Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Şubat 2013, 19:35
#25461
arkadaşlar bu gt 250 R' ın içinde bulunan yağı tahliye etmek için motosikletin altındaki tahliye vidasını açmak için grenajı sökmek mi gerekiyor bugün inceledim bulamadım tahliye yerini.
Reklamlar
-
15 Şubat 2013, 20:08
#25462
izmirian adlı üyeden alıntı
Merhabalar bir seyi merak ediyorum internette ilanlara bakarken farkettim kanuni gt250 r ve hyosung gt 250 r farklikategoride aciliyor bu motorlar ayni degil mi ???
model yılı farkı dışında bir fark yok açan kanuni yazıyor diye kanuniye açıyor işte.
leon99 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu gt 250 R' ın içinde bulunan yağı tahliye etmek için motosikletin altındaki tahliye vidasını açmak için grenajı sökmek mi gerekiyor bugün inceledim bulamadım tahliye yerini.
resimde gördüğün senin sökmen gereken somun, sanırım 17 lokma ile açılıyor.. düşmesin diye de iyicene sıkma sonra resimde gördüğün hale döner somunun. kuvvet uygulamadan normal şekilde dönene kadar çevir sıkıştığında yarım tur daha at yeter.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
15 Şubat 2013, 22:21
#25463
Chronix adlı üyeden alıntı
motoru uzun ömürlü kullanmak istiyorsan öncelikle uzun yolda stabil bir şekilde 140-150 ile gitmeyi kafandan çıkar. tek silindirli 600 cc motoların bile son hızı 160-190 km ile sınırlı iken 250 cc bir motorla 140-150 km gitmeyi düşünmemelisin. 140-150 km/hz ile uzun yolda gider mi gider ben ankaraya kadar o şekilde tek molada gittim ama şu var gt250 modellerin yağlama olayı 8500-9000 devirden sonra yetersiz o yüzden uzun yolda yapacağınız hız 110-130 Km/Hz olmalı o da sana 100 km'de 3,5 ile 4 lt arası yakıt tüketimi sağlar.. ayrıca alper arkadaşımız motorunu satıyordu temiz ve bakımlıdır bir iletişime geç istersen.
değerli cevapların için teşekkürler kardeşim. peki 150 km boyuna yani sakaryaya sürekli gidiyorum o bakımdan soruyorum 150 km boyunca 140-150 gitmemde motora - olarak ne getirir yada bir sorun olmaz mı
---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 19:14 ----------
arkadaşlar 2013 de krenajda ve ön farda ufak değişiklikler olmuş çok daha kaliteli duruyor. acaba bunlar gelirmi ? gelirse ne zaman gelr bilgisi olan varmı bi bayi 2013 kasa diye sahibindene reklam vermş ama bunlardan deil 2011 2012 kasaya sticker deiştirmişler sadece :S
-
16 Şubat 2013, 00:04
#25464
İşte bugün eğilip baktım bu somunu göremedim. Bu somun rahatlıkla görülebiliyor mu grenajın iç kısmında falan mı? yoksa açıkta mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
model yılı farkı dışında bir fark yok açan kanuni yazıyor diye kanuniye açıyor işte.
resimde gördüğün senin sökmen gereken somun, sanırım 17 lokma ile açılıyor.. düşmesin diye de iyicene sıkma sonra resimde gördüğün hale döner somunun. kuvvet uygulamadan normal şekilde dönene kadar çevir sıkıştığında yarım tur daha at yeter.
http://img818.imageshack.us/img818/4273/adtbasz.jpg
İşte bugün eğilip baktım bu somunu göremedim. Bu somun rahatlıkla görülebiliyor mu grenajın iç kısmında falan mı? yoksa açıkta mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
model yılı farkı dışında bir fark yok açan kanuni yazıyor diye kanuniye açıyor işte.
resimde gördüğün senin sökmen gereken somun, sanırım 17 lokma ile açılıyor.. düşmesin diye de iyicene sıkma sonra resimde gördüğün hale döner somunun. kuvvet uygulamadan normal şekilde dönene kadar çevir sıkıştığında yarım tur daha at yeter.
http://img818.imageshack.us/img818/4273/adtbasz.jpg
İşte bugün eğilip baktım bu somunu göremedim. Bu somun rahatlıkla görülebiliyor mu grenajın iç kısmında falan mı? yoksa açıkta mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Chronix adlı üyeden alıntı
model yılı farkı dışında bir fark yok açan kanuni yazıyor diye kanuniye açıyor işte.
resimde gördüğün senin sökmen gereken somun, sanırım 17 lokma ile açılıyor.. düşmesin diye de iyicene sıkma sonra resimde gördüğün hale döner somunun. kuvvet uygulamadan normal şekilde dönene kadar çevir sıkıştığında yarım tur daha at yeter.
http://img818.imageshack.us/img818/4273/adtbasz.jpg
İşte bugün eğilip baktım bu somunu göremedim. Bu somun rahatlıkla görülebiliyor mu grenajın iç kısmında falan mı? yoksa açıkta mı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
İşte bugün eğilip baktım bu somunu göremedim. Bu somun rahatlıkla görülebiliyor mu grenajın iç kısmında falan mı? yoksa açıkta mı ?
-
16 Şubat 2013, 00:43
#25465
Efnacan adlı üyeden alıntı
değerli cevapların için teşekkürler kardeşim. peki 150 km boyuna yani sakaryaya sürekli gidiyorum o bakımdan soruyorum 150 km boyunca 140-150 gitmemde motora - olarak ne getirir yada bir sorun olmaz mı
---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 19:14 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=D9agszr_Btk
arkadaşlar 2013 de krenajda ve ön farda ufak değişiklikler olmuş çok daha kaliteli duruyor. acaba bunlar gelirmi ? gelirse ne zaman gelr bilgisi olan varmı bi bayi 2013 kasa diye sahibindene reklam vermş ama bunlardan deil 2011 2012 kasaya sticker deiştirmişler sadece :S
Yeni kasa illaki gelirde ne zaman bilinmez. Ciddi uzun yollarda motor fazla sıkıştırılmaz, bizim motorlar icin 120 ideal bi hız mesala.
Aşağıdaki yazdıklarım tamamen kendi yorumum ve 7 bin km de 2008 model olan bi önceki hyo'mla yapmış olduğum tespitlerdir.
120 km hızı 8 bin devirde yapıyo, idealdir.
130 km hızı 8.5 bin devirde yapıyo, 100-150 km gibi bi yolculuk icin kullanılabilir, motoru pek sıkıştırmış sayılmassın.
140 km hızı 9.25 bin devirde yapıyo ki ben tavsiye etmem,
150 km - 10 bin
160 km - 10.5 bin
Bu iki hızada anlık cıkmaktan başka kullanılması sakıncalı olur, motorun ömrünü yersin.
-
16 Şubat 2013, 01:13
#25466
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Yeni kasa illaki gelirde ne zaman bilinmez. Ciddi uzun yollarda motor fazla sıkıştırılmaz, bizim motorlar icin 120 ideal bi hız mesala.
Aşağıdaki yazdıklarım tamamen kendi yorumum ve 7 bin km de 2008 model olan bi önceki hyo'mla yapmış olduğum tespitlerdir.
120 km hızı 8 bin devirde yapıyo, idealdir.
130 km hızı 8.5 bin devirde yapıyo, 100-150 km gibi bi yolculuk icin kullanılabilir, motoru pek sıkıştırmış sayılmassın.
140 km hızı 9.25 bin devirde yapıyo ki ben tavsiye etmem,
150 km - 10 bin
160 km - 10.5 bin
Bu iki hızada anlık cıkmaktan başka kullanılması sakıncalı olur, motorun ömrünü yersin.
lan dediğin bütün hızları ben 0.5devir aşada yapıyorum enteresen misal 7 devirde 110
10.5 devirde 165 10bin devirde 158 civarı 9 binde 149-150 :D yeni kasalarda bi değişiklik var ama arka dişlide 1 numara oynamamı var la acaba bakan oldumu hiç :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
16 Şubat 2013, 02:21
#25467
Efnacan adlı üyeden alıntı
peki 150 km boyuna yani sakaryaya sürekli gidiyorum o bakımdan soruyorum 150 km boyunca 140-150 gitmemde motora - olarak ne getirir yada bir sorun olmaz mı
motorun ömrünü normalin üstünde bitirirsin o olur başka bişi olmaz.
leon99 adlı üyeden alıntı
İşte bugün eğilip baktım bu somunu göremedim. Bu somun rahatlıkla görülebiliyor mu grenajın iç kısmında falan mı? yoksa açıkta mı ?
gerekmiyor, biraz daha dikkatli bakman lazım. bide değiştirirken dikkat et değişim sonrası granaja yağ dökülebilir hafif gazlı bi bezle temizlersin..
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
lan dediğin bütün hızları ben 0.5devir aşada yapıyorum enteresen misal 7 devirde 110
10.5 devirde 165 10bin devirde 158 civarı 9 binde 149-150 :D yeni kasalarda bi değişiklik var ama arka dişlide 1 numara oynamamı var la acaba bakan oldumu hiç :D
alper, kendi aramızda bir ara muhabbeti dönmüştü sanırım, bu karbüratörlü ve enjeksiyonlu modellerin belli devirlerdeki hızları farklı oluyor diye..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
16 Şubat 2013, 02:27
#25468
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
lan dediğin bütün hızları ben 0.5devir aşada yapıyorum enteresen misal 7 devirde 110
10.5 devirde 165 10bin devirde 158 civarı 9 binde 149-150 :D yeni kasalarda bi değişiklik var ama arka dişlide 1 numara oynamamı var la acaba bakan oldumu hiç :D
Yola, rüzgara, sürücü ağırlığına göre ufak farklar olur ya. Bende bi kaç videomu inceledim sen böyle diyince, kimi yerde 10.5 devirde 165, kimi yerde de 160.
5 km cok rahat oynayan bi rakam, muhtemelen dik oturmak ve yatmakla bile farkeder 3-5 km.
-
16 Şubat 2013, 02:49
#25469
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Yola, rüzgara, sürücü ağırlığına göre ufak farklar olur ya. Bende bi kaç videomu inceledim sen böyle diyince, kimi yerde 10.5 devirde 165, kimi yerde de 160.
5 km cok rahat oynayan bi rakam, muhtemelen dik oturmak ve yatmakla bile farkeder 3-5 km.
o dediğin son hız ivmelerinde olur ancak. yoksa boy,kg,duruş pozisyonu gibi etkenler 6000,7000,8000Rpm hala beygir ve tork ürettiği için hızlar stabildir.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
16 Şubat 2013, 03:57
#25470
bence ya 2011 sonrasının km göstergesi daha fazla gösteriyor yada başka bi olay var çünkü ben aynı devirlerde hep aynı hızları görüyorum bütün denediğim efilerdede aynı hızları gördüm ama 2008 enjeksiyonlu bi hyoda görkemin dediği gibi gördüm karbüratör meseleside değil :S
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
16 Şubat 2013, 06:10
#25471
hyosung hala krank kırıyormu ?
[B]King is back baby!King is back![/B]
-
16 Şubat 2013, 06:43
#25472
possi adlı üyeden alıntı
hyosung hala krank kırıyormu ?
tövbe etti 2-3 yıl önce o gün bugündür kırmıyor
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
16 Şubat 2013, 12:32
#25473
Yaz ayı için gt 250 r' a bu yağı sipariş veriyorum. 10w-50 belki vites geçişlerini yumuşatır ne dersiniz?
http://www.madeniyag.net/Castrol-Power1-Racing-4T-10W-50-Motorsiklet-Yagi-1-Lt,PR-131.html
-
16 Şubat 2013, 12:39
#25474
arkadaşlar bişey soracaktım bilindiği üzere gt250r da ön kaliperlerle arka kaliperler aynı o yüzden arka güçlü olduğu için çabuk kitliyor kendimce bir kaç şey deneyeyim dedim randıman vermedi daha küçük uyumlu bir kaliper var mıdır komple fren merkezini değiştirip bu sorunu kökten halletmek istiyorum. bir de yeni motorumda daha 1 kez sürat denemesi yaptım rüzgarsız yolda 10.5 devirde 167 gitti pek inandırıcı gelmedi altın elbiseli adamın dediği gibi o %10luk fazlalık var galiba cbr kullanıcısı arkadaşla bi baktık 110dan sonra belli ediyor kendini km farkı.
Buarada AEA özledik yav bi eşşek burger lafına program bitirdi namussuzlar :(
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
-
16 Şubat 2013, 12:50
#25475
leon99 adlı üyeden alıntı
Yaz ayı için gt 250 r' a bu yağı sipariş veriyorum. 10w-50 belki vites geçişlerini yumuşatır ne dersiniz?
http://www.madeniyag.net/Castrol-Power1-Racing-4T-10W-50-Motorsiklet-Yagi-1-Lt,PR-131.html
yağ gayet uygun yanlız vites geçişi problemi yaşıyorsan debriyaj ayarına bir bak genelde sorun ayarsız oluşundandır
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
16 Şubat 2013, 13:12
#25476
possi adlı üyeden alıntı
hyosung hala krank kırıyormu ?
Bu adam Liselimi ? Yoksa işsizmi ?
-
16 Şubat 2013, 13:21
#25477
leon99 adlı üyeden alıntı
Yaz ayı için gt 250 r' a bu yağı sipariş veriyorum. 10w-50 belki vites geçişlerini yumuşatır ne dersiniz?
http://www.madeniyag.net/Castrol-Power1-Racing-4T-10W-50-Motorsiklet-Yagi-1-Lt,PR-131.html
motul al ve kullan beğenmezsen ki öle bir durum söz konusu değil castrol kullanırsın..
sekohtc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bişey soracaktım bilindiği üzere gt250r da ön kaliperlerle arka kaliperler aynı o yüzden arka güçlü olduğu için çabuk kitliyor kendimce bir kaç şey deneyeyim dedim randıman vermedi daha küçük uyumlu bir kaliper var mıdır komple fren merkezini değiştirip bu sorunu kökten halletmek istiyorum.
alışmakla ilgili birşey, sen bide kawasaki 250nin arka frenini gör, haline şükredersin.
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Bu adam Liselimi ? Yoksa işsizmi ?
ergenlik dönemi. bilim adamları bile bu duruma çözüm bulamamış yapacak birşey yok.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
16 Şubat 2013, 20:19
#25478
otopsici adlı üyeden alıntı
120 liraya 2 tane sitcker almayın,1 liraya almayanı dövüyorlar,ayrıca 120 lira nedir,motoru komple boyasak daha ucuza gelirdi
[B]King is back baby!King is back![/B]
-
16 Şubat 2013, 20:53
#25479
bu kadar g.tümden ayrılamadığını görünce üzülüyorum
twitter hesabımı vereyim daha kolay takip edersin
resimlerime filan bak motor nedir motorcu kimdir kimler nerelere geziyor
kimler sadece internette porno cafelere takılıyor filan
en azından "beğendiğin topicler ve sayfalardan" iyidir
kendini bu kadar yırtmana deymez
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
16 Şubat 2013, 21:31
#25480
arkadaşlar 2008 st kanuni buldum acaba 2008 model st'lerde enjeksiyon ve devir kesici varmıdır arkadaşa şu an ulaşıp soramadım ona göre irtibata geçeyim satıcı ile
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 74 kullanıcı var. (0 üye ve 74 misafir)
Bu Konudaki Etiketler