Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Mart 2013, 23:55
#26021
ysfist adlı üyeden alıntı
hisvarlar japonculardan bu itiraflari bekledik be kardeşim yazmasaydin keşke :-D:-D
Japoncular delikanlılığa hiç b.k sürdürmüyorlar ki, altı üstü hepsi fındık kadar motosikletler. Nedir bu çekememezlik anlamadım gitti. Yaptığı hız belli yaktığı yakıt belli. Japona binmenin bedelide daha az ilgi işte
Motosikleti ben sürüyorum, benden çok çevredekiler gaza basmanın merakında :D Herkes motor kükreyecek sanıyor ancak gaza abanınca parpar ses geliyor
Reklamlar
-
14 Mart 2013, 14:10
#26022
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Japoncular delikanlılığa hiç b.k sürdürmüyorlar ki, altı üstü hepsi fındık kadar motosikletler. Nedir bu çekememezlik anlamadım gitti. Yaptığı hız belli yaktığı yakıt belli. Japona binmenin bedelide daha az ilgi işte
Motosikleti ben sürüyorum, benden çok çevredekiler gaza basmanın merakında :D Herkes motor kükreyecek sanıyor ancak gaza abanınca parpar ses geliyor
hocam parpar sesin de çözümü var egzozu değişecen sağlam bi egzoz yapıştırdın mı, par par olur tor tor :D
-
14 Mart 2013, 14:17
#26023
ben orjinal sesin cok da kötü olmadığını düşünüyorum
-
14 Mart 2013, 14:29
#26024
ysfist adlı üyeden alıntı
ben orjinal sesin cok da kötü olmadığını düşünüyorum
katılıyorum. 250 sınıfında orjinal hali ile en iyi sesi veren hyosung..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
14 Mart 2013, 16:02
#26025
selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.
-
14 Mart 2013, 16:17
#26026
onuryapici adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.
Selam,
Bende 2013 gt250r aldım daha 2 gün önce teslim oldu, anlıyacağın 2 gündür aktif kullanıyorum,
100km kadar yol yaptım, ön frenleri gayet başarılı, tatmin ediyor insanı fakat arka frenler oldukça hissiz, güven vermiyor. Yani arka fren tutması için bildiğin pedala asılman gerekiyor, ama tekrar diyorum ön frenler gayet tatminkar, ciddi anlamda iyi yani bastığında duracağını bilerek yol yapıyorsun. Umarım yardımcı olur.
-
14 Mart 2013, 16:23
#26027
Gnuk adlı üyeden alıntı
Selam,
Bende 2013 gt250r aldım daha 2 gün önce teslim oldu, anlıyacağın 2 gündür aktif kullanıyorum,
100km kadar yol yaptım, ön frenleri gayet başarılı, tatmin ediyor insanı fakat arka frenler oldukça hissiz, güven vermiyor. Yani arka fren tutması için bildiğin pedala asılman gerekiyor, ama tekrar diyorum ön frenler gayet tatminkar, ciddi anlamda iyi yani bastığında duracağını bilerek yol yapıyorsun. Umarım yardımcı olur.
öncelikle motorun hayırlı olsun, herkes motorun arka freninin çabuk kitlediğinden şikayetçi sende hissiyat yok diyorsun ilginç..
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
14 Mart 2013, 16:37
#26028
onuryapici adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.
kawasaki,honda ve hyosung, 3 modelide kullandım. hyosung R modelin freni gayet başarılı ama şöyle bir durum var, honda ve kawasakinin tek diskle başardığını hyosung anca çift disk ile başarabiliyor.hondanın yeni çıkacak olan modellerine bakıcak olursak 400-500 cc'lerde tek ve büyük disk kullanılmış.hyosung ise 650 cc modellerinde 4 pistonlu fren kaliperi kullanmaya başladı..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
14 Mart 2013, 16:38
#26029
Bence arka fren zamanla oturacaktir yerine ama kitleniyor diyenleri anlamiyorum. Yani fren hassasiyetini yaptiklari haldemi kitleniyor yani bir skintimi var? Yeni kasayi bende gordum ve begendim. Aslinda japoncuyumdur bende ancak iki silindir aklimi celiyor. Krank sorunu cozuldu bildigim kadariyla birde radyator sorunu vardi sanirsam o ne alemde?
-
14 Mart 2013, 16:55
#26030
agilty adlı üyeden alıntı
Bence arka fren zamanla oturacaktir yerine ama kitleniyor diyenleri anlamiyorum. Yani fren hassasiyetini yaptiklari haldemi kitleniyor yani bir skintimi var? Yeni kasayi bende gordum ve begendim. Aslinda japoncuyumdur bende ancak iki silindir aklimi celiyor. Krank sorunu cozuldu bildigim kadariyla birde radyator sorunu vardi sanirsam o ne alemde?
bu modelde radyatör sorunu yok arkadaşım başka motorla karıştırıyorsun heralde
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
14 Mart 2013, 17:43
#26031
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
öncelikle motorun hayırlı olsun, herkes motorun arka freninin çabuk kitlediğinden şikayetçi sende hissiyat yok diyorsun ilginç..
Valla dediğin gibi, almadan önce benimde dikkatimi çekiyordu insanların yazdıkları ama, yok yani, basıyosun pedala kimsecikler yok, asılınca kendine geliyor, lastiklerim yeni olmasına karşın o kadar da abandım ıslak yol dahi hiç kitlemedi.
Gayet hissiz arka frenim, ama ön fren çok çok iyi, hem ayarlı hem başarılı. 1000 bakımında arka fren için servisle konuşacağım bakalım ne diyecek.
-
14 Mart 2013, 17:57
#26032
radyatör sorununun bomoto nun 250 liginde oldugunu duymuştum. hyoda oyle bir dert yok şükür
-
14 Mart 2013, 18:12
#26033
onuryapici adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. bende mesajlarınızda salladığınız japonculardanım açıkçası. bu kadar para vermişken japon olsun ve güven versin diyorum. ama bu son kasasının modeline dayanamıyorum açıkçası. tasarım harikası olmuş motor. performans olarakta cbr 250 den iyidir diye düşünüyorum. tek endişem frenleri. siz kullanmışsınızıdr bilirsiniz. frenleme konusunda çok eleştiri okudum kafamdaki tek soru o sizde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim. objektif ve deneyimli mesajlar lütfen.
Frenler konusunda bence bir sorun yok. Geçen gün bir panik fren yapmak zorunda kaldım, birazda dikkatsizdim sanırsam depoyuda tutmuyodum. Az daha deponun üstünden uçacaktım. Arka frende ara ara kitleyebiliyor ancak zamanla alışıyorsun, ben hiç olmadık yerde arkayı kitlemedim. Hassasiyetine dikkat etceksin o kadar. Kısacası frenler gayet yeterli benim için. Bu makinenin frenleri kötüyse iyi olan nasıldır tahmin edemiyorum. Sanırım emniyet kemeri ile kendimizi bağlamamız lazım uçmamak için
@Gnuk
SS tarzındaki motorların hiçbirinin arka freni çok tutmaz, tutmaz dememden kasıt ağırlık dengesi nedeni ile arka fren önün 3 te biri kadar anca tutar. Chopper-Cruiser motorlarda ise arka fren gayet tatminkar. Yani tarz ile alakalı. Hiçbir zaman arka yada ön freni tek kullanmamak gerek. Ben çoğu zaman tembellikten sadece önü kullansamda doğrusu kombine sıkmaktır.
-
14 Mart 2013, 18:44
#26034
hisvarlar adlı üyeden alıntı
@Gnuk
SS tarzındaki motorların hiçbirinin arka freni çok tutmaz, tutmaz dememden kasıt ağırlık dengesi nedeni ile arka fren önün 3 te biri kadar anca tutar. Chopper-Cruiser motorlarda ise arka fren gayet tatminkar. Yani tarz ile alakalı. Hiçbir zaman arka yada ön freni tek kullanmamak gerek. Ben çoğu zaman tembellikten sadece önü kullansamda doğrusu kombine sıkmaktır.
Selam,
Bende zaten pat diye kitlemesi gerektiğini iddia etmedim ki arka frenimin tutmadığını söylüyorum. Resmen hissiz yani, tutuyor olsaydı aradaki farkı idrak edebilecek kadar hisli olduğumu düşünüyorum Cevabınız banamıydı diğer arkadaşlara mı anlam veremedim.
-
14 Mart 2013, 18:51
#26035
Gnuk adlı üyeden alıntı
Selam,
Bende zaten pat diye kitlemesi gerektiğini iddia etmedim ki
arka frenimin tutmadığını söylüyorum. Resmen hissiz yani, tutuyor olsaydı aradaki farkı idrak edebilecek kadar hisli olduğumu düşünüyorum
Cevabınız banamıydı diğer arkadaşlara mı anlam veremedim.
Yok sizin için yazdım, 30-40 km nin üzerinde sadece arka fren hiç yokmuş gibi benim motorda. Ama önle birlikte basında etkisini bariz belli ediyor. Düşük hızlarda yavaşlarken arka frenin tuttuğu hissedilebiliyor. Ancak hangi hızda olursam olayım kitlemek istediğimde anında kitleniyor. Eğer sizde durum böyle değilse bir ayar yaptırın derim.
Benim eski motorun arka freni kampanaydı, teli gerdirip ayar yapıyoduk ancak bunda mekanizme nasıl hiç bakmadım
-
14 Mart 2013, 18:51
#26036
Gnuk adlı üyeden alıntı
Selam,
Bende zaten pat diye kitlemesi gerektiğini iddia etmedim ki
arka frenimin tutmadığını söylüyorum. Resmen hissiz yani, tutuyor olsaydı aradaki farkı idrak edebilecek kadar hisli olduğumu düşünüyorum
Cevabınız banamıydı diğer arkadaşlara mı anlam veremedim.
dostum frenin ayarı var bir baktır istersen serviste
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
14 Mart 2013, 18:53
#26037
frenlerin tutuşu supere yakın. . daha kaliteli balata ve kombine fren kullanimiyla tatmin etmemesi mumkun degil.
ancaaak frenlerdeki hissiyat beni memnun etmiyor. kaliperin diski isirmasini hissettirmiyor size ama durduruyor makinayi orada şüphe olmasin.
-
14 Mart 2013, 18:54
#26038
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Yok sizin için yazdım, 30-40 km nin üzerinde sadece arka fren hiç yokmuş gibi benim motorda. Ama önle birlikte basında etkisini bariz belli ediyor. Düşük hızlarda yavaşlarken arka frenin tuttuğu hissedilebiliyor. Ancak hangi hızda olursam olayım kitlemek istediğimde anında kitleniyor. Eğer sizde durum böyle değilse bir ayar yaptırın derim.
Benim eski motorun arka freni kampanaydı, teli gerdirip ayar yapıyoduk ancak bunda mekanizme nasıl hiç bakmadım
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
dostum frenin ayarı var bir baktır istersen serviste
Bende ayarsız olduğunu düşünüyorum, dün akşam özellikle sadece arka freni test ettim hani bariz hissiz, 1-2 hafta içerisinde kendine gelmezse servise gitmeyi düşünüyorum bakalım onlar ne diyecek, belki alışma süreci falan vardır hemen kıllanıp hareket aksiyon vermek istemiyorum =)
-
14 Mart 2013, 18:56
#26039
ysfist adlı üyeden alıntı
frenlerin tutuşu supere yakın. . daha kaliteli balata ve kombine fren kullanimiyla tatmin etmemesi mumkun degil.
ancaaak frenlerdeki hissiyat beni memnun etmiyor. kaliperin diski isirmasini hissettirmiyor size ama durduruyor makinayi orada şüphe olmasin.
Evet hissiyat gerçekten zayıf. Geçenlerde gün içinde ford focus ile hyundai elentra test ettim. Yavaşlamaları çok benzer olan 2 makine. Ancak fordda makinenin yavaşladığını çok baris hissederken elentra sanki hiç yavaslamıyor gibi geliyor. Ama bakıldığında yavaslama çok benzer. Keza devamlı kullandığım 2004 fusion ve 2011 accent erada da bu durum var. Kısacası bu koreliler konforlu fren yapıyor vesselam :D Hissedemiyorum fren sertliğini ancak zamanla alışıyor insan.
-
14 Mart 2013, 19:12
#26040
güzel örnekleme hisvarlar.. aynen onu kasdettim işte.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler