Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #24301
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    arkadaş istanbulun kıymetini bilin Vanda hava sıcaklığı sıfırın üstüne çıkmıyor
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #24302
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş istanbulun kıymetini bilin Vanda hava sıcaklığı sıfırın üstüne çıkmıyor
    Oy oy oy yazık sana tayinini isteyemiyor musun Tayfur?
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  3. #24303
    ARCHANGEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    Avcılar/İSTANBUL
    Motosikleti
    2013 FAZER 8
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mercimek başlı vidaları sanayide falan aradık ama bulamamaıştık zamanında UNdocab için tek kaynak Kanuni ama oda sanırım tel göndermiyor set olarak tümünü gönderiyor sanırım yada ellerinde yok ne güzel değil mi?
    Dün senin oradaki kanuni servisine uğradım,vidaları sordum bizde yok dedi.Yedek parça olarak geçmiyormuş o vidalar o nedenle yokmuş.Biraz saçma geldi ama yapacak bir şey yok.Takım olarak nerden alabilirim ? Yanlış anlamıyorsam UNdocab daha önce aldı diyorsun sanırım.
    Bir gün mutlaka ...

  4. #24304
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    Kronik olarak Kece patlaması da sık yasanan problem hyolarda cogu motorda gördüm dandik yapmislar.onun haricinde 2 seneye yakındır kullaniyorum sorun yok sükür ufak tefek seyler haricinde üzmedi.

  5. #24305
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı ARCHANGEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün senin oradaki kanuni servisine uğradım,vidaları sordum bizde yok dedi.Yedek parça olarak geçmiyormuş o vidalar o nedenle yokmuş.Biraz saçma geldi ama yapacak bir şey yok.Takım olarak nerden alabilirim ? Yanlış anlamıyorsam UNdocab daha önce aldı diyorsun sanırım.
    Yok aradı, bulamadı, alamadı diyorum :D
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  6. #24306

    Üyelik
    16 Ekim 2012
    Şehir
    Eskişehir
    valla son yazdığınız yazılar korkuttu beni. hoda cbr 250 ye doğru kaydı gönlüm. hyo'nun tabiki supersport oluşu öne geçer ama honda servis ve sadece yağ yakma problemiyle galiba daha öne geçiyo...
    zenon bunu beğendi.

  7. #24307

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VTX 1300 S
    motorumla 2.100 km. yaptım bugüne kadar. Çok değil evet. Ama bence kalitesi gayet iyi. Fiyat-kalite-performans dengesinde bence en ideal motorlardan biri. 2013 Kawasaki Ninja 250r gördüm internette. Gayet hoş bir motor. Yeni kasası oldukça güzel. Türkiye'ye gelir mi bilmem, ama gelirse bu motor da 250 cc kategorisinde alınabilecek en iyi modellerden bir olacaktır. Demem o ki Emre kardeş, bence bekle yeni kawasaki ninjayı bir gör (eğer Türkiye'de satılırsa) ona göre karar ver.

  8. #24308

    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Hyosung Gt250r
    Alıntı alize05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumla 2.100 km. yaptım bugüne kadar. Çok değil evet. Ama bence kalitesi gayet iyi. Fiyat-kalite-performans dengesinde bence en ideal motorlardan biri. 2013 Kawasaki Ninja 250r gördüm internette. Gayet hoş bir motor. Yeni kasası oldukça güzel. Türkiye'ye gelir mi bilmem, ama gelirse bu motor da 250 cc kategorisinde alınabilecek en iyi modellerden bir olacaktır. Demem o ki Emre kardeş, bence bekle yeni kawasaki ninjayı bir gör (eğer Türkiye'de satılırsa) ona göre karar ver.
    300 var şıkır şıkır
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4593122/detay/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------

    okudukların arkadaşın talihsizliğinden cbr kalite açısından gtr'dan elbette üstün lakin görkeminde söylediği gibi yarın bir gün hyo ile karşılaşıp 150lik lastiğine bakakalabilirsin iyi düşün

  9. #24309

    Üyelik
    01 Aralık 2011
    Şehir
    Hendek/SAKARYA
    Motosikleti
    2012 GT250R (kırmızı-beyaz)
    [QUOTE=Görkem_;2854767]Bütün şüphelerin boşuna, al hyosung, spor motor sürmenin keyfine bak...
    Bende ilk hyo'mu alırken, olmadı satar cbf alırım diyodum (hani lafta tamirciyle kanka olacaktıkya)... Şimdi o düşünceme gülsemmi kızsammı bilemiyorum .
    Cbr alırsan, sürüşün sana vereceği keyif, altındaki motorun egona olan katkısı hyo'nun yarısı bile olmaz.Cbr'ınla Bi hyonun yanındayken hayattan soğursun... Anca sorun cıkartmıyo diye kendini ağutursun, sanki hyo cıkartıyomuş gibi...

    kesinlikle katılıyorum, kawasaki de gördüm honda da ben hyodan şaşmam 250 likte... tabii herkesin kriterleri farklı olduğundan kimsenin seçimine de laf söyleyecek değilim... burada motor alınırken izlenecek tek yol herkesin kendi önceliklerini/kriterlerini bilmesi/belirlemesi... gerisi fasa fiso... hee kalite olarak hyosung hondayı kawayı aratır mı zart zurt benzeri sorulara da 2010 ve 2012 model 10.000 km civarı hyo kullanmış biri olarak düzgün kullanıldığı takdirde hyonun tek bir şekilde kafanızı ağrıtmayacağını söyleyebilirim... sorun olmuyor değil mesela benim açımdan yeni motorumda hava filtre olayı sorunum olmuştu ama hallettik ki halledilmeyecek birşey değil (10000 liralık bir motordan elbette daha iyisini beklemek gerek ama en kötü sorunum böyle olsun) sonuç itibariyle hyo kullanıcıyı üzecek kalitede bir motor değil, çok km yapıyor olsan bile bakımını yap ve yapılan km ye göre değişmesi gereken parçalarını değiştir rahat 10 sene tıkır tıkır binersin (tabii geçiş motorundan bahsediyoruz, hadi geçiş değil de ekonomik olduğu için 250 likte kalmayı düşünsek bile 10 sene aynı motorda kalmayı düşünen kaç kişi var bilmiyorum)

    servis konusu maalesef sıkıntılı ama bu demek olmuyor ki hondanın vs. nin servisi sıkıntısız ya da daha ucuz... iyi servisler de var, yok değil ama iyi bir servis ya da usta bulana kadar az ya da çok herkes tokatlanmış/kazıklanmış oluyor maalesef... eğer motorunuz 1000 ve 3000 bakımlarına kadar bir sorun çıkarmadıysa garanti olayına çok takılmama taraftarıyım çünkü düzgün kullanıldığında kolay kolay arıza vermiyor, veriyorsa da istisnadır ya da mutlaka dışardan bir etken vardır... zaten ottan b.ktan bahanelerle garanti dışı bırakmaya çalışıyolar motoru bu yüzden hiç umursamayın; bu konuda gerekirse yetkisiz de olsa japon motor servisine gidin ve tereddütsüz gidebileceğinizi de yetkili servise açıkça belli edin ki akıllanmaya niyet ederler belki; sonuçta para bizim keyif bizim müşteriyi ve parayı kaybedecek olan kendileri; onlar ekimi düşüne dursun kendilerince bizim şeyimizde bile değil ve olmamalı ve bu bir blöf değil bu yüzden açıkça yetkili servise bunu belli etmek gerekiyor... ama piyasayı neyin ne olduğunu bilin, bilelim (bu konuda öncelikle forumdan ve internetten gayet güzel faydalanabilirsiniz) ve sonraki iş bunu yetkili olduğu söylenen servislere belli etmek bu konuda çevrenizde arabadan ya da motordan gerçekten anlayan ve bu işlere eli yatkın tanıdığını ya da gerçekten işinde iyi olduğu bilinen ustalar varsa onlardan yardım ya da bilgi alabilirsiniz hatta gerçekten güvenilirse motorunuzu teslim edebilirsiniz... örnek verme babında kendi başıma gelen bir olayı da anlatayım yeri gelmişken... 2012 haziran ortasında aldığım motorumun 2500 km civarlarına geldiğinde hava filtresi üst/tavan kısmındaki yapıştırılmış yerinden ayrılıp hava filtre kutusunun içine düşmüş ama bundan benim haberim yok ve motordan boğuk ses geliyor, gidişte de boğukluk var ve yakıt da son diş yanana kadar 350 km giderken 300 km gitmeye başlamıştı... hayır ola dedim 3000 bakımını bekledim, 1000 bakımına götürdüğüm adapazarındaki eski adıyla "özbek" yeni adıyla "sakarya motosiklet kanuni servisi" ni beğenmediğim ve bende güvensizliğe sebep olduğu için izmite yöneldim... bir arkadaşın tavsiyesiyle izmitteki "ustalar kanuni servisi" ne gittim, gitmeden önce de aradım: "kendi seçip getirdiğimiz markada yağı koyabiliyor muyuz?" sorusuna "evet", "servis ücreti ne kadar?" sorusuna da "45 tl" cevaplarını aldım telefonda ve ben de gönül rahatlığıyla gittim içimden de "sanırım aradığım iyi servisi buldum" diyordum... herşey güzel motorumla ilgilenen arkadaş sağolsun elinden geleni yaptı ama servisin olan "adem örengül" isimli şahıs orada yoktu ve onu aradılar farklı yağ koyulamayacağını ve servis ücretinin 85 tl olduğunu söylüyordu telefondaki şahıs ben çok bozulmuştum ve dedim "özellikle gelmeden önce telefonla aradım bu yüzden" ama o aşamadan sonra da motor çıkarılıp geri dönülecek vaziyette değildi; bir nevi "ameliyatın ortası"ndaydık... (yazdığım her noktaya dikkat edin; herkesin başına gelen/gelecek olan şeyler de aynen bunlar ya da benzeri olaylar olacak) neyse eleman gitti ve 15-20 dk sonra petrol ofisinin 1 litrelik yağından 2 kutu kapıp gelmişti, "fabrika shell tavsiye etmiyor muydu?" dedim ve buna benzer onları zor durumda bırakacak az çok birşeyleri bildiğimi farkettirecek cümleler sarfettim ve ne yapıp edip kendi götürdüğüm motul 10w-40 yağı zar zor güç bela rica minnet koydurtturabildim... hava filtresini ayrıldığı yerden tekrar yapıştırdı eleman (belki de orjinaliyle değiştirmesi gerekiyordu bilemiyorum sonuçta 10000 liralık motora koydukları 0 mal sorun çıkardı nasıl bir filtreyse artık... ama ellerinde yoktu ve ben de beklememek için hiç üstelemedim), hakkını yememek lazım yapıştırdıktan sonra filtre hala sorun çıkarmış değil gayet düzgün ve sağlam durumda şu an... gaz kolundaki boşluk da normalden biraz fazla gelmişti gözüme ve o boşluğu da azalttırdım, motor servisten çıktığında filtreden kaynaklanan boğukluk gitmişti ama ilk çeyrek gazda hatta çeyreğin yarısı diyebileceğimiz gaz kolunu ilk kıpırdatışta motorun gücünü direk aktaramadığını hissettim oysa motoru ilk aldığım zamanlarda bir sorun yoktu gücün direk aktarıldığını hissediyordum... daha sonra k&n filtre taktım ve motoru rölantiye bıraktığımda 3000-4000-5000 devirler arası "tırt-tırt" şeklinde ses çıkararak gidip gelmeye başladı, yarım civarı gaz verilip rölantiye bırakıldığında bunu yapıyordu ama motor gidiş halindeyken sorun yoktu yola koyulduktan bir dakika sonra felan düzeliyordu ya da rölantiye bıraktığınızda bunu yapmaya başlayınca ani olarak gaz verip anlık olarak 10000 devire çıkarıp indiğinde de düzeliyordu ben hava filtresini taktıktan sonra yapmaya başladığı için durumu direk hava filtresine bağladım meğer öyle değilmiş herşey gaz kolu olayına bağlanacak yazının sonunda... eski filtredeki sorundan dolayı enjeksiyonların pislendiğini düşündük... hava filtre kutusundaki sensörlerin kirlendiğini düşündük... enjeksiyonları açtırıp elletmek hem benim işime hem de servisin işine gelmedi sanırım üşendi ben de yine üstelemedim hem havalar sıcaktı geziyorduk hem de servisten kıllandığım için motorun orasını burasını elletmek istemedim... daha sonra two brothers eksoz taktım ve bu rölantideyken 3000-5000 devir arası "tırt-tırt" yaparak gidip gelme olayı 2000-2500 devir aralığında olmaya başladı... hal böyle olunca eksozdan dolayı yakıt girişi arttığından dolayı hava-yakıt karışımının biraz daha dengelendiği kanaati bende hasıl oldu... eskisine biraz daha düzelme vardı ama yine de çok sinir bozucu bir durumdu benim için... sonra bu işlerle benden daha çok uğraşmış ve anlayan bir arkadaşla tanıştık geçenlerde sağolsun bir de sensörleri kontrol edip temizleyelim dedik yan kapakları felan söktük hem filtredeki hem eksoz daki sensörleri çıkarıp gaz yağı ile bir güzel temizledik... gerçi eksozdaki sensörleri temizlemeye gerek olmadığını düşünüp söyledim arkadaşa ama olsun sökmüşken onları da sökelim demişti... filtre kutusunun alt kısmında ve sağ arka tarafta kalan yan kısmında olmak üzere iki adet sensör vardı bildiğimiz kadarıyla; alttaki sensör temiz görünüyordu belki pislik kaçmıştır diye içine doğru kuvvetlice üfledik gaz yağına bandırdık sonra tekrar hava yoluyla kuruttuk ve o tamam gibiydi yan taraftaki sensör ise siyah renkte yağa benzer şekilde epey kirlenmişti onu da güzelce temizledik taktık neyse... sonra orjinal filtre ve eksozu da taktık bakalım motor ilk hali gibi olacak mı diye ama o da ne durum aynıydı "tırt-tırt" olayı hala devam etmekteydi tam moralim bozulmaya başlayacaktı ki arkadaş sağ taraftaki gaz kelebeğinin o taraftan gelen muhtemelen kelebeğin çıkardığı "tık-tık" şeklinde ses duyduğunu söyleyerek kelebeğin takılı kaldığını nasıl olduysa farketti... hemen 12-13 anahtarla somunu gevşeterek teli biraz saldım, artık gazı bıraktığınızda motor rölantiye geçtiğinde "tırt-tırt" yapmıyordu neyse teli salık ve gergin halde tam ayarına getirdim ve olayımız çözülmüş oldu... daha sonra hemen performans eksoz ve filtreyi taktık bir de öyle denedik; sonuç mükemmeldi... tamamen kusursuz hale gelmişti motorum artık two brothersın tadına doyulmuyordu demek ki alper arkadaşımızın da dediği gibi (kaya) yeni beyin ve sensörler herşeyi kendisi ayarlıyormuş... şimdi tek merak ettiğim yakıt konusunda sensörleri temizlemenin ve bu gaz teli ayarını düzeltmenin ne kadar bir fayda sağlayacağı... şu an 30 tl de ne kadar yaktığını hesaplayacağım ilk fırsatta da tam depo ile deneyeceğim ve eskiden ışık yanıp sönmeye başlayana kadar 350 km gittiği gibi yine gidecek mi onu merak ediyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

    bu arada motorum da satılık arkadaşlar onu da belirteyim hayırlısıysa satmak nasip olsun değilse binmeye devam http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2317059/detay/
    başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...

  10. #24310

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda VTX 1300 S
    Doğan bey, yanlış anlamadıysam bana söylemişsin. Yanlışlık olmasın bende 2012 hyosung gt250r var ve motorumu çok seviyorum. Sadece fikrimi paylaştım. saygılar

  11. #24311
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    Alıntı alize05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorumla 2.100 km. yaptım bugüne kadar. Çok değil evet. Ama bence kalitesi gayet iyi. Fiyat-kalite-performans dengesinde bence en ideal motorlardan biri. 2013 Kawasaki Ninja 250r gördüm internette. Gayet hoş bir motor. Yeni kasası oldukça güzel. Türkiye'ye gelir mi bilmem, ama gelirse bu motor da 250 cc kategorisinde alınabilecek en iyi modellerden bir olacaktır. Demem o ki Emre kardeş, bence bekle yeni kawasaki ninjayı bir gör (eğer Türkiye'de satılırsa) ona göre karar ver.
    Hocam 2013 de 250r gelmeyecek , 300 r modelini getiriyor kawasaki ve gerçekten tasarım olarak çok şık olmuş. Özellikle kamyon göstergesinden kurtulması yerinde olmuş. Ancak resimlerde ne kadar şık dursada arka lastik 140 lıkmış. Sanırım yine gtr ın yanında cılız kalacak. Zaten fiyat olarakta 14 bini geçik olduğundan fazla satacağını sanmıyorum. O paraya temiz 600 lükler mevcut.

    Aslında fiyatın artmasındaki temel sebep 250 cc üzerine uygulanan fahiş ötv oranı. Yoksa 39bg motoru ve abs seçeneği ile kawasaki güzel bir iş çıkarmış Yurt dışında CBR250r dan sadece 400$ daha pahalıya satılan motor ülkemizde nerdeyse 5 bin tl daha pahalı.

    Bu arada 250r modelinin Türkiye' ye gelmeme sebebini bir arkadaş distribütöre sormuş başka bir forumdan. Aldığı cevabı aynen yazıyorum.

    'Endonezya'da satisina baslanilan Ninja 250R modelleri Euro2 standartlarinda oldugundan sadece Asya kitasinda kullanilabiliyor. Türkiye ve Avrupa'ya gelisi saglanmayacak. Avrupa ve Türkiye'de satisi gerçeklesecek yeni kasa Ninja250 300cc lik olacak. Ninja250R satmaya devam edecegiz ve aralarinda ötv den dolayi yaklasik 4000tl civarinda fiyat farki olacak.Simdilik sahip oldugumuz ve paylasabilecegimiz bilgi bu kadar.

    Yeni modeller, 2 Ekimde basina tanitilir, Ocak-Subat 2013 tede Türkiye'ye gelir.

    Saygilarimizla''

    Z-Moto Motorlu Araçlar Tic. A.S.
    ----- Original Message ----- From: "kemal mamati" <kemalmamati@gmail.com>
    To: <info@kawasaki.com.tr>
    Cc: <info@kawasaki.com.tr>
    Sent: Thursday, August 09, 2012 3:01 AM

  12. #24312
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Tek hançer hocam ybrmi satabilirsem 250 cc düşünüyorum. Motorunuz güzelmiş. Inşallah sizin motoru alabilirim

  13. #24313
    hisvarlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW K1600GTL Exclusive
    [QUOTE=tekhancer;2855821]
    Alıntı Görkem_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütün şüphelerin boşuna, al hyosung, spor motor sürmenin keyfine bak...
    Bende ilk hyo'mu alırken, olmadı satar cbf alırım diyodum (hani lafta tamirciyle kanka olacaktıkya)... Şimdi o düşünceme gülsemmi kızsammı bilemiyorum .
    Cbr alırsan, sürüşün sana vereceği keyif, altındaki motorun egona olan katkısı hyo'nun yarısı bile olmaz.Cbr'ınla Bi hyonun yanındayken hayattan soğursun... Anca sorun cıkartmıyo diye kendini ağutursun, sanki hyo cıkartıyomuş gibi...

    kesinlikle katılıyorum, kawasaki de gördüm honda da ben hyodan şaşmam 250 likte... tabii herkesin kriterleri farklı olduğundan kimsenin seçimine de laf söyleyecek değilim... burada motor alınırken izlenecek tek yol herkesin kendi önceliklerini/kriterlerini bilmesi/belirlemesi... gerisi fasa fiso... hee kalite olarak hyosung hondayı kawayı aratır mı zart zurt benzeri sorulara da 2010 ve 2012 model 10.000 km civarı hyo kullanmış biri olarak düzgün kullanıldığı takdirde hyonun tek bir şekilde kafanızı ağrıtmayacağını söyleyebilirim... sorun olmuyor değil mesela benim açımdan yeni motorumda hava filtre olayı sorunum olmuştu ama hallettik ki halledilmeyecek birşey değil (10000 liralık bir motordan elbette daha iyisini beklemek gerek ama en kötü sorunum böyle olsun) sonuç itibariyle hyo kullanıcıyı üzecek kalitede bir motor değil, çok km yapıyor olsan bile bakımını yap ve yapılan km ye göre değişmesi gereken parçalarını değiştir rahat 10 sene tıkır tıkır binersin (tabii geçiş motorundan bahsediyoruz, hadi geçiş değil de ekonomik olduğu için 250 likte kalmayı düşünsek bile 10 sene aynı motorda kalmayı düşünen kaç kişi var bilmiyorum)

    servis konusu maalesef sıkıntılı ama bu demek olmuyor ki hondanın vs. nin servisi sıkıntısız ya da daha ucuz... iyi servisler de var, yok değil ama iyi bir servis ya da usta bulana kadar az ya da çok herkes tokatlanmış/kazıklanmış oluyor maalesef... eğer motorunuz 1000 ve 3000 bakımlarına kadar bir sorun çıkarmadıysa garanti olayına çok takılmama taraftarıyım çünkü düzgün kullanıldığında kolay kolay arıza vermiyor, veriyorsa da istisnadır ya da mutlaka dışardan bir etken vardır... zaten ottan b.ktan bahanelerle garanti dışı bırakmaya çalışıyolar motoru bu yüzden hiç umursamayın; bu konuda gerekirse yetkisiz de olsa japon motor servisine gidin ve tereddütsüz gidebileceğinizi de yetkili servise açıkça belli edin ki akıllanmaya niyet ederler belki; sonuçta para bizim keyif bizim müşteriyi ve parayı kaybedecek olan kendileri; onlar ekimi düşüne dursun kendilerince bizim şeyimizde bile değil ve olmamalı ve bu bir blöf değil bu yüzden açıkça yetkili servise bunu belli etmek gerekiyor... ama piyasayı neyin ne olduğunu bilin, bilelim (bu konuda öncelikle forumdan ve internetten gayet güzel faydalanabilirsiniz) ve sonraki iş bunu yetkili olduğu söylenen servislere belli etmek bu konuda çevrenizde arabadan ya da motordan gerçekten anlayan ve bu işlere eli yatkın tanıdığını ya da gerçekten işinde iyi olduğu bilinen ustalar varsa onlardan yardım ya da bilgi alabilirsiniz hatta gerçekten güvenilirse motorunuzu teslim edebilirsiniz... örnek verme babında kendi başıma gelen bir olayı da anlatayım yeri gelmişken... 2012 haziran ortasında aldığım motorumun 2500 km civarlarına geldiğinde hava filtresi üst/tavan kısmındaki yapıştırılmış yerinden ayrılıp hava filtre kutusunun içine düşmüş ama bundan benim haberim yok ve motordan boğuk ses geliyor, gidişte de boğukluk var ve yakıt da son diş yanana kadar 350 km giderken 300 km gitmeye başlamıştı... hayır ola dedim 3000 bakımını bekledim, 1000 bakımına götürdüğüm adapazarındaki eski adıyla "özbek" yeni adıyla "sakarya motosiklet kanuni servisi" ni beğenmediğim ve bende güvensizliğe sebep olduğu için izmite yöneldim... bir arkadaşın tavsiyesiyle izmitteki "ustalar kanuni servisi" ne gittim, gitmeden önce de aradım: "kendi seçip getirdiğimiz markada yağı koyabiliyor muyuz?" sorusuna "evet", "servis ücreti ne kadar?" sorusuna da "45 tl" cevaplarını aldım telefonda ve ben de gönül rahatlığıyla gittim içimden de "sanırım aradığım iyi servisi buldum" diyordum... herşey güzel motorumla ilgilenen arkadaş sağolsun elinden geleni yaptı ama servisin olan "adem örengül" isimli şahıs orada yoktu ve onu aradılar farklı yağ koyulamayacağını ve servis ücretinin 85 tl olduğunu söylüyordu telefondaki şahıs ben çok bozulmuştum ve dedim "özellikle gelmeden önce telefonla aradım bu yüzden" ama o aşamadan sonra da motor çıkarılıp geri dönülecek vaziyette değildi; bir nevi "ameliyatın ortası"ndaydık... (yazdığım her noktaya dikkat edin; herkesin başına gelen/gelecek olan şeyler de aynen bunlar ya da benzeri olaylar olacak) neyse eleman gitti ve 15-20 dk sonra petrol ofisinin 1 litrelik yağından 2 kutu kapıp gelmişti, "fabrika shell tavsiye etmiyor muydu?" dedim ve buna benzer onları zor durumda bırakacak az çok birşeyleri bildiğimi farkettirecek cümleler sarfettim ve ne yapıp edip kendi götürdüğüm motul 10w-40 yağı zar zor güç bela rica minnet koydurtturabildim... hava filtresini ayrıldığı yerden tekrar yapıştırdı eleman (belki de orjinaliyle değiştirmesi gerekiyordu bilemiyorum sonuçta 10000 liralık motora koydukları 0 mal sorun çıkardı nasıl bir filtreyse artık... ama ellerinde yoktu ve ben de beklememek için hiç üstelemedim), hakkını yememek lazım yapıştırdıktan sonra filtre hala sorun çıkarmış değil gayet düzgün ve sağlam durumda şu an... gaz kolundaki boşluk da normalden biraz fazla gelmişti gözüme ve o boşluğu da azalttırdım, motor servisten çıktığında filtreden kaynaklanan boğukluk gitmişti ama ilk çeyrek gazda hatta çeyreğin yarısı diyebileceğimiz gaz kolunu ilk kıpırdatışta motorun gücünü direk aktaramadığını hissettim oysa motoru ilk aldığım zamanlarda bir sorun yoktu gücün direk aktarıldığını hissediyordum... daha sonra k&n filtre taktım ve motoru rölantiye bıraktığımda 3000-4000-5000 devirler arası "tırt-tırt" şeklinde ses çıkararak gidip gelmeye başladı, yarım civarı gaz verilip rölantiye bırakıldığında bunu yapıyordu ama motor gidiş halindeyken sorun yoktu yola koyulduktan bir dakika sonra felan düzeliyordu ya da rölantiye bıraktığınızda bunu yapmaya başlayınca ani olarak gaz verip anlık olarak 10000 devire çıkarıp indiğinde de düzeliyordu ben hava filtresini taktıktan sonra yapmaya başladığı için durumu direk hava filtresine bağladım meğer öyle değilmiş herşey gaz kolu olayına bağlanacak yazının sonunda... eski filtredeki sorundan dolayı enjeksiyonların pislendiğini düşündük... hava filtre kutusundaki sensörlerin kirlendiğini düşündük... enjeksiyonları açtırıp elletmek hem benim işime hem de servisin işine gelmedi sanırım üşendi ben de yine üstelemedim hem havalar sıcaktı geziyorduk hem de servisten kıllandığım için motorun orasını burasını elletmek istemedim... daha sonra two brothers eksoz taktım ve bu rölantideyken 3000-5000 devir arası "tırt-tırt" yaparak gidip gelme olayı 2000-2500 devir aralığında olmaya başladı... hal böyle olunca eksozdan dolayı yakıt girişi arttığından dolayı hava-yakıt karışımının biraz daha dengelendiği kanaati bende hasıl oldu... eskisine biraz daha düzelme vardı ama yine de çok sinir bozucu bir durumdu benim için... sonra bu işlerle benden daha çok uğraşmış ve anlayan bir arkadaşla tanıştık geçenlerde sağolsun bir de sensörleri kontrol edip temizleyelim dedik yan kapakları felan söktük hem filtredeki hem eksoz daki sensörleri çıkarıp gaz yağı ile bir güzel temizledik... gerçi eksozdaki sensörleri temizlemeye gerek olmadığını düşünüp söyledim arkadaşa ama olsun sökmüşken onları da sökelim demişti... filtre kutusunun alt kısmında ve sağ arka tarafta kalan yan kısmında olmak üzere iki adet sensör vardı bildiğimiz kadarıyla; alttaki sensör temiz görünüyordu belki pislik kaçmıştır diye içine doğru kuvvetlice üfledik gaz yağına bandırdık sonra tekrar hava yoluyla kuruttuk ve o tamam gibiydi yan taraftaki sensör ise siyah renkte yağa benzer şekilde epey kirlenmişti onu da güzelce temizledik taktık neyse... sonra orjinal filtre ve eksozu da taktık bakalım motor ilk hali gibi olacak mı diye ama o da ne durum aynıydı "tırt-tırt" olayı hala devam etmekteydi tam moralim bozulmaya başlayacaktı ki arkadaş sağ taraftaki gaz kelebeğinin o taraftan gelen muhtemelen kelebeğin çıkardığı "tık-tık" şeklinde ses duyduğunu söyleyerek kelebeğin takılı kaldığını nasıl olduysa farketti... hemen 12-13 anahtarla somunu gevşeterek teli biraz saldım, artık gazı bıraktığınızda motor rölantiye geçtiğinde "tırt-tırt" yapmıyordu neyse teli salık ve gergin halde tam ayarına getirdim ve olayımız çözülmüş oldu... daha sonra hemen performans eksoz ve filtreyi taktık bir de öyle denedik; sonuç mükemmeldi... tamamen kusursuz hale gelmişti motorum artık two brothersın tadına doyulmuyordu demek ki alper arkadaşımızın da dediği gibi (kaya) yeni beyin ve sensörler herşeyi kendisi ayarlıyormuş... şimdi tek merak ettiğim yakıt konusunda sensörleri temizlemenin ve bu gaz teli ayarını düzeltmenin ne kadar bir fayda sağlayacağı... şu an 30 tl de ne kadar yaktığını hesaplayacağım ilk fırsatta da tam depo ile deneyeceğim ve eskiden ışık yanıp sönmeye başlayana kadar 350 km gittiği gibi yine gidecek mi onu merak ediyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------

    bu arada motorum da satılık arkadaşlar onu da belirteyim hayırlısıysa satmak nasip olsun değilse binmeye devam http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2317059/detay/
    Two Bros egzos ile Tiger egzosu hyosung üzerinde karşılaştırma imkanınız oldumu acaba ? Tigerlı bir hyo kullanma şansım oldu açıkcası hoş ve yeterli bir sesi vardı. Ancak Two Bros gibi bir firmanın kesinlikle daha iyi olduğunu düşünüyorum fakat 250 cc motorda dağlar kadar fark etmeyeceğini düşünüyorum, sizin görüşleriniz nedir ?

  14. #24314
    ARCHANGEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    Avcılar/İSTANBUL
    Motosikleti
    2013 FAZER 8
    Bundan önceki motorum kawasakiydi malesef hyo'nun servis kalitesinden pek farkı yok tecrübeyle sabittir,bisikletçiden bozma servis hepsi malesef.
    zenon bunu beğendi.
    Bir gün mutlaka ...

  15. #24315
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    bu motorun en büyük kronik sorunu gösterişli olmasıdır.Emsalleri yanına gelince kurye motoru gibi kalıyor,büyük motorlar yanına gelince hiçbirinden farkı yok.e durum böyle olunca ne büyük motor sahipleri seviyor ne emsallerinin sahipleri.Hyoyu kullanan adam dışında kimse sevmez.He çokta kaliteli değil, kusursuz çalışmaz...arada bir biyerinden zırıltı sesi verir ama onlarda nazardan nazardan
    puser ve tekhancer bunu beğendiler.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  16. #24316
    çelikatlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    ist..
    işten anlayan ama yetkili servis olmayan çok iyi ustalar var ben onları herzaman tercih ediyorum ve tavsiye ediyorum. anadolu yakasında tavsiyem özellikle ss doktoru olan GKN motor gökhan arkadaşımdır.
    zenon ve tekhancer bunu beğendiler.

  17. #24317
    ŞeKiL 0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT 250 R
    Eğer iyi bir usta bilmiyorsanız 1-2 kişinin tafsiyesiylede bir ustaya götürmeyin Usta cok önemli bir konu gercekten canınız gibi baktığınız bi nevi bebeğinizi emanet edip gidiyorsunuz Tanınmıs nam yapmıs ustalar secmekte fayda var bunun içinde biraz gezmek gerekiyor tabi..

  18. #24318
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı çelikatlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işten anlayan ama yetkili servis olmayan çok iyi ustalar var ben onları herzaman tercih ediyorum ve tavsiye ediyorum. anadolu yakasında tavsiyem özellikle ss doktoru olan GKN motor gökhan arkadaşımdır.
    Anadolu yakasındaysanız bende tavesiye ederim... Super usta değildir bilki onu ölcebilcek ne arızam ne tecrubem oldu ama dürüsttür.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  19. #24319

    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Hyosung Gt250r
    Alıntı alize05 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğan bey, yanlış anlamadıysam bana söylemişsin. Yanlışlık olmasın bende 2012 hyosung gt250r var ve motorumu çok seviyorum. Sadece fikrimi paylaştım. saygılar
    Size sadece kawasakinin 300 lugunun ilanini gonderdim mesajin ikinci kismi tereddutte kalan emre arkadasimiz icindi güneşli günler dilerim.

  20. #24320
    rahmi34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbu/Ümraniye, Ataşehir
    Motosikleti
    2015Yamaha Mt 09 Abs
    Merhaba arkadaşlar,
    bu motor u bilenini göreniniz varmı acaba. Pendik tenmiş.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...03799392/detay


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)

Bu Konudaki Etiketler