mantıklı bu ay tek bakım yaptırdım bir de malum çok yakma meselesi motorun masrafı 300 tl oldu önümüzdeki ay veya sonraki ben de alırım galiba çok iyi görünüyor borudan kes kaynat derdi de yok
mantıklı bu ay tek bakım yaptırdım bir de malum çok yakma meselesi motorun masrafı 300 tl oldu önümüzdeki ay veya sonraki ben de alırım galiba çok iyi görünüyor borudan kes kaynat derdi de yok
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
650 ama idare edin
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
Öncelikle herkese Günaydın arkadaşlar bu sabah bir problemle karşılaştım aküden mi ateşlemeden mi çözemedim, sabah çalıştırırken marş basarken akü biraz zayıf çeviriyor tamam kabul akü zayıf diyelim, ama çevirmesine rağmen marşı çok geç alıyo motor, aralıklı olarak toplam 30sn ye marş bastığım oluyor çalışsın diye, havalar iyi, buji yağ yağ filtresi daha 200km olmadı neden yapar acaba fikir ve önerilerinizi bekliyorum. Saygılarımla..
-Daha kaç kez ıskalayacağız hayatı olric?
-Oklarımız bitene kadar efendimiz.
bir volt metre alıp, akünün voltajını ölçmeni tavsiye ederim. eğer akünde yeterli enerji yoksa sorunu giderene kadar motoru çalıştırmayı deneme. enjeksiyonlu hiç bir cihaz düşük voltajı sevmez ve elektronik arızalar yapabilir. yeni bir akü ilk zamanlar 13 voltun üzerinde değer verir. bu zamanla aşağıya doğru iner. ben önceki akümü 12.4 volt depolayabilir seviyesine gelince değiştirdim. gerçi bu değerdeyken de marş problemim hiç olmadı. 12 voltun altında bir değer görürsen dediğim gibi motosikleti çalıştırmayı deneme. zira ilk ateşlemede marş motoru ve bujiler mevcut gücün büyük bir bölümünü çekeceğinden elektronik bileşenlere yeterli güç gitmeyecektir.
marka takıntın varmı ??? yoksa sana çözüm önerebilirim şimdi herkes farklı şey diyecektir yazdıgıma ama ben alternatif olan balataları tercih ediyorum tüm hyosunglarımda ve gayette memnunum bir balataya da adı için o kadar para vermem ...şimdi aman bana işte canının kıymetı vs vs demeyin laf yarışıda yapmayalım bu benim düşüncem isteyen istediğini alın can benim ve ben bu balatalardanda geyet memnunum
Jisu egzos için ninja250 videosu buldum, çift silindir için bayağı bayağı tok ses veriyor aslında, bi alttaki videoda da 2011gt650r var, görünüm olarakta hiç fena değil.
Chronix haberlerini bekliyoruz
Ninja 250r
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...ture=endscreen
GT650R Görüntü
http://www.youtube.com/watch?v=4wbEoy-y8qM
arkadaşlar motoru için parça arayıpda bulamayanlar boşa aramayın honda cbr 600 f birebir uyuyormuş......ve bildiğimiz her şey aslında yalanmış.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-orj-garaj-motoru-600-luk-kasa-gercek-guc-9000km-de-gt250rr-121347588/detay
benim şu ana kadar hyosung tan duyduğum en tok ses
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
yarın ilk iş motora cbr 600f yazdırmak olacak.
böylelerinin motorsiklet hayatını bitirmek lazımapaçi bile değil la bu o seviyeye bile çıkamamış düpedüz yalancı düzenbazın teki adamın asabını bozuyorlar :S
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jisu egzozun 650lik videosundaki yorumda ateş atma olayı oluyormuş fakat kn hava filtresiyle sorunu halletmiş kullanıcısı gibi bişey yazıyor bir de açık egzoz gibi ses verirse ben haz almam o egzozdan tok bir gümbürtü istiyorum ben gaza basınca tarrrrrr değil dört gözle chronixi bekliyorum şuan
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
Maçtan sonra Kadıköyde turu mu kutlasak napsak acaba?? =)
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)