Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Nisan 2013, 12:15
#26881
zenon adlı üyeden alıntı
Yumşak organik balata kullanın derim Brenta nın organikleri cabuk biter ama en azından diski cizip eritmiyor hem fiyat olarak yarı yarıya neredeyse toplamda maliyet aynıya gelir. gitmek değil motorda durmak önemli...
Merhaba ebc müşteri hizmetleriyle görüştüm organik balataların ses yapmayacağını fakat tutuşununda sert balatalara göre zayıf olduğunu söyledi fa-kevlar organik modeli ve fa-hh sinter modeli bizi motorlara uyuyormuş fa-kevlar organik in ses yapmayacağını çabuk biteceğini tutuşununda zayıf olduğunu belirtti fakat fa-hh sinter modelinin orjinale göre kat kat iyi tutacağını orjinale nazaran daha az ses yapacağını ve uzun ömürlü olduğunu söyledi herkes farklı konuşuyor anlamadım bu olayı motorda durmak güvenlik önemli tabikide daha iyi tutucaksa varsın ses olsun sert balata kullanalım
Reklamlar
-
17 Nisan 2013, 13:23
#26882
motoru almadanda kaskı almadanda herkez bişi söylüyordu bu motor ve motor aksesuarları zor iş :D ben kafayı yiecektim o mu bumu die birini aldm kurtuldum darısı senin başına challenger1 :D
-
17 Nisan 2013, 13:23
#26883
Sarper Kaya adlı üyeden alıntı
Bende de arka fren eski kamyonlar gibi bağırıyordu 3 4 kere sert arka fren yaptım gittikçe ses azaldı ve kayboldu sen de bir dene derim
@Gnuk bende de aynı senin anlattığın gibiydi
Doğrudur az daha alışması gerekiyor daha yeni motorlar sıkıntı yapmıyorum ben ya çok önemli değil ses yapması
-
17 Nisan 2013, 15:05
#26884
EBC nin sitre balataları bakır alışımlı olanları bir süre sonra tutmamaya başlıyor balata saglam duruyor saniyorsunuz balata bitti son balata değişiminde başıma geldi ama üzerinde katman olşuyor cıkarıp zimparalamak lazım brenta nın koyu renk organiklerinde bu güne kadar öyle birseyle karşılaşmadım, satıçıların dediğine çok bakmam, kendi kullandım tecrubelerimi soyledim. Kullanıp kullanmadıklarını sorun bence ayrıca orjinal balataları hepsinden daha iyi tutuyor sanirim ama tren rayı gibi ses cıkarıyor zamanlada gecmiyor bildigim kadarı ile birde diski törpülüyor direk ne kadar fren kullanılır o disk ne zaman biter kullanıcı alışkanlığına baglı tabi ama disk fiyatları da ucuz değil yolda inceldigi için kırılan bir disk cok ciddi sorun cıkarır... Genel öneri yumşak kanallı balata kullanılmasıdır.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
17 Nisan 2013, 20:40
#26885
Birtek benim balatalarım mı ses yapmıyor Çok nadir ön taraf çok kısa şekilde ciyaklıyor ama çok nadir.
-
17 Nisan 2013, 21:01
#26886
benimkide cıyaklıyor yeni brenta taktım kurtulmak için ama malesef gene ciyak ciyak ötüyor. disk soğukken tayzikli su tutuyorum düzeliyo 1 2gün.
-
17 Nisan 2013, 21:04
#26887
-
17 Nisan 2013, 21:07
#26888
Benim 2013 te ciyakliyor motoru geri cikarirken falan ciyk ciyk. Kus kacmis icine sanki
-
17 Nisan 2013, 21:15
#26889
vay arkadas herkes egsoz kovaliyomus resimde tanidik gelen birsey varmi??
-
17 Nisan 2013, 21:21
#26890
halil soruyu yapıştırmis :-D
-
17 Nisan 2013, 21:27
#26891
)) tigerin bizim motor için uyumlu 2-3 çeşit egsozu var.
RA-900(çok amatör video)
http://www.youtube.com/watch?v=JH-LXwarRXo
TRI-800(açıkalanda çekmekle hata yapmışlar bence net alınmıyor ses ama tatminkar)
http://www.youtube.com/watch?v=NuZax7JYbXc
TRI-780
http://www.youtube.com/watch?v=jR39hwNs1ew
Fiyatlara gelince,
RA-900 / 460TL
TRI-800 / 890TL
TRI-780 / 535TL
Bana sorarsanız 535TL TRI-780 gayet makul. yarı karbon, görüntü gayet iyi ve sesi de tatminkar.
edit; ah bide böyle bişey var
http://www.youtube.com/watch?v=EicHbKv60zk
-
17 Nisan 2013, 21:39
#26892
-
17 Nisan 2013, 21:42
#26893
bu karbon egzozlar ısınmıyormuş birde. geçen işten geldim garaja girdim stop etmedim motor çalışıyor bayada sıcak geliyor motordan.neyse indim motordan eldiveni çıkarıyorum eldiven elimden düştü egzozun araya sıkıştı.alayım derken elim yanlışlıkla egzoza deydi ben bir bağırdım yırtıyorum ortalığı öyle böyle değil.egzoza eğilirken içimden elimi deydirmeyim elim cozz eder diyede geçiriyorken elim deyince. elim yandı egzoza yapıştı sandım basdım çığlığı.ama egzoz buz gibiydi
-
17 Nisan 2013, 21:43
#26894
ysfist adlı üyeden alıntı
tri780 ciddi aklimda
yusuf alda bi bakalım memnun kalırsan bende alacam
-
17 Nisan 2013, 21:43
#26895
valla bende de tiger tri oval var çok harika ve tok bir sesi var.helede şehir içinde düşük devirde gezerken dikkat çekici
-
17 Nisan 2013, 21:54
#26896
Ilk bakımı yaptıran var mı? Nekadar tuttu ücreti ?
-
17 Nisan 2013, 21:56
#26897
Arkdaslar ufak bir sorum olacak anathari cevirince enjeksiyonlari devreye sokan o kirmizi tusa basiyorzya adi aklma glmedi zzzzzt dio :D onu hep ack brakmmi iyi yoksa hep anahtar sonra o kapatrkem once o somra anahtarmi o nu yapmalarm amaci ne
-
17 Nisan 2013, 22:23
#26898
Desvandi adlı üyeden alıntı
Arkdaslar ufak bir sorum olacak anathari cevirince enjeksiyonlari devreye sokan o kirmizi tusa basiyorzya adi aklma glmedi zzzzzt dio :D onu hep ack brakmmi iyi yoksa hep anahtar sonra o kapatrkem once o somra anahtarmi o nu yapmalarm amaci ne
eketırık akımını kesmek ıcın olmasın
-
17 Nisan 2013, 22:29
#26899
yakuza_64 adlı üyeden alıntı
eketırık akımını kesmek ıcın olmasın
Aynen kontagi cevrip sonra onumu acmak iyo yoksa o hep ack dursa kontagi ac kapa yapinca zaten o aktif olcak bi yarari zarari varmi
-
17 Nisan 2013, 22:30
#26900
Desvandi adlı üyeden alıntı
Arkdaslar ufak bir sorum olacak anathari cevirince enjeksiyonlari devreye sokan o kirmizi tusa basiyorzya adi aklma glmedi zzzzzt dio :D onu hep ack brakmmi iyi yoksa hep anahtar sonra o kapatrkem once o somra anahtarmi o nu yapmalarm amaci ne
japon ekolüne göre kırmızı anahtar (düğme) sürekli açık kalmalı ve motosiklet kontak anahtarından açılıp kapatılmalıdır. nedeni; eğer motosikleti kırmızı düğme ile durdurursan sonrasında kontağı kapatmayı unutup aküyü bitirme (malum farlar yanıyor) veya yanından ayrılırsan motosikleti çaldırma ihtimalindir. onlara göre kırmızı anahtar sadece acil durumlarda kullanılmadır. misal motosikletin devrilmesi.
yani tercih sana kalmış. bu enjeksiyonlu veya karbüratörlü olması farketmeksizin, öyle yada böyle kapatman sistemin herhangi bir noktasına zarar vermez.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler