Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Kasım 2013, 01:11
#29781
Arkadaşlar baktım bulamadım direk yazıyım dedim
2 farklı sorun var .
1. Motor çalışıyor sorun yok fakat 5000 deviri gecince stop ediyor . Vites ve hiz gözetmeden -
Örnegin 2.vites 8000 devir stop ediyor hız 60 kmh , 5.vites 75 ile giderken sorun yok
2. Dün itibarı ile vites geçişleri olmuyor , aynı anda hafif gaz vererek rahat geçiyor. Boş vitesi saymıyorum . Dün hiç böyle birşey yok idi .
Dönüşler için teşekkürler .
Reklamlar
-
17 Kasım 2013, 02:11
#29782
Oğuz bey dediginiz gibi o ufak farklılıklardan dolayı bazı kanunilerde buji piposu gösterge enjektör sorunları çıkıyor galiba o yüzden yeni kasa bakıcam 2011-2012 model hiç hyosung bulamam dimi ?
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
17 Kasım 2013, 02:42
#29783
ercan41 adlı üyeden alıntı
Oğuz bey dediginiz gibi o ufak farklılıklardan dolayı bazı kanunilerde buji piposu gösterge enjektör sorunları çıkıyor galiba o yüzden yeni kasa bakıcam 2011-2012 model hiç hyosung bulamam dimi ?
Ercan bey, neden sorun çıkıyor derseniz ? Hyo xenon farı sevmeyen bir motordudur. Alıp takıyorlar, sonra gelip buraya yazıyorlar; şurası cortladı, konjektör yandı, beyin yandı vs....
13 kasalarda buji piposu sorunu vardı genel olarak. 15-20 liraya satılan parçalar... Çok kafaya takılacak bir şey değiş açıkcası.
Elektirik tesisatıyla oynandıgında sorunlar başgöstermeye başlıyor. Beyin-gösterge-konjektör vs vs vs yavaş yavaş salıyor kendini motor.
Arkadaşım 2008 gt250r sahibidir. 58.000 kilometre civarlarında. Bakımları eksiksiz yapılmış, ampül bile patlatmamış bir motora biniyor mesela.
Debriyaj-egzantirik vs vs periyodik bakımlar harici hiç bir değişiklik yapmadı motorda... Türkiye turu yaptı motoruyla, seneye avrupa turu yapmayı düşünüyor..
Olay kullanıcıda bitiyor anlıyacağınız
Bu arada 12 denk getirmeye bakın.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
17 Kasım 2013, 09:43
#29784
Palakadir adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar baktım bulamadım direk yazıyım dedim
2 farklı sorun var .
1. Motor çalışıyor sorun yok fakat 5000 deviri gecince stop ediyor . Vites ve hiz gözetmeden -
Örnegin 2.vites 8000 devir stop ediyor hız 60 kmh , 5.vites 75 ile giderken sorun yok
2. Dün itibarı ile vites geçişleri olmuyor , aynı anda hafif gaz vererek rahat geçiyor. Boş vitesi saymıyorum . Dün hiç böyle birşey yok idi .
Dönüşler için teşekkürler .
çok ilginç . hyoyla başıma dün gelen bişey , 5 viteste 100 le gidiyordum ara sokağa döndüm debriyaja basıp 20 km hızla motor gidiyor ama vites halen 5 te elim debriyajda 2 ye atacam :D aşşağı basıyorum geçmiyor. az bi gaz verdim dişliler oynasın yerinden diye yok. anam bi nazlandı ,, koca sokakta çocuklar bakıyor napıyo bu diye motor durdu duracak 4 e geçti o ara ,, sonra 3 e geçmedi 5 e geri çekip aşşağı sıradan indi .ilginç daha önceki hyomdada çok olmuştu bu benim beceriksizliğim birazda hep aynı şeyi yapıyorum bazende ışıkta oluyor 4 le 3 le giderken ışıkta durunca tam bi kör nokta var vites 1 e geçmiyor ...motor daha 3800 km de hiç zorlanmadıda öyle :D durmadan vitesi geçirmek gerekiyor.
sizin o gaz verince geçme olayı debriyajdan olabilir mi ? geçen usta öyle bişey söylemişti sert kalkış yapan hyolarda debriyaj iz yapıp o 4-5 tane debriyaj balatı takılan bi çanak var adını bilmiyorum :D onda iz yapar çukur açar ve ayırmada sıkıntı olur diyordu . acaba aynı şey mi ? yoksa direk şanzumanda mı sıkıntı var.
yani şu sol alt dakiler sağ üsttekine iz yapıp takılma yapabiliyormuş öyle demişti ufak bir tornalamayla çok derin değilse düzelir demişti hatta. zımparalamışlardı .mesafe çoksa mutlaka değişmesi gerek demişti senin sorunun aynımıdır bilemem ama .tahmin sadece.
-
17 Kasım 2013, 10:59
#29785
Palakadir adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar baktım bulamadım direk yazıyım dedim
2 farklı sorun var .
1. Motor çalışıyor sorun yok fakat 5000 deviri gecince stop ediyor . Vites ve hiz gözetmeden -
Örnegin 2.vites 8000 devir stop ediyor hız 60 kmh , 5.vites 75 ile giderken sorun yok
2. Dün itibarı ile vites geçişleri olmuyor , aynı anda hafif gaz vererek rahat geçiyor. Boş vitesi saymıyorum . Dün hiç böyle birşey yok idi .
Dönüşler için teşekkürler .
ayaklık müşürünüz, devir ve titreşim ilişkisinden dolayını temasını kaybediyor olabilir. boş vites ışığı yanarken durduğunuz yerde bahsettiğiniz devirlere çıkın. stop etme olacak mı? boş vites ışığı yanarken ayaklık müşürünün işlevi kalmıyor.
-
17 Kasım 2013, 16:08
#29786
herkese selamlar,
GT 250/650 R ve S&T KANUNİ uyumlu çanta demiri arayan varsa,
http://www.sahibinden.com/144084486
Buraya bakabilirler..
-
17 Kasım 2013, 16:26
#29787
Bende arka silindir kelebeği elle acinca tepki veriyor ama boğulur gibi oluyor silindir verip çekiyor verip çekiyor. Önde öyle bir şey yok ancak calisma prensibi boyleymis. Eğer hic tepki veriyorsa bobin veya pipodur sorun. Aniden devir saati çok yukselip azaliyorsa selenoid sensordur hava sensoru.
-
17 Kasım 2013, 20:07
#29788
arkadaşlar ben de gt250r almayı düşünüyorum ama fiyatı çok pahalı ederinden fazla bence sizce ucuzlarmı
-
17 Kasım 2013, 21:16
#29789
ramzey42 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben de gt250r almayı düşünüyorum ama fiyatı çok pahalı ederinden fazla bence sizce ucuzlarmı
ucuzlamaz her sene 500 -500 artıyor tam tersi. ederinden fazla ise bakmayacaksın.
-
17 Kasım 2013, 22:44
#29790
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
çok ilginç . hyoyla başıma dün gelen bişey , 5 viteste 100 le gidiyordum ara sokağa döndüm debriyaja basıp 20 km hızla motor gidiyor ama vites halen 5 te elim debriyajda 2 ye atacam :D aşşağı basıyorum geçmiyor. az bi gaz verdim dişliler oynasın yerinden diye yok. anam bi nazlandı ,, koca sokakta çocuklar bakıyor napıyo bu diye motor durdu duracak 4 e geçti o ara ,, sonra 3 e geçmedi 5 e geri çekip aşşağı sıradan indi .ilginç daha önceki hyomdada çok olmuştu bu benim beceriksizliğim birazda hep aynı şeyi yapıyorum bazende ışıkta oluyor 4 le 3 le giderken ışıkta durunca tam bi kör nokta var vites 1 e geçmiyor ...motor daha 3800 km de hiç zorlanmadıda öyle :D durmadan vitesi geçirmek gerekiyor.
sizin o gaz verince geçme olayı debriyajdan olabilir mi ? geçen usta öyle bişey söylemişti sert kalkış yapan hyolarda debriyaj iz yapıp o 4-5 tane debriyaj balatı takılan bi çanak var adını bilmiyorum :D onda iz yapar çukur açar ve ayırmada sıkıntı olur diyordu . acaba aynı şey mi ? yoksa direk şanzumanda mı sıkıntı var.
yani şu sol alt dakiler sağ üsttekine iz yapıp takılma yapabiliyormuş öyle demişti ufak bir tornalamayla çok derin değilse düzelir demişti hatta. zımparalamışlardı .mesafe çoksa mutlaka değişmesi gerek demişti senin sorunun aynımıdır bilemem ama .tahmin sadece.
http://i.imgur.com/iPuXZ4I.png
Bahsettiğiniz parça debriyaj tasıdır. Hyolarda öyledir, iz yapar vs gibi bir durum kesinlikle yok. Debriyaj balata-tas-yay aksamı güncel motorların %99 unda aynıdır. Ayrıca 5 den 4 e geçmiyor yada 1 den 2 ye geçmiyor demekte çok saçmadır. Motor bir arızayı ya hep yapar yada hiç yapmaz. Arada bir oluyorsa sürücüde hata vardır. Benim gördüğüm çoğu kişide debriyaj ayarında sorun var, yada balata durumunu bilmiyor. Birde doğru yağ kullanımı yok.
Denemek isteyen olursa Elazığ'da yada istanbula gelince motorumu kullanabilir. 1 den 2 ye atarken bile yanlışlıkla boşa aldığım oluyor, o derece yumuşaktır vites-debriyaj. Yada durduğu yerde boşa geçmiyor falan bunlar tamamen kullanıcıdan kaynaklı.
Ben motoru 2 binde aldım, gerçekten boşa geçmiyordu durunca. Yada zorluyordu. Motul yağı koydum, birde debriyaj telini ayarladım 8 bin km dir daha boş vites diye bir sorun yok.
Eğer gerçekten belli viteslerin geçişinde sorun varsa şanzıman dişlilerinde-balatada yada ayarında sıkıntı vardır, yoksa arada bir geçmemezlik yada bazı viteslere geçmeme diye bir şey olamaz.
Kıssadan hisse bilmediğiniz tanımadığınız motoru 500 lira ucuz diye almayın. 3 kuruş fazla verin ama bilindik motor alın, sonra 1 beyin konjektör dişli değişirsiniz temiz bin kağıt kaçar. Gerçekten bu motorların canını çok alan adam var, kesiciden kesiciye koşuyorlar, egzos takıyorlar vs vs. Ben istanbulda 1 kere sıkıştım diye kesiciye girdim içim sızladı. Düşünün ki bunu devamlı yapan adamlar var.
-
18 Kasım 2013, 09:08
#29791
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Bahsettiğiniz parça debriyaj tasıdır. Hyolarda öyledir, iz yapar vs gibi bir durum kesinlikle yok. Debriyaj balata-tas-yay aksamı güncel motorların %99 unda aynıdır. Ayrıca 5 den 4 e geçmiyor yada 1 den 2 ye geçmiyor demekte çok saçmadır. Motor bir arızayı ya hep yapar yada hiç yapmaz. Arada bir oluyorsa sürücüde hata vardır. Benim gördüğüm çoğu kişide debriyaj ayarında sorun var, yada balata durumunu bilmiyor. Birde doğru yağ kullanımı yok.
Denemek isteyen olursa Elazığ'da yada istanbula gelince motorumu kullanabilir. 1 den 2 ye atarken bile yanlışlıkla boşa aldığım oluyor, o derece yumuşaktır vites-debriyaj. Yada durduğu yerde boşa geçmiyor falan bunlar tamamen kullanıcıdan kaynaklı.
Ben motoru 2 binde aldım, gerçekten boşa geçmiyordu durunca. Yada zorluyordu. Motul yağı koydum, birde debriyaj telini ayarladım 8 bin km dir daha boş vites diye bir sorun yok.
Eğer gerçekten belli viteslerin geçişinde sorun varsa şanzıman dişlilerinde-balatada yada ayarında sıkıntı vardır, yoksa arada bir geçmemezlik yada bazı viteslere geçmeme diye bir şey olamaz.
Kıssadan hisse bilmediğiniz tanımadığınız motoru 500 lira ucuz diye almayın. 3 kuruş fazla verin ama bilindik motor alın, sonra 1 beyin konjektör dişli değişirsiniz temiz bin kağıt kaçar. Gerçekten bu motorların canını çok alan adam var, kesiciden kesiciye koşuyorlar, egzos takıyorlar vs vs. Ben istanbulda 1 kere sıkıştım diye kesiciye girdim içim sızladı. Düşünün ki bunu devamlı yapan adamlar var.
iz yapıyor 2 hyo söktük 2 sindede aynı sorun vardı 2 binicide motora yüklenen biniciydi dip kısımlarda zamanla çukur oluşuyor sert kalkmadan taşlamak gerekiyor.
vites geçme olayınada benim beceriksizliğim dedim sakin olun hocam okumadan cevap yazmayın :D sürekli yapıyorum aynı şeyi 5 viteste debriyaja basıp durana doğru sıradan düşürüyorum hızlı hızlı bazen tutukluluk yapıyor. normali bu yani
hyoda bilindik motor diye bişey mi var. adam senin yanında senle sakin sakin gidiyor, tek kalınca formula direk görmedikmi buraya koyulan videoları ve o arkadaşlar birde sattı o motorları. bende aynı sizin gibi kullanıyorum 7000 i pek geçmedi motorun devri
-
18 Kasım 2013, 10:06
#29792
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
iz yapıyor 2 hyo söktük 2 sindede aynı sorun vardı 2 binicide motora yüklenen biniciydi dip kısımlarda zamanla çukur oluşuyor sert kalkmadan taşlamak gerekiyor.
vites geçme olayınada benim beceriksizliğim dedim sakin olun hocam okumadan cevap yazmayın :D sürekli yapıyorum aynı şeyi 5 viteste debriyaja basıp durana doğru sıradan düşürüyorum hızlı hızlı bazen tutukluluk yapıyor. normali bu yani
hyoda bilindik motor diye bişey mi var. adam senin yanında senle sakin sakin gidiyor, tek kalınca formula direk
görmedikmi buraya koyulan videoları ve o arkadaşlar birde sattı o motorları. bende aynı sizin gibi kullanıyorum 7000 i pek geçmedi motorun devri
25tl lik bir flanş dan bahsediyoruz deyil mi? çok takmadan gerekiyorsa değişmek lazım.
ben motorumu 28 bin km de sattım.satmadan önce açıp baktığımda üzerinde en ufak çizik yoktu.
başka bir arkadaşınkini görseniz aynı parça değil bu başka birşey derdiniz :-)
şu deviri geçmeme değilde ani sert yüklenmeler acemiler için düzgün vites atmamalar bu parçada soruna sebep olur
-
18 Kasım 2013, 20:00
#29793
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
iz yapıyor 2 hyo söktük 2 sindede aynı sorun vardı 2 binicide motora yüklenen biniciydi dip kısımlarda zamanla çukur oluşuyor sert kalkmadan taşlamak gerekiyor.
vites geçme olayınada benim beceriksizliğim dedim sakin olun hocam okumadan cevap yazmayın :D sürekli yapıyorum aynı şeyi 5 viteste debriyaja basıp durana doğru sıradan düşürüyorum hızlı hızlı bazen tutukluluk yapıyor. normali bu yani
hyoda bilindik motor diye bişey mi var. adam senin yanında senle sakin sakin gidiyor, tek kalınca formula direk
görmedikmi buraya koyulan videoları ve o arkadaşlar birde sattı o motorları. bende aynı sizin gibi kullanıyorum 7000 i pek geçmedi motorun devri
Tam anlatamadım sanırsam, benzer kullanımda her motor aynı izi yapar hemen hemen. Sonuçta sistem aynı hepsinde. Hyolar yapar diye bir durum yok.
-
18 Kasım 2013, 23:21
#29794
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Tam anlatamadım sanırsam, benzer kullanımda her motor aynı izi yapar hemen hemen. Sonuçta sistem aynı hepsinde. Hyolar yapar diye bir durum yok.
hyolarda abanan arkadaşlar olarak dedim işte :D bende hatta ustanın dediğini dedim (geçen usta öyle bişey söylemişti sert kalkış yapan hyolarda debriyaj iz yapıp o 4-5 tane debriyaj balatı takılan bi çanak var adını bilmiyorum :D onda iz yapar çukur açar ve ayırmada sıkıntı olur diyordu) ben bildiğimi değil yeni öğrendiğimi paylaşmaya çalıştım :D sürekli hyolara bakan adam söyle başka motor beni ilgilendirmez konumuz hyo :D
-
19 Kasım 2013, 12:52
#29795
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
hyolarda abanan arkadaşlar olarak dedim işte :D bende hatta ustanın dediğini dedim (geçen usta öyle bişey söylemişti sert kalkış yapan hyolarda debriyaj iz yapıp o 4-5 tane debriyaj balatı takılan bi çanak var adını bilmiyorum :D onda iz yapar çukur açar ve ayırmada sıkıntı olur diyordu) ben bildiğimi değil yeni öğrendiğimi paylaşmaya çalıştım :D sürekli hyolara bakan adam söyle başka motor beni ilgilendirmez konumuz hyo :D
Adı flanş olarak geçiyor işte
25 30tl lik bir parça.
15-20bin km gibi bir süre boyunca sert kullanımda olur o dediğin ki o kadar sert kullanmaya 25 30 tl para çok sıkıntı değil bence.
---------- Post added at 10:52 ---------- Previous post was at 10:27 ----------
Frenlerini güçlendirmek isteyen varsa 2004 cbr 600Fi lerde kullanılan kaliperler Hyolar ile direk uyumlu tak kullan
Kelepir düşürebilme ihtimali olan kullansın derim
-
19 Kasım 2013, 13:31
#29796
UNdocab adlı üyeden alıntı
Adı flanş olarak geçiyor işte
25 30tl lik bir parça.
15-20bin km gibi bir süre boyunca sert kullanımda olur o dediğin ki o kadar sert kullanmaya 25 30 tl para çok sıkıntı değil bence.
---------- Post added at 10:52 ---------- Previous post was at 10:27 ----------
Frenlerini güçlendirmek isteyen varsa 2004 cbr 600Fi lerde kullanılan kaliperler Hyolar ile direk uyumlu tak kullan
Kelepir düşürebilme ihtimali olan kullansın derim
harbiden mi ? bende 2005 600f var nasıl olsa 2001 den 2006 ya f ler aynı acaba kaliperi söküp hyoda denesem mi ?
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
19 Kasım 2013, 18:05
#29797
Ben gt650 ye 2004 hayabusa kaliperleri takıcam ama direk montaj değil araya tornacıda braket yaptırmam lazım.Ucuza cbr600 kaliperi bulsaydım şuanda kullanıyor olurdum.
Disk boyutları vs herşey aynı bir sıkıntı çıkmadan kullanabilirsin ;)
Yalnız kaliperi tam kapasite kullanmak için fren merkezini de beraberinde değiştirmeyi unutmayın. Sonuçta merkezler kendi çalıştıkları kaliperlere göre hesaplanıp uygun değerde basınç gönderecek şekilde yapılıyorlar.
Ben amerikadan 2004 hayabusa kaliperleri(sağ-sol) içlerinde sıfır tokico fren balatası hortumlar, fren maneti merkez içinde hidrolik sıvısı da beraber fiyatı 70$
-
19 Kasım 2013, 18:35
#29798
hacı alın kullanın ne bu çaba anlamıyorum nie cbr250r ne ninja250r başlığında kaliper değiştirmeye çalışan biri yok biri çıkıyor frenler tutmuyor diyor yok tutuyor diyoruz sonra kaliper değiştiricek uyumlu kaliper arıyoruz bana göre fantazi bunlar her aletin orjinali en iyisidir o fren tesisatı komple değişmeden ne takarsan tak gerçek randımanını alamazsın
-
19 Kasım 2013, 18:56
#29799
2. kez buji piposu catlamasi sorununu yaşıyorum:-) canımı sıktı bu dalga hakkaten.
-
19 Kasım 2013, 18:59
#29800
şuanda burda kimse hyonun freni kötü demedi ki arkadaşta gt 650 olduğu için güçlendirmek istemiş olabilir.Ayrıca benim hyonun freni 600 f iminkinden daha iyi tutuyor anlamadım bu işi
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 62 kullanıcı var. (0 üye ve 62 misafir)
Bu Konudaki Etiketler