Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mart 2013, 22:07
#26361
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Evet evet farkettim.. Neyse ben zaten Hyocuyum artık
Bu arada GT250R daki vites problemi nedir? herkes aynı şeyi söylemiş.. Bir kullanmak nasip olmadı şu makinayı.. Yanlıs devirde yapılan vites değişimi sonucu mu sarsıntı oluyor anlamadım?
1 edit daha : Yeni 1000 lik makina geliyormuş.. ŞŞşşttt çaktırmayın Hyo çalışıyor...
Vites geçişleri çok sert-kemikli. Kullandığım diğer motorlarda böyle bir durum yok hele f650gs de kaymak gibi fakattttt 600rr da yine benzer vites yapısı vardı. Hyo kadar sert olmasada hele ilk kalkışta 1-2. viteslerde çarttt diye geçip çokda silkiyor. Belki motora özgüdür bilemiyorum 40 binde makine. Chronix in tavsiyesi ile motul yağ aldım yarın yağmur olmazsa koyduracağım. Bakalım vitesler yumuşayacak gibi geliyor. Vitesler kemikli ancak kullanımda sorun yaramıyor, boşada her türlü geçiyor sadece alışmak lazım.
Reklamlar
-
28 Mart 2013, 23:27
#26362
kaymak gibi vites isteyen gitsin cbf150 ne bileyim ybr125 falan alsin ya. vites sert, yok dal kiriyorum sanki ayagimla falan diyenler bir r6 ya binin bakalim nasil vitesler:-) neyse.
-
29 Mart 2013, 00:29
#26363
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Vites geçişleri çok sert-kemikli. Kullandığım diğer motorlarda böyle bir durum yok hele f650gs de kaymak gibi fakattttt 600rr da yine benzer vites yapısı vardı. Hyo kadar sert olmasada hele ilk kalkışta 1-2. viteslerde çarttt diye geçip çokda silkiyor. Belki motora özgüdür bilemiyorum 40 binde makine. Chronix in tavsiyesi ile motul yağ aldım yarın yağmur olmazsa koyduracağım. Bakalım vitesler yumuşayacak gibi geliyor. Vitesler kemikli ancak kullanımda sorun yaramıyor, boşada her türlü geçiyor sadece alışmak lazım.
Dostum, GT650 Comet kullanıyorum sert kemik ne demek oldukça biliyorum.. Söylemek istediğim şeyi eksik anlatmışım, boşa geçmeme problemini kastettim.. Yani ben GT250R kullanmadım ama çok iyi bir arkadaşımın GT250 comet ini cok uzun süre kullandım... Aldığımız cocuk bosa geçmesinde problem var demişti ulan aldık motoru sakır sakır geciyor vitesler.. Tamam biraz kütük biraz dal kırıyon ama geciyor.. Bu milletin derdi ne bu markayla anlamadım gitti..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
29 Mart 2013, 01:16
#26364
Yav suzuki inazuma yoktu ki onların arasında.
-
29 Mart 2013, 01:16
#26365
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Dostum, GT650 Comet kullanıyorum
sert kemik ne demek oldukça biliyorum.. Söylemek istediğim şeyi eksik anlatmışım, boşa geçmeme problemini kastettim.. Yani ben GT250R kullanmadım ama çok iyi bir arkadaşımın GT250 comet ini cok uzun süre kullandım... Aldığımız cocuk bosa geçmesinde problem var demişti ulan aldık motoru sakır sakır geciyor vitesler.. Tamam biraz kütük biraz dal kırıyon ama geciyor.. Bu milletin derdi ne bu markayla anlamadım gitti..
Ben ciddiye aldım direk cevap verdim. Zaten ne zamandır merak ediyordum motosiklet kısmındaki katırı, bu vesile ile öğrenmiş oldum
Adamlar commuter sürmeye alışmış, racinge binince vites sert gelmiş işte. Bugun 600rr ile gezdim bayağı, vites olarak hyo kadar sert değil ancak 1. vitese takarken şraaakk diye geçiyor silkiyor adamı yani, normal şeyler racingler için. Bu arada 600rr motorcu ağzı ile "iki seksen" görüyormuş, test etmiş olduk
-
29 Mart 2013, 01:26
#26366
-
29 Mart 2013, 01:42
#26367
dreamkiller adlı üyeden alıntı
İki sekseni gördük zamanında 929 Fireblade ile
funda arar falan tanımam benim mavi katır bana yetiyor
şimdi modifiye işlemleri var.. İddia ediyorum ülkede tek olacak
Sırasıyla,
Brembo kaliperler,
Brembo monster merkezi fren sistemi,
Brembo çelik fren hortumları,
Monster gidon,
Street triple tipi çift ön far,
Mat füme kaplama,
racing tipi manetler,
US Racing ön amorsitör yayları ve keçeleri
gerekirse iki yılda yapacagım ama yapacagım net
Motoru satmayacaksanız güzel fikirler tabiki Bence çift ön far ile başlayın, çünkü dehşet yakışıyor. Hele birinide biraz büyük taksanız, enfes.
-
29 Mart 2013, 01:52
#26368
yok bunları yaparsam satmam.. Yanına bir tane VFR 800 koyarım hatunla binmek için, bunada tek basıma binerim...
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
29 Mart 2013, 19:51
#26369
Merbaha hyocular 2012 gt20r için kuyruk hariç tüm karenajlarını almak ne kadar tutar bilginiz var mı?
Gösterge ve kuyruk sağlam.
-
29 Mart 2013, 20:03
#26370
Bugün 3500 bakımını hallettik, malatyaya git gel 220 km yol yaptık. Yine kanuninin rezillikleri ile uğraştık. Serviste tövbe ettim daha da japondan şaşmam.
Bugün canımı sıkan ikinci şey ise r1200gs in hyo dan daha iyi viraja girmesi Ciddi manada benim motorun götünün başının sallandığı virajda gs ok gibi çizgisini bozmadan gidiyor(lastik havalarım 29-32 lastikler shinko). Ön taraf viraja yapışırken arka gelmiyor bir türlü. Şu amortisörü nasıl yumuşatacağımı bi bulamadım gitti. Tabi sürücülerden kaynaklıda diyebilirsiniz günü gelince aynı virajları motor değiştiripte deniyeceğiz, bugün pek vaktimiz olmadı.
-
29 Mart 2013, 20:08
#26371
Abi lastiklerin iyi degl michlen pilot tak 600 tl fark varmis bayya bide karsilastrdgn makine bmw olcak oladar fark 35 milyarlk makie onlar bizm 10 liralk hyoyla kyaslarlark olmaz
-
29 Mart 2013, 20:21
#26372
Bu arada, debriyajı benimki gibi taş olan arkadaşlar en pratik çözüm şırıngaya hidrolik yağı yada herhangi koyu kıvamlı bir yağı çekip debriyaj halatını manetten çıkarıp içine yağ enjekte edin. Yımışacık oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
Desvandi adlı üyeden alıntı
Abi lastiklerin iyi degl michlen pilot tak 600 tl fark varmis bayya bide karsilastrdgn makine bmw
olcak oladar fark 35 milyarlk makie onlar bizm 10 liralk hyoyla kyaslarlark olmaz
35 mi 35 bin olsa varı yoğu satar alırım bitane. 60 civarı şuan gsler, çantalar ıvır zıvılar hariç. Karşılaştırma tamamen geyik amaçlı, yoksa hyo ile bmw nin kabiliyetlerini tabiki kıyaslamıyorum
-
29 Mart 2013, 20:39
#26373
Halil sen GS, ER5, RR falan derken iyice nefret ettin hyodan kardeşim sen sat hyoyu çek bir japon en azından şu soguklugu at üzerinden :D
-
29 Mart 2013, 23:15
#26374
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Merbaha hyocular
2012 gt20r için kuyruk hariç tüm karenajlarını almak ne kadar tutar bilginiz var mı?
Gösterge ve kuyruk sağlam.
kardeş elimde sıfır sağ yan grenaj var siyah renk. yeni kasalarla eski kasaların yan grenajları aynı sadece sticker farkı var..
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
30 Mart 2013, 00:17
#26375
Merhaba arkadaşlar bu gün itibari ille bende aranızdayım 2012 model 8 binde beyaz hyosung
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
30 Mart 2013, 00:22
#26376
ysfist adlı üyeden alıntı
Halil sen GS, ER5, RR falan derken iyice nefret ettin hyodan kardeşim
sen sat hyoyu çek bir japon en azından şu soguklugu at üzerinden
:D
Yakıcam zaten en son İşin şakası bunlar tabi, motorumdan çok memnunum hele bugün bayide cbr250 nin üzerine oturunca daha bi sevdim hyo yu lakin burda 250cc takılan adam yok bi ben kaldım, aslında gözüme kestirdim seneye bi fazer yada er6 var aklımda ancak er6 nin parça ve ikinci eli, fazerın yakıtı derken yine hyoya kalıyoruz
İstanbul tayfası bu tarafa bir gezi düzenlesede buraları gezdirsem, güzel virajlar bomboş yollar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
baysamin adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bu gün itibari ille bende aranızdayım 2012 model 8 binde beyaz hyosung
Hayırlı olsun, 8 binde buji değişimi falan olması lazım aklınızda olsun.
-
30 Mart 2013, 00:23
#26377
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Bugün 3500 bakımını hallettik, malatyaya git gel 220 km yol yaptık. Yine kanuninin rezillikleri ile uğraştık. Serviste tövbe ettim daha da japondan şaşmam.
Bugün canımı sıkan ikinci şey ise r1200gs in hyo dan daha iyi viraja girmesi
Ciddi manada benim motorun götünün başının sallandığı virajda gs ok gibi çizgisini bozmadan gidiyor(lastik havalarım 29-32 lastikler shinko). Ön taraf viraja yapışırken arka gelmiyor bir türlü. Şu amortisörü nasıl yumuşatacağımı bi bulamadım gitti. Tabi sürücülerden kaynaklıda diyebilirsiniz
günü gelince aynı virajları motor değiştiripte deniyeceğiz, bugün pek vaktimiz olmadı.
hocam bakım işi ne kadara mal oldu benimde 1000 km sonra bakım varda.Bir de 3500 bakımında ne yapıyorlar?
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
30 Mart 2013, 00:56
#26378
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
hocam bakım işi ne kadara mal oldu benimde 1000 km sonra bakım varda.Bir de 3500 bakımında ne yapıyorlar?
Ben yağımı filtremi kendim aldım, servise 40 verdim. 100 den açtılarda ağızlarını 40a indirdik (evet s..kecek adam arıyorlar). Yapılan işlem alttan karter vidasını aç, bekle süzülsün. Üstten yağı koy, 3 civata sök filtre tak. İşin çok manidar bir kısmı var, sanırsam bizim motorlara normal kanuni servisleride bakabiliyor. Malatya'ya boşuna gitmiş olabilirim tam öğrenemedim bu durumu.
-
30 Mart 2013, 01:06
#26379
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Ben yağımı filtremi kendim aldım, servise 40 verdim. 100 den açtılarda ağızlarını 40a indirdik (evet s..kecek adam arıyorlar). Yapılan işlem alttan karter vidasını aç, bekle süzülsün. Üstten yağı koy, 3 civata sök filtre tak. İşin çok manidar bir kısmı var, sanırsam bizim motorlara normal kanuni servisleride bakabiliyor. Malatya'ya boşuna gitmiş olabilirim tam öğrenemedim bu durumu.
bende sırf garanti mevzusu yüzünden gidecem yoksa niyetim yoktu ama bana normal kanuni servisleri yetkili değil dediler bizim motorlar için
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
30 Mart 2013, 01:17
#26380
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
bende sırf garanti mevzusu yüzünden gidecem yoksa niyetim yoktu ama bana normal kanuni servisleri yetkili değil dediler bizim motorlar için
Bizde keyfimizden gitmiyoruz Servisteki usta şöyle bişey dedi yanlız dikkatim çekti, elektrik aksamı garantiye girmez. Bunlar mesela marş müşürü, kumanda panelleri vs. Ama marş motoru gösterge falan girer dedi açıkcası tam ne bok olduğunu anlamadım. Kitapçığı oku orda yazar diyor, bende oda yok. Bir tane pdf var incelemek lazım.
Ben kuralkanı aradım bizzat, motoru kanuni servisine götürsem olur mu dedim, olmaz dediler. St kanuni servisleri ayrı dediler eyv dedik gittik. Ancak bugunki servise sordum butun kanuni servisleri yapar sorun olmaz dedi. Açıkcası kafam karıştı. Zaten 1000-1500 bakımını yapan servis normal kanuni servisiymiş benim motorun. Adam sağolsun garanti belgesine kaşe vurmamış, servis kaydıda oluşturmamış sistemde. 1 saat onla uğraştık olmadı aradık, bilgisayar bozuktu o ara diyor. Şaka gibi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler