Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #26021
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hisvarlar japonculardan bu itiraflari bekledik be kardeşim yazmasaydin keşke :-D:-D

    Japoncular delikanlılığa hiç b.k sürdürmüyorlar ki, altı üstü hepsi fındık kadar motosikletler. Nedir bu çekememezlik anlamadım gitti. Yaptığı hız belli yaktığı yakıt belli. Japona binmenin bedelide daha az ilgi işte

    Motosikleti ben sürüyorum, benden çok çevredekiler gaza basmanın merakında :D Herkes motor kükreyecek sanıyor ancak gaza abanınca parpar ses geliyor
    sdfsd4334 ve ilovetechn0 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26022
    ilovetechn0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Bursa-İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT 250R 2013
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Japoncular delikanlılığa hiç b.k sürdürmüyorlar ki, altı üstü hepsi fındık kadar motosikletler. Nedir bu çekememezlik anlamadım gitti. Yaptığı hız belli yaktığı yakıt belli. Japona binmenin bedelide daha az ilgi işte

    Motosikleti ben sürüyorum, benden çok çevredekiler gaza basmanın merakında :D Herkes motor kükreyecek sanıyor ancak gaza abanınca parpar ses geliyor
    hocam parpar sesin de çözümü var egzozu değişecen sağlam bi egzoz yapıştırdın mı, par par olur tor tor :D

  3. #26023
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    ben orjinal sesin cok da kötü olmadığını düşünüyorum
    Gnuk bunu beğendi.

  4. #26024
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben orjinal sesin cok da kötü olmadığını düşünüyorum
    katılıyorum. 250 sınıfında orjinal hali ile en iyi sesi veren hyosung..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  5. #26025

    Üyelik
    23 Eylül 2011
    selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.

  6. #26026
    Gnuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Ducati Scrambler Nightshift
    Alıntı onuryapici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.

    Selam,
    Bende 2013 gt250r aldım daha 2 gün önce teslim oldu, anlıyacağın 2 gündür aktif kullanıyorum,
    100km kadar yol yaptım, ön frenleri gayet başarılı, tatmin ediyor insanı fakat arka frenler oldukça hissiz, güven vermiyor. Yani arka fren tutması için bildiğin pedala asılman gerekiyor, ama tekrar diyorum ön frenler gayet tatminkar, ciddi anlamda iyi yani bastığında duracağını bilerek yol yapıyorsun. Umarım yardımcı olur.

  7. #26027
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı Gnuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam,
    Bende 2013 gt250r aldım daha 2 gün önce teslim oldu, anlıyacağın 2 gündür aktif kullanıyorum,
    100km kadar yol yaptım, ön frenleri gayet başarılı, tatmin ediyor insanı fakat arka frenler oldukça hissiz, güven vermiyor. Yani arka fren tutması için bildiğin pedala asılman gerekiyor, ama tekrar diyorum ön frenler gayet tatminkar, ciddi anlamda iyi yani bastığında duracağını bilerek yol yapıyorsun. Umarım yardımcı olur.
    öncelikle motorun hayırlı olsun, herkes motorun arka freninin çabuk kitlediğinden şikayetçi sende hissiyat yok diyorsun ilginç..
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  8. #26028
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı onuryapici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.

    kawasaki,honda ve hyosung, 3 modelide kullandım. hyosung R modelin freni gayet başarılı ama şöyle bir durum var, honda ve kawasakinin tek diskle başardığını hyosung anca çift disk ile başarabiliyor.hondanın yeni çıkacak olan modellerine bakıcak olursak 400-500 cc'lerde tek ve büyük disk kullanılmış.hyosung ise 650 cc modellerinde 4 pistonlu fren kaliperi kullanmaya başladı..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  9. #26029
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Bence arka fren zamanla oturacaktir yerine ama kitleniyor diyenleri anlamiyorum. Yani fren hassasiyetini yaptiklari haldemi kitleniyor yani bir skintimi var? Yeni kasayi bende gordum ve begendim. Aslinda japoncuyumdur bende ancak iki silindir aklimi celiyor. Krank sorunu cozuldu bildigim kadariyla birde radyator sorunu vardi sanirsam o ne alemde?

  10. #26030
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı agilty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence arka fren zamanla oturacaktir yerine ama kitleniyor diyenleri anlamiyorum. Yani fren hassasiyetini yaptiklari haldemi kitleniyor yani bir skintimi var? Yeni kasayi bende gordum ve begendim. Aslinda japoncuyumdur bende ancak iki silindir aklimi celiyor. Krank sorunu cozuldu bildigim kadariyla birde radyator sorunu vardi sanirsam o ne alemde?

    bu modelde radyatör sorunu yok arkadaşım başka motorla karıştırıyorsun heralde
    zenon bunu beğendi.
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  11. #26031
    Gnuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Ducati Scrambler Nightshift
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle motorun hayırlı olsun, herkes motorun arka freninin çabuk kitlediğinden şikayetçi sende hissiyat yok diyorsun ilginç..
    Valla dediğin gibi, almadan önce benimde dikkatimi çekiyordu insanların yazdıkları ama, yok yani, basıyosun pedala kimsecikler yok, asılınca kendine geliyor, lastiklerim yeni olmasına karşın o kadar da abandım ıslak yol dahi hiç kitlemedi.
    Gayet hissiz arka frenim, ama ön fren çok çok iyi, hem ayarlı hem başarılı. 1000 bakımında arka fren için servisle konuşacağım bakalım ne diyecek.

  12. #26032
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    radyatör sorununun bomoto nun 250 liginde oldugunu duymuştum. hyoda oyle bir dert yok şükür

  13. #26033
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı onuryapici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.
    Frenler konusunda bence bir sorun yok. Geçen gün bir panik fren yapmak zorunda kaldım, birazda dikkatsizdim sanırsam depoyuda tutmuyodum. Az daha deponun üstünden uçacaktım. Arka frende ara ara kitleyebiliyor ancak zamanla alışıyorsun, ben hiç olmadık yerde arkayı kitlemedim. Hassasiyetine dikkat etceksin o kadar. Kısacası frenler gayet yeterli benim için. Bu makinenin frenleri kötüyse iyi olan nasıldır tahmin edemiyorum. Sanırım emniyet kemeri ile kendimizi bağlamamız lazım uçmamak için

    @Gnuk

    SS tarzındaki motorların hiçbirinin arka freni çok tutmaz, tutmaz dememden kasıt ağırlık dengesi nedeni ile arka fren önün 3 te biri kadar anca tutar. Chopper-Cruiser motorlarda ise arka fren gayet tatminkar. Yani tarz ile alakalı. Hiçbir zaman arka yada ön freni tek kullanmamak gerek. Ben çoğu zaman tembellikten sadece önü kullansamda doğrusu kombine sıkmaktır.

  14. #26034
    Gnuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Ducati Scrambler Nightshift
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Gnuk

    SS tarzındaki motorların hiçbirinin arka freni çok tutmaz, tutmaz dememden kasıt ağırlık dengesi nedeni ile arka fren önün 3 te biri kadar anca tutar. Chopper-Cruiser motorlarda ise arka fren gayet tatminkar. Yani tarz ile alakalı. Hiçbir zaman arka yada ön freni tek kullanmamak gerek. Ben çoğu zaman tembellikten sadece önü kullansamda doğrusu kombine sıkmaktır.
    Selam,
    Bende zaten pat diye kitlemesi gerektiğini iddia etmedim ki arka frenimin tutmadığını söylüyorum. Resmen hissiz yani, tutuyor olsaydı aradaki farkı idrak edebilecek kadar hisli olduğumu düşünüyorum Cevabınız banamıydı diğer arkadaşlara mı anlam veremedim.

  15. #26035
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı Gnuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam,
    Bende zaten pat diye kitlemesi gerektiğini iddia etmedim ki arka frenimin tutmadığını söylüyorum. Resmen hissiz yani, tutuyor olsaydı aradaki farkı idrak edebilecek kadar hisli olduğumu düşünüyorum Cevabınız banamıydı diğer arkadaşlara mı anlam veremedim.
    Yok sizin için yazdım, 30-40 km nin üzerinde sadece arka fren hiç yokmuş gibi benim motorda. Ama önle birlikte basında etkisini bariz belli ediyor. Düşük hızlarda yavaşlarken arka frenin tuttuğu hissedilebiliyor. Ancak hangi hızda olursam olayım kitlemek istediğimde anında kitleniyor. Eğer sizde durum böyle değilse bir ayar yaptırın derim.

    Benim eski motorun arka freni kampanaydı, teli gerdirip ayar yapıyoduk ancak bunda mekanizme nasıl hiç bakmadım

  16. #26036
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı Gnuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam,
    Bende zaten pat diye kitlemesi gerektiğini iddia etmedim ki arka frenimin tutmadığını söylüyorum. Resmen hissiz yani, tutuyor olsaydı aradaki farkı idrak edebilecek kadar hisli olduğumu düşünüyorum Cevabınız banamıydı diğer arkadaşlara mı anlam veremedim.
    dostum frenin ayarı var bir baktır istersen serviste
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  17. #26037
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    frenlerin tutuşu supere yakın. . daha kaliteli balata ve kombine fren kullanimiyla tatmin etmemesi mumkun degil.

    ancaaak frenlerdeki hissiyat beni memnun etmiyor. kaliperin diski isirmasini hissettirmiyor size ama durduruyor makinayi orada şüphe olmasin.

  18. #26038
    Gnuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Ducati Scrambler Nightshift
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok sizin için yazdım, 30-40 km nin üzerinde sadece arka fren hiç yokmuş gibi benim motorda. Ama önle birlikte basında etkisini bariz belli ediyor. Düşük hızlarda yavaşlarken arka frenin tuttuğu hissedilebiliyor. Ancak hangi hızda olursam olayım kitlemek istediğimde anında kitleniyor. Eğer sizde durum böyle değilse bir ayar yaptırın derim.

    Benim eski motorun arka freni kampanaydı, teli gerdirip ayar yapıyoduk ancak bunda mekanizme nasıl hiç bakmadım


    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum frenin ayarı var bir baktır istersen serviste

    Bende ayarsız olduğunu düşünüyorum, dün akşam özellikle sadece arka freni test ettim hani bariz hissiz, 1-2 hafta içerisinde kendine gelmezse servise gitmeyi düşünüyorum bakalım onlar ne diyecek, belki alışma süreci falan vardır hemen kıllanıp hareket aksiyon vermek istemiyorum =)

  19. #26039
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı ysfist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    frenlerin tutuşu supere yakın. . daha kaliteli balata ve kombine fren kullanimiyla tatmin etmemesi mumkun degil.

    ancaaak frenlerdeki hissiyat beni memnun etmiyor. kaliperin diski isirmasini hissettirmiyor size ama durduruyor makinayi orada şüphe olmasin.
    Evet hissiyat gerçekten zayıf. Geçenlerde gün içinde ford focus ile hyundai elentra test ettim. Yavaşlamaları çok benzer olan 2 makine. Ancak fordda makinenin yavaşladığını çok baris hissederken elentra sanki hiç yavaslamıyor gibi geliyor. Ama bakıldığında yavaslama çok benzer. Keza devamlı kullandığım 2004 fusion ve 2011 accent erada da bu durum var. Kısacası bu koreliler konforlu fren yapıyor vesselam :D Hissedemiyorum fren sertliğini ancak zamanla alışıyor insan.

  20. #26040
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    güzel örnekleme hisvarlar.. aynen onu kasdettim işte.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler