Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Temmuz 2012, 13:22
#23441
ustavolkan adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar az önce arkadaşla birlikte motorla giderken bir tümsekten geçiyorduk öyle fazla hızlı da değildik hep dikkat ederim tam geçerken "tak" diye ses geldi motordan baktım görünürde herşey normal ama gidon sertleşti birden sizce noolmuştur göbekteki rulmanlar falan mı dağılmıştır? yarın sabah ilk iş hemen servise gideceğim. sizce durum nedir??
aynısı benimde başıma geldi volkan 40 50km ile gidiyordum görmedim yerden 5 10 cm yüksek bir tümsek varmış oradan geçtim tak diye ses geldi, amortisörlermi vurdu dibine yoksa lastik çamurluğamı vurdu bilmiyorum bilen varsa yardımcı olabilirmi benim gidon sertleşmedi ama yinede korktum.
Reklamlar
-
20 Temmuz 2012, 13:49
#23442
Amortisör vurmuştur.Benim başıma da 2-3 defa geldi.
Bizim makinalar asflat makinası olduğu için amortisörler kısa. Çukur tümsek gibi yollardan gitmek için yapılmamış motosikletler.
Gidonu sertleşen arkadaş baktırsın inş rulman dağıtmamıştır.
-
20 Temmuz 2012, 14:12
#23443
Arethnia adlı üyeden alıntı
aynısı benimde başıma geldi volkan 40 50km ile gidiyordum görmedim yerden 5 10 cm yüksek bir tümsek varmış oradan geçtim tak diye ses geldi, amortisörlermi vurdu dibine yoksa lastik çamurluğamı vurdu bilmiyorum bilen varsa yardımcı olabilirmi benim gidon sertleşmedi ama yinede korktum.
UNdocab adlı üyeden alıntı
Amortisör vurmuştur.Benim başıma da 2-3 defa geldi.
Bizim makinalar asflat makinası olduğu için amortisörler kısa. Çukur tümsek gibi yollardan gitmek için yapılmamış motosikletler.
Gidonu sertleşen arkadaş baktırsın inş rulman dağıtmamıştır.
Bugün sabah baktım ses janttan gelmiş herhalde jantın yanağını yamultmuşum, oradan hava kaçırmış lastik inmiş ondan sertleşmiş, benzinlikte hava bastım şişikken normal, ama işin kötüsü lastiğin inik olduğunu pek anlayamıyorsunuz sönükkende tam inmiyor, motopark a gittim sağolsunlar çok ilgilendiler yarın alıcam inş.
2012 Hyosung GT250R EFI Kırmızı Siyah
-
20 Temmuz 2012, 14:29
#23444
Tak sesi ön çamurluğun üst grenajın altına vurmasından geliyor.Sert çukurlara girildiğinde olan bi durum.Ben önceki motorla bi kaç kez girmiştim ama birşey olmamıştı.Jantı yamultmakla birlikte ,ön amortisör keçelerini patlatabilme riskinizde var ama genelde birşey olmaz.Lastik basınçlarınızın düşük olmamasına dikkat edin, lastiklerinizin havası azsa jantı yamultmanız daha kolay olacaktır.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
20 Temmuz 2012, 15:42
#23445
Arkadaşlar bende dün turuncu canavarımı sattım, bi tarafım cok üzüldü, resmen notere giderken yaptığım sürüş zevk değil acı verdi.
Motoru uzun yıllar kullanma gibi bi planımda vardı ama olmadı, bu yüzden icim biraz buruk.
Diğer taraftan baktığımdada ilk hyomu satarken kış olmasına rahmen, yani binemememe rahmen daha cok üzülmüştüm, resmen doyamamıştım.Bu sefer sanki hevesimi almıştım..
Birde önceki sayfalarda anlattığım, o ufak düşüşten sonrada motordan soğudum sanki, orjinal ayaklığını bulamadım, kaynak yaptırdım, sinyali kırıldı, bulamadım orjinalini... Camın icindeki tutacaklar arasındaki plastikler yıpranmıştı, onlarda 8-9 bin devirde inceden bi ses yapıyodu, yani bunları düşündüğümde rahatlıyorum biraz.Tabi bunlar ufak tefek şeyler, hatta cıkması falan bulunsa para etmicek şeyler.Makinesi falan cok iyiydi orjinnal 10 bin km de verdim, düzgün bakım ve kullanımla rahat rahat nice 10 bin km ler görür o motor.
Şimdi cok kararsızım, bi yanım r1 r1 diye bağırıyo, artık vakti geldi diyo, hyosung'un sesinden bıkmadınmı hala diyo.. Para konusu biraz sıkıntı, hatta baya bi sıkıntı ama kasarsam seneye yazın alabilirim gibi.Diğer tarafımda mantıklı düşün az yak cok gez, r1 kadar olmasada cok iyi bi görüntüye sahip ol diyo... Yani işin özeti r1 le (tekrardan) hyo arasında kararsızım, bu sefer 2011 beyaz yada 2012 kırmızı siyah düşünüyorum... Turuncuya harbi doydum, bide alacağım motorun yeni olduğunu anlasın millet .
-
20 Temmuz 2012, 15:53
#23446
Arkadaslar sicak havalarda lastigin inmenin tersine kendi kendine cnk sisme ihtimali de var. Arabada basima gelmisti. Bu sebeple lastikler sogukken basinci sık sık kontrol edin
-
20 Temmuz 2012, 20:41
#23447
-
21 Temmuz 2012, 01:37
#23448
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
Tak sesi ön çamurluğun üst grenajın altına vurmasından geliyor.Sert çukurlara girildiğinde olan bi durum.Ben önceki motorla bi kaç kez girmiştim ama birşey olmamıştı.Jantı yamultmakla birlikte ,ön amortisör keçelerini patlatabilme riskinizde var ama genelde birşey olmaz.Lastik basınçlarınızın düşük olmamasına dikkat edin, lastiklerinizin havası azsa jantı yamultmanız daha kolay olacaktır.
işin garibi 2 haftadır hiç lastik havalarımı kontrol etmemiştim ama hadi dedim akşam üstü bakayım tam da aynı gün oldu olay lastik havalarımda tamdı kitapda dediği gibi önlere 29 bastım arkayı da tek kişi 32 diyor 2 kişi 36 ama ben biraz kilolu olduğum için 34 basıyorum.. :(( bugün biraz önce ne göreyim orayı asfaltlamış belediyemiz sağolsun çooook çalış(m)ıyor..
2012 Hyosung GT250R EFI Kırmızı Siyah
-
21 Temmuz 2012, 12:58
#23449
Arkadaşlar grenaj çizikleri için Ankara da tamir yapan bir yerler varmı ? Teşşkürler.
-
21 Temmuz 2012, 19:20
#23450
Eski GTR ımı özledim! Full boyalıydı ama kırmızısının tonu çok güzel olmuştu!
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
22 Temmuz 2012, 00:11
#23451
slm arkadaşlar. Bu akşam maalesef motorum meraklı bir ayı tarafından devrildi. Yokuş aşağı motoru viteste bırakmıştım. Anlatılanlara göre biri gelip üzerine oturmuş. Herhalde debriyaja basınca motor ilerlemiş. Direksiyon kitliydi. Bu da panik yapınca devirmiş motoru. Sol ayna dışı çizildi. sol sinyal kırık. Sol yan ve kafa grenajında çizikler. Motor henüz 600 km'de. Gözüm gibi bakıyordum. Ben düşsem hata ettik düşürdük diyeceğim. Ben kimsenin ne arabasına ne de motoruna habersiz binemem. Bu nasıl bir aile terbiyesidir anlayamıyorum. Grenajı boyatmak gerekecek galiba.
-
22 Temmuz 2012, 02:30
#23452
geçmiş olsun... meraklı, görmemiş çok piyasada, bir o kadar da yüzsüz ve dikkatsizler... bildiğin 2 ayaklı sığır... hem bilmez anlamaz hem de orasını burasını kurcalar b.k varmış gibi... çok sövesim geliyor ama sövmek çare değil, mümkün olduğunca görebileceğin yerde bırakmak lazım motoru, dokunmaya felan başlarsalar direk gidiyorum yanlarına ve motora yaklaşanın durumuna göre davranıyorum genelde yüz vermiyorum hatta bazıları sulu oluyor tersleyip gönderiyorum direk, ama bazıları efendi ve düzgün tipler oluyor (bu tipler zaten dokunup kurcalamıyor genelde) sadece onlarla muhabbet ediyorum
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
22 Temmuz 2012, 04:28
#23453
bugün arkadaşı bıraktıktan sonra motoru viteste kapattım , evvelinde baya bi yol yapmıştık neyse ben motora bindikten sonra vitesi boşa almaya çalıştım epey , bir türlü geçmedi. daha sonra motor boşa geçmesine rağmen N ışığı yanmadı... haliyle marşda basmadı
yine vurdurarak çalıştrdım.
arkadaşlar bu N ışığı neden yanmıyor olabilir ?
-
22 Temmuz 2012, 05:09
#23454
eod adlı üyeden alıntı
bugün arkadaşı bıraktıktan sonra motoru viteste kapattım , evvelinde baya bi yol yapmıştık neyse ben motora bindikten sonra vitesi boşa almaya çalıştım epey , bir türlü geçmedi. daha sonra motor boşa geçmesine rağmen N ışığı yanmadı... haliyle marşda basmadı
yine vurdurarak çalıştrdım.
arkadaşlar bu N ışığı neden yanmıyor olabilir ?
Arada sapıtıyor debriyaj tazele
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
22 Temmuz 2012, 05:14
#23455
eod adlı üyeden alıntı
bugün arkadaşı bıraktıktan sonra motoru viteste kapattım , evvelinde baya bi yol yapmıştık neyse ben motora bindikten sonra vitesi boşa almaya çalıştım epey , bir türlü geçmedi. daha sonra motor boşa geçmesine rağmen N ışığı yanmadı... haliyle marşda basmadı
yine vurdurarak çalıştrdım.
arkadaşlar bu N ışığı neden yanmıyor olabilir ?
eski motorumda sadece kısa zenon takılıydı (2010 gt250r) bir kaç sefer benim de başıma geldi; 5-10 dk gibi bir süre bekledikten sonra bazen uzun-kısa anahtarını ya da far anahtarını aç kapa yapınca bazen de kendi kendine düzeliyordu... buna dayanarak kimisi zenon dan ötürü yapıyor olabilir dedi, kimisi de "boş müşürü" ile ilgili temassızlık vardır dedi... muhtemelen bir yerde temassızlık gibi birşey vardı... önemli birşey değildi ama zamansız yaparsa sinir bozabilecek bir durum... ille de yapılsın istiyorsan işten anlayan bir servis ya da ustaya gösterebilirsin
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
22 Temmuz 2012, 07:50
#23456
arkadaşlar Dunlop Roadsmart 120/70 ve 160/60 takmayı düşünüyorum şu sıralar, siz ne tavsiye edersiniz? taktığım takdirde de şu an 2000 km de olan (değişene kadar muhtemelen 2500-3000 olmuş olur) shinkolarımı da satılığa çıkarıcam, çıkma shinko arayan varsa haberi olsun...
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
-
22 Temmuz 2012, 21:06
#23457
160/60 takarsan hızın düşecektir 160/70 tak tecrübeyle sabittir.
-
22 Temmuz 2012, 21:09
#23458
Arethnia adlı üyeden alıntı
160/60 takarsan hızın düşecektir 160/70 tak tecrübeyle sabittir.
Düşen gösterge hızı olmasın
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
22 Temmuz 2012, 21:31
#23459
viper17 adlı üyeden alıntı
Düşen gösterge hızı olmasın
hem gösterge hem de gerçek hız olması lazım çünkü bizim hız bilgisi ön tekerden alınıyor gibisinden birşey okumuştum ondan hem arka teker daha az yol alacak hem de gösterge daha az gösterecektir. gerçi sıkıntı yok altın elbiseli adam da mı izlemiştim ne gps le onlar da ölçüm yapıyorlar ve gösterge hep fazla gösteriyor.
2012 Hyosung GT250R EFI Kırmızı Siyah
-
23 Temmuz 2012, 09:13
#23460
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (0 üye ve 57 misafir)
Bu Konudaki Etiketler