Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #29721
    onuroz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Diversion F
    Alıntı hllmr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar internette bizim motorlar için uygun plakalıktan aldım ancak nasıl montaj yapılacağı hakkında kafam çok karışık. Acaba uygulama yapan bir arkadaş varsa bu spor plakalıkla ilgili resim paylaşabilirmisiniz acaba?

    [http://image5.sahibinden.com/photos/...140527mm7.jpg]

    ---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:29 ----------

    http://image5.sahibinden.com/photos/14/05/27/140140527mm7.jpg

    Buyur hllmr senin fotodakinin aynısı benim motordaki. Ama daha güzelleride var yurtdışı sitelerde. Kabloları tek delikten geçirmek için arka koltuğun yanındaki grenajları sökmüştük.

    http://imageshack.com/scaled/1280x1024/713/mbex.jpg
    http://imageshack.com/scaled/1280x1024/59/mjy3.jpg
    http://imageshack.com/scaled/1280x1024/14/kvck.jpg


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29722

    Üyelik
    24 Eylül 2013
    arka sılındırın calısmadıgını arka sılındır gaz kelebegını cevırerek anladım , bir tane video cekıp vıdeo olarak gösterıyım sorunu

  3. #29723

    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT250R
    Alıntı onuroz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buyur hllmr senin fotodakinin aynısı benim motordaki. Ama daha güzelleride var yurtdışı sitelerde. Kabloları tek delikten geçirmek için arka koltuğun yanındaki grenajları sökmüştük.

    http://imageshack.com/scaled/1280x1024/713/mbex.jpg
    http://imageshack.com/scaled/1280x1024/59/mjy3.jpg
    http://imageshack.com/scaled/1280x1024/14/kvck.jpg
    Hocam teşekkür ederim paylamışın için, ancak benim anlamadığım motora sabitlenen taraftaki 7 numara vidalar tam olarak nereye ait ? Stop lambasının altındaki 7 numara vidalar mı onlar? birde Stop lambasının üstteki tek normal Vidasını tam olarak nereye sabitlediniz normal plakalığı çıkarttıktan sonra ?

  4. #29724
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Normal plakalık kimsenin hoşuna gitmiyor herhalde

  5. #29725
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    http://imageshack.com/a/img69/6171/spwn.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    http://imageshack.com/a/img812/4073/d1cj.jpg renk gelsin biraz :D

  6. #29726

    Üyelik
    24 Eylül 2013
    Ya arkadaslar arka silindir gaz kelebegini elle cevirdiginizde normal çalışan bir hyosungun devir degisikligi nedir bi zahmet birisi denese

  7. #29727
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı vengeance adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaslar arka silindir gaz kelebegini elle cevirdiginizde normal çalışan bir hyosungun devir degisikligi nedir bi zahmet birisi denese
    2011 ve sonrasında değişmedi ise kelebeği çevirdiğinde 4 ve 5bin devir arasında gidip gelir.. ama yok boğuluyor gibi ise.1.selenoid 2.ateşleme 3.arka silindirin mekanik aksamı ile ilgili sorun yaşıyorsun demektir..

  8. #29728
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Dikkatet inşallah beyinden değildir. Benim motorda ilk başlarda marşa bastığımda çalışmama boğulma var dı sonra tek silindir olayı çıktı. En son garantiden beyin değişecek dediler. Bakalım bu hafta beyin gelirse bende motoruma kavuşucam

  9. #29729

    Üyelik
    24 Eylül 2013
    Bobini degistirmeyi dusunuyorum , buji ve buji basliklarini degistirdim biraz duzelir gibi olsada devam ediyor

  10. #29730
    yakuza_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    afrikada bir kabilee bölgesiii
    Motosikleti
    hyosung gt250r 2012...
    gecmıs olsun kardesım bızde baya cektık bu tur bır sorundan benımkısı devır hareketlenıyordu alt devırlerde gucsuzdu. gecen hafta kayalara goturduksagolsun usta aldı arka bujı pıposunu cıkardı kocaman bır catlak varmıs.onbujıye baktı bırsey yoktu yola cıktık yıne hafıften hıısettırdı tekrar cagırdılar bujıyı pıpodan cıkarmadan şase ye tutttu ıgne ucu kadar bır delıkden kacak varmıs ön buji de de şuan gayet ıyıyyız.başka bır usta ateşleme bobını demıstı kanunı tıger250 ateşleme bobını uyuyor mus fıyatıda uygun 60 tl falan.fazla sorunlu halde bınmee ıstersen cunku konjektore stratore de zarar verebılırsın

  11. #29731

    Üyelik
    24 Eylül 2013


    arkadaslar videoda 15. sn de yavaşca gaz verdiğimde motor stop edıyor , normal gaz verince sorun yokmuş gibi

  12. #29732
    ozzzy222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Alıntı vengeance adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=fwSCA...ature=youtu.be

    arkadaslar videoda 15. sn de yavaşca gaz verdiğimde motor stop edıyor , normal gaz verince sorun yokmuş gibi
    şimdi şöyle bişey var :D hyo soğukta kolay kolay çalışmaz hele 1 hafta yatsın :D soğukta yesin çalıştırınca az bi ısınana kadar sersem gibi çalışır motor , yani motor soğukken çalıştırdın hadi bi çalışayım dedi rölantide çalışıyor gaz verince yine stop edebilir. ama bu havanın durumuna motorun dışarıda soğukta kalmasına ve ilk 30sn-1dk arasına bakar :D sen videoyu motoru epey bi çalıştırdıktan sonramı .ektin bu ilk halimi. hocam şimdi bilemedim ben sizin motor bilginizi o yüzden yazdım soğukta hyo zor çalışır ve gaz yemiyor derken bunu hissetmek zordur ama motor bir gün yattı sizde çalıştırdınız.biraz beklediniz kaskı takıp gazladınız mesela evet hyo burada biraz tuhaf çalışır çok az hissedilir böyle biraz daha sallantılı gider ve tam gaz yemez :D ama bu çabuk geçer . takıntılı biri iseniz taktığınız şey bu ise normal bence . ama eğer mutlaka bir sorun var diyorsanız vardır hocam. bi tamirciye gösterin 5dk para bile almazlar hangi şehir sizin.

  13. #29733
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı vengeance adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=fwSCA...ature=youtu.be

    arkadaslar videoda 15. sn de yavaşca gaz verdiğimde motor stop edıyor , normal gaz verince sorun yokmuş gibi
    Normalde motor soğuk olduğunu anlayıp otomatik jigleyi açması lazım.
    Böylece ilk çalıştırmada 2000-2500 devirlerde başlayıp zamanla ısınıp aşağı 1600 seviyelerine inmesi gerekiyor.
    Ne olur? Dediğiniz gibi ilk çalıştırmalarda 1-2dk motor ısınana kadar ya gazı bi miktar elinizle açacaksınız ya da bu sorunu yaptıracaksınız

    Sizde motor otomatik jigleyi çalıştırmıyor. TPS değil de oksijen sensörü olma ihtimali daha yüksek diye düşünüyorum.
    Servise giderseniz sorunun çabuk tespit ederler
    ver gazı... ver çoşkuyu

  14. #29734

    Üyelik
    24 Eylül 2013
    motor bilgim iyi bu yuzden belki bir başkasının dert etmeyecegı hatta anlamayacagı bir sorun mevcut ama olması gereken bu degıl düzgün bir calısan hyosungda bunların olmaması gerekıyor , otomatık jıkle dıye bırsey enjeksıyonlu araclarda olmaz , sıcaklık sensorune gore ecu püskürtme zamanlamasını düşürür daha fazla benzın göndererek zengın karısımda yanma saglar bu tüm enjeksıyonlu motorlarda boyledır ayrıca bir jıkle tertibatı yoktur oksijen sensoru arızasında sanırım FI hatası vermesı gerekır ki oyle bir hatada cıkmıyor motor ön silindir gayet düzenli calışıyor enjeksıyon sistemınde elektronık bir arıza degılde motorda daha cok mekanık bir arıza olması lazım hortumlar vs gibi ,
    videoyu ilk çalıştırmanın ardından 15 sn sonrasında cektım .

    ayrıca bugun depoyu biraz kaldırıp ateşleme bobınını kontrol ettim arka ateşleme bobınınde herhangı bir sıkıntı yok gayet yeterli düzeyde ateşleme yapıyor , sonra hava fıltre kutusundakı selenoid altından her iki silindire giden hortumlar var bu hortumlardan arka sılındıre giden hortum katlanmış elimle biraz düzeltır gıbı yaptıgımda arka gaz kelebegınden gaz verdıgımde ilk defa bir tepki verdi çok fazla ugrasacak zamanım olmadıgından şimdilik sonuca ulaşamadım ama sanırım arızayı teşhis ettim

  15. #29735
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı vengeance adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor bilgim iyi bu yuzden belki bir başkasının dert etmeyecegı hatta anlamayacagı bir sorun mevcut ama olması gereken bu degıl düzgün bir calısan hyosungda bunların olmaması gerekıyor , otomatık jıkle dıye bırsey enjeksıyonlu araclarda olmaz , sıcaklık sensorune gore ecu püskürtme zamanlamasını düşürür daha fazla benzın göndererek zengın karısımda yanma saglar bu tüm enjeksıyonlu motorlarda boyledır ayrıca bir jıkle tertibatı yoktur oksijen sensoru arızasında sanırım FI hatası vermesı gerekır ki oyle bir hatada cıkmıyor motor ön silindir gayet düzenli calışıyor enjeksıyon sistemınde elektronık bir arıza degılde motorda daha cok mekanık bir arıza olması lazım hortumlar vs gibi ,
    videoyu ilk çalıştırmanın ardından 15 sn sonrasında cektım .

    ayrıca bugun depoyu biraz kaldırıp ateşleme bobınını kontrol ettim arka ateşleme bobınınde herhangı bir sıkıntı yok gayet yeterli düzeyde ateşleme yapıyor , sonra hava fıltre kutusundakı selenoid altından her iki silindire giden hortumlar var bu hortumlardan arka sılındıre giden hortum katlanmış elimle biraz düzeltır gıbı yaptıgımda arka gaz kelebegınden gaz verdıgımde ilk defa bir tepki verdi çok fazla ugrasacak zamanım olmadıgından şimdilik sonuca ulaşamadım ama sanırım arızayı teşhis ettim
    Enjeksiyonda beyin geri dönüşe göre gazı arttırıp azaltabildiğine göre neden jigle tesisatına ihtiyaç duysun otomatik jigle dediğim şey bahsettiğin gibi devirin yükseltilmesi yoksa otomatik jiglen bozuk derdim

    Motorun çalışma sıcaklığına göre devirini ayarlayan tüm ekipmanlar şüpheliler arasında.Sıcaklık sensörü de arızalı olma ihtimali içinde. Belkide dediğin gibi oksijen sensörü FI yakardı ama yine de şüpheliler arasında.
    Bence gıcık bir durum sabah sabah kask mask takarken motorun kendi kendine ısınamıyor olması. Motor garanti dahilindeyse yaptır değilse de bi öğren sorunun aslen neyde olduğunu belkide çok cüzzi miktar para ile çözülecektir.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  16. #29736

    Üyelik
    24 Eylül 2013
    motorun malesef garantisi yok , bahsettıgım hortum bu bu şekide ben biraz duzelttıkten sonra resım cekmıstım ilk önce tamamen katlanmıştı

  17. #29737
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    bende şuan resim gözükmüyor

  18. #29738
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    soğukken arka silindirin egzos manifoldunu kontrol edin öndekiyle paralel ısınıyor mu? belki de arka silindire yakıt enjeksiyonu yapılamıyor bu sebeple de motor doğru ısıya ulaştığında jigle veya muadil tertibat ne ise o devreden çıktıktan sonra düşen devirle birlikte arka silindir yakıtsız boş çalıştığı için devire gereksiz yük / kompresyon yapıp stop etmesine sebep oluyor olabilir. tabi tüm bu söylediklerim her silindir için ayrı enjeksiyon sistemi varsa.

  19. #29739

    Üyelik
    24 Eylül 2013
    hemen hemen aynı sıcaklıkta on ve arka

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende şuan resim gözükmüyor
    resim bende görunuyor

    url si

    https://downloader-ams3.disk.yandex....stamp=52810f5e

  20. #29740
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    silindirlerden birinin çalışmadığını anlamak için biyerine bakmaya gerek yokki. tek silindir çalıştığında motordan 20mt uzakta olsan gene anlarsın. bildiğin ybr 125e dönüyor motor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 193 kullanıcı var. (0 üye ve 193 misafir)

Bu Konudaki Etiketler