Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
garantiden cıktığını biliyorum ben
arkadaşlar bi şey daha sorucam izmirde kahramanlarda kawasakinin yeri var dün oraya gittim er-5 gördüm 10 bin km de tertemiz 6,750 ytlye en son olur dedi. internette GT250 R baktim fiyatlar 6000-7000 ytl civarlarında egziyor biri kawasaki biri hyosung. hangisini anlmamı tavsite edersiniz? ilk defa başlıcam fakat fiyatlarının aynı olması bende şoke etkisi yaptı o yüzden sordum.
Reklamlar
-
O senın tecrubene baglı bence ucuz ve kalıtelı dıye sıkıntı cekecegın(surus anlamında cunku 500 cclik guclu bı makıneden bahsedıyoruz)motoru almak yerıne hyosung al
-
18 Şubat 2007, 18:03
#263
arkadaşlar!! bu konu başlığı altında hyosung gt250R kullanıcılarının deneyimlerini göremiyorum daha çok özellik ve tahminler üzerinde durulmuş
bu sene bu motoru kesin alacağım lütfen kullananlar deneyimlerini ve tavsiyelerini aktarsınlar...thanks
motor-suzluk su-suzluktur. harley davidson..
-
iyi bilen bir arkadasa soruyorum yeni başlayacagım motor olayına acaba ne tavsiye der ama racer olarak
alp tunay hyosung hakkında ne dersin işe yarar bir motor mu
-
apokalipse-e adlı üyeden alıntı
iyi bilen bir arkadasa soruyorum yeni başlayacagım motor olayına acaba ne tavsiye der ama racer olarak
alp tunay hyosung hakkında ne dersin işe yarar bir motor mu
arkadasım eger kı boyun 180 ve kilo 70-75 uzerı degılse hem kalıte,kullanıslılık,ve fıyat ortalaması olarak cbr125 almanı tavsıye ederım.en azından kullanım olarak zorlanmayacagın,acemılıgını atabılecegın bır motor cbr.yenı baslayacagını goz onune alarak perf.senı tatmın edecektır.
Alper abım ne cevap verır bılemem ama,hyosung lar kalıtelı ve ıyı makınelerdır.zaten yıllardır da suzuki gibi bir fırmaya da parca urettıler.kalıte olarak kendını kanıtlamıs,performans olarak ta cok ıyı bır motordur gt250.175-180 km gıbı sınıfında ıyı dıyebılecegımız degerlere ulasıyor.ama yenı baslayacak bırı ıcın 200kg agırlıgı olan ve kullanımı nıspeten race olan bu motor ne derece
dogru olur bılemem.sonuc ıtıbarı ıle yenı baslayacagım dıyorsun ve 180 km surat az degıl.motorun agırlıgı ve ebatları da onemlı unsur...
-
tesekkürler tavsiyeni göz önüne alacagım
-
02 Nisan 2007, 18:55
#267
walla herse cok güzel ama bir sey kötü bence önden görünüs(ön fa mi deniyor ne deniyor bilmiyorum ama farlar cok kötü)
-
03 Nisan 2007, 10:20
#268
Arkadaşlar herkese selamlar. Bende 2006 ybr yi verip 2006 hyo gt 250r ı aldım. Umarım memnun kalırız şimdilik görüntü ve sürüş keyfi fena değil.
-
14 Nisan 2007, 03:20
#269
Ben Kullandim Süper
Slm Arkadaşlar Ben Motor Almadan önce Baya Araştirdim.
Eleye Eleye 3 Motora Kadar Düştü Bunlar Derbi 125 Honda Cbf 150 Ve Hyosung Gt 250r Idi.
En Son Derbide Karar Verdim.
Taki Hyosung Un Turuncusunu Görene Kadar.
Mütiş Bir Renk.
Ve Ertesi Gün çikarttim Motoru.
7 Gün Kullandim Ve Otobanda Bi Zincirleme Kazanin Içine Girdim.
100 Km Ile Arabaya Arkadan Vurdum.
Perte çikmasina Rağmen Kaza Anindaki Verdiği Güvenle Birkez Daha Aşik Oldum.
Ki O Süratle Fazlasini Beklemek Mucize Olurdu.
Bende Ise çizik Bile Yok.
Isterseniz Kazali Motorumu 17 04 Tarihine Kadar Kiziltoprak Istanbul Motorda Görebilirsiniz.
Kasko ödeme Yaptiği Anda Aynisini Alicam.
Kararimi Etkileyen Faktörlerden Biride
Istanbul Motorun çalişanlarinin Almadan önce (başka Motor Alsam Bile) Bilgi Vermeleri Alirken Yardimci Olmalari, Alidiktan Sonra Kasko Ve Diğer Işlemler Dahil Yardimci Olmalari,
Kaza Aninda 5 Dakka Içinde Olay Yerine Gelmeleri,
Ve Kaza Sonrasi Ilgileridir. Motor Satmaktan öte Dostluklari Mütişdi.
-
30 Nisan 2007, 22:14
#270
hackercan ; Dostum çok geçmiş olsun...
-
01 Haziran 2007, 19:44
#271
BÜyÜk GeÇmİŞ Olsun Dostum.
ArkadaŞlar Bende Bu Motoru Yenİ Yenİ AraŞtirmaya BaŞladim.
GerÇekten GÖrÜntÜsÜ Çok GÜzel Ama Performansi Nasil. Mesela Vİtes GeÇİŞlerİ Kolaymi. Hizi Ne Kadar Yeterlİmİ.
TİtreŞİm Ve Konfor Bakimindan DeĞerlendİrİrmİsİnİz.
İlgİlenen ArkadaŞlara Şİmdİden TeŞekkÜr Ederİm
-
06 Haziran 2007, 22:28
#272
GT250R kullanıcıları neredesiniz Artık sohbetlerimize burada devam edelim,sıkıntılarımızı paylaşalım
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
07 Haziran 2007, 14:35
#273
Egzoz Ducati gibi veya 600RR gibi sele altı Olurmu ??? Olursa Bize Kaça Maol olur ??
-
09 Haziran 2007, 00:27
#274
ya arkadaşlar makina tamam süper oldukça kasli gözüküyor insanlarin gözünü boyuyor. ama yazık ya yolda yanınıza 600r bi makina gelse tozunu yutucaksınız hiç değilse tozunu yuttunuz zaman benım makınam budur işte daha fazla yok diyebilirsiniz ama yok ben alicam sag sola şekil yapicam diyen aramızda olducka fazla vardir emimki ozaman ayrı şekil yapicam derseniz oldukca iyi bi makina şekil olarak teknik özellikleride oldukca iyi zaten onlara bi lafim yok
-
09 Haziran 2007, 10:04
#275
Udhl adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar makina tamam süper oldukça kasli gözüküyor insanlarin gözünü boyuyor. ama yazık ya yolda yanınıza 600r bi makina gelse tozunu yutucaksınız
hiç değilse tozunu yuttunuz zaman benım makınam budur işte daha fazla yok diyebilirsiniz
ama yok ben alicam sag sola şekil yapicam diyen aramızda olducka fazla vardir emimki ozaman ayrı şekil yapicam derseniz oldukca iyi bi makina şekil olarak teknik özellikleride oldukca iyi zaten onlara bi lafim yok
Emin ol ki kimse 250 cc 2 silindirli makinadan
600 cc 4 silindir performansı beklemez.
Ek olarak sıfırı 8.950 YTL olan motorla sıfırı 21.990 YTL olan motoruda bir sen kıyaslarsın heralde
-
10 Haziran 2007, 00:18
#276
slm
cbr 125 den vazgecip bu motora yöneldim
cook hosuma gitti ama bazı sorularım var
1- baslangıc motoru olacak benim icin
grenaj cizilir die korkuyrm hc motosiklet tecrübem yok sdc scooter kullandım cok cok az (3-5km)ama
[naked tarzı bni sarmadıı icin düsünmüyrm cometi]
sizce kesinlikle almamalı mıyım grenaj acısından?
2- 29 hp hic motosiklet tecrübesi olmamıs biri icin cok mu fazla
motora alışırken sorun yasar mıyım?
3- 1.65 boy icin uygun mudur?
4- kuru ağırlık 150kg olması cok zorlar mı beni?
yardımlarınız icin simdiden tesekkurler
-
10 Haziran 2007, 04:02
#277
death adlı üyeden alıntı
Emin ol ki kimse 250 cc 2 silindirli makinadan
600 cc 4 silindir performansı beklemez.
Ek olarak sıfırı 8.950 YTL olan motorla sıfırı 21.990 YTL olan motoruda bir sen kıyaslarsın heralde
sen demek istedigimi anlamadin sanırm Makınanın yapisina boyuna göre yazık demek istiyorum..
-
10 Haziran 2007, 07:24
#278
tetikyunus adlı üyeden alıntı
BÜyÜk GeÇmİŞ Olsun Dostum.
ArkadaŞlar Bende Bu Motoru Yenİ Yenİ AraŞtirmaya BaŞladim.
GerÇekten GÖrÜntÜsÜ Çok GÜzel Ama Performansi Nasil. Mesela Vİtes GeÇİŞlerİ Kolaymi. Hizi Ne Kadar Yeterlİmİ.
TİtreŞİm Ve Konfor Bakimindan DeĞerlendİrİrmİsİnİz.
İlgİlenen ArkadaŞlara Şİmdİden TeŞekkÜr Ederİm
- Titreşim, rodaj iyi yapıldığı taktirde yok denecek kadar az.
- 29HP' lik, çift silindirli, 4 Valve DOHC motoruyla, Türkiye'de satılmakta olan en güçlü 250cc.lik motor olduğunu düşünerek performansını değerlendir istersen. Ben hafif yokuş aşağı otobanda 180km. gördüm.
- Konfor dersen, bir supersport makinadan bekleyebileceğin konforun tamamına sahip.
Udhl adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar makina tamam süper oldukça kasli gözüküyor insanlarin gözünü boyuyor. ama yazık ya yolda yanınıza 600r bi makina gelse tozunu yutucaksınız
hiç değilse tozunu yuttunuz zaman benım makınam budur işte daha fazla yok diyebilirsiniz
ama yok ben alicam sag sola şekil yapicam diyen aramızda olducka fazla vardir emimki ozaman ayrı şekil yapicam derseniz oldukca iyi bi makina şekil olarak teknik özellikleride oldukca iyi zaten onlara bi lafim yok
Dizaynının oldukça başarılı ve senin deyiminle "şekil" yapmak için uygun olan bu motor, inanki şekil yapmaktan daha fazla beklentiyi karşılıyor. Motosikletten anlayan hiç kimse, sadece kaslı ve iri olduğu için 250lik bir makinanın 600lük bir makinanın tozunu yutmaktan gocunacağını düşünmez sanırım. CBF250 ile 600'lük makinanın tozunu nasıl yutacaksam, Hyosung'umla da yutarım, hiç de ağırıma gitmez. Sırf makinem büyük diye 600'lükle boy ölçüşmeye kalkmak gibi bir densizlik de yapmam, haddimi, daha doğrusu kapasitemi bilirim. En azından 250'lik bir motor kullanıp 600'lük makinenin tozunu yutuyor olmama rağmen, altımdaki 250'lik makinenin, kendi sınıfında en güçlü ve en yakışıklı olduğunu bilir ve bununla gurur duyarım. CBF250 ile toz yutacağıma Hyosung ile toz yutarım, diğer bütün 250'liklere de tozumu yuttururum.
"Şekil" de cabası
C@NSU adlı üyeden alıntı
slm
cbr 125 den vazgecip bu motora yöneldim
cook hosuma gitti ama bazı sorularım var
1- baslangıc motoru olacak benim icin
grenaj cizilir die korkuyrm hc motosiklet tecrübem yok sdc scooter kullandım cok cok az (3-5km)ama
[naked tarzı bni sarmadıı icin düsünmüyrm cometi]
sizce kesinlikle almamalı mıyım grenaj acısından?
2- 29 hp hic motosiklet tecrübesi olmamıs biri icin cok mu fazla
motora alışırken sorun yasar mıyım?
3- 1.65 boy icin uygun mudur?
4- kuru ağırlık 150kg olması cok zorlar mı beni?
yardımlarınız icin simdiden tesekkurler
Başlangıç için düşünüyorsan ve pek tecrüben yoksa, boyun da söylediğin uzunluktaysa, bu motora sakın yaklaşma derim ben. Sana göre şu an için oldukça ağır, manevrası zor ve güçlü bir motosiklet.
Bence başlangıç için, 2. el bir CBF250 düşünebilirsin
***
Bu arada arkadaşlar,
www.hyosungfanclub.com adresinde de bu motosikletlerle ilgili her türlü bilgi ve kullanıcı tecrübelerine ulaşabilirsiniz.
-
10 Haziran 2007, 11:05
#279
arkadaslar ozellikle neden bezi donemlerde bu motorun reklamini yapiyorsunuz bunun altinda kar bazli bir dusunce oldugunu dusunuyorum,milleti gaza getirip alsinlar diye sanirim
bence tarafsiz olmaniz gerekiyor neden illaki bu marka ve ozellikleri var suzuki honda vs. ozellikleri yok.ayrica motora baktim uzaktan guzel ama malzeme iscilik hicte kaliteli degil,bunuda dikkate alin lutfen
-
10 Haziran 2007, 12:18
#280
youtube de war hız dnemeleri sanırım 174km/h yaptı walla ben gwenemedim bir türlü bu motora
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)
Bu Konudaki Etiketler