o yuzden simdi türkiyede sıfırı 900 lıra cıvarında cıkma da bulamadım
siz devan edin 120 lik lastik kullanmaya faydasını görürsünüz... ben anlamıyorum kardeşim bu insanları ya 1 cm lastiğin geniş olsa ne olacak dar olsa ne olacak ...
lastiğin jantın ebadına yani orijinaline göre büyük olması viraj kabiliyetinden yer. %10 daha az yatar motor çünkü o 160 lık lastiğin yüzeyi yanlara doğru bükülmüş olur bu ön için de geçerli. Bence çok gereksiz geniş lastik. He jantı değiştirirsin ozaman olur ama 250 cclik motorun gücünden de çalmış olursun yine gereksiz. Genelde çoğu lastik modelinde 150 bulmak zordur anlarım da 110 luk hepsinde var gereksiz yere performans ve viraj kabiliyetinde azalma yapmaya gerek yok bence.
kyonari kardeşim bu millete analatamıyorum olur diyenler taksın arkadaşlar arkaya 200 taban lastik iyidir. önede 120 tak istediğin gibi virajlarda yatıp kalkarsın 250cc bir motosiklete....
bir arkadaş 180 lik takmıştı sonra fazla burkulduğu için kenarları çatladı lastik çöp oldu takın 200 lük takın :D:D para ağaçta bitiyor nasılsa..
Arkadaşlar az önce şu ilanı gördüm alacaklar bence değerlendirebilir benle alakasızdır sandece paylaşmak istedim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sifir-gt250r-152575758/detay
Dün bizim bölgeye yeni tvs bayisi açılmış bakım falanda yapıyorlar göreyim diye gittim.25 yaşlarında usta vardı onla biraz sohbet ettim.ikinci motor olarak ne düşünüyosun falan dedi bende hyo 250r dedim.sakın bulaşma yağ yakıyo yok nemlenme yapıyo bana arada bir geliyor ben bakmıyorum bile gönderiyorum falan dedi.bende forumlarda kullananlar çok memnun yanlışın olmasın dedim.kimse yoğurdum ekşi demez falan gibisinden konuştu accükde olsa motordan soğuttu beni.ama fikrim hala değişmedi her kafadan bir ses çıkıyor.ama yinede biraz kıllandım.siz ne diyorsunuz bu duruma?
ulan bu millet bu motorları bukardar neden kötülüyor halen anlamış değilim ha . birileri paramı weriyor bu motorları kötüle diye. bende motoru almadan önce banada dediler alma gittim aldım çokta memnunum 2 yıldır bende war st&kanuni gt 250 r 2009 modeli sürüşümü görseniz dersiniz bu motor nasıl dayanıyor. ayrıca bunuda belirteyim bunun gibi 250 cc görünüşlü motor bulamazssanızn kardeşlerim para sıçıyorsanız gidin 9 10 bine honda alın ...
Genelde bisikletçiden bozma ustalar veya tek silindir ustaları V motor yapısından anlamazlar. Bizim ülkemizde V-twin motordan anlayan usta azdır...
2009 senelerinde tamirciler arasında ufak bir araştırma yaptım. Tek silindir ustaları dediğim; Çin tek silindir motor grubuna bakan tayfa. Şu köşe başlarına dükkan açmış kişiler...
Gidin işinin ehli dört silindir-İki silindir ustalara danışın... Bisiklet tamircilerine sorarsanız tabikide garip garip cevaplar alıcaksınız. Bir çoğu enjeksiyonlu motorlara bakmıyorlar, bakamıyorlar. Çünkü adam hayatında enjeksiyonlu motor sökmemiş, toplamamış... Bulaşmıyor
Eğer hyo ile ilgili kafanızda soru işaret varsa en basiti bir boya ustasına götürüp grenaj boyalarının kalitesini sorun... Alıcağınız cevap sizi tatmin edecektir
İnsanlar neden bilmediği kullanmadığı malı kötülerlerki ? bence bu tip bilmeden savuran adamların daha önceden korelilerle inşaatta bir mazisi var.
Memlekete ne kadar güzel araç-motosiklet gelse sözde ustalar hep onları bitirdiler. Tempralar,tipolar,alfa romeolar,hyosung,MZ,ktm falan filan. Bir kere şunu bileceksiniz. Usta dediğiniz adamın seceresini öğrenmek zor tabiki ancak bu adam önceden ne yapmış ki şimdi kendisine usta diyorlar bunu öğrenmek lazım. Şimdi ben tek silindir bir çinliyi komple söküp takıyorum diye, büyük motorların periyodik bakımlarını yapabiliyorum, arıza tespiti vs az çok yapıyorum diye kendime usta diyor muyum ? Hayır.
Ama 1 kere japon grenajı söken kendine usta diyor. Adam 30 senedir bu işi yapıyorum diyor ama 30 senedir rus planet söküp takıyor, jawa söküp takıyor. Ee neye yaradı ? Kendini geliştirmedikten sonra elektronik motorlara el süremez, sürer yüzüne gözün bulaştırır sonra kullanıcıya yıkar maaliyetide. Yok orası bozuktu burası bozuktu.
Japonunun ustasına Alman götürülmez mesela, boxer motorun debriyaj balatasını japon ustası söker takar eyvallah ama neden bu işi daha önce yapmış, eğitimini almış adama yaptırmayasınız ? Boxer aletin debriyajını sökmek için motoru ortadan 2 ye ayırmak zorundasınız. Japonda 1 kapağı söküp direk değiştirirsiniz örneğin.
Ama alman söken adama japonu sökmek oyuncak gibi gelir çünkü 99 japon ile 2012 arasında enjeksiyondan başka fark yok. En fazla kombine abs , elektrikli gosterge vs. var. Sökmesi takması,bakımı hep aynı.
Ama çinli söken adamda japonu görünce, elektrik tesisatını görünce gözü korkar. Heryer kablo heryer civata. Bir karter için 20 tane civata sök falan filan.
Kıscası gerçek ustaya giderseniz işiniz görülür,mutlu olursunuz. Ama her adamın lafını dinlerseniz hiç bir şey alamazsınız.
Ha birde motor satıp, tamirattan anlamayan tipler var. Adam büyük aletleri alır getirir ikinci el, yıkar yağlar satar. İşine gelmeyen, para bırakmayan, yarın bi gün motor geri dönerse altından kalkamayacağı aletleride kötüler. Eline anahtar alıp çinli motoru rektefe edemez ama her şeye bok atmaktan geri kalmaz.
Eğer bu merete bineceksiniz araştıracaksınız arkadaş, sökecek takacasınız. İnternette hangi civatanın ne kadar sıkılacağına kadar bilgi var. Yoksa işte böyle 3 kuruşluk adamların elinde oyuncak olursunuz. Ha yok bende para çok diyosanızda gider alırsınız BMW yi, her bakıma 800-1000 verir kafanız rahat binersiniz olur biter.
Şu an bu konu içerisinde 65 kullanıcı var. (0 üye ve 65 misafir)