bu oğuza ne olmuş gene şutlamışlar
benimde aklımda vardı buradaki bir kaç bilgili arkadaş vazgeçirdi :D yani olumlu yanıtlar takılmaması taraftarı yada kaliteli bişeyler takılması taraftarı :D
altın elbiseli adam diyorya şimdi egsozu takıyorsunuz motor rahat nefes veriyor ama nefes alamıyor hava filtresinide değiştirin :D diyor en iyisi kafa yormamak orjinali bozmamak bence
arkadaslar elımde zıncır ve dıslı seti var isteyen varsa haberleselım
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-sifirdan-farksiz-orjinal-gt250-r-hysong-disli-zincir-135235062/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-sifir-sayilir-hysong-gt250-r-hysong-135235906/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-sifirdan-farksiz-ikinci-sahibinden-garantili-147535031/detay/
Arkadaşlar tam Hyo'ya niyetlendiğim hafta yağan kar ve hali hazırda bir arabamın olmaması beni araba almaya mecbur bıraktı :( ama nihayetinde 3-5 atıp kenara önümüzdeki sezona bi Gt250r ile girmek niyetindeyim ancak sıfırdan biraz uzaklaştım haliyle, henüz bir Hyo sahibi olmasam da her yazılanı okumaya devam, mangal vs. gibi kuru kış organizasyonları olursa ve kabul ederseniz arabayla yada motorumla katılmak isterim, herkese teşekkürler ve iyi forumlar..
Bu arada Oğuz hocam; hoşgeldin
hayırlı olsun :D bak bilgili bir kaç arkadaş dedim hası geldi , beyin map tablosu değişmesi yeniden düzenlenmesi gerek demiş :D ya korkmayacak gibide değil baş ağrısı yapacak ses çıkacak diye motorun tuhaf arızalar vermesini istemediğimden ileriki kmlerde taktırmadım :D tiger egsoz vardı bir arkadaşta acaip güzel homurdanıyor motor ışıkta duruyorduk kendi motorumun sesini duyamıyordum :D hoş çıkıyordur ses tahmin edebiliyorum.
)))) eyvallah üstad. dün verdim siparişi bugün yarın gelir büyük ihtimalle. İnşallah pişman olacağım kadar zarar vermez motora
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
Full karbon almıcaktım zaten dediğin gibi pahalıya gelcek gerek yok. 890 lira civarı 500 lıraya aldım bende sadece ucu karbon olanı. Yorumlarınızdan ve ilginizden dolayı teşekkür ederim. Ayrıca yeni katıldım hyosung ailesine.Bolu'dan geçer veya işiniz düşerse her zaman arayabilirsiniz, gezeriz Bolu'da görülebilcek yerleri. Saygılar.
:D muhabbet şu ; motorun belli bir rutini var egsozdan havanın öyle hemen çıkmaması gerekiyormuş :D buradan öğrenmiştim bende sorduğumda ustada anlatmıştı ,
4 zamanlı bu motorun zamanlama evresinde benzin atılırken açık egsozda egsoz subapları açık kalabiliyormuş basınç düşük olduğundan buda zamanla hasara yol açıyormuş vs vs
hocam bir zararı olmaz. Eksoz ve hava filtresinden sonra motor biraz rahatlar. Benim bildiğim map te hava yakıt karışımı ayarlanır. Silindir içine daha çok hava alıniyor diye biliyorum. E bu da orjinal hava filtresi ve eksozla çok verim getirmez...
Senkron bozulur mu sorusunun cevabından emin değilim, benim gtr i bi ara eksozsuz(düz boru) kullandım. Senkronunda bir değişiklik yoktu. Belki psikolojik ama gaz tepkisi biraz daha hızlı gibiydi. Sensörler eksoz çıkışında olmadığı için bir sorun yaratmayacağını düşünüyorum.
Bu arada benim bildigim, orj eksoz takiliyken icerideki kismen basincli eksoz gazinin, eksoz subabindan bir miktar iceri dolarak sicak eksoz gaziyla alt devirde ekstra tork olustirmasi. Acik eksozda gaz daha kolay ciktigi icin 'alt devirlerde' torkun dustugunden bahsedilir. Ben farki hissetmemistim hatta daha iyi gelmisti. Arka tekerlerk daha kolay patinaja dusuyor gibi gelmisti. Ama dedigim gibi psikolojik de olabilir.
Hayırlısı olsun napalım artık
Nasıl olduğunu anlamadım ilk resimde göründüğü gibi hidrolik borusunu tutan zımbırtı kırılmış mı kopmuş mu ne olduysa lastiği yarmış. Setten uçmadım çukura girmedim nasıl oldu anlamadım. Lastik almayı düşünüyordum zaten böyle olunca düşünmeyle olmayacak mecbur kaldım.
Daha önce hidrolik borusunu tutan zımbırtının koptuğunu görmüştüm ama lastiği yardığını ilk kez görüyorum.Sizinki biraz bahtsız bedevi durumu olmuş
Muhtemelen titreşimle gevşemiş ve tekere doğru devrilmiştir.
Dönüş yönünü düşünürsek, vidası titreşimle tamamen kurtulana kadar maşa ve teker arasına sıkışıp bu şekilde hasar vermiş olsa gerek.
Bu tarz gevşemeler periyodik olarak genel kontrollerle tespit edilip giderilmeli. en iyi motorlarda bile zamanla titreşim gevşemelere yol açabiliyor.
Eğer daha önce bu parçayı söktünüz ise, geri sıkarken yeteri kadar sıkmamış olabilirsiniz.
loctite mi ne, öyle bir ürün var, vidaya sürüp öyle vidalıyorsunuz. titreşimden kaynaklı gevşemeleri önlüyor. tavsiye ederim.
Arkadaşlar garajımda ihtiyaç fazlası Hyosung parçaları var hepsini uygun fiyata yazdım ihtiyacı olan varsa;
13T Ön Dişli;
http://www.sahibinden.com/148767373
CR8EH Buji;
http://www.sahibinden.com/148768259
CR8E Buji;
http://www.sahibinden.com/148768021
Orjinal Egzoz;
http://www.sahibinden.com/148765730
Hafif hasarlı ön jant;
http://www.sahibinden.com/148765992
Karartmalı led sinyal;
http://www.sahibinden.com/148764874
Smoke Gömme Led Sinyal;
http://www.sahibinden.com/148765365
Bu aralar sık sık bu motora bakıyorum. 250 ler arasında en çok beygir gücü bunda galiba. Diğerleriylini de kullanmış olan arakdaşlar 2010 model ve sonrası için neler söyleyebilir bu motorla ilgili Yedek parça fiyatları yakıt felan nasıldır. Servis mevzusu ?
hocam eksoz için bi süre bekleyebilme şansımız var mı? Açıp kullanmayı dusunuyorum da
Şu an bu konu içerisinde 136 kullanıcı var. (0 üye ve 136 misafir)