Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Mayıs 2013, 00:13
#27721
la olum bırakın bu egzoz işini benzin alında gezelim çanakkaleye falan
Reklamlar
-
27 Mayıs 2013, 00:16
#27722
Nihat abi dün gece çıktık biz, sabah 3 te eve döndük Yusufla, sen yoktun peheyyyyy
-
27 Mayıs 2013, 00:19
#27723
wolrath adlı üyeden alıntı
egzozun kapasıtesı derken gırıs-cıkıs caplarından mı bahsedıyorsun?
evet aynen.. yanılıyor muyum?
-
27 Mayıs 2013, 00:33
#27724
gordugum kadarıyla gırıs acısı aynı.her hangı bır kaynak ıslemı gozukmuyor.slıp on dırek uymus ve somun-lastık montaj yapılmıs.
cıkıs da ıse sılencer var sanırım.orjınalı ıle aynı cap mı bılmem ama egzoz ıcındekı dokuya baktım da,sılencer gıbı duruyor.cok bagırıyorsa monte etmıs olabılırler.kullanıcıya sormak lazım.
sızın takma amacınız performanstan cok farkedılmek & ses olacagı ıcın , mılımetrık hesaplara dusmeye gerek yok ;)
-
27 Mayıs 2013, 00:43
#27725
wolrath adlı üyeden alıntı
gordugum kadarıyla gırıs acısı aynı.her hangı bır kaynak ıslemı gozukmuyor.slıp on dırek uymus ve somun-lastık montaj yapılmıs.
cıkıs da ıse sılencer var sanırım.orjınalı ıle aynı cap mı bılmem ama egzoz ıcındekı dokuya baktım da,sılencer gıbı duruyor.cok bagırıyorsa monte etmıs olabılırler.kullanıcıya sormak lazım.
sızın takma amacınız performanstan cok farkedılmek & ses olacagı ıcın , mılımetrık hesaplara dusmeye gerek yok ;)
Daha önceden araştırdık bu egsozu, bizim motor için orjinal boruyu kesmek lazım. Yada işte ek bi aparat yaptıracan ki; satıcının dediği ek bağlantı borusunu da satıyomuş, anca öyle bağlanıyor. Bide asıl sıkıntı çıkış noktası plastik aksam, mevsim yaz. Trafikte falan çok ısınıyo egsoz. Erime olayı yapmasından çekiniyoruz en çok, o yüzden 2 tane takalım diyoruz da onuda başka bi şekilde yapıp motorun dizaynında oynamalar yapalım daha hoş dursun diyoruz. Egsozlar ufak tefek şeyler heryere sıkıştırılır sonuçta.
-
27 Mayıs 2013, 00:49
#27726
Ninja harika duruyor ya
-
27 Mayıs 2013, 00:49
#27727
2 tane üstü üste veya yan yana tri oval gitmez kuyruk altı için de yeni boru lazım nasıl olacak bu iş
-
27 Mayıs 2013, 00:56
#27728
sekohtc adlı üyeden alıntı
2 tane üstü üste veya yan yana tri oval gitmez kuyruk altı için de yeni boru lazım nasıl olacak bu iş
Elime az para geçsin bide düzgün bi usta bulayım takacam motorun kıçına 2 tane Ne kadar sürer bilmem süre olarak ama aklımda
-
27 Mayıs 2013, 00:58
#27729
oklawa adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir sorum olacak işallah yardımcı olabilirsiniz. Motorumu 1,000 bakımına götürdükten sonra, 9.000 deviri geçmez oldu. 4. viteste red line a girdikten sonnra 5 e atınca motor gitmiyor 9,000 devirde kalıyor. Sebebi ne olabilir acaba lütfen yardımcı olun. servisi aradım getir bakalım dedi. Koydukları yağdan olabilidr mi? yada benzinden?
o motorun canına okumanın daha çok yolu var. mesela benzin deposunu ateşe verebilirsin..hayır daha yeni motoru zaten limit üstü devirlere getiriyorsan zaten böyle sorular sormaman gerekiyor.. allah bilir ince rodaj yağı ile neler yaptın motora.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
27 Mayıs 2013, 01:25
#27730
Gnuk adlı üyeden alıntı
Daha önceden araştırdık bu egsozu, bizim motor için orjinal boruyu kesmek lazım. Yada işte ek bi aparat yaptıracan ki; satıcının dediği ek bağlantı borusunu da satıyomuş, anca öyle bağlanıyor. Bide asıl sıkıntı çıkış noktası plastik aksam, mevsim yaz. Trafikte falan çok ısınıyo egsoz. Erime olayı yapmasından çekiniyoruz en çok, o yüzden 2 tane takalım diyoruz da onuda başka bi şekilde yapıp motorun dizaynında oynamalar yapalım daha hoş dursun diyoruz. Egsozlar ufak tefek şeyler heryere sıkıştırılır sonuçta.
kesme bıcme ısıne pek sıcak bakamıyorum acıkcası.yapılan her pot(kaynaktakı kalıtesız cıkıntı - gırıntıler) sıze negatıf performans ve kotu ses olarak doner.
plastık aksam konusunda yalnız soyle bısey var.ısıya dayanmaz kesınlıkle burada hem fıkırız.yalnız bunun mevsımle pek alakası yok.zira egzoz gazı sıcaklıgı yanma odasının sıcaklıgıyla dogru orantılı yanı daha fazla yanma-daha fazla devir cevırmesi,motora daha fazla yuk bınmesı gerek.dusuk devırde egzoz gazı sıcaklıgı yuksek olmaz,yazın dahı.sızın hıssettıgınız ruzgar olmadıgı ıcın ısıtılamayan radyator-suyun sıcaklıgı.egzoz gazı sıcaklıgı (egt) na bır ornek. eskı arabalarımdan yrv turbonun ses vıdeosu. egt sensoru en sagdakı.karanlık da olsa devır yukseldıkce yukselıyor. trafıkte dahı artmıyor
http://www.youtube.com/watch?v=KhUeMHUOlWE
-
27 Mayıs 2013, 01:37
#27731
Thomas adlı üyeden alıntı
Ninja harika duruyor ya
aynen bence cok harıka durmus sesını bılmem ama görüntüsü pahalı kalitelıymıs havası var
-
27 Mayıs 2013, 02:09
#27732
wolrath adlı üyeden alıntı
kesme bıcme ısıne pek sıcak bakamıyorum acıkcası.yapılan her pot(kaynaktakı kalıtesız cıkıntı - gırıntıler) sıze negatıf performans ve kotu ses olarak doner.
plastık aksam konusunda yalnız soyle bısey var.ısıya dayanmaz kesınlıkle burada hem fıkırız.yalnız bunun mevsımle pek alakası yok.zira egzoz gazı sıcaklıgı yanma odasının sıcaklıgıyla dogru orantılı yanı daha fazla yanma-daha fazla devir cevırmesi,motora daha fazla yuk bınmesı gerek.dusuk devırde egzoz gazı sıcaklıgı yuksek olmaz,yazın dahı.sızın hıssettıgınız ruzgar olmadıgı ıcın ısıtılamayan radyator-suyun sıcaklıgı.egzoz gazı sıcaklıgı (egt) na bır ornek. eskı arabalarımdan yrv turbonun ses vıdeosu. egt sensoru en sagdakı.karanlık da olsa devır yukseldıkce yukselıyor. trafıkte dahı artmıyor
http://www.youtube.com/watch?v=KhUeMHUOlWE
dogrudur yanlis biliyomusum demek, bizde kesme bicmeye arsi oldugumuzdan ya direk yeni bi boru sistemi yaptirip cift egsoz yapacaz, yada orjinal boruya uyumlu bir ek ile deneyecegiz bakalim, hayirlisi.
-
27 Mayıs 2013, 14:39
#27733
Gnuk adlı üyeden alıntı
nincada bu kadar ufak duruyosa bizimkinde ne olur bilemem
bu egsoz olacaksa 2 tane olması şart gibi görünüyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
Levent, adamlar custom bağlantı yapıyolarmı? yani 0 dan yeni bi boru düzeneği falan?
adamla konustum kaynakla olur dedı ara parca fılan uyduramazmıyız dedım ımkanı yok bu sekılde kaynatman gerekır dedı
bıde sımdı farkettım benım yukledıgım fotolarla bahsettıgımız egzozlar aynı degıl benım cektıgım egzozlar cok kalıtesız duruyordu
-
27 Mayıs 2013, 15:25
#27734
leventgocukl adlı üyeden alıntı
adamla konustum kaynakla olur dedı ara parca fılan uyduramazmıyız dedım ımkanı yok bu sekılde kaynatman gerekır dedı
bıde sımdı farkettım benım yukledıgım fotolarla bahsettıgımız egzozlar aynı degıl benım cektıgım egzozlar cok kalıtesız duruyordu
ne anladımki o işten, hem egsozu satıyo hem destek vermiyo, c.tesi servise gidicem zaten olmadı yol üstü uğrayıp bi konuşayım bakim ne diyolar
-
27 Mayıs 2013, 17:37
#27735
peki buna baktınızmı ara borusu ile bveraber ve hemen hemen sizin baktıgınızın aynısı gibi
http://www.camgoz.com.tr/asp/product...N-EKSOZ-KARBON
tüpün bitimindeki siyah parça 2 tane vidai le bağlantılı beğenmeye cıkarabılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:29 ----------
bu arkadaşda aynı egsozu cbr 125 takmıs ama sanırım oda ara boru sorunu yaşamıs olucakkı şekilsiz bir şekilde takmış bence hoş durmamıs
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...25943887/detay
-
27 Mayıs 2013, 19:20
#27736
bi egzos ayarlayabileydik cümleten hayırlısıyla... cok da lazım degil ama bazen istiyor insan altındaki makinanın gürlemesini. trafikte farkedilmek de cabası..
-
27 Mayıs 2013, 19:41
#27737
Gnuk adlı üyeden alıntı
dogrudur yanlis biliyomusum demek, bizde kesme bicmeye arsi oldugumuzdan ya direk yeni bi boru sistemi yaptirip cift egsoz yapacaz, yada orjinal boruya uyumlu bir ek ile deneyecegiz bakalim, hayirlisi.
ılgınc olacak.umarım basarılı olursunuz.bu sekılde ornekler hosuma gıtmıstır hep.sıradan olmasın hersey dı mı? takıpteyım
-
27 Mayıs 2013, 21:58
#27738
http://www.youtube.com/watch?v=cBtWGHcqmGY 2014 için hyosungtan değişik bir çalışma. Ktm havası var baya
-
28 Mayıs 2013, 00:13
#27739
yusufozugenc adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=cBtWGHcqmGY 2014 için hyosungtan değişik bir çalışma. Ktm havası var baya
bunu çizen mühendis kör oldu
-
28 Mayıs 2013, 00:17
#27740
alttakıler ne? takım cantası kutuları mı :D
saka bı yana alt sakal ve dıger garıp detay dısında gayet sık olmus
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)
Bu Konudaki Etiketler