Olum kac kere konustuk bunu yan cızme sımdı.Yok yaw servıs doluydu ıkı gundur yukarıda da tadılat var o yuzden boyamadım daha ama bu hafta halledecem boya gerekırse haber ver getıreyım...
Ewet bp ve shell en ıyısı sonucta ama benımkı yılardır bıldıgım ve yakıt testının yapıldıgına sahıt oldugum yer belkıde duzenlı kontrollerı yapıldıgı ıcın ıyıdır benım sansımdır.Ben selımıye/üsküdar PO dan alıyorum...
Kurtlar Sofrasında Çakallara Yer Yok!!!
C'est moi!!!Je suis seul loup!!!
www.salihkalic.spaces.live.com
[QUOTE=yalnız_kurt;1298577]Olum kac kere konustuk bunu yan cızme sımdı.Yok yaw servıs doluydu ıkı gundur yukarıda da tadılat var o yuzden boyamadım daha ama bu hafta halledecem boya gerekırse haber ver getıreyım...
yok abi bana gerek yok sen hallet işini
benzınını bıldıgın benzıncıden al bence...turkpetrol olmus shell olmus bp olmus farketmez...sonucta ıs benzıncının zıhnıyetınde bıter bence....ama tabıkı shell bp ııdır petrol ofısıde ııdır...ama ben turk petrolden aldım hep herhangıbı bı sıkıntı yasmadım sımdıye kadar...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Benzin konusunda OPet i tek gecerim.. Tertemiz benzini...
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
SLM ARKADAŞALAR....
Bu yazıya dıkkatınızı cekerım motor sahiplerine tabiii
Bunda yaklasık 1 ay once Hyosung GT250 R motor aldım 2006 model 8000 de küsür motoru aldıktan 3 hafta sonra Yetkılı servis olan evet bu markanın yetkılı servisi olan [b][b][b]TEKAY MOTO PLAZA evet ordakı recep usta adındakı bir şahıs bunların özel yağını koyucaz dedi bende tamam ben anlamam motordan bu ılk motorum dedim oda tamam dedi motora bişey olursa bana direkt getır dedi servisi arama kendi cep tel fonundan aramamı gerektıgını soyledı ben de saftirik ok dedim nerden bilebilirdım başıma gelecekleri neyse uzatmayayım ben yagını degiştirdikten 2 gun sonra 100 km yaptım veya yapmadım 100 km hızl otobanda gıderket zıng diye motor kıtledı buyuk bı tehlıkeyı kazasız atlattım neyse en yakın servise goturdum motoru acan usta şokkk oldu cunku bu recep usta motorumun hiç alakası olmayan cok kalın yag koymuş sonuç mu içinde ne parca varsa hepsi kırılmış masraf olarak ta 3800 ytl kadar .... Simdi soruyorum size kime guvenecez biz sayelerınde motorum resmen pert oldu burdan duyrulur sakın ha siz siz olun bu servise gitmeyin size de yazık olur bugun bana yarın size....o kadar soguttular kı benı anlatamam servıse gıdıp durumu anlattıgımda benımle konuşma geregi bıle duymadılar burdan seslenıyorum bu olayda parmagı olanların allahtan bulsunlar dyom baska bısey demıyom anlayacagınız mal can onlar için bi hiç onların tek bi amacı var oda sizin paranızdır .......
sergey
Üyelere Açık Profil Bilgileri
sergey - Özel Mesaj gönder
sergey - Daha fazla mesajını bul
sergey - Arkadaş Listene ekle
Diğer böLümden buraya tasımıslar.. Orda da yazmıstım ; Cidden cok zor bir durum.. Gecmiş olsun..
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
faik sen 95 oktanmı koyuyon 95 mi
ben 95 koyuyom yaw :S
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
evet kardes 95 kayuyorum...
bu arada servıs olayına sok oldum yaaa...ıykı 4.44 motor benım servısım ve ıykı duzgun ınsanlar allah onlardan razı olsun...
ankaradakılere servıs tavsıyem emek 4. cadede 4.44 motor
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Dostum oncelıkle gecmıs olsun basına gelenler ınan cok uzuldum ama ne yazıkkı boyle durumlara dusen cok arkadasımız oldu ama elınde motor yagını degıstırdıgıne daır km ve tarıh yazılı bır belge varsa hakkını ara derım.Servısten cıkıp 100 km yapmadan motor kıtlıyorsa bunun hesabını o servıs vermek zorunda.Zaten soyledıgın fırmadan sıkayetcı olan cok kısı oldu cesıtlı sebeplerle hakkını sonuna kadar ara...
Vasco 97 kullan derım performans ve cekışın daha ıyı oldugunu goreceksin...VaScO1925
faik sen 95 oktanmı koyuyon 95 mi
ben 95 koyuyom yaw :S
Kurtlar Sofrasında Çakallara Yer Yok!!!
C'est moi!!!Je suis seul loup!!!
www.salihkalic.spaces.live.com
bizim enjeksiyon sistemi olmasından fakr edermi? 3000 kmde aldım motoru 3000 km ye kadar hep 95 alınmıs sımdı 97 alsam etkilermi acaba olumsuz olarak bişi açmasın başıma
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
Onun ıcın bısey dıyemıyecem vasco benımkı karburatorlu 95 koydugumda rampada gaz kesıklıgı oluyordu ve bır vıtes dusuyordum denedım ama 97 oyle bır sorun yasamadım motor ıvmelenmesıde daha serılestı rampada da vıtes dusmuyor artık ve yolda gıderken gazı bırden actıgımda dahı hemen tepkı verip hızlanıyor 95 daha agır alıyordu tepkıyı ben o yuzden 97 kullanıyorum...
Kurtlar Sofrasında Çakallara Yer Yok!!!
C'est moi!!!Je suis seul loup!!!
www.salihkalic.spaces.live.com
kardes ben bu meseleyı benım servıse sorayım ole sana bısı derım...ama 97 oktan koyupta ne kadar cekısı etkılenecek sonucta etı kemıgı bellı...
[COLOR="Red"]CBR 1000 RR[/COLOR][COLOR="Black"]SON KARAR[/COLOR]
Bizim motorlarda 97 oktan kullanmaya gerek yoktur kanımca.
Tabiri caizse 97 oktanın hünerini sergileyeceği bir makinaya sahip değil bizim motorlar.
95 ile 97 arasında biraz fark görürseniz bilin ki bu önceden aldığınız benzinin gerçekte 95 oktan olmadığındandır veya kalitesizliğindendir.
Eğer ki motorunuzda birtakım modifikasyonlar varsa (tabi enjeksiyonlu ise) 97 oktan kullandığınızda daha fazla performansa sahip olabilirsiniz. (farklı bir çip(beyin) ile benzin-hava değerleri değiştirilerek(karbüratörde bu manuel oluyor))
Daha farklı enjektörler kullanarak enjektörlerin sıkıştırma oranları orjinallerinden farklı olursa işte o zaman yüksek oktana ihtiyaç duyulabilir. Bu da beraberinde ekstra performans getirir.
Yanlış bilmiyorsam yüksek oktanlı benzinin motorda meydana getirdiği ısı daha fazla düşük oktanlı benzine göre. Bunun motora uzun vadede zararlı olduğunu duymuştum.
Bu konulardan pek anlamam ama çırak düzeyinde bildiklerim bu kadar.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
sergey motorunun durumu çok kötü açıkçası bu aralar özellikle çok şeyler duymaya başladık insanlarda bir motor sevdası başladı bu sefer bu yönden herkes bi kazık sokmaya çalışıyorlar ... neyse fazla yorum yapmıyım pek iyi konuşamıyacam yoksa
erhan ole birşey olmaz çünkü türkiyede hiç bir benzin tam oktanında değil 2 3 oktan daha düşük değerde eğer kendin benzini alıp lablovatuvar testlerine para verip sokarsan anlarsın (geçen sene caddebostanda iken 2006 fireblade 2007 busa ve 2007 r1'i olan yaşları kemale ermiş 3 kişinin konuşmasından öğrendim ve cidden motorlar konusunda pek çok şeyi araştırmışlar en ince detaylarına kadar) 95 alırsan motorunun içi pislik tutmaya başlıyor piston başlarını felan bi süre sonra temizlemen gerekiyor performansı eskiye çevirebilmek için 97 en ideal benzin çünkü esasında 95 oktan oluyor 98 100 oktanlara baktığında bunlarıda nadiren almakta fayda war pistonda kalıplaşan kirleri çok güzel temizliyorlarmış bilginiz olsun...
bunla ilgili cevabıda vermiş oldum üstte bildiklerime göre
umarım söylediklerimin bir yararı olur 95 almayın ondan...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ya arkadaslar bu jant olayına takıldım siliyorum siliyorum pislikler geri geliyo aaaaa saka gibi yaa gittim carrefoura jant temizleme spreyi 20 lira dedim onundamı spreyi ayrı bu ne yaa dedim devlet dairesi gibi o ayrı bu ayrı ama garıp bişi cıkmıyo kırler hala tozlu gibi duruyo :( nedendir yaw
zincir tarafındanmı pislik war yoksa başka bişemi okan?
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
okan gaz yağı ile arka jantı ben temizledim sonrada sabunlu köpük köpüğe süngerle sildim bişi kalmadı
Drift Religion, iZMiR ŞußeSi
evet erhanın dediği gibi gaz yağını dene ole katılaşmış yağlarıda iyi temizlersin onla
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)