Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 02:13
#24681
CEM. adlı üyeden alıntı
bende öyle düşünüyorum depoyu söküp bı karbüratöre hava tutturam dıyorum deneyerek göricez
Sanki bana ateşleme kesiyor gibi geldi beyinide göz önünde bulundur kolay gelsin..
Arkadaşlar ben izmitten motoru nasıl getirebilirim bu soğuk kış günlerinde
insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 03:18
#24682
İzmir İl Temsilcisi
BLaCK_j.W.a adlı üyeden alıntı
Sanki bana ateşleme kesiyor gibi geldi beyinide göz önünde bulundur kolay gelsin..
Arkadaşlar ben izmitten motoru nasıl getirebilirim bu soğuk kış günlerinde
bujıler ıyı gercı ama herşeyi denıyıcem .
motoru otobusle getırebılırsın fakat benzını boşaltmanı ısteyebılırler bayada pahalıya tasıyorlar .
2ncı secenekte kamyoncular tasıyor hemde cok daha uygun fıyata boş dönerken senın motoruda atıyorlar arkaya sıstem bu yani fakat başında durucaksın düşürür kaldırırlar sonra amatör kişiler
-
06 Aralık 2012, 19:08
#24683
Otobüsle taşıyan oldumu hiç boyutları otobuse sığıyormu? Kamyon olayı çok riskli binip gelemezmiyim acaba bi sorumdaha vardı `12modeller kaçbin devirde keesiciye giriyo?
insan kadar kendine guvenen bir aciz gormedim!
insan kadar nankorunu bahsettiginiz kedilerde bile gormedim!........ Sagopa Kajmer
-
06 Aralık 2012, 21:20
#24684
İzmir İl Temsilcisi
otobusle tasıdım ben sorun olmuyor
-
07 Aralık 2012, 00:44
#24685
2012 model bende var dostum, 10500 devirde kesiciye giriyo
-
07 Aralık 2012, 01:33
#24686
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4896167/detay/
yorumlarınzı bekliyorum arkadaşlar...gerçi arkadaş burdan mı bilmiyorum da..görebildiğiniz bişey var mı?
-
07 Aralık 2012, 02:05
#24687
eftall adlı üyeden alıntı
sola yatması var. resimler ayrı ayrı zamanlarda çekilmiş. debriyaj manetinin topu bir resimde kırıkken diğerlerin de değil. sağ önden bakınca sol grenajın tutamağının kırık oldugu belli. sol aynaya dikkat et. sinyal de istiyor alet. yine vardır 100-200 arası masrafı :D
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
-
07 Aralık 2012, 02:08
#24688
ek olarak o alet zincir de zincir dişli sette istiyor. plaka da yamuk bu tarz şeylere dikkat et genelde apaçiler yapıyor
4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
Yanlamak biz de ata sporu!
-
07 Aralık 2012, 02:45
#24689
çok sağol hocam göremediğim ne çok şey varmış
-
07 Aralık 2012, 04:34
#24690
akrep84 adlı üyeden alıntı
2012 model bende var dostum, 10500 devirde kesiciye giriyo
redline çizgisini sormamış kesiciye girdiği devri sormuş arkadaş :D
Ufuk İnkaya adlı üyeden alıntı
sola yatması var. resimler ayrı ayrı zamanlarda çekilmiş. debriyaj manetinin topu bir resimde kırıkken diğerlerin de değil. sağ önden bakınca sol grenajın tutamağının kırık oldugu belli. sol aynaya dikkat et. sinyal de istiyor alet. yine vardır 100-200 arası masrafı :D
2 tarafada yatmış tek solda kalsa iyi sağdanda yatması var
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
07 Aralık 2012, 13:03
#24691
valla ben 10500ü bilerek geçmediğim için redline da gidip krankı elime almamak için bilemiyorum
-
07 Aralık 2012, 15:32
#24692
Two Brothers bu motorlarda nasıl ses veriyor? Kullanan var mı ?
-
07 Aralık 2012, 16:01
#24693
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Two Brothers bu motorlarda nasıl ses veriyor? Kullanan var mı ?
hocam ne olduğu belli olmayan egzozlar da nasıl bilmiyorum ama genel anlamda profesyonel firmaların egzozlarının verdiği ses birbirine çok yakın ama illa bir sıralama istersen.. Akrapovic,Ixil,Two brothers ve yoshimura..
akrep84 adlı üyeden alıntı
valla ben 10500ü bilerek geçmediğim için redline da gidip krankı elime almamak için bilemiyorum
eğer 10.500 deviri sürekli görüyorsan krankı değil silindirleri alırsın. egzantrik zincirlerin 30.000 km dayanacağına 20.000 dayanır, silindirlerin 100.000 dayanacağına 40.000 de yağ yakmaya başlarsın..
bunu sık sık kimsenin motoru ile sorun yaşamaması için dile getireceğim ...bu motorların yüksek devirde yağlaması hiç yeterli değil. 150 km/hz (9000-9500) en sağlıklısıdır, 20 km fazla hızlı gideceğim diye motorunuz da sorun çıkmasına neden olmayın..ve işte kimse bu yüzden 2. el de 30.000 üstü motorlara sıcak bakmıyor..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
07 Aralık 2012, 16:23
#24694
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Two Brothers bu motorlarda nasıl ses veriyor? Kullanan var mı ?
Sen ne ettin motor işini?
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
07 Aralık 2012, 16:29
#24695
ARCHANGEL adlı üyeden alıntı
Two Brothers bu motorlarda nasıl ses veriyor? Kullanan var mı ?
two brothers'lı 2012 gtr 250 ile geri dönecekmişsin gibi geldi bana : )
-
07 Aralık 2012, 18:13
#24696
akrep84 adlı üyeden alıntı
valla ben 10500ü bilerek geçmediğim için redline da gidip krankı elime almamak için bilemiyorum
bizde geçmiyoruz 10.500deviri ne zaman gördüğümü hatırlamıyorum diyebilirim
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
07 Aralık 2012, 20:05
#24697
zenon adlı üyeden alıntı
Sen ne ettin motor işini?
Bahsettiğim 600f dediğim fiyata bıraktı ama senle konuştuktan sonra aklıma şu yakıt işi takıldı,rahat durmayıp her gün işe git gel için binmeye kalkarsam ocağımı batırır bir hafta sonra motoru garajda yatırmaya başlarım.Anca hafta sonu kullanbilirim gibi geliyor.Yada diyorum gt 250r 2011 2012 yeni kasalardan alayım,iyi bir lastik egzostla hergün işe git gel için kullanıp egoyu tatmin etmeye devam edeyim.İyi bir 2. el düşene kadar zamanım var galiba bugün yarın noktayı koyacağım.
puser adlı üyeden alıntı
two brothers'lı 2012 gtr 250 ile geri dönecekmişsin gibi geldi bana : )
Valla sınırda dolaşıyorum,işim hiç belli olmaz.Islak hamburger bizi çağırıyor....
-
07 Aralık 2012, 23:29
#24698
https://www.youtube.com/watch?v=XDZ5eivmKoQ
Videoda orjinal egzosa işlem uygulanmış. Tiger egzosa göre ses olarak bu daha güzel geldi bana, işlemde basit. Çıkış kısmını delmiş orası belli ancak giriş kısmında da mı işlem yapmış çözemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
Videodaki yorumlara bakılırsa oldukça uygulayıp memnun kalan olmuş. Eleman önce ufak delikler açıp kademe kademe sesi dinleyin. Beğenmezseniz delikleri büyütün diyor.
-
07 Aralık 2012, 23:45
#24699
hisvarlar adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=XDZ5eivmKoQ
Videoda orjinal egzosa işlem uygulanmış. Tiger egzosa göre ses olarak bu daha güzel geldi bana, işlemde basit. Çıkış kısmını delmiş orası belli ancak giriş kısmında da mı işlem yapmış çözemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:24 ----------
Videodaki yorumlara bakılırsa oldukça uygulayıp memnun kalan olmuş. Eleman önce ufak delikler açıp kademe kademe sesi dinleyin. Beğenmezseniz delikleri büyütün diyor.
sana bişey söyleyeyim ama alınma
benim yanımdan bu sesle geçene ana avrat düz giderim resmen egzostu patlamış scooter sesi
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
08 Aralık 2012, 00:46
#24700
Benim alınacak bir durumum yok. Ancak bu videodaki ses ile arasında çok fark yok ancak canlısı nasıldır bilemem.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler