bizim motorlarda ideal vites degistirme araligi 5500-7000 arasi. birkaç aylik kullanimim sonucu bu kanıya vardim. belki de yaniliyorum ama zannetmiyorum yanildigimi.
max torku 7300 de veriyor. bu da demektir ki 7300 den itibaren motor kendini itmek icin daha cok zorlanıyor ve yakit da buna bagli olarak artıyor. kisaca bu makina 9-10000 devirlere cok gelmez max 8-8500 da rahat calisir.
sırf ne kadar yaktığını test etmek için 50 tl lik benzin aldım km yi sıfırladım ve 1 defa dahi 7000in üstünde vites değiştirmedim çok fazla dur kalklarda kalmadım ama çarşıya giderken ayarsızlığından dolayı 3 trafik lambasına takılıyorum mecburen geçtiğimiz sayfalarda yazdım 3 5 sayfa önce olabilir bak bu motor çok yakacak gibi dedim çünkü bi ayarsızlık mevcut bunu pek ala anlayabiliyorum.
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
Motorun çalışmasında bir sorun var mı ? Rölantide dinlediğinizde düzensizlik yapıyor mu ?
250 de EBC sintered HH var 55tl takımı bitmek üzere çok memnunum bu takımdan. Ciyk diye ötmesin diye 8500km de orjinalleri çıkardım ama 3/4 ü sağlamdı.
EBCleri 19bin km kullandım Evet neredeyse hiç frene basmıyorum
Merkez yedek parçadan almıştım
650 ye brenta organic taktım.ilk defa deniyorum yumuşak ve daha kısa ömürlü bir balata.
Ne olduğunu görücez. 650 nin fren hidrolikleri ve amortisör hidroliklerini değiştirmem gerekiyor. Miadı doldu artık.
Beyler 250cc karşılaştırması çıkmış, saldırın
http://www.izlesene.com/video/250cc-karsilastirma/6905938
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
Evet bir heyecanla izledim gitti. Bence o kadının 50 cc üzeri motor kullanmaması lazım. Racing makinede gidon dönmüyor diyene o bile fazla gerçi. Zaten o boyla gt250r ı nasıl kullandı, alper motoru ona verirken içi nasıl sızladı tahmin etmek istemiyorum Hangisi en rahattı sorusu bence yanlış olmuş. Naked,racing ve racingimsi motorların arasında tabiki nakedlar daha rahat olacaktır. Birde commuter oturma pozisyouna sahip motorlara alışan kişilere ve daha önce hiç racing oturma pozisyonunda sürmeyen kişilere hyosung ölüm gelmiş belli ki. Ondan pek ısınamamışlar, makine hırpalamış biraz gençleri Daelimci arkadaşın o kadar bozulmasına gerek yok, onunda dediği gibi herşey parasına göre. Bende daelime oturdum denedim gerçekten kalite kötü ama fiyatıda ona göre. Şimdi daelim ile diğerlerini karışlaştırınca yorumlar doğru geldi bana. Bir daha izleyeyim bir kaç şey daha var aklımda onlarıda yazayım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
ninja kullanan arkadas raceciyim diyir :-D ama sadece cbr ve ninjayi o kategoriye dahil ediyor :-D yine bir hyo antipati ornegi.
ktm li bayan ybr 125vari bir motora alisik oldugundan hyo urkutmus onu belli. kalitesini de yerden yere vurdu hyonun. oh mis
daelimli arkadas kizmasin ama hakkaten diger mororlar arasında daelim biraz siritmis. keske bumoto olsaydi onunla mukayese edilebilirdi.
alper param olsa ninja alirim demis :Oo :-D ama hyosunun arkasinda guzel durmus.
ayrica videoda fiyat/performans degerlendirilmesinde iyi durulmamis.
Rüzgar konusunda oturma pozisyonu ve siperin boyutuna bakınca hyodan iyisi olduğunu düşünmüyorum aralarında, arada dağlar varmıdır ? pek yoktur. Birde hangi motorun sahibi tam çıkaramadım fakat hem racingciyim diyor hemde vites gösteresi olmazsa olmazım diyor. Nasıl bir şey çözemedim Ben rockuyum haa herkes bilsin gibi bişey olmuş o Hatun en kolay sürülen motora ninja dedi beni yine bitirdi Alper hatunu üzmüş sanırım en son giydirdi çünkü
arkadşlar bu arada izmirde güvebileceğim bir usta yada bi arkadaşınız varmı. 10 gün içinde kısmetse hyosung alacağım. ilk motorum olacak ve gösterdiğimde gönül rahatlığıyla al diyecek bi motorcu tanıdığım yok.
lan alper allah seni davul etsin
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Valla beyler videoda eski motorumun halini görünce içim cız etti (Nincaaaa olanı)
Alper sen mi demiştin motor fena çok kötü halde diye?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Evet evet farkettim.. Neyse ben zaten Hyocuyum artık
Bu arada GT250R daki vites problemi nedir? herkes aynı şeyi söylemiş.. Bir kullanmak nasip olmadı şu makinayı.. Yanlıs devirde yapılan vites değişimi sonucu mu sarsıntı oluyor anlamadım?
1 edit daha : Yeni 1000 lik makina geliyormuş.. ŞŞşşttt çaktırmayın Hyo çalışıyor...
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-Ya boşa geçmiyor. Bilmeyen adam geçiremez
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
cbr250 racingler arasında benim nazarımda en iyisi demiş arkadaş.. e bindim cbr 250ye racing havası vermiyor ki, doğan görünümlü şahin mal tabiri caizse oturuyorsun al sana honda titan
kadına gıcık olduım zaten kanımca arkadaş çevresinden etkilenip en pahalısını alayım demiş motor almış bilgisi yok gibi,
daelim sürücüsüne yazık olmuş sanki o motor sadece tokatlanmak için getirilmiş gibime geldi
zaten 2 japoncu birbiriyle anlaşmış her lafta en iyisi ninja ve cbr deyip durdular
ha tekrar kadına gıcık oldum
bir de video başlangıcında diyolar ya vites geçişleri çok sert de bilmem ne de filan ulan diyen boşuna mı diyor racing yavrusu çit diye mi geçecek vites şrak diye geçecek tabi hele git bir bin yüksek silindir motorlara 1e attığında bile motor alırım altıma adam gibi sür beni mesajı veriyor
Neyse yav ben karıya gıcık oldum arkadaş hani video sonunda herkes ben alperi sevdim diyor da alper hiçbirini sevmedim ben arkadaş apaçi bunlar diyor ya koptum Allah iyiliğini versin :D
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
güzel video olmuş. hyosung adına tek ortak sıkıntı vites geçişleri çok kemikli.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)