Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Temmuz 2013, 16:23
#28341
Arkadaslar ,
Afyonkarahisar'da Pamukoglu motor diye bir firma sahibinden e ilan vermiş. 36 ay taksit le satıyor Hyo yu. Bu firma güvenilir mıdır ? Bilen duyan varmi acaba? Mobil oldugum İcin link koyamadim. Sahibinden de sıfır ilan olarak bakarsanız hemen çıkıyor.
Reklamlar
-
08 Temmuz 2013, 18:45
#28342
hsynbl adlı üyeden alıntı
Arkadaslar ,
Afyonkarahisar'da Pamukoglu motor diye bir firma sahibinden e ilan vermiş. 36 ay taksit le satıyor Hyo yu. Bu firma güvenilir mıdır ? Bilen duyan varmi acaba? Mobil oldugum İcin link koyamadim. Sahibinden de sıfır ilan olarak bakarsanız hemen çıkıyor.
36 ay taksit yapıyor ama 1.500TL de vade farkı koyuyor. 36 ay vadeli 10.000 kredi çeksen bu kadar faiz ödemezsin ;) Beyin bedava.
-
08 Temmuz 2013, 18:51
#28343
tr_select adlı üyeden alıntı
UNdocab, 250cc geçiş motoru değilmi ? Bir kaç gün önce Castrol yağ-bakım servisinde bir arkadaşla karşılaştık. 600RR almak için 10.000Km de yeni kasa motoru 9.000TL vermiş. Ben her kış motor alırım. Gereken kendime, gerek yakın çevreme... Bak görürsün kışın, kar kıyamette fiyatlar 8-9 arası olucak. Arada sırada çok güzel fiyatlara motorlar düşüyor...
Çok çok acil paraya sıkışan 8750ye verir daha da aşağısını zor bulursun gibi. Beklemesi bedava
Gnuk adlı üyeden alıntı
36 ay taksit yapıyor ama 1.500TL de vade farkı koyuyor. 36 ay vadeli 10.000 kredi çeksen bu kadar faiz ödemezsin ;) Beyin bedava.
Sanki ödersin gibi bi sormak lazım. Aynısı da biraz daha lacivert :D
ver gazı... ver çoşkuyu
-
08 Temmuz 2013, 20:14
#28344
Undocab tesekkuler. Herhangi bir iyi egzozcu anlar o zaman getireyim baari. Sagol
-
08 Temmuz 2013, 20:51
#28345
UNdocab adlı üyeden alıntı
Çok çok acil paraya sıkışan 8750ye verir daha da aşağısını zor bulursun gibi. Beklemesi bedava
Sanki ödersin gibi bi sormak lazım. Aynısı da biraz daha lacivert :D
Haci 10k paraya destek kredisi adi altinda sanirim 880 falan koyuyo su anda. Hadi 1k koysun diyelim. Fazlasini koymasina imkan ihtimal yok. 10k ve alti kredilerde ozel faiz orani veriyo bankalar ki bu oran %1den daha az, .89, .95 arasi bi oran.
Ama saglam duyum aldim, 24 ay'a %5 faiz le satilacak bizim motor bi bayide. Krediden uyguna gelmis oluyor. O sekilde alinir bence.
-
08 Temmuz 2013, 21:07
#28346
bedava olsa gene alınmaz kore malı
-
09 Temmuz 2013, 02:38
#28347
UNdocab adlı üyeden alıntı
Çok çok acil paraya sıkışan 8750ye verir daha da aşağısını zor bulursun gibi. Beklemesi bedava
Şu an 8500e var
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
-
09 Temmuz 2013, 04:43
#28348
-
09 Temmuz 2013, 05:01
#28349
2012 model, 8400km'de gri-kırmızı, henüz garantisi devam eden, servis bakımlı, sağ grenajında biraz çizik olan motoruma kavuştum. 3 gündür 250km civarı yol yaptım, gerçekten çok güzel makineymiş. Yeni fotoğraflar yakında inşallah.
-
09 Temmuz 2013, 11:43
#28350
Arkadaşlar bi sorum olacak , ilandada belki görmüşsünüzdür 2007 model 198 km de olan ankaradaki ilandaki motoru ben aldım motor şuanda 550 km de rodaj yapıyorum yıllarca beklemiş biraz gaz yememe problemi oldu karbüratör memeleri temizlenince düzeldi ,, acaip sessiz çalışıyor şimdi sorun şu
daha öncede 2008 enjeksiyonlu kullandım sanki onda yoktu böyle bişey ,
pamuk gibi kalkıyor 4-5 bin devir arası ufak bir titreme oluyor bariz rahatsız ediyor 6 bindede felan böyle kusursuz sıfır titreşim akıyor gidiyor. ngk buji vardı üstünde usta söktü temizledi aralık vardı ateşleme noktasında dedi ayarladı geri taktı değiştirmedik sadece yağı ve yağ fitlresi değişti hava filtresi temizlendi zaten temizdi , motordaki bu titreşim neden olur ? 2007 karbüratör lü yaşayan varmı bu tarz bişey
faceteki gruba yazdım oradan aynen kopyaladım bi ilgilenebilirseniz
-
09 Temmuz 2013, 12:09
#28351
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bi sorum olacak , ilandada belki görmüşsünüzdür 2007 model 198 km de olan ankaradaki ilandaki motoru ben aldım motor şuanda 550 km de rodaj yapıyorum yıllarca beklemiş biraz gaz yememe problemi oldu karbüratör memeleri temizlenince düzeldi ,, acaip sessiz çalışıyor şimdi sorun şu
daha öncede 2008 enjeksiyonlu kullandım sanki onda yoktu böyle bişey ,
pamuk gibi kalkıyor 4-5 bin devir arası ufak bir titreme oluyor bariz rahatsız ediyor 6 bindede felan böyle kusursuz sıfır titreşim akıyor gidiyor. ngk buji vardı üstünde usta söktü temizledi aralık vardı ateşleme noktasında dedi ayarladı geri taktı
değiştirmedik sadece yağı ve yağ fitlresi değişti hava filtresi temizlendi zaten temizdi , motordaki bu titreşim neden olur ? 2007 karbüratör lü yaşayan varmı bu tarz bişey
faceteki gruba yazdım oradan aynen kopyaladım bi ilgilenebilirseniz
Öncelikle hayırlı olsun. Güle güle kullan kazasız belasız
Bu motosikletin karakterinde vardır bahsettiğin devirlerdeki titreşim. Efilerde 4.5-5bin ile 6bin devir aralığında var. Demekki karbüratörlülerde söylediğin devirlerde var.
(Efi ile Karbüratörlüler arasında 500 RPM fark var )
ver gazı... ver çoşkuyu
-
09 Temmuz 2013, 12:14
#28352
UNdocab adlı üyeden alıntı
Öncelikle hayırlı olsun. Güle güle kullan kazasız belasız
Bu motosikletin karakterinde vardır bahsettiğin devirlerdeki titreşim. Efilerde 4.5-5bin ile 6bin devir aralığında var. Demekki karbüratörlülerde söylediğin devirlerde var.
(Efi ile Karbüratörlüler arasında 500 RPM fark var )
sağolasın ,
başkan ama çin malı gibi titriyor 5 binlerde abartıyor bazen bazende çok rahat böyle :D deli oldum normalse yapacak bişey yok ustada biraz bin rodajı yap düzelir dedi ama :D bende geçenseneki motorumdan dolayı korkuyorum bi sorun varsa hemen müdehale edelim diye :D hatta usta çok taktım diye motor bağlantı vidalarını sıktı bir kaç tur daha döndüler ama yine oluyor :D
-
09 Temmuz 2013, 12:22
#28353
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
sağolasın ,
başkan ama çin malı gibi titriyor 5 binlerde abartıyor bazen bazende çok rahat böyle :D deli oldum normalse yapacak bişey yok ustada biraz bin rodajı yap düzelir dedi ama :D bende geçenseneki motorumdan dolayı korkuyorum bi sorun varsa hemen müdehale edelim diye :D hatta usta çok taktım diye motor bağlantı vidalarını sıktı bir kaç tur daha döndüler ama yine oluyor :D
4.5- 5.5 arası sürme Ya vites düşür rpm artsın ya vites arttır rpm düşsün. Rödaj da geçse o titreşim geçmeyecek.Çoğu motosiklette çok titreyen bir aralık vardır. Bu motosiklette de bu aralıkta.
Ben genelde 6 -7 bin rpm arasında kullanıyorum kuzu gibi çalışıyor
ver gazı... ver çoşkuyu
-
09 Temmuz 2013, 12:26
#28354
UNdocab adlı üyeden alıntı
4.5- 5.5 arası sürme
Ya vites düşür rpm artsın ya vites arttır rpm düşsün. Rödaj da geçse o titreşim geçmeyecek.Çoğu motosiklette çok titreyen bir aralık vardır. Bu motosiklette de bu aralıkta.
Ben genelde 6 -7 bin rpm arasında kullanıyorum kuzu gibi çalışıyor
aynen bende dün çevreyolunda 6-7 bin arası 100 dolaylarında 5. vitesle gittim sürekli sabit ama bu rodaj olayı can sıkıyor :D 550 de daha kaç km böyle gideceğim yada nasıl kullanmam gerek bu evrede yani çevreyolunda rodaj yapmak dahamı mantık lı ?
birde usta buna lukoil benzinlikten aldığı yağı koydu bu yağ konusunda ne diyorsun kendim kalite bir yağ alıp değiştirsem mi bunu ? yada ben alıp götüreyim o değiştirsin
-
09 Temmuz 2013, 12:59
#28355
ozzzy222 adlı üyeden alıntı
aynen bende dün çevreyolunda 6-7 bin arası 100 dolaylarında 5. vitesle gittim sürekli sabit ama bu rodaj olayı can sıkıyor :D 550 de daha kaç km böyle gideceğim yada nasıl kullanmam gerek bu evrede yani çevreyolunda rodaj yapmak dahamı mantık lı ?
birde usta buna lukoil benzinlikten aldığı yağı koydu bu yağ konusunda ne diyorsun kendim kalite bir yağ alıp değiştirsem mi bunu ? yada ben alıp götüreyim o değiştirsin
Hocam yanlış yapıyorsun rodajı. Dur daha acılı hale getireyim senin için
Rodaj 1000km değil 1000 mil yani 1600km falan
2 aşama ilk 800km ve 2. 800km
ilk 800km
** 6500 deviri geçmeyeceksin
* Aynı devirde sabit uzun süre gitmeyeceksin
* Devir değiştirmek için çok sık vites değiştireceksin
* motoru zorlamayacaksın 2 kişi binmeyeceksin
* Ani kalkışlar yapmayacaksın
2. 800km
* aynı kurallar geçerli olup devir 8500 ü geçmeyecek
Yağ konusunda çok fark etmez odo 1000km de yağ değişecek zaten sonrasında kaliteli yağ koyarsın. Zaman geçti diye içindeki yağı değiştirmişsin odo 1500km olduğunda değiştirsen de olur.
Daha sonrasında ise eğer motosikletini seviyorsan her 3000 km de yağ değiştir. Daha aşağı düşmeye gerek yok. 2000de değiştirenler var abartıyorlar boşa masrafdan başka birşey değil.
Kanuni motoru iplemiyor. Global zamanındaki sürede oluşan tecrübe sonucu Bütün servislere merkezden yazı gelmişti yağ değişimlerini 4bin km den 3bin km ye indirin diye.
Benim de şahsi tecrübem 3000 3500 idealdir.
Trip 1 i gezilerin vs için kullan trip 2yi ise her yağ değişiminde sıfırla böylece kaçırmazsın zamanları
ver gazı... ver çoşkuyu
-
09 Temmuz 2013, 13:06
#28356
beyler motor 4000 km oldu benım bunun perıyodık bakımları kac bın km de bır oluyor yag harıc ?
-
09 Temmuz 2013, 14:04
#28357
korayysezer adlı üyeden alıntı
beyler motor 4000 km oldu benım bunun perıyodık bakımları kac bın km de bır oluyor yag harıc ?
1000km
3000km
7000km
11000km
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------
2013 modellerde calıstırılıncaya kadar f1 ısıgı yanıyordu bu hepsınde demıstık beynı cıkarıp taktıktan sonra duzeldı artık hıc yanmıyor var mı bı dusuncesı olan ılk durum mu son durum mu normal olan anlıyamadım
-
09 Temmuz 2013, 15:51
#28358
leventgocukl adlı üyeden alıntı
1000km
3000km
7000km
11000km
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------
2013 modellerde calıstırılıncaya kadar f1 ısıgı yanıyordu bu hepsınde demıstık beynı cıkarıp taktıktan sonra duzeldı artık hıc yanmıyor var mı bı dusuncesı olan ılk durum mu son durum mu normal olan anlıyamadım
bende çalıştırıncaya kadar yanıyor bende ısınmasını beklıyecegız acaba dıye dusunmustum ?
---------- Post added at 14:51 ---------- Previous post was at 13:07 ----------
ayırca sızın motorların rolatınsı kac devır benım kı 2 bın ? 1.5 mu olmsaı gerekıyro
-
09 Temmuz 2013, 16:31
#28359
Rölanti başlangıçta 2 ile başlar ısındıktan sonra 1.5-1.6 civarına oturur
-
09 Temmuz 2013, 17:50
#28360
Devir kesici olmayan modellerde sorun çıkmasının sebebini merak eden varsa motora bindiğinde sebebini anlayacaktır. Motor çok seri, anında devir saatini tamamlıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler