Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #25761
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    @Gnuk

    Çoğu tespitinizde haklısınız ancak hyonun kawa dan fazla yakması mümkün değil. Kawa eski teknoloji motoru ile 250 cc ye yakışmayan bir tüketim sunuyor. Hele Alper' in dediği devir ve hız oranına bakınca bu dahada imkansız hale geliyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #25762
    Gnuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Ducati Scrambler Nightshift
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 5 vites 7000dk devirde 110 la giderken arkadaşım 6.vites 8000dk devirde ninja ile 110 la gidiyor ve siz 130 dan sonra hyosung daha fazla yakıcak diyorsanız hala ben hyosung kullanmıyorum benim aletimi hyolardan ayırın tek üretim benimki dicek başka bişeyim yok ben malımı biliyorum yeni başlıyan arkadaşlarada tek önerim buralardaki bilgilere pek itibar etmemeleri yabancı forumlardan faydalanmaları !
    Çok çok itibar edilesi yabancı sitelerin compare leri aşağıda Bir kontrol edelim isterseniz?
    Bilgi amaçlı uydurmadan teknik veriler paylaşıyorum, bu güvensizlik neden anlayamadım

    Hyosung'un Ninja'dan daha fazla yakabileceğini görebiliriz, 100km kullanımda bu tablo tam tersine olacaktır.

    Kawasaki teknolojisi yıllardır istikrardan ibaret olmuştur, bu yüzden bu piyasada tutunup bu günlere gelebilmiştir. Ninja 100km/h'da 3.80, 3.90 yakar az daha düşük olabilir tabi ki. Bu 130+ olduğunda max 4.5'a çıkacaktır ki bu zor bir ihtimaldir, çünkü motor teknolojisi buna izin vermez..

    Hyosung 100km/h'da çok istikrarlıdır, az yakacaktır, fakat motor teknolojisi istikrardan ziyade performansa odaklı olduğu için(bu yüzden racing yavrusu diyoruz) 130+ daha fazla yakmaya başlar.

    Hyosung;
    http://www.fuelly.com/driver/felon/gt250r

    Ninja;
    http://www.fuelly.com/driver/alphanet/ninja-250r

  3. #25763
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    gaz kesmeden deniliyor. 100km boyunca 160km hız ile gitmek diyorum daha ne diyim ki
    hyo 135km hızla giderken 4.3lt 100km yakıyor ninja ise min 4.5
    25600km motosikletdir bu motosikleti kullanıyorum ve her türlü test ettim.

  4. #25764
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Gnuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok çok itibar edilesi yabancı sitelerin compare leri aşağıda Bir kontrol edelim isterseniz?
    Bilgi amaçlı uydurmadan teknik veriler paylaşıyorum, bu güvensizlik neden anlayamadım

    Hyosung'un Ninja'dan daha fazla yakabileceğini görebiliriz, 100km kullanımda bu tablo tam tersine olacaktır.

    Kawasaki teknolojisi yıllardır istikrardan ibaret olmuştur, bu yüzden bu piyasada tutunup bu günlere gelebilmiştir. Ninja 100km/h'da 3.80, 3.90 yakar az daha düşük olabilir tabi ki. Bu 130+ olduğunda max 4.5'a çıkacaktır ki bu zor bir ihtimaldir, çünkü motor teknolojisi buna izin vermez..

    Hyosung 100km/h'da çok istikrarlıdır, az yakacaktır, fakat motor teknolojisi istikrardan ziyade performansa odaklı olduğu için(bu yüzden racing yavrusu diyoruz) 130+ daha fazla yakmaya başlar.

    Hyosung;
    http://www.fuelly.com/driver/felon/gt250r

    Ninja;
    http://www.fuelly.com/driver/alphanet/ninja-250r
    ben diyorum 5-6 lt yakıyor ninja sen diyon motor teknolojisi izin vermez veriyorki yakıyor heralde anlamadım gitti ya nasıl bi mantık gözümüze gördüğümüzemi inanıcaz yaşadıgımızamı sölenenemi görende sanacak ninjanın motor teknolojisini sen yapmışsın izin vermezmiş sesli güldüm evde :D
    tekhancer bunu beğendi.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  5. #25765
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alper 0-100 de hyo ninja dan daha iyi deniyor bi ara forumda muhabbeti geçmişti doğru mu ?
    hyosung v motor olmasından dolayı daha çabuk ivmeleniyor. ninja sıralı silindir ve lastikleri daha ince olduğundan dolayı üst hızı daha yüksek.

  6. #25766
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung v motor olmasından dolayı daha çabuk ivmeleniyor. ninja sıralı silindir ve lastikleri daha ince olduğundan dolayı üst hızı daha yüksek.
    hyoya acımazsan kalkışta geçer ama 100km görmeden ninja kafayı çıkarır
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #25767
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    @gnuk

    Linkini verdiğin gt250r yakıt tüketimi paylaşan bu forumda bu başlıkta yazan birisiydi zamanında. Ben 250 ninja kullanıpta 100 km üstü hızlarda 3 lü rakamlarda tüketen tanımıyorum ve mümkün değil. Kawasaki başlığı orda duruyor gidip bakınız. Ayrıca kawa için en düşük tüketimlerden birini koyarken hyo için ortalama bir tüketim paylaşmak adil değil bence

    Genel olarak kawa tüketimleri

    http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r

    Ortalama 4,5 lt ni üzerinde

    Hyo için

    http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250r

    ortalama 3,5-4 arasında

    Ayrıca Barkın' ın ikinci el köşesinde ninja 250r sahibinin yorumları vardı, izleyebilirsiniz. Kullanıcısı bile çok yaktığını söyler.

  8. #25768
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @gnuk

    Linkini verdiğin gt250r yakıt tüketimi paylaşan bu forumda bu başlıkta yazan birisiydi zamanında. Ben 250 ninja kullanıpta 100 km üstü hızlarda 3 lü rakamlarda tüketen tanımıyorum ve mümkün değil. Kawasaki başlığı orda duruyor gidip bakınız. Ayrıca kawa için en düşük tüketimlerden birini koyarken hyo için ortalama bir tüketim paylaşmak adil değil bence

    Genel olarak kawa tüketimleri

    http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r

    Ortalama 4,5 lt ni üzerinde

    Hyo için

    http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250r

    ortalama 3,5-4 arasında

    Ayrıca Barkın' ın ikinci el köşesinde ninja 250r sahibinin yorumları vardı, izleyebilirsiniz. Kullanıcısı bile çok yaktığını söyler.
    onu geçtim barkına video çekimine gittiğimizde ninja 250r sahibi barkına cok yakıyor abi bu normal mi değişlerine ben şahidim adamlar kabul ediyor sen diyon motor teknolojisi izin vermez :D gerçi göstergesinde saat bile yazmıyor nasıl bi teknoloji bilmiyorum tek teknolojik kısmı motorbloğu başka her yeri 90 lardan
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  9. #25769
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    @Alper

    Şu testle ilgili az bilgi versen ne güzel olcak En azından hyo testine göre yenisinde farklı olan yorumu nedir barkının ? Yine gömdümü yoksa bizleri :D

  10. #25770
    Gnuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Ducati Scrambler Nightshift
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @gnuk

    Linkini verdiğin gt250r yakıt tüketimi paylaşan bu forumda bu başlıkta yazan birisiydi zamanında. Ben 250 ninja kullanıpta 100 km üstü hızlarda 3 lü rakamlarda tüketen tanımıyorum ve mümkün değil. Kawasaki başlığı orda duruyor gidip bakınız. Ayrıca kawa için en düşük tüketimlerden birini koyarken hyo için ortalama bir tüketim paylaşmak adil değil bence

    Genel olarak kawa tüketimleri

    http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r

    Ortalama 4,5 lt ni üzerinde

    Hyo için

    http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250r

    ortalama 3,5-4 arasında

    Ayrıca Barkın' ın ikinci el köşesinde ninja 250r sahibinin yorumları vardı, izleyebilirsiniz. Kullanıcısı bile çok yaktığını söyler.

    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onu geçtim barkına video çekimine gittiğimizde ninja 250r sahibi barkına cok yakıyor abi bu normal mi değişlerine ben şahidim adamlar kabul ediyor sen diyon motor teknolojisi izin vermez :D gerçi göstergesinde saat bile yazmıyor nasıl bi teknoloji bilmiyorum tek teknolojik kısmı motorbloğu başka her yeri 90 lardan

    İlk yazıda da dediğim gibi nacizane bildiklerimi tecrübelerimi paylaşmaya çalıştım, dert değil ben haksız olayım lakin düşüncelerim değişmeyecek. Sizler nasıl görüklerinizi veya yaşadıklarınızı yazıyorsunuz bu benim için de geçerli. @Alper Kaya bende bir çok şeye sesli güldüm ama sonuç değişmedi

    Konunun başına dönersek ben bu 3 motordan Hyosungu tercih ederdim ve ettim de, herkesin fikrine saygı duyarım gereğinden fazla uzadı tartışmaya gerek yok bence.

  11. #25771
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı hisvarlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Alper

    Şu testle ilgili az bilgi versen ne güzel olcak En azından hyo testine göre yenisinde farklı olan yorumu nedir barkının ? Yine gömdümü yoksa bizleri :D
    valla barkın abi iyi hoş adam ama hyosung u görünce acımıyor :D yorumları tek tek yaptık herkez tek tek yukarı cıkıp kameraya anlattı sonra konusamadık ama duke 200 sürücüsü bayan ve sym naked sürücüsü hyoyu beğenmedi zaten tarzları değil hatta bayan bu motorlar arasından bi hyoya binmeye korkuyorum dedi ne yalan söliyim bende düşcek die çok korktum :D ayrıca barkın abi frenlerin tutmasından cok frenlerde hissizlik var dedi buna katılmıyorum ama öle diyor bence gayet hisli :D inazuma çok övüldü sonradan baktımki yani fazla abarttık övme işini :D Test için fabrikadan gelen Daelim 7000km deydi ve pertti resmen bi amortisörü vardı öle bi konfor yok arakdaş racing tarzı alette bu amortisör neyin nesi dersin dün fuarda baktım galiba test ettiğimizn amoritsöründe sorun vardı fuardakiler sertti çünkü ama daelimde ne ivme ne gidiş ne viraj tırt testin açık ara sonuncusu o oldu :D SYM ci arkadaşın motoru genelde tek marşta çalışmadı paso marş basarak çalıstırıldı ben şansıma çalıstırdım ateşleme problemimi vardı bilmiyom :D ninja 250r ında ön freni çok kötüydü sahibi heralde kaza yapmış benim arkadaşımdaki ninjanın freni hem cok daha iyi hem cok daha hissiyatlıydı testekini beğenmedim valla videoyu yayınlayınca saklanıcam inşalalh şapşal şapşal cıkmadık :D

    Alıntı Gnuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk yazıda da dediğim gibi nacizane bildiklerimi tecrübelerimi paylaşmaya çalıştım, dert değil ben haksız olayım lakin düşüncelerim değişmeyecek. Sizler nasıl görüklerinizi veya yaşadıklarınızı yazıyorsunuz bu benim için de geçerli. @Alper Kaya bende bir çok şeye sesli güldüm ama sonuç değişmedi

    Konunun başına dönersek ben bu 3 motordan Hyosungu tercih ederdim ve ettim de, herkesin fikrine saygı duyarım gereğinden fazla uzadı tartışmaya gerek yok bence.
    Gül hacım gül 2013 motoruna 6lt yaktırınca kulağımı çınlat
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  12. #25772
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyoya acımazsan kalkışta geçer ama 100km görmeden ninja kafayı çıkarır
    bu noktada kısa vites aralığının avantajını kullanıyor. hyosung'un ilk iki vitesi çok uzun.

  13. #25773
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla barkın abi iyi hoş adam ama hyosung u görünce acımıyor :D yorumları tek tek yaptık herkez tek tek yukarı cıkıp kameraya anlattı sonra konusamadık ama duke 200 sürücüsü bayan ve sym naked sürücüsü hyoyu beğenmedi zaten tarzları değil hatta bayan bu motorlar arasından bi hyoya binmeye korkuyorum dedi ne yalan söliyim bende düşcek die çok korktum :D ayrıca barkın abi frenlerin tutmasından cok frenlerde hissizlik var dedi buna katılmıyorum ama öle diyor bence gayet hisli :D inazuma çok övüldü sonradan baktımki yani fazla abarttık övme işini :D Test için fabrikadan gelen Daelim 7000km deydi ve pertti resmen bi amortisörü vardı öle bi konfor yok arakdaş racing tarzı alette bu amortisör neyin nesi dersin dün fuarda baktım galiba test ettiğimizn amoritsöründe sorun vardı fuardakiler sertti çünkü ama daelimde ne ivme ne gidiş ne viraj tırt testin açık ara sonuncusu o oldu :D SYM ci arkadaşın motoru genelde tek marşta çalışmadı paso marş basarak çalıstırıldı ben şansıma çalıstırdım ateşleme problemimi vardı bilmiyom :D ninja 250r ında ön freni çok kötüydü sahibi heralde kaza yapmış benim arkadaşımdaki ninjanın freni hem cok daha iyi hem cok daha hissiyatlıydı testekini beğenmedim valla videoyu yayınlayınca saklanıcam inşalalh şapşal şapşal cıkmadık :D


    Gül hacım gül 2013 motoruna 6lt yaktırınca kulağımı çınlat
    Anlaşılan hyo yu gene gömmüş barkın :D Neyse yine bilen alır motorunu biner hele makyajdan sonra hyonun 250 lik sınıfa ne kadar önem verdiği ortada. Diğer motorlarda hiç tecrübem yok ancak kore malı arabalarda cidden bu hissilik var. Bizim motorlardaki bunda benzer bişey olabilir ancak denemedim bilemiyorum. Burda tüm 250 likleri kullanan bir sen varsın sanırım, en doğru bilgi sende

  14. #25774
    TheArcheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Aralık 2012
    suzuki iyi para yediriyo anlaşılan camianın önde gelenlerine . 250 cc pastasından pay kapmak peşinde ama o tiple zor diyorum .öve öve bitiremediler . 1000 cclere kusur buluyolar inazumaya bulamadılar arkadaş ne inazumaymış
    otopsici bunu beğendi.

  15. #25775
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Bende hyosung sahiplerinin motorlarini suzuki,honda,kawasaki,aprilia gibi markalarla kiyaslamasina sasiriyorum. 650 cc lik gtr i biraz zorlasalar 600rr la yaristiracaklar. 250 gt ye bise demiyorum zaten kullaniciya kalsa daha iyisi zaten yok. Ha benimde en son tercihim hyosungdur ama ben onun yerine ktm duke 200 tercih ederim. Bir yandan cift silindirli hyosung a binmek var. Bir yandan herseyi bir kenara biraktim KTM e binmek var. Biri sordumu motorun ne marka KTM dedigin anda olay biter. Dusunun ktm markasini bilmeyen hyosung suruculeri var. Apaci diye tabir ettigimiz tipler. Hani en cok kultur seviyesi dusuk surucu hangi markada desek hyosung cikiyor. Adam racing alacak para bulamiyor gidip 6000 tl ye ikinci el hyosung alip gazlaya gazlaya geziyor. Ben cok gordum. Barkininda nefreti burdan geliyor hyosung a karsi bildigim kadariyla.

  16. #25776
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı TheArcheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suzuki iyi para yediriyo anlaşılan camianın önde gelenlerine . 250 cc pastasından pay kapmak peşinde ama o tiple zor diyorum .öve öve bitiremediler . 1000 cclere kusur buluyolar inazumaya bulamadılar arkadaş ne inazumaymış
    sen bide motosiklet dergilerini gör adamlar sanki motosiklet değilde yunan tanrılarından bahsediyorlar
    aynısını cbr250 içinde yaptılar zamanında ne oldu motor tırt çıktı şimdi kimse şöyle süper böyle süper demiyor
    tekhancer bunu beğendi.
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  17. #25777
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı agilty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende hyosung sahiplerinin motorlarini suzuki,honda,kawasaki,aprilia gibi markalarla kiyaslamasina sasiriyorum. 650 cc lik gtr i biraz zorlasalar 600rr la yaristiracaklar. 250 gt ye bise demiyorum zaten kullaniciya kalsa daha iyisi zaten yok. Ha benimde en son tercihim hyosungdur ama ben onun yerine ktm duke 200 tercih ederim. Bir yandan cift silindirli hyosung a binmek var. Bir yandan herseyi bir kenara biraktim KTM e binmek var. Biri sordumu motorun ne marka KTM dedigin anda olay biter. Dusunun ktm markasini bilmeyen hyosung suruculeri var. Apaci diye tabir ettigimiz tipler. Hani en cok kultur seviyesi dusuk surucu hangi markada desek hyosung cikiyor. Adam racing alacak para bulamiyor gidip 6000 tl ye ikinci el hyosung alip gazlaya gazlaya geziyor. Ben cok gordum. Barkininda nefreti burdan geliyor hyosung a karsi bildigim kadariyla.
    Dediğiniz şey sadece hyo için geçerli değil 6 bini olan gt250r alıyorsa 9-10 bini olan 600f alıyor. 600f sürücülerinişn %80 i de apaçi bunu inkar etmek hata olur. Sonuçta arz-talep dengesi. Honda gt250r kadar yakışıklı bir makine yapsaydıda keşke ona apaçi motoru deseydik ancak yok. Adamlar gösteriş istiyorsan 25 binden başlatıyor fiyatları. Hyo bunu 10 bine yapıyor diye suçlu oluyor bizim memlekette.

  18. #25778
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    doğru söze ne hacet...

  19. #25779

    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar merhaba.
    Forma 2006 da üye oldum ama aktif kullanıcı olarak aranıza yeni katıldım denebilir.Genelde okuyucu olarak takipçinizdim yani.
    10 yıldır B sınıfı ehliyetim var, ama bu motor tutkusunu artık bastırmak zor gelmeye başladı. Vitesli motor kullanmayı bilmiyorum ama Honda'nın eğitimlerinin çok methini duydum ve oraya gidip gerekirse birkaç seviye birden eğitim alacağım.
    Hyosung gt250r motor arıyorum arkadaşlar, temiz ve 2008 yada üstü model.
    Sahibinden.com da var birsürü ama pek güvenemiyorum, üç kağıtçıların meskeni olmuş orası.
    Birde alırken nelere dikkat etmeliyim.
    Teşekkürler.
    (bu arada A2 için nisanda sınava giriyorum, ehliyet olmazsa olmaz tabi ki)

  20. #25780
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı agilty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende hyosung sahiplerinin motorlarini suzuki,honda,kawasaki,aprilia gibi markalarla kiyaslamasina sasiriyorum. 650 cc lik gtr i biraz zorlasalar 600rr la yaristiracaklar. 250 gt ye bise demiyorum zaten kullaniciya kalsa daha iyisi zaten yok. Ha benimde en son tercihim hyosungdur ama ben onun yerine ktm duke 200 tercih ederim. Bir yandan cift silindirli hyosung a binmek var. Bir yandan herseyi bir kenara biraktim KTM e binmek var. Biri sordumu motorun ne marka KTM dedigin anda olay biter. Dusunun ktm markasini bilmeyen hyosung suruculeri var. Apaci diye tabir ettigimiz tipler. Hani en cok kultur seviyesi dusuk surucu hangi markada desek hyosung cikiyor. Adam racing alacak para bulamiyor gidip 6000 tl ye ikinci el hyosung alip gazlaya gazlaya geziyor. Ben cok gordum. Barkininda nefreti burdan geliyor hyosung a karsi bildigim kadariyla.
    al sana 600rr kullanıcısı bir apaçi

    http://www.youtube.com/watch?v=LoddA9bdFEA
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler