2013 sıfır gtr aldım.
Motor çalışmazken, vitesten boşa alınca boş ışığı yanmasına rağmen motosiklet viteste kalıyor ve ilk çalıştırmalarda problem çıkarabiliyor. Debriyajı ufak ufak bırakıyorum.
Aynı sıkıntıyı yaşayan-çözen var mı?
2013 sıfır gtr aldım.
Motor çalışmazken, vitesten boşa alınca boş ışığı yanmasına rağmen motosiklet viteste kalıyor ve ilk çalıştırmalarda problem çıkarabiliyor. Debriyajı ufak ufak bırakıyorum.
Aynı sıkıntıyı yaşayan-çözen var mı?
debriyajı birine ayarlatın. eğer daha önce yapmadıysanız öğrenin mutlaka.
her motorda çok nadir de olsa dediğiniz gibi olabilir. klavuzunuzda da yazar dikkatli olun diye. benim başıma hiç gelmedi ama yinede her zaman temkinli olurum
O muhabbetin en kötüsünü ben yaşadım. Motorum boşta ayaklıkta, çalıştırdım biraz uzaklaştım. Önceki akşam tam boşa çekememiş olucam ki birden kendini öne attı yan yattı yetişemedim. Gidon , manet topuzu, sinyal camı ve ayna gitti, biraz da çizildi. Levent 70le düşüp sürüklenmişti gidonu yamuldu, benimki olduğu yere devrildi kırıldı aklım almıyor. Bir de tam o kelepçenin içindeki dişlerden kırılmış. Kalan parçayı nasıl çıkarıcam hiç bilmiyorum. Kelepçeyi komple değiştirmek istesem nasıl sökeceğim? Üst kısımdaki vidaları söktüğümde süspansiyona bir etkisi var mı yoksa rahatça söküp kelepçeyi değiştirebilir miyim?
Geçmiş olsun.
Eğer kolu orjinal alacaksan çıkartmaya hiç uğraşma o parça ile beraber veriyorlar. Eskilerini çıkarıp yenisini takıyorsun.
Düşme durumunda kolun kırılması şöyle oluyor. Motor düşerken ön lastik düştüğü yönün tersine dönükse kol kesin kırılıyor. Düşme önü ile ön lastiğin yönü aynıysa kol kırılmıyor.
Bu şekildeki kazada kol kırılacak ki motora takla attırıpdaha ciddi sorunlara sebep olmasın.
ver gazı... ver çoşkuyu
Cevaplar için teşekkür ederim. Parçayı sıfır alıcam kendim takarım sökme takmada sıkıntı yok beceririm. Üstteki vidaların bi ayarı var mı acaba süspansiyonla ilgili diye düşünmüştüm merak ettiğim oydu. Bi sıkıntı yok anladığım kadarıyla. Gerekli parçayı değiştiririm
Arkadaşlar internette bizim motorlar için uygun plakalıktan aldım ancak nasıl montaj yapılacağı hakkında kafam çok karışık. Acaba uygulama yapan bir arkadaş varsa bu spor plakalıkla ilgili resim paylaşabilirmisiniz acaba?
[http://image5.sahibinden.com/photos/14/05/27/140140527mm7.jpg]
---------- Post added at 21:31 ---------- Previous post was at 21:29 ----------
http://image5.sahibinden.com/photos/14/05/27/140140527mm7.jpg
arkadaslar merhaba
2012 model 10 bın km de hyosung gt250r aldım , genel ıtıbarıyle motordan memnunum fakat şöyle bir durum var motorumda , motor sogukken ilk çalıştırmada gaz yemıyor 3-4 bın devıre kadar sanki bogulur gıbı 3-4 bın devrı gectıgınde normal sekılde gaz yıyor motora bınıp hareket ettıgımde boguluyor belli bir devırı gecınce duzelıyor , ben arka sılındırın calışmadıgını dusunuyorum , arka sılındırın gaz kelebegınden gaz verdıgımde hıcbır tepki vermıyor motor ısındıktan sonra hersey normale donuyor
ayrıca bujıler bujı başlıklarını degıstırdım yagı ve hava fıltresıde degıstırıldı , ama bu sorun devam edıyor forumda benzer bir sorun yaşan bir arkadas olmustu sanırım ,
arka sılındırın kelebekten gaz verdıgınızde sızde boyle bır durum varmı ? yada motorun sogukken bu şekılde calısması normalmidir ?
Rolantide herhangi bir sıkıntı yok Bujiler ve buji başlıklarını bu yüzden değiştirdim ama bisey farketmedi , bobinden supheleniyorum sadece sogukken yapiyor 11bin devire kadar herhangi bir kesiklik yok , enjeksiyon ile alakali olabilirmi
merhaba arkadaşlar.
bu başlıkta arattım ama rast gelmedi. bu motora arka çamurluk takabilirmiyiz acaba. hangi motorun arka çamurluğu uyar bilgisi olan varmı yada deneyen?
FI yazısı cıkmıyor aldıgımdan beri 800 km yaptım hıc arıza ışıgı yanmadı , cok bariz belli olan birşey de degıl sadece sabah ilk çalıştırmada 2-3 dakıkalık bogulma oluyor . bu yuzden bujıler ve bujı başlıklarını orjınalıyle degıstırdım gözlemledıgım kadarıyla da arka sılındır tam anlamıyla calısmıyor , bunuda arka sılındır gaz kelebegını karenaj arasından elimi sokarak gaz kelebegını en sona kadar cevırdım tabı motor sogukken ve devir artışı olmadı
hisvarlar teşekkürler...
- - - 2012 Hyosung GT250R - - -
tam çalışmadığını nereden anladın :D elinle ısıya bakıyorsan arkanın sağ önün sol blok kısmı kalındır arkanın sağ taraf sol tarafa oranla çok geç ısınır. tek silindir çalışmasa dediğin gibi bujiyi sök ve bak arkanın , göbek kısmındaki fincanda sararma varmı çıktığında buji ateşleme kısmı kahverengi olmalı uc tırnağı yani. belkide sente ayarında bir sorun vardır .benim 250r ın sente ayarını belli bir kilometreye gelince 2000 e tekrar yaptırdım çok farkediyor. hangi şehirdesiniz hocam.
istanbulda hava bugun süper. boyle guzel havada isler gucler yuzunden motorla gezememek koyuyor adama valla:-(
ben birazdan bi şile riva yapıcam yusuf yengeni kandırdım en sonunda motora binmeye razı ettim. 6senedir uğraşıyorum ilk defa beraber binicez
vaaay helal olsun valla:-D
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)