o devirlerede yaklaşmak çok sağlıklı sayılmaz pek ama yağına felan iyi bakıyormu motorun bunlarda önemli bide 98 100 oktan benzin alıyorsa yine olabilir motor için fazla ısı demek bu...
o devirlerede yaklaşmak çok sağlıklı sayılmaz pek ama yağına felan iyi bakıyormu motorun bunlarda önemli bide 98 100 oktan benzin alıyorsa yine olabilir motor için fazla ısı demek bu...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Orgazma Dudak Büktürür
Ben hep o devirlerdeyim. (1 yıla yakındır)
O devirlerde de yürümeyecekse bu motor, ben bu motoru paket yapar Kore'li abilerin ellerine verir ve sonra scooterıma binerim.
Bu krankı kırılan motorları ve sahiplerini tanımak lazım. Bu mesele müşteri profili ve beklentileri ile alakalı muhtemelen.
1 ay dolmadan motoru satan adamın motorundan elbette hayır gelmeyebilir.(sözüm meclisten dışarı)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
bana görede 10binde düzgün gidebilmesi gerekiyor ama bence redline çıkarılmışa benziyor o motor yoksa war yani benimde arkadaşlarım kullanan bi sorun yok daha
@asm
tabikide limitleri sonuna kadar zorluyorlar altlarındaki makianaya 600lük gözü ile bakıyorlar hayal kırıklığına uğramaları anormal bişe değil bu durumda ama 2. elde alan adama oluyor sonucuda çoğunlukla...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Dediğim gibi 1-2 ay dolmadan motordan bıkan adam motorla bazı şeyler yaşamış olabilir.
Ben 10.000,10.500 rpm gibi kullanırım ama hayatta redline'da zorlamadım motoru.
Millet 180 küsür göreceğim diye canını çıkartıyor motorun.
"Bu motor sıkıştırmaya gelmiyor" olayı da orjinal egzoz ile de alakalı aslında.
Tiger gibi bir egzoz ile egzoz gazı çıkışı daha rahat olacağı için devirli kullananlara yarayabilir performans egzozları.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Tiger'da ses nasıl yok?
Benim motor 2 silindirden çıkabilecek azami sesi çıkarıyor şu an mesela.
Geçen bir tünel maceram var ki 5. kattan geldiğimi anlamış evdekiler. (alt geçit bahsi geçen evin hemen önünde olunca). Gerçi ses açık egzozlu Doğan'dan,Şahin'den de çıkıyor ama 2 silindirin sesi ayırt edilebiliyor.
Bir ara video ekleyeceğim. Tünelde egzoz videosu var bizi velespitin.(gerçi birebir aynı sesi duymak için pc ses sisteminin iyi olması lazım)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
2.1 sistem war logitech sanırım yeterli olur :D
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Olur olur.
Gerçi videodan anlaşılmıyor GT250R'ın egzoz sesi.
Yakından dinlenince farklı geliyor kulağa ses.
Devir yükseldikçe ses farklılaşıyor kesinlikle. Bu melet -sıralı- 4 silindirli olmadığı için rölanti sesi ile yürürken çıkardığı ses farklı. Rölantide gaza yüklenip pek rezil olmamak lazım
4 silindirlilerin sesine bitiyorum ama. Motoru değiştirirsem performans yüzünden değilde ses yüzünden değiştiririm herhalde. (ilerde)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
hyoyu kullandım ya geçen bende işte resimdeki yeşil dev :D
ondada tiger war orj egsozla ort aynı sesi veriyor daha iyi performans egsozları daha gür ses veriyorlar ama hava çekişi iyi dışarı orj egsozuna göre
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Tiger'dan pahalı egzozlara para vermeye gerek yok bu motorda.
Bu motorun yapısı belli olduğu için çıkacak sesin ne olacağı belli.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
650lilik modeli olsa sorun olmaz yağlama ve krank derdi yok harcama yapılabilir
ama esasında harcama yapılabilse 250'liliğinde piston kol ve krank değişimiyle oraya orj. öölçülerde daha sağlam parçalar takılıp motoru sağlamlaştırılabilir gerek yağlama sorunu çözülebilerek gerek krank sağlamlaşarak daha güçlü bir parça bulunup yada yaptırılıp... uzun süre kullanılabilecek bir motor haline gelebilir
neyse ben yatıyorum artık iyi geceler sanada...
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Krank kıran arkadaş için üzüldüm.Normalde 1. vitesteyken 10.000 devir civarına çıkmanın sağlıklı olmadığını duymuştum ama bence eğerki arkadaşın bu motorun ilk sahibi değilse neden böyle oldu sorusunun cevabını satan adamda aramak çok daha doğru olur
2. elde km'si 4-5 bin'de bile olsa bu motoru bilmediğiniz tanımadığınız adamdan almayın arkadaşlar.Hele de adam zaten satmak için almışsa o motor garanti redline görmüştür, canı yanmıştır...
Bu arada egsoz olarak zarar verip vermediğini bilmiyorum ama smokehead çok güzel ses veriyor.Güzelden kastım sıralı dörtlü gibi değil tabiki ama gür ve kendini belli eden bir sesi var
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
Hyosung lardan En güzel sesi zaten SmokeHead egzozlar veriyor
Değeri 500$
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
çok para :D önce hayırlısıyla kışa bi motorumu alayım sonra bakarız onlarada :D
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
oho egzosa bence o kadar para verilmez bence
200$ daha katıp bi tulum alırsın dehşet görüntü olur.Herşey sesten ibaret değil
facebook.com/kaskafa
Smokehead'in sesi de öyle böyle değil tank gibi mübarek
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
@mhyen bugün 100 kg lık motoru dönerken düşürdüm ehliyet kursunda
facebook.com/kaskafa
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (0 üye ve 57 misafir)