Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Aralık 2012, 02:54
#24841
motorla turla akü şarj olur
Reklamlar
-
17 Aralık 2012, 03:09
#24842
çelikatlı adlı üyeden alıntı
benim ön bujiyi değiştirken hiç bi şey sökmedim arka bujide için depoyu söktüm okdar :D acemilik diyelim bide sizin ön silindir üst kapakta hafif sizdirma veya terleme die tabir ettiğimiz olaymı ceyran etmiş +istanbulun neresindesiniz sanki bu motoru gördüm
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
17 Aralık 2012, 03:40
#24843
-
17 Aralık 2012, 03:42
#24844
cihangir151 adlı üyeden alıntı
gt250r olarak başka bi video daha var bugün gördüm göstergedeki tek fark devir saatinin arka plan kagıdı değişmiş
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
17 Aralık 2012, 04:06
#24845
Bu sayfa baya renkli oldu ya, bi 2013 videosu daha gelsin o zaman.
-
17 Aralık 2012, 04:26
#24846
İzmir İl Temsilcisi
arkadaşlar benim hyo 2007 karbüratörlü şehir içinde 1 lt ile 16km gidiyor bazende 19km sizce normalmi ne diyorsunuz ? honda cbr 600f 1lt 15km gidiyorken benim hyo şaşırtmaya başladı bu aralar beni şaka yapıyor benzin sarfiyatı yolda kaldım hatta
-
17 Aralık 2012, 04:28
#24847
ben 20 lira 85 km civarında gidebiliyorum en fazla 90
-
17 Aralık 2012, 04:33
#24848
İzmir İl Temsilcisi
TheArcheus adlı üyeden alıntı
ben 20 lira 85 km civarında gidebiliyorum en fazla 90
şehir içi agresifmi kullanıma görede degişiyor ben 120yi geçmedigim halde böyle. önceden böyle degildi bi sorun varsa bulmak istiyorum
-
17 Aralık 2012, 04:43
#24849
yakıtı etkileyen faktorlerden biri hava filitresidir bi kontrol et istersen , karbürator oranları cok etkiler ama onunda kendı kendıne bozulma ihtımalı yok (kurcalanmadıysa) .
-
17 Aralık 2012, 04:52
#24850
İzmir İl Temsilcisi
aynen o kadar çok şey varki lastiklerimde birazcık inmiş durumda . hepsini deniyecegim
-
17 Aralık 2012, 04:55
#24851
benım benzin göstergesi doğru gstermıyor o yuzden 80 km de bir 20 tl lik benzın alıyodum , sonra yine benzin alırken pompacı alacakmı o kadar fln dedi ,abi baksana depoya 18 lt depo var dedım bi baktım meger depo fullenmiş küsüratlardan ondan sonra 300 km bedava gitmiş gibi oldum:D
-
17 Aralık 2012, 14:19
#24852
2013'te gt250r'ın kasası değişecek mi?
Yeni kasa sadece 650 için değişecek diyorlardı?
-
17 Aralık 2012, 21:33
#24853
Buyuk ihtimalle degismeyecek biz 2 yil geriden takip ediyoruz. Bizde 2011 diye cikan yeni kasa baska ulkelerde 2009 diye cikti. Internette sadece 650 degil 250 vidyolarida var
-
17 Aralık 2012, 21:56
#24854
bence türkiye'nin 2011'de gördüğü kasaların diğer ülkelerde daha önceden çıkmasının nedeni kanuni'nin s&t'ye stok erittiriyor olması. şuan eğer s&t'nin elinde fazlaca 2012 kasa parçası varsa fiyatı 2013'e göre birazda olsa daha makul olacağından kanuni bunları bitirene kadar yeni kasaya geçmeyecektir diye düşünüyorum.
-
18 Aralık 2012, 01:12
#24855
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
benim ön bujiyi değiştirken hiç bi şey sökmedim arka bujide için depoyu söktüm okdar :D acemilik diyelim bide sizin ön silindir üst kapakta hafif sizdirma veya terleme die tabir ettiğimiz olaymı ceyran etmiş +istanbulun neresindesiniz sanki bu motoru gördüm
senin buji anahtarın daha iyi demekki yoksa bendeki anahtarla radyatörü sökmeden mümkün değildi. silindirde terleme yok benzin hortumunu sökünce fışkırttım biraz sağa sola.gözümede geldi biraz ist. anadolu yakası. motoru ilk arabanın aküsünden takviyeyle çalıştırdım 15 20dk kendi halinde çalıştı kapatıp tekrar basdığımda akü dolmamış marş basmadı. belkide akünün jel akü oluşundan şarj etmedi. şarj aleti aldım doluyo bakalım..
-
18 Aralık 2012, 01:13
#24856
beklemeye, daha doğrusu sıfır almaya değecek bir fark var mı sizce?
-
18 Aralık 2012, 02:20
#24857
Sorunu tam anlamadim.daha net sorarsan cevap gelir
-
18 Aralık 2012, 02:56
#24858
puser adlı üyeden alıntı
bence türkiye'nin 2011'de gördüğü kasaların diğer ülkelerde daha önceden çıkmasının nedeni kanuni'nin s&t'ye stok erittiriyor olması. şuan eğer s&t'nin elinde fazlaca 2012 kasa parçası varsa fiyatı 2013'e göre birazda olsa daha makul olacağından kanuni bunları bitirene kadar yeni kasaya geçmeyecektir diye düşünüyorum.
Çok doğru bi tespit bence
Aynen katılıyorum..
insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer
-
18 Aralık 2012, 14:25
#24859
UNdocab adlı üyeden alıntı
Sorunu tam anlamadim.daha net sorarsan cevap gelir
diyorum ki;
2013 gt250r diyelim ki Türkiye'ye yeni kasasıyla geldi. Fiyat da aynı 9.500 olduğunu varsayalım.
2012 çok az km'lerde fiyatları da gayet uygun gt250r'lar varken Sizce sıfır almaya değer mi?
-
18 Aralık 2012, 15:41
#24860
ysn_erl adlı üyeden alıntı
diyorum ki;
2013 gt250r diyelim ki Türkiye'ye yeni kasasıyla geldi. Fiyat da aynı 9.500 olduğunu varsayalım.
2012 çok az km'lerde fiyatları da gayet uygun gt250r'lar varken Sizce sıfır almaya değer mi?
2012lerin liste fiyatı 10350TL gibi birşeydi. Bir zaman sonra Nakitte 9800TL ye düştüler. Sene biterken de 9500TL ye düştüler.
Tahminen 1000tl fiyat artışı yapacaklardır. Suzukinin inazuması da 11000TL fiyata satılıyor ki kendisi kaliteli de olsa YBR den hallice bi comuter gibi bişey.
2013ler hadi 10500'e alabilecek olsan arada iyi para fark eder. Tekrar beyin vs değişmemiştir diye varsayıyorum.2500tl parayı yapılan makyaja vermek istermisiniz bilmem.
Tabi birde bunun satarken ona göre 300 500 fazla fiyata satacak olmanızı da göz ardı etmeyin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 120 kullanıcı var. (0 üye ve 120 misafir)
Bu Konudaki Etiketler