Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mart 2013, 02:22
#26401
teks58 adlı üyeden alıntı
o iş hikaye arkadaş kusura bakma ama bu bir pazarlama taktiği... eksantrik ayarlayayamış usta falan bunlara ,inanma gerrçekten sorun eksantrığin ayarında ise silinidirin arka tarafında gergi ayar yeri var.ve hemen hemen her motorcu bunu bilir ozaman sorun yok göster motorcuya bir ayar versin baktın olmadı ozaman sorun başka. ama sanırım sorun eksantrıkte değil.veya eksantrik zincirinin değişmesi gerekebilir.daha önce 2 tane hyosung piston ve sekmanı yaptırmış birisi olarak bence böyle ( bu motor için demiyorum.motoru sorunlu motorlar için diyorum ) motorlara yaklaşmayın bildiginiz tanıdıgınızdaysa alın.ne ve nasıl olduğu az cok bellıdır.yada sağlam bir ustanız varsa gösterin alın...şöyle anlatayım malum hyo kore malı ve herkes anlamıyor hatta motorcuyum diye geçinenler dahi daha önce hyo motoru yanı v motor sökmemiş tamirciler.ki bunların yaptığı işlerde yarım yamalak olur size tavsiyem 500-1000 fazla verin sağlam tertemiz kurcalanmamış motor alın kaldıkı bir hyonun motorunu actırmanız size fazlasıyla pahalıya mal olur şöyleki diyelimki eksantrik için söktünüz açmışken 2 eksatrık değişecek tanesi 75*80 tl orjinal conta alacaksınız piston sekman saymıyorum silindir tornaya gidecek orjinal piston sekman alacaksınız.motor tamir parası vereceksiniz ustaya 200-300 tl ve bu işler 1-2 günde bitecak iş değil ustaya git gel yaparsınız ve sağlam usta yapmaz ise de piston vurur.bunun ayarını yapmak tahmin ettiiğinizden çok çok zor.sıze tavsiyem motorunu gösterin sorun varsa yaklaşmayın şase yanı grenaj depo falan bunlar sorun değil ama sorun motordaysa 3000 verirse alın yoksa girmeyin bıraz fazla para verip motoru sağlam piston sekman istemeyen motor alın.(not:bunu bu motor için değil genelleme için söylüyorum 2 kuruş ucuz alacaksanız neyse karşılaşacagınızı bilin.hyo konusunda nerdeyse parça fiyatlarını ezbere bilecek kadar uğraşmışlığım oldu daha önce 4 hyo sahibi oldum 5 .motorum yine hyo olacak ama sayının çokluğu sizi şaşırtmasın ben motora sadece nisan-ekim arası binebilirim garaj sorunum var mecburen yaz sonu satıyorum yani sizin anlayacagınız her sene ayrı motor alıyorum.)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/90068-sente-ayari-acil-yardim-gt250r.html
Reklamlar
-
31 Mart 2013, 02:49
#26402
Elazığ'da Hyo kullanan kim burada beyaz olan ? :D arada teknoloji fak. ın önünde görüyorum belki bigün bi iki laflaşırız :D
-
31 Mart 2013, 03:05
#26403
teks58 adlı üyeden alıntı
egzantrik gergisi sadece egzantrik zincirini gergin tutar,otomatiktir ve ayarı yoktur, zaten egzantrik (sente) ayarı ile ilgiliside yoktur.
egzantrik (sente)ayarı rotor'un belli konumlara getirilip egzantrik millerininin resimde görüldüğü şekilde yerleştirilmesi ile yapılan işlemdir.. hyosung veya v-twin motorlara sahip motosikletler de bu biraz bulmaca gibidir..tek bir diş bile kaydırırsan subapların pistona vurup yamulmasına neden olursun ve bu da motorun performans kaybına,aşırı benzin tüketimine ve zamanla mekanik hasarlara neden olur.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
31 Mart 2013, 04:27
#26404
Chronix adlı üyeden alıntı
egzantrik gergisi sadece egzantrik zincirini gergin tutar,otomatiktir ve ayarı yoktur, zaten egzantrik (sente) ayarı ile ilgiliside yoktur.
egzantrik (sente)ayarı rotor'un belli konumlara getirilip egzantrik millerininin resimde görüldüğü şekilde yerleştirilmesi ile yapılan işlemdir..
hyosung veya v-twin motorlara sahip motosikletler de bu biraz bulmaca gibidir..tek bir diş bile kaydırırsan subapların pistona vurup yamulmasına neden olursun ve bu da motorun performans kaybına,aşırı benzin tüketimine ve zamanla mekanik hasarlara neden olur.
http://m.yollayap.com/b011/1362929259442.jpg
benım karışık anlatımımı özetlemişsin agzına sağlık : ))
-
31 Mart 2013, 05:09
#26405
valla burda herkes az çok mühendis ayarında helal olsun beyler size önünüzde saygıla eğiliyorum değerli bilgileriniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim.
-
31 Mart 2013, 12:20
#26406
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Bugün 3500 bakımını hallettik, malatyaya git gel 220 km yol yaptık. Yine kanuninin rezillikleri ile uğraştık. Serviste tövbe ettim daha da japondan şaşmam.
Bugün canımı sıkan ikinci şey ise r1200gs in hyo dan daha iyi viraja girmesi
Ciddi manada benim motorun götünün başının sallandığı virajda gs ok gibi çizgisini bozmadan gidiyor(lastik havalarım 29-32 lastikler shinko). Ön taraf viraja yapışırken arka gelmiyor bir türlü. Şu amortisörü nasıl yumuşatacağımı bi bulamadım gitti. Tabi sürücülerden kaynaklıda diyebilirsiniz
günü gelince aynı virajları motor değiştiripte deniyeceğiz, bugün pek vaktimiz olmadı.
biraderim yanlış anlama eğer kendi motorunla r1200 gs in viraj kabiliyetini karşılaştırıyorsan bu işi bırak
senin altında yarış motoru yok bunlar başlangıç motoru hani herkes sevdim ettim tamam diğer hıyar sürücülere sert tepki veriyoruz ama
hani bizim motorun gerçekliği de mevcut
r1200 gs de özel bir aparat mevcuttur ön amartisörleri sabitleyip elektronik olarak kontrol eden
bundan dolayı en apaçi sürücü bile hiç bir zorluk çekmeden 200 km hızla bile senin 120 ile giremediğin viraja yatabilir
hemde hiç sorunsuz bu tamamen motosikletin mühendislik harikası oluşundandır
bu arada arka amartisörü yumuşatırsan viraj kabiliyetin çok daha düşer
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
hisvarlar kardeşim sen elazığdasın değil mi?
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
31 Mart 2013, 13:31
#26407
Arkadaşlar elinde orjinal sinyal olan varmı ?
Birde hem ön hem arkayı led sinyal yapınca bi sorun oluyomu ?, sanki öyle bişey okumuştum forumda, biraz bakındım ama bulamadım.
-
31 Mart 2013, 14:52
#26408
arkadaşlar yakın zamanda lastik değişicem. michelin yeni lastiği çıkmış power pure şuan alıp kullananlar var mı? yoksa pilot road 3 mü alsam?
link: http://www.michelin.co.uk/motorcycle...lin-power-pure
-
31 Mart 2013, 15:16
#26409
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar elinde orjinal sinyal olan varmı ?
Birde hem ön hem arkayı led sinyal yapınca bi sorun oluyomu ?, sanki öyle bişey okumuştum forumda, biraz bakındım ama bulamadım.
led sinyal normal ampullü sinyale göre daha az akım çektiğinden, sinyaller olması gerekene kıyasladah hızlı yanıp sönüyör. çünkü sinyal otomatiği devresi geçikmeyi çekilen akıma ayarlıyor (denk getiriyor). led sinyal kalitesiz ise su alıp zamansız bozulabilir, sinyal verdiğini zannedersin ve aslında sinyalin çalışmıyor olabilir ve seni tehlikeye sokabilir. kalitesiz led sinyalin ömrü normal ampüllü sisteme göre çok daha kısadır. ayrıca normal ampüllü sistemde sinyallerinden biri ve ya ikisi çalışmıyorsa bunu göstergedeki sinyal ışının daha seri yanmasından anlayabilirsin. zira bahsettiğim gibi sistem akıma duyarlı ve ampüllerden biri veya ikisi çalışmıyorsa çekilen akım akım düşecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
kuzey kore, güney kore'ye savaş açarsa bittiniz beyler.. satın motorları şimdiden
savaş çıkarsa, güney kore seferberlik ilan edip kardeş ülke türkiye'deki bütün hyosung ve sürücülerini orduya çağıracaklarmış artık geri dönünce otobüse bedava bineriz.
-
31 Mart 2013, 18:24
#26410
patates adlı üyeden alıntı
Elazığ'da Hyo kullanan kim burada beyaz olan ? :D arada teknoloji fak. ın önünde görüyorum belki bigün bi iki laflaşırız :D
Buyrun benim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------
otopsici adlı üyeden alıntı
biraderim yanlış anlama eğer kendi motorunla r1200 gs in viraj kabiliyetini karşılaştırıyorsan bu işi bırak
senin altında yarış motoru yok bunlar başlangıç motoru hani herkes sevdim ettim tamam diğer hıyar sürücülere sert tepki veriyoruz ama
hani bizim motorun gerçekliği de mevcut
r1200 gs de özel bir aparat mevcuttur ön amartisörleri sabitleyip elektronik olarak kontrol eden
bundan dolayı en apaçi sürücü bile hiç bir zorluk çekmeden 200 km hızla bile senin 120 ile giremediğin viraja yatabilir
hemde hiç sorunsuz bu tamamen motosikletin mühendislik harikası oluşundandır
bu arada arka amartisörü yumuşatırsan viraj kabiliyetin çok daha düşer
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
hisvarlar kardeşim sen elazığdasın değil mi?
Tamam yarın bırakıyorum motoru, bu arada evet elazığdayım.
-
31 Mart 2013, 18:33
#26411
hazır motoru bırakmışken seninkinide bize hediye edersin artık
şaka biryana kardeş ilk cümlem için senden özür dilerim biraz sert olmuş yeni farkettim
neyse istanbul dönüşü bi çayını içmeye gelirim eğer müsait olursan
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
31 Mart 2013, 19:23
#26412
-
31 Mart 2013, 20:12
#26413
Merhaba arkadaşlar. 2010 model gt 250 R' ım ile bugün yolda seyrederken devir saat bir anda sapıtmaya başladı. Hızım 40 km' de olduğu halde devir saati çıldırmış gibi redline bölgesine falan çıktı. (Kol saatlerinde akrep veya yelkovan bazen gevşer ve sallanır o şekilde bir sallantı.) Ama bildiğiniz gibi ağır ağır değil ibre sanki boştaymış gibi kafasına göre iniyor çıkıyordu. Sonra hızımı 90 km' ye sabitledim ve devirde 6000' de sabit bir şekilde yolu bitirdim. Motorun performansında hızlanmasında bir sıkıntı yok sadece devir saati sapıtıyor ve 6000' e kitleniyor. Motoru boşa alıyorum gaza yükleniyorum olması gerektiği gibi redline bölgesine kadar çıkıyor yavaşca ama hareket halindeyken 6000' den sonra çıkmıyor ya da aşağıya inmiyor.
Motorun yağı, filtreleri yeni değişti. Sadece akü boştu birer hafta arayla 3 kez doldurdum ve kullanıyorum. Acaba sıkıntısı nedir yardımcı olabilir misiniz?
-
31 Mart 2013, 20:24
#26414
motor yağından yada aküden olmaz. korna bağlantısını kontrol et. oda olmassa arka amortisör kulağına bakmakta fayda var.
-
31 Mart 2013, 20:24
#26415
Çok tuhaf bir sorun gibi geldi bana. Düz mantık yeni bir akü ile deneyin.
-
31 Mart 2013, 20:32
#26416
eger devir saati bir sensör yardımıyla devri okumuyorsa muhtemelen halatı gevşemiş ya da tahrip olmuştur. göstergenin altındaki (varsa) halatın her iki ucunu kontrol edebilirsiniz.
-
31 Mart 2013, 20:37
#26417
geçenlerde halat dediğiniz kabloyu sabitlemeye çalışmıştım belki o sebepten olabilir. Yarın bir kontrol edeyim. Peki boştayken normal çıkıyorken viteste neden takılır ki_
-
31 Mart 2013, 20:39
#26418
leon99 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar gt 250 r' da gidon yükseltme gibi bir olasılık var mıdır?
gidon kollarını çıkarıp, teleskopları yukarı kaydırdıktan sonra üste çıkan kısma (yani tablanın altına değilde üstüne) takmak birkaç cm yukarı kaldırabilir.
leon99 adlı üyeden alıntı
geçenlerde halat dediğiniz kabloyu sabitlemeye çalışmıştım belki o sebepten olabilir. Yarın bir kontrol edeyim. Peki boştayken normal çıkıyorken viteste neden takılır ki_
titreşim vs sebep oluyor olabilir. belki de tesadüftür. daha önce söküp takıldıysa tam oturmamış ya da ters takılmış olabilir. kontrol edin büyük ihtimal düzelir.
-
31 Mart 2013, 20:43
#26419
leon99 adlı üyeden alıntı
geçenlerde halat dediğiniz kabloyu sabitlemeye çalışmıştım belki o sebepten olabilir. Yarın bir kontrol edeyim. Peki boştayken normal çıkıyorken viteste neden takılır ki_
beyni ve aküyü sök bir kere marş düğmesine basıp, akü ve beyni tekrar takıp dene..
başına bela açmaz, motorun gidişini etkilemez bir kaç kere kontak kapatıp açma ile de düzelir yani çok dert etme.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
31 Mart 2013, 20:46
#26420
Benim motorda düşük devirlerde benzin bittiğinde sarılıyormuş gibi sarsılıyor tamirciye götürdüm debriyajda çok az boşluk var dedi acilmi dediğimde acelesi yok müsait zamanda gel demişti dün bu gün gezeyim dedim dediğim gibi düşük devirlerde benzin bitiyormuş gibi sarsılıyor bazenleri stop ediyor. Bu tarz bişeyle karşılaşan varmı acaba tecrübeli arkadaşların yorumlarını beklerim.
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 97 kullanıcı var. (0 üye ve 97 misafir)
Bu Konudaki Etiketler