evet. şirket aktiflerine kayıt ediliyor KDV beyannameleri ile ödeyeceğiniz vergiden düşüyorsunuz. KDV önce ödeniyor sonra her dönem vergiden düşülüyor. bunun için şirketin karlı, vergi ödeyen bir şirket olması gerekiyor.
bu sistemin bir miktar dez avantajı var. motosiklet şirket üzerine kayıtlı olacağı için imza sirküleri, ticaret sicili gazetesi falan filan bir kaç evraka ihtiyacınız oluyor. motosikleti alıp satmak ve diğer işlemlerini yapmak için şirke sahibi, ortağı değilseniz size vekaletname verilmesi gerekiyor. en basitinden ogs almak istediğinize yine binbir türlü evraka ve uğraşıya ihtiyacınız oluyor. artık motosiklet ticari sınıfta yer alacağından büyük ihtimalle garantisi (bildiğim kadarıyla kanuni ticari maksatlı kullanıma 1 yıl garanti veriyor) 1 yıl ile kısıtlanacak ve MTV verginiz artacak.
bu yöntemi sadece motosikletler için değil şirketlerinizin kayıtlarında yer almasında abest görülmeyecek bütün alımlar (otomobil, beyaz eşya, konut, .....) için geçerlidir. pahalı malın KDV'si de yüksek olur. yeterki şirketinizin vergi dönemlerinde hesaplanan KDV miktarı, aldığınız malın KDV 'sini makul süre içerisinde karşılayabiliecek yeterlilikteolsun.
Bunları yapabilecek firmalarda genelde isim yapmış büyük firmalar vergi kaçar çıkarı yüzünden kdv falan ödenmiyor. Güzel fakat yapmak kolay olmuyor.
İzole bantla yapılmayacak hiçbir şey yok
Sigortaların yeşil renkli olanı kesmişti yine yeşil renkli 30amperle değiştirdik,şu kısa var kablosundaki temassızlık nasıl bişeyse bu sabah işe gelirken farkettim 1.viteste 6bin devire gelince yanmayan far kendi kendine yanıyor.bi kere yanında kapayıp açsanda istediğini yapsanda sorun çıkarmıyor.ama motoru 15dk bırak tekrar aç far yine yanmıyor.Konjektörle alakası varmıdır?
Benim motorun değilde arkadaşınkini değişirken,nasıl sökülür takılır tarzında bir video çekmiştik onu fırsat olunca editleyeceğim.Benim motorunkinide çekerim hatta o videonun sonuna eklerim
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
sanmam. konjektörde sorun olsa diğer elektirik elemanlarında da problem olurdu. konjektörden çıkan ana kablolar (en fazla bir iki taneler) motorun elektrik tesisatına bağlanıp ilgili elemanlara dağıtılıyor. senin sorunun konjektörden sonraki adım olan elektirik tesisatı veya farın ile ilgili. konjektör veya onun ana kablolarında sorun olsa elektirik tesisatına akım doğru veya hiç iletilemeyeceği için motosiklet bir bütün olarak bundan olumsuz etkilenirdi. bence kuvvetle çok muhtemel olarak çat çat sesleri ve akabindeki sigorta atması kısa devreyi işaret ediyor.
herkes istanbulda olsa da servis çok olsa keşke ah ah Alper :D bu arada senin arkada michelin power pure var galiba, kaçlık o 150 lik gibi geldi gözüme ama yoksa 160 lık mı?
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
far sorunu yaşayan arkadaşlar daha önce kanuni motorumdada yaşamıştım sorun sadece ampulden kaynaklanıyo bende her tarafını söktüydüm temassızlık var diye sorun ampulden çıktı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...96326835/detay
selamun aleyküm arkadaşlar.verdigim linkteki motor sanırım buradaki üyelerden birinin.sizlerin fikri nedir bu motor hakkında.motoru tanıyanınız bileniniz varsa yardımcı olursa sevinirim.
bu kanuni yi ne yapmak lazım bilmiyorum inşallah ilerde başka bir distribütör getirir şu motorları, 1000 bakımı yaklaşıyor Balıkesir deki S&T servisi kanuni yüzünden yetkili servisliği bırakmış şimdi işin yoksa yetkili servis ara dur..Parça kalitesine gelince bence S&T motorun bazı parçaların kalitesini düşürdüğü bir gerçek çünkü bazı somunlar bile benim 2007 ye göre daha narin gibi geldi paslanmaya daha müsait 2012 modelde gidonun üstündeki somunda da paslanmalar var. egzozun kromajı daha kötü 680 km de baya bi sararmış 2007 nin egzozu parıl parıl parlıyor tabi gerçek krom mu bilmiyorum
---------- Post added at 15:29 ---------- Previous post was at 15:21 ----------
bence yeni kasaların sele ve bagaj bölümü görsel olarak daha iyi malzeme kalitesi olarakta pek bir fark göremedim ama plakalığın plastiği biraz daha ince gibi yolda giderken çok sallanıyor.
valla ilandakı motor sanırım boyalı ki boya benim için sorun değil ama 2008 motor için fiyat bana göre yüksek hee mal sahibidir isterse 10 bin yazar ama satar satamaz o ayrı millet 2011*2012 model yeni kasaya ne fiyat yazıyor kaldıkı 4 yıllık bir kac ay sonrada 5 yıllık motor olucak karar ve para senin ama o paralara çok daha yüksek model motor alabılırsın.
merhabalar arkadaşlar,
1 eylülde sınava girip ehliyet sahibi olacağım kısmetse.
8 yıllık b ehliyetinden sonra a2ye geçmeye karar verdim trafik ve park sorunundan illallah diyerek.
düşüncem bir gt250r sahibi olmak. fakat internetten araştırırken karşıma comet'ler de çıkıyor.
bu konuda da sizlere danışmak istedim.
gt 250r ile comet arasındaki fark nedir? kasaları farklı mıdır ya da motorları mı farklıdır?
şimdiden bilgilendirmeleriniz için teşekkürler.
gt250r (yeni kasaların üzerinde comet r yazar) racing modelidir, gt250 isesadece comet naked modelidir. naked da adı üzerinde grenaj yoktur ve ön farı farklı. ayrıca gidonu r srisine göre daha turlu. racing kullandın mı bilmiyorum ama turu biraz daha dardır, virajlarda motoru döndürmek için daha çok yatırman gerekir. motorları aynı, bence göz zevkine hangisi hitap ediyorsa onu almalısın. bi de unutmadan gt250 de önde tek disk var ama r da çift disk var. gerisi aynı.
2012 Hyosung GT250R EFI Kırmızı Siyah
motorun eskı sahıbı cok samımı bı arkadasım motorda lokal boyalar mevcut. Motoru alanyaya sattı. Fotograflarda profesyonal makıneden dolayı gôz alıyo sanırsam :D benımkını vereyım sana 2007 hyo sıyah antalya ılanlarında var mustafa çulcu adına kayıtlıdır telefonda oldugumdan link atamıyorum k.bakmayn :D
selamlar herkese.
motorumu boyattıgımı ve bakım yaptıgımı soylemıstım.oncekı ve sonrakı halını sızlerle paylasmak ısterım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
motorun son halı en usttekı fotograf. motoru sadece boyamakla kalmadım tesısat,dısklerı, balataları,elcıklerı,zıncırını,yagını ,akusunu ,aynalarını degıstırdım..
yaklasık 10 gun surdu fırında boyası vs.. sızlerle paylasmak ıstedım )
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
elinize sağlık güzel olmuş şase boyama işi bayaaa zahmetli komple motor inecek elektrik tesisatı dahil hepsinden arınacak vs.Renk işi zevk meselesi tamamen fakat o kadar boyaya gitmişkene şöyle bi kırmızı şase nasıl dururdu acaba?Fakat bizim motorun şasesi boru tip olmadığından kaba durabilir.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
aynen abı ılk kezde montaj yaptıgım ıcın baya bı sıkıntılı oldu.sase boyamak dedıgın gıbı baya bı problem cıkardı.fakat ben motoru ındırmedım cunku gerı nasıl takarım dıye dusundum butun tesısatı ıce alıp boyadık.zamandan da tasarruf ettık )
1965 model arabanın ustune boyanmıs grenajları duzdum aman sahıbı gormesın )
ama en cok zorlandıgım sey grenaj tamır ve boyası off dedırttı resmen .. ama cok sukur alnımızın akıyla cıktık ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
bu arada on hıdrolık rezervuar kapagı dıyodum onuda kalın sactan keserek yaptım orjınalı kadar guzel durdu orjınalını hem bulmak zor hemde yurt dısından getırtmek surec ısterdı yaklasık bı 10 dkda hallettım o ısıde ve manet unutuyordum onuda degıstırdım. sımdı kafam rahat oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:05 ----------
yapılabılır aslında cıft kırmızı serıt sekılıp ortadan gene sıyah serıtle bu tatlı durusu saglayabılırdık .. olabılırdı ve tatlıda olurdu
Çok acılar çekerim çok acılar, köpek değilim onu ısıramam.. Isırırım dudağımı. Büyük kişilerin sırlarına ortağım, gene de nah şu kadar övünemem. Bütün ayıplar bende ama, ne yapıp yapmalı ulaşmalı dostlara. Geri de kalmayı kendime yediremem..
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)