Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Mart 2013, 03:47
#25761
@Gnuk
Çoğu tespitinizde haklısınız ancak hyonun kawa dan fazla yakması mümkün değil. Kawa eski teknoloji motoru ile 250 cc ye yakışmayan bir tüketim sunuyor. Hele Alper' in dediği devir ve hız oranına bakınca bu dahada imkansız hale geliyor.
Reklamlar
-
03 Mart 2013, 03:59
#25762
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
ben 5 vites 7000dk devirde 110 la giderken arkadaşım 6.vites 8000dk devirde ninja ile 110 la gidiyor ve siz 130 dan sonra hyosung daha fazla yakıcak diyorsanız hala ben hyosung kullanmıyorum benim aletimi hyolardan ayırın tek üretim benimki dicek başka bişeyim yok ben malımı biliyorum yeni başlıyan arkadaşlarada tek önerim buralardaki bilgilere pek itibar etmemeleri yabancı forumlardan faydalanmaları !
Çok çok itibar edilesi yabancı sitelerin compare leri aşağıda Bir kontrol edelim isterseniz?
Bilgi amaçlı uydurmadan teknik veriler paylaşıyorum, bu güvensizlik neden anlayamadım
Hyosung'un Ninja'dan daha fazla yakabileceğini görebiliriz, 100km kullanımda bu tablo tam tersine olacaktır.
Kawasaki teknolojisi yıllardır istikrardan ibaret olmuştur, bu yüzden bu piyasada tutunup bu günlere gelebilmiştir. Ninja 100km/h'da 3.80, 3.90 yakar az daha düşük olabilir tabi ki. Bu 130+ olduğunda max 4.5'a çıkacaktır ki bu zor bir ihtimaldir, çünkü motor teknolojisi buna izin vermez..
Hyosung 100km/h'da çok istikrarlıdır, az yakacaktır, fakat motor teknolojisi istikrardan ziyade performansa odaklı olduğu için(bu yüzden racing yavrusu diyoruz) 130+ daha fazla yakmaya başlar.
Hyosung;
http://www.fuelly.com/driver/felon/gt250r
Ninja;
http://www.fuelly.com/driver/alphanet/ninja-250r
-
03 Mart 2013, 04:04
#25763
gaz kesmeden deniliyor. 100km boyunca 160km hız ile gitmek diyorum daha ne diyim ki
hyo 135km hızla giderken 4.3lt 100km yakıyor ninja ise min 4.5
25600km motosikletdir bu motosikleti kullanıyorum ve her türlü test ettim.
-
03 Mart 2013, 04:07
#25764
Gnuk adlı üyeden alıntı
Çok çok itibar edilesi yabancı sitelerin compare leri aşağıda
Bir kontrol edelim isterseniz?
Bilgi amaçlı uydurmadan teknik veriler paylaşıyorum, bu güvensizlik neden anlayamadım
Hyosung'un Ninja'dan daha fazla yakabileceğini görebiliriz, 100km kullanımda bu tablo tam tersine olacaktır.
Kawasaki teknolojisi yıllardır istikrardan ibaret olmuştur, bu yüzden bu piyasada tutunup bu günlere gelebilmiştir. Ninja 100km/h'da 3.80, 3.90 yakar az daha düşük olabilir tabi ki. Bu 130+ olduğunda max 4.5'a çıkacaktır ki bu zor bir ihtimaldir, çünkü motor teknolojisi buna izin vermez..
Hyosung 100km/h'da çok istikrarlıdır, az yakacaktır, fakat motor teknolojisi istikrardan ziyade performansa odaklı olduğu için(bu yüzden racing yavrusu diyoruz) 130+ daha fazla yakmaya başlar.
Hyosung;
http://www.fuelly.com/driver/felon/gt250r
Ninja;
http://www.fuelly.com/driver/alphanet/ninja-250r
ben diyorum 5-6 lt yakıyor ninja sen diyon motor teknolojisi izin vermez veriyorki yakıyor heralde anlamadım gitti ya nasıl bi mantık gözümüze gördüğümüzemi inanıcaz yaşadıgımızamı sölenenemi görende sanacak ninjanın motor teknolojisini sen yapmışsın izin vermezmiş sesli güldüm evde :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
03 Mart 2013, 04:09
#25765
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
Alper 0-100 de hyo ninja dan daha iyi deniyor bi ara forumda muhabbeti geçmişti doğru mu ?
hyosung v motor olmasından dolayı daha çabuk ivmeleniyor. ninja sıralı silindir ve lastikleri daha ince olduğundan dolayı üst hızı daha yüksek.
-
03 Mart 2013, 04:11
#25766
puser adlı üyeden alıntı
hyosung v motor olmasından dolayı daha çabuk ivmeleniyor. ninja sıralı silindir ve lastikleri daha ince olduğundan dolayı üst hızı daha yüksek.
hyoya acımazsan kalkışta geçer ama 100km görmeden ninja kafayı çıkarır
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
03 Mart 2013, 04:12
#25767
@gnuk
Linkini verdiğin gt250r yakıt tüketimi paylaşan bu forumda bu başlıkta yazan birisiydi zamanında. Ben 250 ninja kullanıpta 100 km üstü hızlarda 3 lü rakamlarda tüketen tanımıyorum ve mümkün değil. Kawasaki başlığı orda duruyor gidip bakınız. Ayrıca kawa için en düşük tüketimlerden birini koyarken hyo için ortalama bir tüketim paylaşmak adil değil bence
Genel olarak kawa tüketimleri
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
Ortalama 4,5 lt ni üzerinde
Hyo için
http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250r
ortalama 3,5-4 arasında
Ayrıca Barkın' ın ikinci el köşesinde ninja 250r sahibinin yorumları vardı, izleyebilirsiniz. Kullanıcısı bile çok yaktığını söyler.
-
03 Mart 2013, 04:16
#25768
hisvarlar adlı üyeden alıntı
@gnuk
Linkini verdiğin gt250r yakıt tüketimi paylaşan bu forumda bu başlıkta yazan birisiydi zamanında. Ben 250 ninja kullanıpta 100 km üstü hızlarda 3 lü rakamlarda tüketen tanımıyorum ve mümkün değil. Kawasaki başlığı orda duruyor gidip bakınız. Ayrıca kawa için en düşük tüketimlerden birini koyarken hyo için ortalama bir tüketim paylaşmak adil değil bence
Genel olarak kawa tüketimleri
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
Ortalama 4,5 lt ni üzerinde
Hyo için
http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250r
ortalama 3,5-4 arasında
Ayrıca Barkın' ın ikinci el köşesinde ninja 250r sahibinin yorumları vardı, izleyebilirsiniz. Kullanıcısı bile çok yaktığını söyler.
onu geçtim barkına video çekimine gittiğimizde ninja 250r sahibi barkına cok yakıyor abi bu normal mi değişlerine ben şahidim adamlar kabul ediyor sen diyon motor teknolojisi izin vermez :D gerçi göstergesinde saat bile yazmıyor nasıl bi teknoloji bilmiyorum tek teknolojik kısmı motorbloğu başka her yeri 90 lardan
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
03 Mart 2013, 04:18
#25769
@Alper
Şu testle ilgili az bilgi versen ne güzel olcak En azından hyo testine göre yenisinde farklı olan yorumu nedir barkının ? Yine gömdümü yoksa bizleri :D
-
03 Mart 2013, 04:23
#25770
hisvarlar adlı üyeden alıntı
@gnuk
Linkini verdiğin gt250r yakıt tüketimi paylaşan bu forumda bu başlıkta yazan birisiydi zamanında. Ben 250 ninja kullanıpta 100 km üstü hızlarda 3 lü rakamlarda tüketen tanımıyorum ve mümkün değil. Kawasaki başlığı orda duruyor gidip bakınız. Ayrıca kawa için en düşük tüketimlerden birini koyarken hyo için ortalama bir tüketim paylaşmak adil değil bence
Genel olarak kawa tüketimleri
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
Ortalama 4,5 lt ni üzerinde
Hyo için
http://www.fuelly.com/motorcycle/hyosung/gt250r
ortalama 3,5-4 arasında
Ayrıca Barkın' ın ikinci el köşesinde ninja 250r sahibinin yorumları vardı, izleyebilirsiniz. Kullanıcısı bile çok yaktığını söyler.
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
onu geçtim barkına video çekimine gittiğimizde ninja 250r sahibi barkına cok yakıyor abi bu normal mi değişlerine ben şahidim adamlar kabul ediyor sen diyon motor teknolojisi izin vermez :D gerçi göstergesinde saat bile yazmıyor nasıl bi teknoloji bilmiyorum tek teknolojik kısmı motorbloğu başka her yeri 90 lardan
İlk yazıda da dediğim gibi nacizane bildiklerimi tecrübelerimi paylaşmaya çalıştım, dert değil ben haksız olayım lakin düşüncelerim değişmeyecek. Sizler nasıl görüklerinizi veya yaşadıklarınızı yazıyorsunuz bu benim için de geçerli. @Alper Kaya bende bir çok şeye sesli güldüm ama sonuç değişmedi
Konunun başına dönersek ben bu 3 motordan Hyosungu tercih ederdim ve ettim de, herkesin fikrine saygı duyarım gereğinden fazla uzadı tartışmaya gerek yok bence.
-
03 Mart 2013, 04:26
#25771
hisvarlar adlı üyeden alıntı
@Alper
Şu testle ilgili az bilgi versen ne güzel olcak
En azından hyo testine göre yenisinde farklı olan yorumu nedir barkının ? Yine gömdümü yoksa bizleri :D
valla barkın abi iyi hoş adam ama hyosung u görünce acımıyor :D yorumları tek tek yaptık herkez tek tek yukarı cıkıp kameraya anlattı sonra konusamadık ama duke 200 sürücüsü bayan ve sym naked sürücüsü hyoyu beğenmedi zaten tarzları değil hatta bayan bu motorlar arasından bi hyoya binmeye korkuyorum dedi ne yalan söliyim bende düşcek die çok korktum :D ayrıca barkın abi frenlerin tutmasından cok frenlerde hissizlik var dedi buna katılmıyorum ama öle diyor bence gayet hisli :D inazuma çok övüldü sonradan baktımki yani fazla abarttık övme işini :D Test için fabrikadan gelen Daelim 7000km deydi ve pertti resmen bi amortisörü vardı öle bi konfor yok arakdaş racing tarzı alette bu amortisör neyin nesi dersin dün fuarda baktım galiba test ettiğimizn amoritsöründe sorun vardı fuardakiler sertti çünkü ama daelimde ne ivme ne gidiş ne viraj tırt testin açık ara sonuncusu o oldu :D SYM ci arkadaşın motoru genelde tek marşta çalışmadı paso marş basarak çalıstırıldı ben şansıma çalıstırdım ateşleme problemimi vardı bilmiyom :D ninja 250r ında ön freni çok kötüydü sahibi heralde kaza yapmış benim arkadaşımdaki ninjanın freni hem cok daha iyi hem cok daha hissiyatlıydı testekini beğenmedim valla videoyu yayınlayınca saklanıcam inşalalh şapşal şapşal cıkmadık :D
Gnuk adlı üyeden alıntı
İlk yazıda da dediğim gibi nacizane bildiklerimi tecrübelerimi paylaşmaya çalıştım, dert değil ben haksız olayım lakin düşüncelerim değişmeyecek. Sizler nasıl görüklerinizi veya yaşadıklarınızı yazıyorsunuz bu benim için de geçerli. @Alper Kaya bende bir çok şeye sesli güldüm ama sonuç değişmedi
Konunun başına dönersek ben bu 3 motordan Hyosungu tercih ederdim ve ettim de, herkesin fikrine saygı duyarım
gereğinden fazla uzadı tartışmaya gerek yok bence.
Gül hacım gül 2013 motoruna 6lt yaktırınca kulağımı çınlat
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
03 Mart 2013, 04:28
#25772
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
hyoya acımazsan kalkışta geçer ama 100km görmeden ninja kafayı çıkarır
bu noktada kısa vites aralığının avantajını kullanıyor. hyosung'un ilk iki vitesi çok uzun.
-
03 Mart 2013, 04:34
#25773
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
valla barkın abi iyi hoş adam ama hyosung u görünce acımıyor :D yorumları tek tek yaptık herkez tek tek yukarı cıkıp kameraya anlattı sonra konusamadık ama duke 200 sürücüsü bayan ve sym naked sürücüsü hyoyu beğenmedi zaten tarzları değil hatta bayan bu motorlar arasından bi hyoya binmeye korkuyorum dedi ne yalan söliyim bende düşcek die çok korktum :D ayrıca barkın abi frenlerin tutmasından cok frenlerde hissizlik var dedi buna katılmıyorum ama öle diyor bence gayet hisli :D inazuma çok övüldü sonradan baktımki yani fazla abarttık övme işini :D Test için fabrikadan gelen Daelim 7000km deydi ve pertti resmen bi amortisörü vardı öle bi konfor yok arakdaş racing tarzı alette bu amortisör neyin nesi dersin dün fuarda baktım galiba test ettiğimizn amoritsöründe sorun vardı fuardakiler sertti çünkü ama daelimde ne ivme ne gidiş ne viraj tırt testin açık ara sonuncusu o oldu :D SYM ci arkadaşın motoru genelde tek marşta çalışmadı paso marş basarak çalıstırıldı ben şansıma çalıstırdım ateşleme problemimi vardı bilmiyom :D ninja 250r ında ön freni çok kötüydü sahibi heralde kaza yapmış benim arkadaşımdaki ninjanın freni hem cok daha iyi hem cok daha hissiyatlıydı testekini beğenmedim valla videoyu yayınlayınca saklanıcam inşalalh şapşal şapşal cıkmadık :D
Gül hacım gül
2013 motoruna 6lt yaktırınca kulağımı çınlat
Anlaşılan hyo yu gene gömmüş barkın :D Neyse yine bilen alır motorunu biner hele makyajdan sonra hyonun 250 lik sınıfa ne kadar önem verdiği ortada. Diğer motorlarda hiç tecrübem yok ancak kore malı arabalarda cidden bu hissilik var. Bizim motorlardaki bunda benzer bişey olabilir ancak denemedim bilemiyorum. Burda tüm 250 likleri kullanan bir sen varsın sanırım, en doğru bilgi sende
-
03 Mart 2013, 04:44
#25774
suzuki iyi para yediriyo anlaşılan camianın önde gelenlerine . 250 cc pastasından pay kapmak peşinde ama o tiple zor diyorum .öve öve bitiremediler . 1000 cclere kusur buluyolar inazumaya bulamadılar arkadaş ne inazumaymış
-
03 Mart 2013, 06:20
#25775
Bende hyosung sahiplerinin motorlarini suzuki,honda,kawasaki,aprilia gibi markalarla kiyaslamasina sasiriyorum. 650 cc lik gtr i biraz zorlasalar 600rr la yaristiracaklar. 250 gt ye bise demiyorum zaten kullaniciya kalsa daha iyisi zaten yok. Ha benimde en son tercihim hyosungdur ama ben onun yerine ktm duke 200 tercih ederim. Bir yandan cift silindirli hyosung a binmek var. Bir yandan herseyi bir kenara biraktim KTM e binmek var. Biri sordumu motorun ne marka KTM dedigin anda olay biter. Dusunun ktm markasini bilmeyen hyosung suruculeri var. Apaci diye tabir ettigimiz tipler. Hani en cok kultur seviyesi dusuk surucu hangi markada desek hyosung cikiyor. Adam racing alacak para bulamiyor gidip 6000 tl ye ikinci el hyosung alip gazlaya gazlaya geziyor. Ben cok gordum. Barkininda nefreti burdan geliyor hyosung a karsi bildigim kadariyla.
-
03 Mart 2013, 09:47
#25776
TheArcheus adlı üyeden alıntı
suzuki iyi para yediriyo anlaşılan camianın önde gelenlerine . 250 cc pastasından pay kapmak peşinde ama o tiple zor diyorum .öve öve bitiremediler . 1000 cclere kusur buluyolar inazumaya bulamadılar arkadaş ne inazumaymış
sen bide motosiklet dergilerini gör adamlar sanki motosiklet değilde yunan tanrılarından bahsediyorlar
aynısını cbr250 içinde yaptılar zamanında ne oldu motor tırt çıktı şimdi kimse şöyle süper böyle süper demiyor
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
03 Mart 2013, 11:34
#25777
agilty adlı üyeden alıntı
Bende hyosung sahiplerinin motorlarini suzuki,honda,kawasaki,aprilia gibi markalarla kiyaslamasina sasiriyorum. 650 cc lik gtr i biraz zorlasalar 600rr la yaristiracaklar. 250 gt ye bise demiyorum zaten kullaniciya kalsa daha iyisi zaten yok. Ha benimde en son tercihim hyosungdur ama ben onun yerine ktm duke 200 tercih ederim. Bir yandan cift silindirli hyosung a binmek var. Bir yandan herseyi bir kenara biraktim KTM e binmek var. Biri sordumu motorun ne marka KTM dedigin anda olay biter. Dusunun ktm markasini bilmeyen hyosung suruculeri var. Apaci diye tabir ettigimiz tipler. Hani en cok kultur seviyesi dusuk surucu hangi markada desek hyosung cikiyor. Adam racing alacak para bulamiyor gidip 6000 tl ye ikinci el hyosung alip gazlaya gazlaya geziyor. Ben cok gordum. Barkininda nefreti burdan geliyor hyosung a karsi bildigim kadariyla.
Dediğiniz şey sadece hyo için geçerli değil 6 bini olan gt250r alıyorsa 9-10 bini olan 600f alıyor. 600f sürücülerinişn %80 i de apaçi bunu inkar etmek hata olur. Sonuçta arz-talep dengesi. Honda gt250r kadar yakışıklı bir makine yapsaydıda keşke ona apaçi motoru deseydik ancak yok. Adamlar gösteriş istiyorsan 25 binden başlatıyor fiyatları. Hyo bunu 10 bine yapıyor diye suçlu oluyor bizim memlekette.
-
03 Mart 2013, 12:53
#25778
-
03 Mart 2013, 14:17
#25779
Arkadaşlar merhaba.
Forma 2006 da üye oldum ama aktif kullanıcı olarak aranıza yeni katıldım denebilir.Genelde okuyucu olarak takipçinizdim yani.
10 yıldır B sınıfı ehliyetim var, ama bu motor tutkusunu artık bastırmak zor gelmeye başladı. Vitesli motor kullanmayı bilmiyorum ama Honda'nın eğitimlerinin çok methini duydum ve oraya gidip gerekirse birkaç seviye birden eğitim alacağım.
Hyosung gt250r motor arıyorum arkadaşlar, temiz ve 2008 yada üstü model.
Sahibinden.com da var birsürü ama pek güvenemiyorum, üç kağıtçıların meskeni olmuş orası.
Birde alırken nelere dikkat etmeliyim.
Teşekkürler.
(bu arada A2 için nisanda sınava giriyorum, ehliyet olmazsa olmaz tabi ki)
-
03 Mart 2013, 16:34
#25780
agilty adlı üyeden alıntı
Bende hyosung sahiplerinin motorlarini suzuki,honda,kawasaki,aprilia gibi markalarla kiyaslamasina sasiriyorum. 650 cc lik gtr i biraz zorlasalar 600rr la yaristiracaklar. 250 gt ye bise demiyorum zaten kullaniciya kalsa daha iyisi zaten yok. Ha benimde en son tercihim hyosungdur ama ben onun yerine ktm duke 200 tercih ederim. Bir yandan cift silindirli hyosung a binmek var. Bir yandan herseyi bir kenara biraktim KTM e binmek var. Biri sordumu motorun ne marka KTM dedigin anda olay biter. Dusunun ktm markasini bilmeyen hyosung suruculeri var. Apaci diye tabir ettigimiz tipler. Hani en cok kultur seviyesi dusuk surucu hangi markada desek hyosung cikiyor. Adam racing alacak para bulamiyor gidip 6000 tl ye ikinci el hyosung alip gazlaya gazlaya geziyor. Ben cok gordum. Barkininda nefreti burdan geliyor hyosung a karsi bildigim kadariyla.
al sana 600rr kullanıcısı bir apaçi
http://www.youtube.com/watch?v=LoddA9bdFEA
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler