Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Ekim 2013, 16:16
#29621
Serk21 adlı üyeden alıntı
Sesi tam alamadim ama subap sesini de motorun uzerinde duyabilir hatta sahilde selam verdigi arkadasi dahi duyabilir (tecrube ile sabit)
3 yil once yine bu baslikta kendi 250r im ile o sorunu yasamistim uzun uzun da yazmistim. Defalarca acildi kapandi motor ve artik grenajlari sokup geziyordum o derece
bide kanunide 250r şimleri yokmuş (kimse istememiş ki!) 650r şimi alip yapmiştik yani kisacasi subap ise ses yapan sadece şim alarak cozulebilir.. ben yaptim olacak ali agaoglu hesabi
Bu arada şingirti geliyorsa egzantrik zincirindendir bilmeyene kurcalatmsyin her usta anlamiyor hyosungtan basiniza buyuk isler acilabilir aman diyim
bende subap vurma sesi dedim zaten motor üstünde tık tık ince ince vurur ve egzantrik sesi şıngırtı değildir yaw .d bildiğin hışırdamadır aralıksız bu arkadaşın bariz melodi çalıyor :D ve bu subap sesi konusunda çok yanılıyorsun zorlanan bir hyonun milletin diline doladığı krank kırma olayından ziyade kran kollarında boşluk oluşaraktan kitlenmeye sebep olacağı ve subapların pistonun kıvrak hareketler yaptığından vuracağıdda göz önünde bulundurulmalı bence egsozundan çok çekmiş 2 kişi olarakyani başına gelmiş egsoz sesi gibi ama subapsa 2 şimle kurtulamayacağından adım gibi eminim :D
videoda tam göremedim baksana bi o motor daha önce sökülmüş galiba.
Reklamlar
-
25 Ekim 2013, 16:23
#29622
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
bende subap vurma sesi dedim zaten motor üstünde tık tık ince ince vurur ve egzantrik sesi şıngırtı değildir yaw .d bildiğin hışırdamadır aralıksız bu arkadaşın bariz melodi çalıyor :D ve bu subap sesi konusunda çok yanılıyorsun zorlanan bir hyonun milletin diline doladığı krank kırma olayından ziyade kran kollarında boşluk oluşaraktan kitlenmeye sebep olacağı ve subapların pistonun kıvrak hareketler yaptığından vuracağıdda göz önünde bulundurulmalı bence
egsozundan çok çekmiş 2 kişi olarakyani başına gelmiş egsoz sesi gibi ama subapsa 2 şimle kurtulamayacağından adım gibi eminim :D
Subap ayari gerektirmesi icin motorun darmaduman olmasi gerektigini soyluyorsun ve asil yanilan sensin. Egzantrik zinciri,gergisi,subap ayari gibi seyler zamanla degismesi-ayarlanmasi gereken seylerdir. Bunlarin degismesi-ayarlanmasi gerekmesi motorun turşu hale geldigi anlamina gelmez. Nasil ki debriyaj balatani fren balatani degistiriyorsan bunlarin da belli bir omru var. Ben bu baslik altinda hatta forumdan birkac arkadas ile(bu sayede tanistik) bu isi yaptim hatta cikan şimleri de sahibinden.com da tanesi 9 tl den sattim ve alan kişi de ayni sekilde isini cozdu.
-
25 Ekim 2013, 16:32
#29623
Serk21 adlı üyeden alıntı
Subap ayari gerektirmesi icin motorun darmaduman olmasi gerektigini soyluyorsun ve asil yanilan sensin. Egzantrik zinciri,gergisi,subap ayari gibi seyler zamanla degismesi-ayarlanmasi gereken seylerdir. Bunlarin degismesi-ayarlanmasi gerekmesi motorun turşu hale geldigi anlamina gelmez. Nasil ki debriyaj balatani fren balatani degistiriyorsan bunlarin da belli bir omru var. Ben bu baslik altinda hatta forumdan birkac arkadas ile(bu sayede tanistik) bu isi yaptim hatta cikan şimleri de sahibinden.com da tanesi 9 tl den sattim ve alan kişi de ayni sekilde isini cozdu.
tam olarak onu söyledim ve şimli olduğundan subap ayarı yapılamaz :D 30 binde egzantrik zincirlerinin değişmesi gerekiyor ama geçenlerde buradan faruk abinin 18000 de değişti neden ? dişliler egzantrik zindirleri değiştirdi epeyde masrafı oldu zorlamadan oluyor motorun illa haşat yada darma duman olması gerekmiyor ama hyoyu bilirsin önce arka psiton gidiyor ayasızlıktan yada sorun olduğu halde binmeye devam edenlerin arka ön yada her ikisinde birden sorun çıkabiliyor .geçen bir resim paylaştım görmüşsündür adamın arka piston kolunda öyle bir boşluk oluşmuşki :D araya parmak girer neredeyse ve o motor öylece 1000 lerce km yol yapmış en son egzantrik kopmuş baskılara dayanamamış subap vurmasından subapın girdiği yerlerin üst çıkıntısında yeni bir subap girişi oluşmuş :D motorun canını almış binen arkadaş ve motor yapıldı toplandı destur bismillah rodajda adam bi deneyim dedi yanladı yunladı gitti :D iyi olmuş iyi dedi bu tarz binen arkadaşlardan çok var burada söylemez hiçbiri çünkü yarın bir gün satacaklar. inş ufak bişeydir ucuza atlatır temennimiz bu yönde
-
25 Ekim 2013, 19:37
#29624
TheCooL adlı üyeden alıntı
yüksek ihtimalle alttaki egzoz kutusunun içindeki boruları sabitleyen perçinler yerinden çıkmış onun sesine benziyor ..ikinci alternatif eksantrik zinciri ama çok alaka kuramadım
-
25 Ekim 2013, 20:34
#29625
Yagsiz gezenler var onlara ne yapicaz? Malesef hyosung 2. Eli cok tehliki bir model..
-
25 Ekim 2013, 23:07
#29626
Fazla buji piposu kimde vardı arkadaşlar? Buji pipom çatlamış, 2013 lerde olmuyor muydu bu sıkıntı, gitti güzelim haftasonu. ..
-
26 Ekim 2013, 00:25
#29627
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
tornavida olayını denediniz mi ? :D tornavidayı dayayın ön veya arka silindire yada direk şanzumana sesin geldiği noktayı bile bulursunuz öyle ama motordan o tarz bir ses geleceğini zannetmiyorum siboplardan gelir bi ince vuruntu acaip sert bi ses oda bu ses değil. motorunuz kaç model kaçbinde acaba . yaşadık biz aynı ses tekrar dinledim egsoz kanımca :D
birde sormak istediğim mesela ani gaz verip bırakınca felan motor patlama yapıyor mu ? ve belirli devirlerde sabit kalamama felan oluyormu egzantrik zinciri kopma olayı çok oluyor ses ondan gelse ama ağırbir sürekli hışırdama geliyor böyle tik tük tik tük çok ilginç ısınınca artıyor mu ses ?gaz verince duyuluyor mu ?
Tornavidayı denemedim yarın direk tornavida dayayıp dinlerim bakarım.Gaz açınca bi sıkıntı yok motor uzuyor maşallah
-
26 Ekim 2013, 11:46
#29628
Istanbul Merter de yeni kasa kirmizi bir hyosung ile Sezer Ay adli bir arkadas araca arkadan vurup vefat etmis.. Az evvel okudum nette.
-
26 Ekim 2013, 11:58
#29629
-
26 Ekim 2013, 18:11
#29630
onuroz adlı üyeden alıntı
Aynı sorun ışıklarda stop etme, motor ısındıktan sonra rolantide değişme vs. EFI'lerde olduğunda ne yapmak gerekiyor?
Bugün yaptığım araştırmalar da , sizin yaşadığınız sorunla birlikte başka bir sorun yaşamıştım. Araştırma yaparken de gaz kelebeklerinin gövdesinin altında motor sıcaklık sensörü (ETS) denen bir sensör varmış. Ona da bir baktırın arkadaşlar. Aklınızın bir köşesinde bulunsun. Gelişmelerden haberdar edicem sizleri de.
-
26 Ekim 2013, 19:24
#29631
sailor33 adlı üyeden alıntı
Bugün yaptığım araştırmalar da , sizin yaşadığınız sorunla birlikte başka bir sorun yaşamıştım. Araştırma yaparken de gaz kelebeklerinin gövdesinin altında motor sıcaklık sensörü (ETS) denen bir sensör varmış. Ona da bir baktırın arkadaşlar. Aklınızın bir köşesinde bulunsun. Gelişmelerden haberdar edicem sizleri de.
onlarda sorun oldumu FI yazıyor ve kodunuda öğrenip hangisi bozuk hemen anlıyorsunuz. motor ısı sensörü bende bir tane var önceki motoruma almıştım ama bozuk değilmiş lazım olan olursa kolay blunmuyor ben 45 gün bekledim
-
27 Ekim 2013, 00:44
#29632
Yav şu boy işi kafamı çok kurcaliyor ykinlardada yokki bir oturayim üstüne 1.70 civarı boy var biraz ustu 80kg da kilo kimi zor diyor kimi kllanrsn diyor mondial driftte ayklarimn hemen hemen hepsi yere dgiyor selesi 780 mm mis sizce hyo da nasil olur ?
Asla unutmayın ki otomobil ve araçların motorlari en çok taciz ettiği ülkelerden birinde yaşıyoruz motorsiklet kullanmak her ne kadar güzel olsa da hiç bir şekilde tedbiri elden bırakmayın trafikte dikkat hayat kurtarır "Tekeriniz Düz Bassın ! "
-
27 Ekim 2013, 00:46
#29633
KenPachiSama adlı üyeden alıntı
Yav şu boy işi kafamı çok kurcaliyor ykinlardada yokki bir oturayim üstüne 1.70 civarı boy var biraz ustu 80kg da kilo kimi zor diyor kimi kllanrsn diyor mondial driftte ayklarimn hemen hemen hepsi yere dgiyor selesi 780 mm mis sizce hyo da nasil olur ?
Mesaj atmıştım pek sıkıntı olmaz
-
27 Ekim 2013, 00:49
#29634
İkinci el alacagim alirken ne gibi tvsiyler verirsiniz nelere dikkat etmeliyim ?
-
27 Ekim 2013, 00:53
#29635
KenPachiSama adlı üyeden alıntı
İkinci el alacagim alirken ne gibi tvsiyler verirsiniz nelere dikkat etmeliyim ?
Kazasız düşmemiş kalkmamış motor yoktur bizimkilerde de 2012 veya 2013ler de vardır onlarında KM leri düşük olur.Eğer daha düşük model alıcaksan KM 'si oynanmışmı yürüyen aksamında bi problem varmı,motor yıpranmışmı klasik bakılan şeyler bildiğin tanıdığın ustan varsa götür bi incelesin.
İlk olarak bi üzerine otur bak dengeni kurabiliyormusun izin verirse bi tur at bakalım rahatmısın motorda ve motora hakim olabiliyormusun.
-
27 Ekim 2013, 00:56
#29636
O heyecanla girmeyelim bi yerlere birde .d.d
-
27 Ekim 2013, 01:22
#29637
KenPachiSama adlı üyeden alıntı
Yav şu boy işi kafamı çok kurcaliyor ykinlardada yokki bir oturayim üstüne 1.70 civarı boy var biraz ustu 80kg da kilo kimi zor diyor kimi kllanrsn diyor mondial driftte ayklarimn hemen hemen hepsi yere dgiyor selesi 780 mm mis sizce hyo da nasil olur ?
Boy ve kilo aynı herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız. Hatta ben sizden 5 kg fazlayım Hiçbir sorun olmaz boy konusunda
-
27 Ekim 2013, 13:08
#29638
Boşta çalışırken bire düşüp olduğu yere yığılan oğluşuma acil sol gidon arıyorum arkadaşlar. Elinde olan bana ulaşırsa sevinirim :(
-
27 Ekim 2013, 14:46
#29639
Arkdaslar yolun sonuna gldik Askerlik kisa donem ankara mamak mebs okuluna ckti ustalikta oraya ckti varmi tanidm giden oraya yada akrabaniz gtmis olan falan nasldir
-
27 Ekim 2013, 19:54
#29640
Desvandi adlı üyeden alıntı
Arkdaslar yolun sonuna gldik
Askerlik kisa donem ankara mamak mebs okuluna ckti ustalikta oraya ckti varmi tanidm giden oraya yada akrabaniz gtmis olan falan nasldir
en güzel yere düşmüşsün işte daha ne olsun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler