Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Kasım 2013, 19:03
#29801
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
hacı alın kullanın ne bu çaba anlamıyorum nie cbr250r ne ninja250r başlığında kaliper değiştirmeye çalışan biri yok biri çıkıyor frenler tutmuyor diyor yok tutuyor diyoruz sonra kaliper değiştiricek uyumlu kaliper arıyoruz bana göre fantazi bunlar her aletin orjinali en iyisidir o fren tesisatı komple değişmeden ne takarsan tak gerçek randımanını alamazsın
250 için Bence de fantazi bir gereklilik değil eğlence ve neden olmasın durumu sonuçta adamlar aynı makinaların absli ve abssiz sürümlerini çıkarıyorlar kimse diyemez ki abs ye ne gerek vardı diye
Ama aynı fren tesisatını 650cc 82hp bir motosiklette düşününce fantazi değil gereklilik oluyor
ver gazı... ver çoşkuyu
Reklamlar
-
21 Kasım 2013, 00:06
#29802
hyosungsource'dan alışveriş yapanlar sorum size
Customs retention reason yazmış ama sebebini yazmamış üstünede işlem yapılmış gözüküyor. Kargo gümrükte mi? gelecek mi? gümrükteyse benim ne yapmam gerekiyor? gelecekse hangi kargoyla gelecek ptt ile mi? İlk defa sipariş verdim hyo source dan çözemedim nedir ne değildir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
UNdocab adlı üyeden alıntı
250 için Bence de fantazi bir gereklilik değil eğlence ve neden olmasın durumu
sonuçta adamlar aynı makinaların absli ve abssiz sürümlerini çıkarıyorlar kimse diyemez ki abs ye ne gerek vardı diye
Ama aynı fren tesisatını 650cc 82hp bir motosiklette düşününce fantazi değil gereklilik oluyor
650deki frenlerle 250lilerin frenleri aynı mı?
-
21 Kasım 2013, 01:01
#29803
2.el gtr alırken fazla yıpratıldıgını nereden anlayabilirim örn egsoz daki yanık izleri fazlaysa yada çalışma sesinde fln ne gibi şeylere dikkat etmeleyim ?
şuanda aklımda bi tane var 4000 bin küsür km de yeni kasada buji piposunda çatlama olayı varsa kaç devir de kendini belli ediyor ?
-
21 Kasım 2013, 01:20
#29804
onuroz adlı üyeden alıntı
hyosungsource'dan alışveriş yapanlar sorum size
Customs retention reason yazmış ama sebebini yazmamış üstünede işlem yapılmış gözüküyor. Kargo gümrükte mi? gelecek mi? gümrükteyse benim ne yapmam gerekiyor? gelecekse hangi kargoyla gelecek ptt ile mi? İlk defa sipariş verdim hyo source dan çözemedim nedir ne değildir.
http://imageshack.com/a/img824/6553/o73x.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
650deki frenlerle 250lilerin frenleri aynı mı?
2005 ten 2011'e kadar aynı kaliperler kullanıldı.2011 ve üstünde değiştirildi 650 liklerde
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
21 Kasım 2013, 02:22
#29805
Arkadaşlar hyosung kullanıcılarına veya motordan anlayanlara bir sorum olacak. 2009 model gt250r kulanıcısıyım. Ara sıra marş almama gibi durumlar oluyor. Akünün zayıflığıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü marşa bastığımda akünün yanındaki bir parçadan sadece tık diye bir ses geliyor gerisi yok. Kuyruk grenajını söktüm. Ses gelen yeri buldum ama ne olduğunu bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olacak birileri var mı acaba?
-
21 Kasım 2013, 02:51
#29806
esc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hyosung kullanıcılarına veya motordan anlayanlara bir sorum olacak. 2009 model gt250r kulanıcısıyım. Ara sıra marş almama gibi durumlar oluyor. Akünün zayıflığıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü marşa bastığımda akünün yanındaki bir parçadan sadece tık diye bir ses geliyor gerisi yok. Kuyruk grenajını söktüm. Ses gelen yeri buldum ama ne olduğunu bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olacak birileri var mı acaba?
marş almama sorunu değil de marş basmama sorunu var galiba. yani marş motoruna elektirik gitmediği için dönmüyor. marş boboniniz arızalanmış gibi duruyor.
-
21 Kasım 2013, 03:10
#29807
Onuroz arkadaşım hyosungsouce' den değil ama bir ara ebay'dan alışveriş yaptım. Yurt dışından gelen mallar için devlet belli bir fiyat sınırı koymuş. O sınırın üzerindekilerden vergi alıyor. 2 sene önce sınır 300 Lira idi ama bazı yeni bir takım düzenlemelerle bu sınır aşağı çekildi. Sanırım şu anda sınır 100 Lira. Alınan verginin de belli bir düzenlemesi yok gümrükçünün kafasına göre... Bazen paketin fatura tutarı bazen gelen malın cinsi bezen gelen malın yurt içindeki fiyatı. Artı üstüne çeşitli masraflar.
Senin yapman gereken işlem sırasıyla şu: Önce en yakın PTT şubesine gidip buluduğun semte bakan merkez PTT şubesinii öğreneceksin. Sonra Merkez şubeye gidip durumu açıkla. Ürün ordaysa hiç bir sıkıntı yok hemen alabilirsin. Eğer değilse bir sıkıntı var demektir. Seni ilgili serbest bölgeye gümrük bürosuna gönderirler. Orda asıl sorunu öğrenebilirsin. Senin ürününe onay vermeyen kişiye ulaşabilirsen sıcak bir çay muhabbetiyle herşeyi bedavaya ve kolayca halledersin. Tabi görevli eşref saatindeyse. Ürünün gelmiş ve çeşitli sebeplerden ötürü geri gitmiş de olabilir. Tabi bu yazdıklarım kargo takip numaran varsa mümkün yoksa sadece isim ve tarihle işin çok zor.
Umarım çok karşık olmamıştır.
-
21 Kasım 2013, 03:15
#29808
esc adlı üyeden alıntı
Arkadaşım hyosungsouce' den değil ama bir ara ebay'dan alışveriş yaptım. Yurt dışından gelen mallar için devlet belli bir fiyat sınırı koymuş. O sınırın üzerindekilerden vergi alıyor. 2 sene önce sınır 300 Lira idi ama bazı yeni bir takım düzenlemelerle bu sınır aşağı çekildi. Sanırım şu anda sınır 100 Lira. Alınan verginin de belli bir düzenlemesi yok gümrükçünün kafasına göre... Bazen paketin fatura tutarı bazen gelen malın cinsi bezen gelen malın yurt içindeki fiyatı. Artı üstüne çeşitli masraflar.
Senin yapman gereken işlem sırasıyla şu: Önce en yakın PTT şubesine gidip buluduğun semte bakan merkez PTT şubesinii öğreneceksin. Sonra Merkez şubeye gidip durumu açıkla. Ürün ordaysa hiç bir sıkıntı yok hemen alabilirsin. Eğer değilse bir sıkıntı var demektir. Seni ilgili serbest bölgeye gümrük bürosuna gönderirler. Orda asıl sorunu öğrenebilirsin. Senin ürününe onay vermeyen kişiye ulaşabilirsen sıcak bir çay muhabbetiyle herşeyi bedavaya ve kolayca halledersin. Tabi görevli eşref saatindeyse. Ürünün gelmiş ve çeşitli sebeplerden ötürü geri gitmiş de olabilir. Tabi bu yazdıklarım kargo takip numaran varsa mümkün yoksa sadece isim ve tarihle işin çok zor.
Umarım çok karşık olmamıştır.
Geçenlerde gümrük sınırını tekrar değiştirdiler. Sanırım şuan için sınır 150 eur.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
21 Kasım 2013, 03:17
#29809
puser adlı üyeden alıntı
marş almama sorunu değil de marş basmama sorunu var galiba. yani marş motoruna elektirik gitmediği için dönmüyor. marş boboniniz arızalanmış gibi duruyor.
Marş bobini akünün yanındamı oluyor?
-
21 Kasım 2013, 10:20
#29810
-
21 Kasım 2013, 11:13
#29811
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
21 Kasım 2013, 11:23
#29812
ercan41 adlı üyeden alıntı
2.el gtr alırken fazla yıpratıldıgını nereden anlayabilirim örn egsoz daki yanık izleri fazlaysa yada çalışma sesinde fln ne gibi şeylere dikkat etmeleyim ?
şuanda aklımda bi tane var 4000 bin küsür km de yeni kasada buji piposunda çatlama olayı varsa kaç devir de kendini belli ediyor ?
çok güzel bir konuya değinmişsin aslında mükemmel bir tartışma konusu . benim düşüncem mesela 4000 km de olan temiz bir hyosung yani zorlanmamış olursa egsozu ilk alındığı günki kadar nikelaj rengi parlak oluyor benimde 3900 de ilk günki kadar temiz cadır yanığı hariç :D yanıp yapıştı dökülüyor yawaş yawaş. ilanlara bakarsan seninde farkettiğin gibi bazı hyoların egsozları sütlü kahve gibi bir renk alıyor kararıyor. hafiften soluyor rengi. aslında herkes bi km yazıp egsozun resmini çekip koysa daha net olur .
benim egsozun motor 1000 km de ikenki hali :D
buda son hali peknet değil ama aynı gibi.
-
21 Kasım 2013, 13:17
#29813
did xring zincirimiz geldi. sıra montajda. :-)
-
21 Kasım 2013, 13:40
#29814
-
21 Kasım 2013, 14:01
#29815
İzmir İl Temsilcisi
esc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hyosung kullanıcılarına veya motordan anlayanlara bir sorum olacak. 2009 model gt250r kulanıcısıyım. Ara sıra marş almama gibi durumlar oluyor. Akünün zayıflığıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü marşa bastığımda akünün yanındaki bir parçadan sadece tık diye bir ses geliyor gerisi yok. Kuyruk grenajını söktüm. Ses gelen yeri buldum ama ne olduğunu bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olacak birileri var mı acaba?
marş bobininde sıkıntı yok..
eger arızalı olsaydı daha farklı sesler çıkarırdı ayrıca oradanda ses gelmezdi.
akün bitiyor yada elektirik tesisatında kaçak var.
akünüzü tamamen bitirin daha sonra basın marşa bakalım ne oluyor ?
ilk önce bitik akü 1-2 marş motorunu döndürür aldı almadı aldı almadı derken motoru çalıştırmaya gücü yetmez sigorta sesi çıkarır.
tık tık tık tık tık tık eşit arılıklarla motorun aküsününü oldugu bölümden ses gelir.
biten aküde farda yanar stopta yanar sinyalde yanar. akünün gücünü büyük bir bölümünü marş motoru çekmektedir.
akünüzü degiştirin eger aküde problem yoksa konjektörü kontrol edin.
konjektör aküyü doldurabilir fakat yanlış hatırlamıyorsam 12volt doldurması gerekiyordu. eger bundan düşük ise aküden giden güç ile dolan güç arasında dengesizlik oluyor. ve bendeki gibi marş almıyor tık tık tık ses yapıyor.
ben sorunu akü konjektör degiştirerek çözmüştüm. 2 sene evel
---------- Post added at 14:01 ---------- Previous post was at 13:55 ----------
ercan41 adlı üyeden alıntı
Evet Ozan bey sizin resimlerde pek net olmadıgından aynı gibi görüyorum daha 4 bindeki motorun da fazla bişey olmaması lazım kanımca
Almak istedigim motorun şu şekilde yani bunla baya bir gaz çekilmiş gibi mi duruyor uzaklaşıyımmı bu motordan ama başka bi ilandaki motorunda kmsi 6 binde aynı yanık izleri mevcut
http://imageshack.us/a/img713/1038/le73.jpg
buda babamın motoru krom bogazdan itibaren sadece egzosa gelene kadar manifold morarmış durumda ama egzos ta bi reng atması yok .Babam fazla zorlamaz işte ben alınca makina zorlanıyor o kadar
http://imageshack.us/a/img19/2841/ifo8.jpg
bide şehir içinde kullanıldıysa reng degişimi daha çok olur gibime geliyo rüzgar almadıgından soguyamıyor falan ...
merhabalar..
2nci el motor alırken egsoz rengine dikkat edicek olsam sıfır motor alırdım.
çogunda bu renk mevcut ayrıca metal parlatıcıylada temizleyen kullanıcılar olucaktır ozaman nasıl anlıcaktınız ?
motorun egsoz renginden öte birçok motor ve almış biri olarak ilk önce sahibini tanımaya çalışın.
adam tecrübelimi bilgilimi kesin bildiginiz konuları ona bilmiyormuş gibi sorun eger yanlış yada sallamasyon şeyler söylüyorsa güven vermez.
kaç basıyor degin en çok kaça çıktınız diyin ben bunla en sol şeritte gidebilirmiyim diyin bakalım ne cevap verecek ?
bu sözleri duydugunda ohoo 170 180 dayarsın gidersin açarsın gazı kıç atarsın vs vs gibi şeyler söylerse almayın.
daha bunu genişletebilrim fakat 250cc başlangıc motoru alıyorsunuz.
bu motoru alanların cogu acemi ve motosiklet dünyasına yeni başlayan insanlar.
düşme kalkma arıza problem zorlama 600lük gibi kullanma tarzında çok şeyler karşılacaksınız.
ilk önce kullanıcıya bakın.
daha sonra mekanik kısıma..
-
21 Kasım 2013, 14:31
#29816
saolasın bilgilendirdigin için bu işler birazda şans işi bana göre ama işte ne kadar şeye dikkat edersem şansımı çoğaltırım diye uğraşıyorum Motordan azbuz anlıyorum ama motorun kendine has çalışma sesleri neler onları ögrenip dikkat etmeye çalışıcam
-
21 Kasım 2013, 14:35
#29817
Egsozun renk değiştirme sebebini motor ısınmadan üst devirlere çıkmak olduğunu söylemişti birileri. Doğru olma ihtimali var
-
21 Kasım 2013, 14:50
#29818
CEM. adlı üyeden alıntı
marş bobininde sıkıntı yok..
eger arızalı olsaydı daha farklı sesler çıkarırdı ayrıca oradanda ses gelmezdi.
akün bitiyor yada elektirik tesisatında kaçak var.
akünüzü tamamen bitirin daha sonra basın marşa bakalım ne oluyor ?
ilk önce bitik akü 1-2 marş motorunu döndürür aldı almadı aldı almadı derken motoru çalıştırmaya gücü yetmez sigorta sesi çıkarır.
tık tık tık tık tık tık eşit arılıklarla motorun aküsününü oldugu bölümden ses gelir.
biten aküde farda yanar stopta yanar sinyalde yanar. akünün gücünü büyük bir bölümünü marş motoru çekmektedir.
akünüzü degiştirin eger aküde problem yoksa konjektörü kontrol edin.
konjektör aküyü doldurabilir fakat yanlış hatırlamıyorsam 12volt doldurması gerekiyordu. eger bundan düşük ise aküden giden güç ile dolan güç arasında dengesizlik oluyor. ve bendeki gibi marş almıyor tık tık tık ses yapıyor.
ben sorunu akü konjektör degiştirerek çözmüştüm. 2 sene evel
Motoru alalı 10000 km oldu. Bu olayı sık sık yapıyor. Takviye yapınca durum düzeliyor. Gelen ses peş peşe tık tık tık tık şeklinde değil ama 1 kere tık deyip kalıyor. Konjektör meselesine gelince. 10000 km de 2 kere konjektör değiştim 3 kere akü 1 kere de sargı. Canıma tak etti artık sorunu bir türlü çözemiyorum.
-
21 Kasım 2013, 15:23
#29819
esc adlı üyeden alıntı
Motoru alalı 10000 km oldu. Bu olayı sık sık yapıyor. Takviye yapınca durum düzeliyor. Gelen ses peş peşe tık tık tık tık şeklinde değil ama 1 kere tık deyip kalıyor. Konjektör meselesine gelince. 10000 km de 2 kere konjektör değiştim 3 kere akü 1 kere de sargı. Canıma tak etti artık sorunu bir türlü çözemiyorum.
motosikletinizin model yılı nedir? birkaç kere konjektör ve statör değişimleri yaptığınızdan bahsetmişsiniz. elektirik tüketen harici bir cihaz varsa çıkarttırın. elektrik tesisatınızı mutlaka gözden geçirtin. tesisatınızın eklem yerlerinde ilave direnç uygulayacak gevşeme varsa bu konjektörünüzü sonrasında da statörünüzü bozacaktır. bir de mutlaka akünüzün kondisyonu iyi durumda olsun. kötü kondisyonlu akü, sürekli şarj olma eğilimde oldundan ve enerjiji yeterince depo edemediğinden konjektöre aşırı yük bindirmekte.
-
21 Kasım 2013, 15:27
#29820
ercan41 adlı üyeden alıntı
Evet Ozan bey sizin resimlerde pek net olmadıgından aynı gibi görüyorum daha 4 bindeki motorun da fazla bişey olmaması lazım kanımca
Almak istedigim motorun şu şekilde yani bunla baya bir gaz çekilmiş gibi mi duruyor uzaklaşıyımmı bu motordan ama başka bi ilandaki motorunda kmsi 6 binde aynı yanık izleri mevcut
http://imageshack.us/a/img713/1038/le73.jpg
buda babamın motoru krom bogazdan itibaren sadece egzosa gelene kadar manifold morarmış durumda ama egzos ta bi reng atması yok .Babam fazla zorlamaz işte ben alınca makina zorlanıyor o kadar
http://imageshack.us/a/img19/2841/ifo8.jpg
bide şehir içinde kullanıldıysa reng degişimi daha çok olur gibime geliyo rüzgar almadıgından soguyamıyor falan ...
Konu egzozdan açılmışken hem 2007 karbüratörlü hemde 2012 enjeksiyonlu hyosung kullanmış biri olarak şunu bilmenizi isterim.Hyosung ların egzoz kararmasındaki en büyük nedenlerden bir bence kromaj kalitesidir.Daha önce de foruma yazmıştım enjeksiyonlu Hyosung ların egzoz kromaj kalitesi karbüratörlülere göre daha düşük daha çabuk kararma yapıyor.Bende karbüratörlü Hyo dan kalma orijinal egzoz var yaklaşık 10.000 km kullanılmış hala ilk günkü gibi.Şuanki motorum daha 3.800 kmde karşılaştırdığım zaman aradaki fark çok belli oluyor.Hatta motoru sıfır aldığımda bile dikkatimi çekti enjeksiyonluların egzoz daha mat duruyor kromajı.Yani S&T motor bence biraz malzemeden çalmış.Fırsat bulursam '07 hyonun egzozuyla '12 modelin egzozunun yanyana resmini çekip buraya eklerim o zaman daha iyi anlarsınız
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler