Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Aralık 2013, 02:12
#30061
BatuhanK adlı üyeden alıntı
pilot road tek, pilot road 2 ve 3 cift hamur olmasi gerek. Cift hamur lastik belli bir yatis acisindan sonra yola daha iyi tutunur.
2 ve 3 arasindaki farki bilmiyorum ama 3 sadece viraj performansi acisindan daha iyiyse ve 100tl yi baska yerde kullanmak dusunulurse, pilot road 2 gtr icin yeterli olacaktir.
ben bugun bir lastikciyle konuştum senin söylediklerini söyledi aynen bu duruma göre dediğin gibi pilot road 2 yeterli olacaktır. Buarada lastikcide lastiklerin tiplerine ve desenlerine baktım ve yatay çizgili olan pilot road un desenini beğendim. :S ama tabiki desene göre almayacağım :D
Reklamlar
-
06 Aralık 2013, 02:32
#30062
tr_select adlı üyeden alıntı
Huseyin kardes, elbet senin motor bana kalicak gibi bu gidisle
Anlaşırsak neden olmasın.Aslında çoktan satmıştım bu motoru ama o kadar çok direkten döndü ki gerçekten bende şaşırıyorum hala satılmamış olmasına.40 küsür favori var fiyatı düşürsün diye bekliyor çakallar ama düşürmüyecem.Zaten uçuk bir rakam da istemiyorum ki
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
07 Aralık 2013, 02:39
#30063
Arka lastik değiştireceğim.Ne önerirsiniz eyyy Hyo cular 150/70/17 ebatları doğrumudur ?
En verim aldığınız tavsiye edeceğiniz hankisi acep
-
07 Aralık 2013, 02:43
#30064
TheCooL adlı üyeden alıntı
Arka lastik değiştireceğim.Ne önerirsiniz eyyy Hyo cular 150/70/17 ebatları doğrumudur ?
En verim aldığınız tavsiye edeceğiniz hankisi acep
150/70/17 orjinal ebat, 160/60/17 de kullanılabilir.
-
07 Aralık 2013, 02:48
#30065
ön lastiktede orjinali 110/70/17 ama bikaç kişide gördüm 120 /70/17 takmışlardı verimi nasıldır bilmiyorum. Bende yakın zamanda değiştiricem ve michelin pilot road 2 almaya karar verdim ön ve arka set halinde.
-
07 Aralık 2013, 03:11
#30066
İzmir İl Temsilcisi
-
07 Aralık 2013, 10:48
#30067
EMREGTR adlı üyeden alıntı
ön lastiktede orjinali 110/70/17 ama bikaç kişide gördüm 120 /70/17 takmışlardı verimi nasıldır bilmiyorum. Bende yakın zamanda değiştiricem ve michelin pilot road 2 almaya karar verdim ön ve arka set halinde.
120/70/17 takılamıyor sanırım, takarsanda çamurluğa sıfır oluyor hatta sürtüyor. Onede 120/60/17 takmak gerekli.
Açıkcası lastik seti alacak olsam 120/60-17 160/60-17 alırdım. Fiyat farkı çok cüzi, motorun karakterine etkisi kayda değer değil. Denemek isterdim.
-
07 Aralık 2013, 14:13
#30068
hisvarlar adlı üyeden alıntı
120/70/17 takılamıyor sanırım, takarsanda çamurluğa sıfır oluyor hatta sürtüyor. Onede 120/60/17 takmak gerekli.
Açıkcası lastik seti alacak olsam 120/60-17 160/60-17 alırdım. Fiyat farkı çok cüzi, motorun karakterine etkisi kayda değer değil. Denemek isterdim.
Dediğin gibi ön çamurluğa sürtecek gibi duruyor ama takmışlar gördüm . Hatta ön 120/70/17 arka 160/60/17 iydi bende sormuştum kendi kendime bu nasıl oluyor ya diye Bende 120/60/17 almayı düşünüyorum ön lastiğe diğeri bana psikolojk olarak sürtecekmiş gibi gelir rahat edemem
-
07 Aralık 2013, 16:43
#30069
TheCooL adlı üyeden alıntı
Arka lastik değiştireceğim.Ne önerirsiniz eyyy Hyo cular 150/70/17 ebatları doğrumudur ?
En verim aldığınız tavsiye edeceğiniz hankisi acep
Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim
-
07 Aralık 2013, 16:58
#30070
Smudge adlı üyeden alıntı
Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim
güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim
Özetlemek için pek zamanım yok, kısa ve öz yazacağım. Diğer arkadaşlar toparlar konuyu...
Geniş ebat lastik kullanımında, yanlardan yumurta gibi basık şekilde çıkacaktır. Buda virajlarda tehlike arz edicektir. Tabanın yere değdiği kısım aşağı yukarı aynı kalıcak. Tamamen aynı demiyorum fakat pek bir şey değişmeyecek...
Olayın kısa ve özüde şu; Sakın ama sakın... Çok tehlikeli... Ve bunu kim diyorsa halt yemiştir, kara cahildir. O adamdan kaç...
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
07 Aralık 2013, 17:08
#30071
Smudge adlı üyeden alıntı
Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim
güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim
öyle bir şey yok dostum o bayi çalışanınını kafasına ıçayım orjinal boyutu 150 zaten 160 takılabiliyor ama daha genişini takmak saçma. Zaten 180 i takamazsın gibime geliyor sürter. !70 / 70/ 17 takanı gördüm ama makina kendinden geçmiş arka tekerin yanakları rafadan yumurta gibi olmuş çocuk u çekerken tırsıyorum abi asvalttan kesiliyor diyordu :S
Fantaziye gerek yok bence en fazla takarsın 160/70/17 bakarsın keyfine.
-
07 Aralık 2013, 18:02
#30072
EMREGTR adlı üyeden alıntı
öyle bir şey yok dostum
o bayi çalışanınını kafasına ıçayım
orjinal boyutu 150 zaten 160 takılabiliyor ama daha genişini takmak saçma. Zaten 180 i takamazsın gibime geliyor sürter. !70 / 70/ 17 takanı gördüm ama makina kendinden geçmiş arka tekerin yanakları rafadan yumurta gibi olmuş çocuk u çekerken tırsıyorum abi asvalttan kesiliyor diyordu :S
Fantaziye gerek yok bence en fazla takarsın 160/70/17 bakarsın keyfine.
Zaten ben de aynı fikirdeyim, 160/70/17 yeter de artar bile .)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
tr_select adlı üyeden alıntı
Özetlemek için pek zamanım yok, kısa ve öz yazacağım. Diğer arkadaşlar toparlar konuyu...
Geniş ebat lastik kullanımında, yanlardan yumurta gibi basık şekilde çıkacaktır. Buda virajlarda tehlike arz edicektir. Tabanın yere değdiği kısım aşağı yukarı aynı kalıcak. Tamamen aynı demiyorum fakat pek bir şey değişmeyecek...
Olayın kısa ve özüde şu; Sakın ama sakın... Çok tehlikeli... Ve bunu kim diyorsa halt yemiştir, kara cahildir. O adamdan kaç...
Hızla uzaklaştım sadece motoru almak için tekrar görüşmem gerekecek
-
07 Aralık 2013, 18:30
#30073
Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.
Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
-
07 Aralık 2013, 19:31
#30074
jedilight adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.
Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
Dostum ilanı ikinci el kısmına yazarsan senin için daha verimli olur. 180 olayına gelince , ypılamaz diye bir şey yok tabiki yapılır insanlar hyosungun deposuna ducati yazıp o makinayı ducati bile yapıyor :D Görüntü dışında bir işe yarayacağını sanmam bunun yanındada hem yakıt olarak hemde makinanın stabilitesi açısından özellikle virajlarda çok zararlı olacağı kanısındayım. Sen takmışsın saygı duyarım o ayrı ;)
Engin arkadaşımında dediği gibi 160 /70 /17 yeterde artar bile .
-
07 Aralık 2013, 21:42
#30075
Marka ne öneriyosunuz pilot roadlar pahalı yaw .... Şöyleee çift hamurlu ama çokda pahalı olmayan bi lastik arıyorum.Yarışa girip diz vermicez slider eritmicez yani.
100-150 hadi bilemedin 200 lira olabilir.
-
07 Aralık 2013, 22:01
#30076
TheCooL adlı üyeden alıntı
Marka ne öneriyosunuz pilot roadlar pahalı yaw .... Şöyleee çift hamurlu ama çokda pahalı olmayan bi lastik arıyorum.Yarışa girip diz vermicez slider eritmicez yani.
100-150 hadi bilemedin 200 lira olabilir.
dostum bu lastiği deneyebilirsin Gt 650 de bile kullanan arkadaşlar var goodyear teknolojisiyle üretiliyormuş
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...1799269/detay/
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
07 Aralık 2013, 23:50
#30077
Savaları araştırmanızı öneririm, yok bütçe sorun değilse hiç düşünmeden pirelli super corsa bakın. ancak en düşük yine 600 tl ye falan bu işi halledebilirsiniz. Uzun süre binecekseniz pirelli öneririm.
-
08 Aralık 2013, 00:03
#30078
Bütçe önemli şimdi 600TL vericeğimi sanmıyorum... Araştırmalara devam ...
Teşekkürler
-
08 Aralık 2013, 00:04
#30079
jedilight adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.
Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
Gördüğüm kadarı ile zincir muhafazasını kesmişsiniz. 180 tabanlı lastiği hyoda gördüm, kullandım. Kesinlikle görüntü olarak kötü, çünkü lastik çok kıvrılıyor ve yanaklar hemen çatlıyor. Kullanıma etkisi var mı bilemiyorum öyle uzun bir tecrübe edinecek kadar kullanmadım.
Birde 9100 km de bu lastik normal koşullarda bitmemesi lazım, acaba yaktınızdamı bu hale geldi ?
-
08 Aralık 2013, 00:56
#30080
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Gördüğüm kadarı ile zincir muhafazasını kesmişsiniz. 180 tabanlı lastiği hyoda gördüm, kullandım. Kesinlikle görüntü olarak kötü, çünkü lastik çok kıvrılıyor ve yanaklar hemen çatlıyor. Kullanıma etkisi var mı bilemiyorum öyle uzun bir tecrübe edinecek kadar kullanmadım.
Birde 9100 km de bu lastik normal koşullarda bitmemesi lazım, acaba yaktınızdamı bu hale geldi ?
Yanaklar kıvrılır da sürüşü etkilemez mi? Virajlarda sağ gösterip sola yatırır Allah muhafaza... 9000'deki motorun lastikleri bencede böyle olmamalı. Arkadaş ilk sahibi mi bilmiyorum ama kilometre geri sarılmış olabilir. Malum hyo'ların kilometrelerini geri sarmak Hyo'ları sürmekten daha kolay.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler