Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Temmuz 2013, 19:07
#28441
bi honda fanatıgı olarak ozellıkle makyajlı gt250r ı segmentte cıddı rakıp olarak goruyorum, lakın gt650r ıcın aynı seyı dıyemeyecegım. herseyı gectım bu ısın satısı da var. + o paraya şu alınır lafı bu motorda gecerlı oluyor bence...(18.500-19000 gıbı fıyatlardan bahsedıyorum elbette duşeş olursa alınabılır.)
Reklamlar
-
17 Temmuz 2013, 19:12
#28442
wolrath adlı üyeden alıntı
bi honda fanatıgı olarak ozellıkle makyajlı gt250r ı segmentte cıddı rakıp olarak goruyorum, lakın gt650r ıcın aynı seyı dıyemeyecegım. herseyı gectım bu ısın satısı da var. + o paraya şu alınır lafı bu motorda gecerlı oluyor bence...(18.500-19000 gıbı fıyatlardan bahsedıyorum elbette duşeş olursa alınabılır.)
Madem hondacısınız bende muhtemel gt250r alıcısı olarak(ninja da olabilir tam emin değilim o konuda) size sorayım.
Hocam neden 250 cc bi motor alırken hyo yerine cbr seçilir? Silinidir, güç ve şekil olarak hyo öndeyken neden bi insan cbr alır?
-
18 Temmuz 2013, 03:26
#28443
ysn_erl adlı üyeden alıntı
Madem hondacısınız bende muhtemel gt250r alıcısı olarak(ninja da olabilir tam emin değilim o konuda) size sorayım.
Hocam neden 250 cc bi motor alırken hyo yerine cbr seçilir? Silinidir, güç ve şekil olarak hyo öndeyken neden bi insan cbr alır?
Sorunun cevabı içinde saklı Kanuni rezilliğinden dolayı(yedek parça), Servis rezilliğinden dolayı, Yedek parça fiyatlarının abes olmasından dolayı, Birde bizim insanımız koyun sürüsü gibidir. Bir şey benimsenir ve o şekilde devam edilir. Arabada bmw-mercedes denirse motor içinde japonların adı anılır.... Son yıllardaki piyasaya çıkan yeni firmalar ve motorları bu düşünceye biraz olsun balta vurdu...
Kanuni değilde başka bir firma adı altında gelseydi bu motor patlama yapardı.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
18 Temmuz 2013, 04:19
#28444
marka&parca kalıtesı
teknolojı farkı
yakıt
kullanım kolaylıgı
2013'lerden ıtıbaren bı tık daha ılerledı gt.secım meselesı elbette.0 alınacaksa zaten gecmıstekı kadran hataları & krank kesmeler gıbı sorunlar yasanmayacaktır da...dıger konulara da yazdım.sımdı alsam gt alırdım dıye.
-
18 Temmuz 2013, 19:01
#28445
wolrath adlı üyeden alıntı
marka&parca kalıtesı
teknolojı farkı
yakıt
kullanım kolaylıgı
2013'lerden ıtıbaren bı tık daha ılerledı gt.secım meselesı elbette.0 alınacaksa zaten gecmıstekı kadran hataları & krank kesmeler gıbı sorunlar yasanmayacaktır da...dıger konulara da yazdım.sımdı alsam gt alırdım dıye.
Peki hocam kafa grenajı haricinde değişen nedir hyo'da?
-
18 Temmuz 2013, 21:28
#28446
ysn_erl adlı üyeden alıntı
Peki hocam kafa grenajı haricinde değişen nedir hyo'da?
bisey degismedi.
-
18 Temmuz 2013, 22:16
#28447
seklı semalı daha cok hosuma gıdıyor aynen
-
18 Temmuz 2013, 22:19
#28448
ysn_erl adlı üyeden alıntı
Peki hocam kafa grenajı haricinde değişen nedir hyo'da?
ECU ve Amörtisör
-
19 Temmuz 2013, 02:24
#28449
hyosung bu modelin deposunu biraz kucultup 6. vitesi de koyarsa iste o zaman tam olur
-
19 Temmuz 2013, 10:03
#28450
rebelrider adlı üyeden alıntı
hyosung bu modelin deposunu biraz kucultup 6. vitesi de koyarsa iste o zaman tam olur
sakıncalı :D zannetmiyorum daha yüksek hızları yiyeceğini ama zaten 5. viteste 7 bin devir civarınad 105 gibi bişeyi görüyor yanlış hatırlamıyorsam ta 10 bin devire çıkarıyorsunuz 160 ı zor görüyor 6 yı takarlarsa ona göre ayar çekerler tabi ama dişli sistemine yinede millet yüksek devir 200 ü görmeye çalışır motorlar yalan olur böyle iyi gibi sanki :D
şimdi benim motor rodajdaya birde eski 2007 700 km de böyle kaç yıl binebilirim acep kalkışlarda abanmadan gidişlerde yawaş hızlanmalar , max hız 110 felan :D
üzermi beni diye korkudan basamıyorum önceki motorumda çok canım yanmıştı
-
19 Temmuz 2013, 18:39
#28451
Zincir kiti olarak linkteki ürünü tavsiye eder misiniz? Fiyat/performans olarak. Yoksa farklı önerileriniz var mı?
http://www.motobakkal.com/?urun-5032...i-480-144.html
-
20 Temmuz 2013, 00:11
#28452
enxdesign adlı üyeden alıntı
hiç bakmadım ama D.I.D zincirin fiyatı ne kadar buna kıyasen? Orjinal zincir de aynı para orjinali de güzel. Ben 11.000 km dir kullanıyorum düzenli temizleyip yağlayıp daha min 10.000 daha götürecek gibi..
bu arada bu topic çok cansızlaştı yahu :( istanbuldakiler gelin beraber 27 temmuzda karamurselde yapılacak iftar programına katılalım.
-
20 Temmuz 2013, 00:34
#28453
enxdesign adlı üyeden alıntı
222lıraya vx serisi al bence. o-ring'den daha uzun omurlu ve az yaglamaya ıhtıyac duyuyor. fatıh kılıclıdan aldım ben de yenı.
bu arada set fıyatıymış.zıncır tehlıkelı valla ucuza kacma derım.
-
20 Temmuz 2013, 01:07
#28454
wolrath adlı üyeden alıntı
222lıraya vx serisi al bence. o-ring'den daha uzun omurlu ve az yaglamaya ıhtıyac duyuyor. fatıh kılıclıdan aldım ben de yenı.
bu arada set fıyatıymış.zıncır tehlıkelı valla ucuza kacma derım.
o ring değilmi zaten kalite marka zincir olarak hepimizin motorunda takılı olan
-
20 Temmuz 2013, 01:58
#28455
o-rıng marka degıl cesıt.
d.i.d de bunların en iyilerinden.
vx de d.i.d.'nin x-ringli zincir modeli.
o-x ring farkına gelırsek,
daha önce arkadaşlar şu şekilde açıklamış.
Motosiklet Zincir Çeşitleri:
O-Ring: Bu zincirlerde baklaları birbirine bağlayan pimlerin her iki ucunda da keçe bulunur. Bu keçeler fabrika üretimi sırasında konulan yağı tutmayı, pim ve baklaların çalıştığı alanın yağlanmasını sağlarlar. Dolayısıyla bu tip zincirler, O-Ring'siz zincirlere göre daha az yağlanma ihtiyacı duyarlar.
X-Ring: Dünyanın en düşük sürtünmeli zinciridir. O-Ring zincirlere oranla 1.5-2 kat daha uzun ömürlüdür. X-Ring'li zincirlerde, 4 temas noktası sayesinde sürtünme minimize edilir ve zincir performansı en yüksek seviyeye çıkarılır. Bu özel tasarım yağlama verimliliğini arttırıp, toz ve kire karşı zinciri korur.
-
20 Temmuz 2013, 02:02
#28456
-
20 Temmuz 2013, 03:09
#28457
ysfist adlı üyeden alıntı
hiç bakmadım ama D.I.D zincirin fiyatı ne kadar buna kıyasen? Orjinal zincir de aynı para orjinali de güzel. Ben 11.000 km dir kullanıyorum düzenli temizleyip yağlayıp daha min 10.000 daha götürecek gibi..
bu arada bu topic çok cansızlaştı yahu :( istanbuldakiler gelin beraber 27 temmuzda karamurselde yapılacak iftar programına katılalım.
Did zincir 184 lira. Yanlız sadece zincir. Üstteki link ön-arka dişli+zincir 180 liraydı.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...31448027/detay
Önceki sahibi zincire pek dikkat etmemiş galiba. Motor henüz 8700'de. Aldığımda temizleyip, yağladım, biraz gevşekmiş. Servisteki eleman zinciri değiştirirsen iyi olur, ayar sona geldi falan dedi. İçim rahat etsin diye değiştirmeyi düşünüyorum.
-
20 Temmuz 2013, 15:41
#28458
-
20 Temmuz 2013, 17:34
#28459
İzmir İl Temsilcisi
-
20 Temmuz 2013, 18:33
#28460
yakuza_64 adlı üyeden alıntı
boşa geçmez hyosungu huyu ?
debrıyaj ayarından ayarlıyabılırsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 62 kullanıcı var. (0 üye ve 62 misafir)
Bu Konudaki Etiketler