kapalı alanlarda asfalt kalitesi çok iyi hakkaten
kapalı alanlarda asfalt kalitesi çok iyi hakkaten
Bu mesafelerden çekilmiş üzerinde senin olmadığın bir resim varmı acaba Tankpad uzaktan nasıl duruyor merak ettim de
olmasi lazim dostum yarın atarim. ama tankpadi kesinlikle tavsiye ederim. deponun ucuz görüntüsu gidiyor motor ayrica heybetleniyor :-) evet evet tum bunlari tank ve yan padler yapıyor:-D:-D
Ben deponun görünüşünden memnunum ancak küçük şehirde olmanın dezavantajı sürekli "abi markası ne, kaç basıyor" gibi sorulardan kurtulmak için en azından bi marka yazayımda kurtulayım diyorum. Zaten hyosung deyince herkes bi burun kıvırıyor Ciddi anlamda bir japon markası yazmayı düşünüyorum. Birde tankpad almak lazım, montun düğmeleri çiziyor depoyu
hocam burun kiviran kivirsin birak. neden kendi tercih ettiğimiz markayi gizleyelim ? o anlamayanin cahilligi boşver. yapistir hyoyu
ne sübabı ne ayarından bahsediyorsun. sallamışlar sakın dokundurtma motoruna.
yağ filitre buji.vidalrda gevşeme var mı. debriyaj ayarı normal mi. zincirde uzama var mı. gidonda boşluk var mı
bunlara baksınlar yeter. dürtmeye adam arıyorlar
---------- Post added at 23:58 ---------- Previous post was at 23:55 ----------
9500de vites değiştirmeye özellikle 1. 2. viteste devam edersen. motorunu kısa sürede bitirirsin.
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
@Alper kaya
Er6 alıp o sınıfta kalıcı ol bence, 250cc çekilecek dert değil
valla yakit fiyatlarına bakarsak 250cc anca çekiliyor hisvarlar :-D bi tık yukarsi motoru salona cekip seyretmeyle yetinme sebebi :-D
valla benim bildiğim de fincan var o kadar ayar yapılmıyor ama herkes sübap ayarı diyor bana ben de tmm diyorum artık adamlar tamirci ben değilim. 9500 devir meselesine gelince her daim yaptığım şey değil o arabalardan kurtulmak için yüksek devirlerde 1 2. vitesi bitirip kurtulma düşüncesi oluyor ama o vites boşlama olayı geliyor başıma arada yoksa 50 55 km 3. vites yasal sınırlarda kullanmak yeter şehir içi o saydığın şeylerin yarısını burdaki tamircilerin kontrol edeceğini bile sanmıyorum burda 125lik cg tipi motorlardan başka pek bişey yok bakıma gelen giden yok servislere bozulursa tamire o kadar
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
arkadaşlar bu akşam saatlerinde kocaeli gölcükten bursa istikametine giden yeni kasa hyosung forumdan mı? Virago ile yetişeyim dedim tozunu yutturdu bana =) pilakası falan yoktu, ışıklarda durduk aramızda araba vardı yoksa çay ısmarlayayım diyecektim,sonra kalktık yine yanımdan vijt diye geçti yakalayamadım daha =)
Karadeniz - Giresun.
Sen kaç km deki bir motosikletten bahsediyorsun ?
Shim denen bir olay var sibop ayarı kaymasını engeller. motosiklet çok hırçık kullanılmıştır 30 35bin km olmuştur. Eh işte o zaman belki (o da belki!) sibop ayarı için shimler değiştirilir.
Onu diyen adama shim nedir ne işe yarar bu motorda shim var mı diye sor. Cevaplarına göre ağzına kürekle vur. Bu hoşaf beyinliler 3 kuruş yalandan para kazanmak için motorları p.ç ediyorlar.
Motoru boşuna 9500 devire çıkartıyorsun.
Seninle drag yapsın birisi yanındaki vitesleri 8000 devirde atsın sen 9500 de at. Yanındaki adam seni sollar gider. Çok lineer ve seri hızlanmak istiyorsan kullandığım motosikletin max tork değerinde vites atacaksın. Sen vitesleri 7binde at çok istisna arabalar dışında(onları kalkışta yemek için 500-600lük motosiklet lazım) sıkıyorsa bir tanesi seni yakalasın ilk 100de.
İnan daha fazlasına gerek yok.
manet ve elcikler kolayda,özellikle jant ve sürücü ayaklığı işin zor. hem uyumlu birşey bulman zor hemde dünya para ödersin. bunun yerine boyatırsan daha iyi olur, zaten jant olayına en azından burdan kimsenin girdiğini sanmıyorum.boyatmaya karar verirsen jant ve ayaklıkları statik boya ile boyatman ,boyanın daha kaliteli olmasını sağlar.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
evet ama elimde patlarsa diye de düşünüyorum bi yandan. parçalara zımpara yaptın mı sen?. depo kapak kenarı ve arka demir de çok iyi durmuş oralara da uygulayabilirim bak aklımda yoktu. bir de ayaklıklar genelde metal oldukları için boya tutarlar mı diye düşünüyorum. sonuçta tutsa da sürekli ayakkabı ile temas halinde olacaklarından boyayı atar mı çabucak. boyaları sen uyguladıysan bana bi mesaj atar mısın fotoğraflı falan nasıl uyguladın aşamalı olarak? kutlu-hakan@hotmail.com
Selam arkdaşlar neredeyse ilk mesajdan beri konuyu takip ediyorum 3-4 senedir falan hyo severim ama yaşı bekledim para durumun bekledim birde bu kasa ve arka görünüm değişsin die bekledim ve bu yıl bu hayal ettiklerim oldu ve işim güxümde var artık paramıda biriktirdim 2013 kasa 0 hyo almak istiyorum MUĞLA/Ortaca da yaşıyorum küçük yer olduğu için teşirde yok tesk edip süremiyosunuz motoru. İstanbul motor fuarına gittim güzel bindim elledim yokladım :D baktm içime sindi gibi birtek elciklerin olduğu yer bana kalitesiz gibi geldi plastiği falan birde belki teşir de olduuğu için gaz kolunda boşluk vardı birderacing ler belki hepsi böyle ama koltukları sert yumuşak değil 3 dk oturdm o bile rahatsız etti sanki burada anlaştım kanuniyle 10.000 TL ye vericek
Almadan önce son defa siz ne diyosrsunuz yeni hyo lara sevisini sordum burada ustamız yeni istenbuldan geldi anlıyo yapıyo ediyo dedi ki başka zaten şansm yok malum küçük yer zaten
* Vitez geçişleri sertmi kolay mı ?
* en çok kafama takılanlardan ve anlamadığım vitez başamı düşünüyo neden düşüyo yolda giderken durduk yeremi düşüyo ??
* Titreme ne oranda hiç sevmediğim dir ayağın uyuşur gider uzun yolda varsada kaç bin devirden sonra rahatsız edici bi titreme var ?
* Rodaj süresi varmı kaç km ye kadar ?
* alınca şunu mutlaka değiştir dediğiniz varmı ?
* üzerindeki kötü lastikleri bi süre kullanıp rodaj falan bitince michlen pilot la falan değiştirmeyi düşünüyorum
* yağ konusunda herkez birşey söyemiş ama sanırım castrol en iyisi gibi duruyor.
arkdaşlaar 2013 hyolarla ilgi yada genel sorun problem vs önerilerinizi düşüncelerinizi bekliyorum almadan önce sizin yazıklarınız benim için çok çok önemli
Fuardan bir kaç kare
vites geçişleri rodaj süresince biraz sert olabilir, özellikle boşa alma sorunu vardırki uzun km'lerce bu sorunu yaşabiliyorsun.Vitesi boşa alamadığın zamanlar 5000 devire yakın kısa ara gazı vererek boşa alabilirsin.
tam anlamadımda vitesin boşa düştüğünden bahsettin herhalde ama öyle bir olay yok, en fazla kullanıcının vitesi tam geçirmemesinden dolayı vites düşer o kadar.
Enjeksiyonlu modellerle birlikte titreşim biraz arttı ancak çift silindirli ve twin motor sahip olmasından dolayı öyle abartılacak rahatsız edicek bir titreşim söz konusu değil..
ilk 1000 km önemlidir,5500 en fazla 6000 deviri geçmemeye çalış.sonraki 1000-2000 km de son hız denemelerinden uzak durup 4000 km sonra ne istersen yaparsın.
lastiklere gelince, yarış yapmayacaksan shinkoları limitlerini öğren ona göre sürerek lastikleri bitir. yok değişeceğim dersen kullanmadan değiştir satman kolay olur.
yağ olarak motorunda kesinlikle motul kullan.hepsini denedim en iyisi motul..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
brnim motor 4500 de. vites geçişleri hala sert. shell in yagini kullaniyorum. castrol de denedik olmuyor aynı sertlik devam ediyor.
bosa gecememe ayri dert. bigunu bigununu tutmuyor aragaz herzaman ise de yaramıyor.
vites gecisleri hyoda bi acayipmis onu anladik
O sertlik makinanın asaletinden kaynaklanıyor ağam malda bişey yok Biz düşük cc de yağ gibi vites geçişlerine alışıyoruz 250 lilik makinanın şanzumanı ağır geliyor bize
Benim motorunda vitesleri kemikli geçiyor ama neye göre ybr 125 e göre.. diğer kullanıcılara soruyorum özellikle 125 tecrübesi olanlara doğruluyorlar..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)