Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Mart 2013, 04:20
#25721
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Moto sohbete açtımda konuyu kapatıp uyarı vermişler
anes motorun sitesinde clover yazlık montlar 150 liraya düşmüş, normalde 400 liralık mont. Ben 1 ay önce alıcaktım fiyat çok geldi bering aldım, yazlığı olmayanlar baksınlar mutlaka
airjet airtek montlar indirimde bir daha bu fırsat gelmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
Yazlık eldiven tavsiyesi olan var mı ? Revit,prohel,armode gibi markalar dışında önerilere açığım. Boğazı çok uzun olmayan eldivenlere bakıyorum, gözüme şunu kestirdim
http://www.feyizoglu.com/Spike-Korumali-Yazlik-Eldiven_47282.html#0
Aslında anesmotorun outlet kısmında 70-80 liraya revit eldivenler var ancak revitin eldivenlerinde çoğu kişi sorun yaşadığından tercih etmek istemiyorum
Hata olmuş, anes yazmışım. Anesin outlet kısmında revit eldivenler ucuza.
Clover montlar mototal in sitesinde
http://www.hondamototal.com/?urun-360-Clover-Airjet-Yazlik-Korumali-File-Mont.html
http://www.hondamototal.com/?urun-148-Clover-Airtek2-Cordura-Yazlik-Ceket.html
sadece S bedenler kalmış, sabah tüm bedenler vardı nerdeyse.
Reklamlar
-
02 Mart 2013, 04:43
#25722
persembe gunu 2013 model hyoyla bende aranıza katılıyorum ınsallah
-
02 Mart 2013, 04:59
#25723
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsın inş. Resimdeki renkten aldıysan bence en güzeli bu. Ancak alınca detaylı inceleme istiyoruz baştan soyleyeyim
-
02 Mart 2013, 05:22
#25724
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsın inş. Resimdeki renkten aldıysan bence en güzeli bu. Ancak alınca detaylı inceleme istiyoruz baştan soyleyeyim
Tesekkur ederim bu renkten aldim gercekten hyosung 250lilik sinifinda noktayi koydugunu dusunuyorum tek kelimeyle nefiss
-
02 Mart 2013, 20:18
#25725
Bizim motoru taşıyıcı demir vs olmadan nasıl askıya alabiliriz ? Alt tarafta takoz vs koyabileceğimiz yer varmı acaba ?
Jant şeridi çekeceğim, ön taraf bir şekilde hallediliyorda arka sıkıntılı.
Bu arada zinciri bugün gazyağı ile temizledim sonra sprey gres ile yağladım. Tertemiz oldu, yeryer paslanmalar vardı onlarıda fırça ile söktüm.
Sürerken yorması dışında bu makineyi aldığıma hiç pişman olmadım. Şehir içi 100 km yol yaptım 1 diş eksildi daha, yokuşta vs 2 dişe düşüyor. Tahminim şehir içi 350 km yol gidecek gibi.
Bu arada ön lastiği ters takmayı başaran erzincan kanuni bayisini tebrik ediyorum. Bu adamlar nasıl bu işi yapıyor hayret gerçekten.
-
02 Mart 2013, 20:21
#25726
leventgocukl adlı üyeden alıntı
Tesekkur ederim bu renkten aldim gercekten hyosung 250lilik sinifinda noktayi koydugunu dusunuyorum tek kelimeyle nefiss
10.200tl nakite son fiyat bıraktılar bana bunun üstüne plakası var bi hyosung sahibi olarak hyo nun bu denli para ediceğinden emin değilim bence pek bi artısı yok artık pahalı
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
02 Mart 2013, 20:52
#25727
hyo sahıbı olarak bunu neden dedınız ?
10200 etmez mı sıze gore ?
ben de almayı dusunuyorum ıkıncı motorum olacak ınsallah bıraz baktım fuarda hosuma gıttı
bugun arkadaslarım ıncelemısler bıraz da kalıte dusuk dedıler o paranın karsılıgı degıl dedıler
sızın dusuncelerınızı merak edıyorum @ Alper Kaya
-
02 Mart 2013, 20:53
#25728
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
10.200tl nakite son fiyat bıraktılar bana bunun üstüne plakası var bi hyosung sahibi olarak hyo nun bu denli para ediceğinden emin değilim bence pek bi artısı yok artık pahalı
ben düz 10.000 e aldım 250 sınıfında görünüş olarak dıger motorlarla kıyaslanamaz fıyat acısındanda dıger 250lılıklere gore gayet uygun f/p acısından. bakalım persembe alıyoruz verdıgım parayı hakedıyormu görücez
-
02 Mart 2013, 21:23
#25729
leventgocukl adlı üyeden alıntı
ben düz 10.000 e aldım 250 sınıfında görünüş olarak dıger motorlarla kıyaslanamaz fıyat acısındanda dıger 250lılıklere gore gayet uygun f/p acısından. bakalım persembe alıyoruz verdıgım parayı hakedıyormu görücez
hayırlı olsun diyim ben motora bişey demiyorum hatta adamlar baya yol kat ettilerde arkasında olan kuralkan hyosungu taşıyamıyor ne servis ne parça olarak o yuzden bu para değermi die düşünüyorum adam gibi garanti bile sunamıyorlar + olarakta servislerinin hiç birinin sigortlarla anlaşmasının olmaması kaza sonrası haklı bile olsanız başınıza sorunlar açabiliyor
brooklynnn adlı üyeden alıntı
hyo sahıbı olarak bunu neden dedınız ?
10200 etmez mı sıze gore ?
ben de almayı dusunuyorum ıkıncı motorum olacak ınsallah bıraz baktım fuarda hosuma gıttı
bugun arkadaslarım ıncelemısler bıraz da kalıte dusuk dedıler o paranın karsılıgı degıl dedıler
sızın dusuncelerınızı merak edıyorum @ Alper Kaya
şöle izah ediyim cbr250r la aynı para hatta biraz daha pahalı bugun fuardan bi arkadaş 2013 cbr250r ı 10.200tl plaka dahil evine kadar getirilecek şekilde anlaştı tamam cbr250r tek silindir ve biraz daha yavaş (cbr biraz daha yavaş geçiyosun ama pek bi farklı olmuyor misal bi ninja250r ın cbr250r ı geçişi baya iyi )fakat honda servis parça güvence garanti servislerin sigorta anlaşmaları 2.el deki verdiği güven ve değer kayıpları olarak daha iyi bi secenek o yuzden bakıyorum hyosung un tipidışında hondaya karşı ne + ları var benim aletim 16.500km de ve hala kız gibi 14 aylık gözüm gibi bakıyorum sorunu yok ama üsteki bu dediklerim hyosung u gölgeliyor gibi gelmeye başladı işin özü ilgiyi siz alırsınız gösterişiniz o biçim olur alette pek bi sorun çıkarmaz ama çıkardığını var sayarsak ne honda gibi bi servis nede garanti koşulları bulursunuz parça kalitesine gelirsek daelim ve bu motoya göre 2011 ve sonraki hyolar çok ileri kalıyor bence kıyas bile kabul etmez
BEN HYOSUNG ALDIĞIMA HİÇ PİŞMAN DEĞİLİM AMA HYO ALMADIĞIMI DÜŞÜNÜRSEK BUGÜN 250CC MOTOR ALICAK OLSAM BU ŞARTLARDA YİNE HYO ALIRMIYDIM PEK SANMIYORUM GÜVEN BENİM İÇİN DAHA ÖNDE TAKINTILI Bİ ADAMIM
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
02 Mart 2013, 22:05
#25730
bır sıkıntı yasasak demek garantı ve servis problem yasatacak
ıstanbulda bu motorun adam gıbı servisi yok mu ? canakkalede yasıyorum
her hafta sonu c.kale kocaelı yapacagım gıbı duruyor motorla servis olayını da ıstanbulda hallederim diyorum fakat ıstanbulda yasayan bırının bunu demesı aklımda soru ısaretlerıne neden oldu
bu motor ve sym wolf 250 arasında kaldım ıkısınden bırını bu hafta alacagım
bılıyorum arada sınıf farkı var fakat bu motorun kasası sym dusunurken aklımı celdı
-
02 Mart 2013, 22:15
#25731
-
02 Mart 2013, 22:48
#25732
dostlar bu 160-60-17 lık lastık 250 hyo ya uyarmı kı deneyenınız oldu muuu?
-
02 Mart 2013, 23:18
#25733
[
brooklynnn adlı üyeden alıntı
bır sıkıntı yasasak demek garantı ve servis problem yasatacak
ıstanbulda bu motorun adam gıbı servisi yok mu ? canakkalede yasıyorum
her hafta sonu c.kale kocaelı yapacagım gıbı duruyor motorla servis olayını da ıstanbulda hallederim diyorum fakat ıstanbulda yasayan bırının bunu demesı aklımda soru ısaretlerıne neden oldu
bu motor ve sym wolf 250 arasında kaldım ıkısınden bırını bu hafta alacagım
bılıyorum arada sınıf farkı var fakat bu motorun kasası sym dusunurken aklımı celdı
sym nin pek farkı yok hatta daha kötü durumda bile diyebilirim seceneklerin bunlarsa hyo al derim
yakuza_64 adlı üyeden alıntı
dostlar bu 160-60-17 lık lastık 250 hyo ya uyarmı kı deneyenınız oldu muuu?
hyoda 150-70-17 var bu 70 yanak genişliği die biliyorum valla 60 taktırıdım hızım biraz düştü diyende var satıcı fark etmiyor diyor denemedim bilemiyorum ama orjinal ebatları her zaman daha iyidir die bi düşüncemde yok değil
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
02 Mart 2013, 23:22
#25734
beyler gtr la cbr250 yi kiyaslamak bile hata. amaaa kanuni ile honda kiyasi ayri mesele :-) servis kalitesi vs diyince honda kawayi bile solluyor bu bir gercek. yine de inadina gtr diyorum :-)
-
02 Mart 2013, 23:23
#25735
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
[
sym nin pek farkı yok hatta daha kötü durumda bile diyebilirim seceneklerin bunlarsa hyo al derim
hyoda 150-70-17 var bu 70 yanak genişliği die biliyorum valla 60 taktırıdım hızım biraz düştü diyende var satıcı fark etmiyor diyor denemedim bilemiyorum ama orjinal ebatları her zaman daha iyidir die bi düşüncemde yok değil
bugun fuarda lastık fırmaıyla konustum 150 -70 -17 yokmus o yuzden 160 -60 -17 verelım dedıler o yuzden sordum.ben sadece orjınal shınko ları kullanmak ıstemıyor heran tedırgın edıyor yoldaa
-
02 Mart 2013, 23:24
#25736
brooklynnn adlı üyeden alıntı
bır sıkıntı yasasak demek garantı ve servis problem yasatacak
ıstanbulda bu motorun adam gıbı servisi yok mu ? canakkalede yasıyorum
her hafta sonu c.kale kocaelı yapacagım gıbı duruyor motorla servis olayını da ıstanbulda hallederim diyorum fakat ıstanbulda yasayan bırının bunu demesı aklımda soru ısaretlerıne neden oldu
bu motor ve sym wolf 250 arasında kaldım ıkısınden bırını bu hafta alacagım
bılıyorum arada sınıf farkı var fakat bu motorun kasası sym dusunurken aklımı celdı
bencede tercihin buysa hyo da kal
-
02 Mart 2013, 23:32
#25737
yakuza_64 adlı üyeden alıntı
bugun fuarda lastık fırmaıyla konustum 150 -70 -17 yokmus o yuzden 160 -60 -17 verelım dedıler o yuzden sordum.ben sadece orjınal shınko ları kullanmak ıstemıyor heran tedırgın edıyor yoldaa
bende sordum aynı şeyi sölediler CT2 lerede 750tl fiyat verdiler ön arka takım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
02 Mart 2013, 23:52
#25738
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
bende sordum aynı şeyi sölediler CT2 lerede 750tl fiyat verdiler ön arka takım
yok abi benım sordugum yer cıftıne 500 ıstıyor . markasını unuttum kartlarını vermıslerdı
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:35 ----------
sawa markası lastıgın hamuruna falan baktım yanı kaucuk tırnakladım ıyı geldı.
-
03 Mart 2013, 00:12
#25739
Belki tercihlerde bir faydam olur,
Tam 1 sene oldu bu ay, bu forum, diğer forumlar ve bütün interneti araştırmaya başlayalı, 250'lik kategorisinde hangi motor alınmalı, hangisiyle start verilmeli, + lar nedir - ler nedir. Aynı zamanda o sanayiden bu sanayiye, o arkadaştan ötekine, o motordan diğerine koşturmaya başlayalı..
Racing diyoruz, başlangıç diyoruz veya demiyoruz. Yaptığımız kıyaslamalar genelde 3 markanın motosikletleri üzerinden oluyor, GTR250, CBR250, Ninja250.
Kendi adıma dersimi iyi çalıştığımı düşünüyorum, 3 motoru da kullandım, kendi çapımda kıyas yapıyorum;
CBR250r - Bu motosiklet racing değil, touring ile supersport arasında kalmış, hem oturma pozisyonu, hem selesinin yere yakın oluşu, motorsikletin doğası bile safkan bir racing değil, evet işçiliği harika olabilir, evet arkasında bizleri dev gibi bir yedek parça, servis ağı bekliyor olabilir, evet bizi hiç bir zaman yarı yolda bırakmayacağını da düşünebiliriz lakin bu düşüncelerin hiç birisinin motorsikletle değil, arkasındaki markayla alakalı olduğu gerçeğini değiştirmeyecek. Yani bugün CBF de alsak, PCX de alsak aynı servis ağı, yedek parça bolluğu ve kalite bizi bekliyor olacak.. Ama motosiklet az yakıyor şehir içi kullanıma ideal ve gerçekten kullanıcı dostu, aklın arkada kalmıyor. Açık ve net. Kullanıcıları içinde mutlu olan kadar mutsuz olanda var ki 2. elde son zamanlarda ciddi sıkıntı yaşanıyor, motorlar satılamıyor çünkü aşırı derecede ilan mevcut.
Ninja250 - Yakışıklı, 90ları andıran ama içerisinde teknoloji barındıran gösterge paneli ve beyin, bakıldığı zaman gayet çekici, kağıt üzerinde en güçlü motor deniliyor vs. Kawasaki sonuçta kalite diyoruz, bunu bize gösteriyor fakat honda için söylediklerimi kawasaki için diyemeyeceğim, Yedek parça pahalı, mevcut hizmette olan yetkili servis inanılmaz anlamda başarısız, yani ciddi ciddi süründürüyorlar. Dikkat edersek yine motor değil marka kıyası yapıyoruz. Motora gelirsek hoş, bin üzerine kullan, albenisi fazla tabi bu albeni birazda ''Kawasaki'' Ninja250r olduğu içindir, aynı kalitede aynı standartlarda AsyaMotor üretmiş olsaydı bu motoru acaba neler düşünülürdü? Burasıda muamma. Fakat herşeye rağmen hoş bir motor, servis ağı ve parçaların pahalı olma dezavantajı ve bunun üzerine bu kategorideki en pahalı motorsiklet olması dezavantajlarının yanında yinede insanı ''Ninja250r alsammı?'' diye düşündürebiliyor. Gayet başarılı ama honda rahatlığı var diyemem. Safkan racing değil ama racing. 2. eli berbat.. Kimse hiç bir şey satamıyor. 3-4 aylık ilanlar mevcut ki tertemiz makinalar.
GTR250R - Ucuz yedek parça, servis ağı sınırlı ve zorlu. Tek kelimeyle şu anda kendi kategorisinin en yakışıklısı, aksini kimse düşünmüyor sanırım. Her ne kadar insanlar bu motora bir yetim gözüyle baksalar da kullanıcılarını takip edelim; çok uzun yıllar insanları mutlu ederek sürülüyor, kendinden bekleneni bazen fazlasını sunuyor. Markaya bakalım biraz, Hyosung, Kasinski, S&T, Kanuni. 4 farklı marka altında aynı motor, aynı teknoloji üretiliyor, satılıyor. Tanınmış bir marka olmamasına karşın ve Türkiye piyasasına topal ve talihsiz bir giriş yapmasına karşın bakıyosun adam bu markayla kendi kategorisinin satışlarında açık ara önderlik ediyor. Son 3 senede 3 defa kasa yeniliyor ki bu kadar tutulmasına rağmen.. Demiyo yani biz satıyoruz böyle kalsın iyi, kendini sürekli güncelliyor, her kasa değişiminde 1-2 bişey ekliyor. İşçilik diyoruz, evet işçiliği çok iyi değil, ama standartların üzerinde buda bir gerçek. Safkan bir racing yavrusu. Oturuşu olsun, kullanımı olsun vs. 2. elde daha aktif alış/satışı mevcut olan nadir modellerden birisi. Kendi kategorisinde ilk diyebiliriz.
Her zaman denilen yere gelecek, önce kendine sormalısın ne istiyorum, ne heves ediyorum, benim için ideal olan tarz/tip/boyut ne?..
YAKIT -------------------- SÜRAT ------------- KULLANIM ------------ SERVİS/YEDEK PARÇA
Az yaksın ----------- az gitsin ----- beni yormasın --------- uğraştırmasın - Honda
Ortalama yaksın ----- ideal gitsin ----- çok yormasın ------- uğraştırsın - Kawasaki
Ortalama yaksın ----- iyi gitsin ----- beni yorsun -------- çok uğraştırmasın - GT250R
Hyosungun torpilli olması gerekiyor zannımca, bu kadar yeniliğe ve arz/talep doğrultusunda kullanıcılara yenilikler ile hitap ettiği ve etmeyi sürdürdüğü için. Hiçte ufak görülecek bir marka olduğunu düşünmüyorum. Kısa zamandır hayatımızda olabilir lakin 10 sene önce elimizde tabletler, evimizde ledTV ler olacağını kim derdi? Bu cihazların imal yeri olan Kore'nin aynı zamanda Hyosung'un imal yerini olduğunu unutmayalım.
Marka karşılaştırması yapacaksak bunları da göz önünde bulundurmalıyız derim
Şahsıma munazır Hyosung dedim, hepimiz üzerinde mutlu olacağımız birşey istiyoruz, bunun için paramızı biriktiriyoruz, çalışıyoruz didiniyoruz, üzerine bindiğimizde hissettiğimiz heyecan hangisinde ağır basıyorsa bence odur. Arada kalanlara nacizane önerim üzerlerine oturmadan, şans varsa test sürüşüne çıkmadan ve tabiki onunla kendinizi en iyi hissettiğiniz tercihte bulunmanızdır,
2. ele düşen yeni model motorları araştırırsak %70-80 gibi bir oranın mutlu olmadığından sattığını göreceğiz, denemesi bedava.
Eleştiriler illaki olacaktır, lakin tüm metin kendi görüşlerimi yansıtmaktadır ve uzun bir süre değişmeyecektir.
Zevkler ve renkler farklıdır, senin görüpte mideni kaldıran bir başkasına ilah gelebilir
Sevgiler, saygılar
-
03 Mart 2013, 00:43
#25740
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler