Bu motosiklet için hangi egzost'tan en iyi sesi alabiliyoruz.Kalıbı gidişi fena değil ama biraz sessiz kalıyor trafikte.Sesi biraz arttırmak istiyorum.Önerileriz nelerdir?
Bir gün mutlaka ...
arkadaşlar bu motorda sele altı küçük bir bölme varmış galiba.
Büyüklüğü ne kadar? mesela katlasak sıkıştırsak bir şekilde motosiklet brandası sığdırabilir miyiz?
arkadaşlar maddi ihtiyaçtan dolayı istemeyerek de olsa motorumu ve eksozumu dileyene ayrı ayrı dileyene ikisi bir arada satıyorum 2012 model mayısta gelen son seri, kırmızı-beyaz renkte, haziran ortası trafiğe çıkışlı, 6000 km de, orjinal, bakımlı, temiz ve sorunsuz halde istediğiniz ustayla gelebilirsiniz 8000 liraya vericem pazarlık vs. sözkonusu değil... ayrıca yine 0 aldığım two brothers eksozumu da susturucusuyla beraber satıyorum fiyat 600 lira; orjinal almaya kalksanız 600$ civarı bir fiyatı var... mesajlara bakamıyorum sadece ciddi olarak motor alcaklar arasın 0537 518 0491 şehir sakarya ve kütahya
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
arkadaşlar cümleten merhaba aldım 2012 gt250r ı yalnız pek beğenmedim işçilik çok kötü görünüyor ön taraf grenaj sanki içerden 2 parça demir çubuk çıkarıp da tutturulmuş gibi sürerken gözüm kayıyor canım sıkılıyor bu yeni kasayı da beğenmedim eski kasanın kafadaki hava kanalını neden iptal etmişler anlamadım bi tek üstünde 650 nin eksozundan var galiba o iyiydi ayar verip benim 2007ye takmıştım geri kalanı boş gibi neticede 2012yi beğenmedim 2013 de pek güzel görünmedi gözüme ha buarada şu rodajı hayırlısıyla bi tamamlayayım asıl büyük derdim ortaya çıkacak şu an hataydayım motoru getirttiğim bayi (aynı zamanda servisi kendisi) motoru ilk defa gördü hayatında ben bunun bakımlarını kime yaptıracam :S
RAKİBİNİ GEÇ, SINIFINI GEÇ , AMA GÜLÜP GEÇME..
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
Artık havalar serinlemeye başladı,motosiletimle her gün işe gidip geliyorum ortalama 45 km yol yapıyorum.Eldiven yoktu bahaneyle onu da alacağım ve alt içlik almayı düşünüyorum.Rüzgardan koruyan içlik vb. ürünlerden ne önerirsiniz.Eldiven olarakta her yerde revit görüyorum kimi çok çabuk deforme oluyor diyor kimi iyisi bu diyor.Ne almamı önerirsiniz.
Bir gün mutlaka ...
selam arkadaşlar foruma yenı üye oldum ilk postumun bu olmasını istemezdim. :
Öncelikle 2 ay önce aldığım gt250r ın aldıgımdan beri akü sarz problemi vardı
sağolsun sağlam mezarcı bir usta 2 kere konjektörü değiştrmesıne rağmen akü sorunum hala devam ediyordu
bu nedenle ustamı değiştirdim sargılarda sorun olduğunu ve konjektörun tekrar değişmesi gerektiğini söyledi
zar zor eski ustadan sıfır konjektör aldım tabi oda çin verdi (küfür etmek istemiyorum) sargılarıda değiştirdim yaklasık bır ay böyle kullandım fakat bır kere konjektör kabloları eriyip kısa devre yapmasıyla
motor çalışmadı tekrar ustaya götürdüğümde konjektörden çin gibi şeyler söyledi ayrıca motoru 3 4 gün calıstırmassam marş güçlü olmuyordu. Neyse maddi acıdan sıkıntıda oldugum ıcın geçici olarak kabloları izole edip tekrar kullanmaya devam ettim
3 4 hafta sonra 1. viteste tam gaz yememeye motor fazla ses cıkarıp ağır kalkmaya basladı (bugun) el yordamıyla konjektörun kablolarına baktıgımda elektrık bandı hamurlasmıs oda erimiş ancak kısa devre olmamıs suan motor calısır durumda fakat 1. vitesde agır kalma olayı devam ediyor.
uzun oldu bıraz ama sorum şu değiştirilen sargılar bu probleme yol acarmı yada konjektör fazla elktrık verip bunu yaparmı size sormadan ustaya gitmek istemedim cünkü eminim konjektörün değişmesini isteyecek para konusunda iyice sıkıstıgım ıcın en kısa yoldan çözüm arıyorum.
Vakit ayırdıgınız için şimdiden teşekkür ederim.
İlk başta akünün üretim tarihine bakmanı ve şarj ettirmeni tavsiye ederim. Yalnız dikkat et 2-3 saatte bir nevi hızlı şarj yapıp vermesinler. Şarj dediğin saat başı 1 amper olmalı (düşük amperle) , yani en az 1 gece kalmalı. Sonra takınca performansına tekrar bir bak. Akü uzun süre beklediyse bayatlayabiliyor, yada bozuk çıkabiliyor. Marka kötülemek gibi olmasın ama saklama koşullarıda çok önemli. Daha önce aynı marka, yeni alınmasına rağmen problemli bir aküye rastlamıştım.
peki konjektör kablolarının ısınarak kısa devre yapması erimesinin sebebi nedir sargılar ve konjöktör değiştikden sonra bu durum oldu
konjektör bıldıgım kadarıyla dc akıma ceviriyor peki akımı fazla çevirebilir mi ? çünkü kablonun ısıdan erimesi demek fazla akım gelmesi demek gibi geliyor. Biranönce bu problemi çözmek gerek cünkü akü aşırı akım nedeniyle ömründen yiyor arastırmalarıma göre.
önerin için teşekkürler bu akşam yapmaya çalışacagım çünkü konjektör ve sargı değiştikden sonra hiç şarz yapılmadı motor kendi kendine doldurdu hep tabi iki gün calısmasa marş gene zayıf omaya devam ediyor. Hatta iki gün önce bir saat dolasıp akü kablolarını çıkardım 2 gündür bekletiyorum bugun marş zayıf olmassa sanırım aküde sorun yok diyebıleceğim.
çok az kullandığım montumu satıyorum http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2116361/detay/
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Hyosung kullanıcıları nerdesiniz yahu.Herkes motorunu sarıp sarmalayıp rafa mı kaldırdı? Şu güneşin son günlerini değerlendirelim,pazar günü avrupa yakasında bir yerlerde bir araya gelip hem biraz takılırız hemde tanışmış oluruz.Varmı gelmek isteyen ?
Bir gün mutlaka ...
arkadaşlar bu 2013 modelmi ? new gt250r yazıyo ama urldede 2011 yazıyo
http://www.hyosung.com.au/road-bikes/gt250r-efi-2011/
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)